Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#43751) kezo0 válasza kabelmania27 (#43728) üzenetére


kezo0
addikt

De hát úgyis csak az lenne a vége, hogy adnának egy másik Ubee-t, amivel meg lehet, hogy komolyabb gondok lennének. Most legalább hibátlan a net, és nem biztos, hogy ezt kockára akarom tenni. Plusz elegem van belőle, hogy mindig itthon kell dekkolni, szerelőre várva, aki ráadasul érkezés előtt b.ik telefonálni, pedig azt is mindig megígéri az ügyintéző...

riki (#43729): igen, csak modemként használom, bridge módban, a többit saját router végzi (15-20 eszköz lóg rajta, persze azért nem egyszerre). de nem tudom, ez mennyiben érinti a leírt telefonos hibajelenséget.

[ Szerkesztve ]

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#43752) atlasz52


atlasz52
tag

Tecnikolor modemem,és wifin van.Mit érdemes ebben állítani,a 4 G Telefonon lassunak találom a wifit.
Alap internet 120 mbit,Mobilnál 32 mbit
Köszönettel

LÁSZLÓ

(#43753) Intruder2k5 válasza atlasz52 (#43752) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

(#43754) 4Grider válasza atlasz52 (#43752) üzenetére


4Grider
nagyúr

Konkrétan a telefon milyen sávszéllel csatlakozik az AP-hez (beállítások, wifi, kapcsolat sebessége ha android)?

(#43755) atlasz52 válasza Intruder2k5 (#43753) üzenetére


atlasz52
tag

Jó kérdés,ez egy windosos Nokia 930,nincs benne állitási lehetőség.1 m re a wifitől is 34 mega

LÁSZLÓ

(#43756) Gubek-Einste válasza atlasz52 (#43755) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

A router-ben kell a wifi csatornát állítani nem a kliens eszközben.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#43757) cintula187 válasza blakey (#43710) üzenetére


cintula187
addikt

Értem, köszi. De ilyenkor frissít?

Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.

(#43758) blakey válasza cintula187 (#43757) üzenetére


blakey
titán

Ellenőrzi, hogy van-e frissítés, ha van akkor az eltart pár percig, ha nincs akkor kb. 20 másodperc alatt végez.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#43759) pjen


pjen
félisten

Üdv.Az mitől van,horizon gó szépen megy mini Pc n 10-15 percig aztán a kép megáll a hang megy tovább?

(#43760) takessz


takessz
senior tag

Üdv másnak is szarakodik a UPC??

Apple iPhone 14 256GB Midnight Black iOS 16.5.1 | Apple Watch Series 4 Nike Edition | PlayStation 5 825 GB "Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel."

(#43761) kabelmania27 válasza takessz (#43760) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Milyenek a modem értékek?

(#43762) takessz válasza kabelmania27 (#43761) üzenetére


takessz
senior tag

Jók viszont a weboldalak betöltése gyatra illetve a ping se a legjobb!! meg van csomag veszteség is!!

[ Szerkesztve ]

Apple iPhone 14 256GB Midnight Black iOS 16.5.1 | Apple Watch Series 4 Nike Edition | PlayStation 5 825 GB "Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel."

(#43763) kabelmania27 válasza takessz (#43762) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Modem újraindítás nem segít?

(#43764) takessz válasza kabelmania27 (#43763) üzenetére


takessz
senior tag

Nem sajnos szerintem valahol a környéken valami hiba van!!

Apple iPhone 14 256GB Midnight Black iOS 16.5.1 | Apple Watch Series 4 Nike Edition | PlayStation 5 825 GB "Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel."

(#43765) kabelmania27 válasza takessz (#43764) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Akkor jelentsd be a problémát.
Milyen osztóval van elosztva a koax?

(#43766) takessz válasza kabelmania27 (#43765) üzenetére


takessz
senior tag

upc hozta de nem szokott gond lenni meg epc3925 modem van :)

Apple iPhone 14 256GB Midnight Black iOS 16.5.1 | Apple Watch Series 4 Nike Edition | PlayStation 5 825 GB "Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel."

(#43767) kabelmania27 válasza takessz (#43766) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Elhiszem, ettől független meg kellene nézni az osztót tipusát.

(#43768) takessz válasza kabelmania27 (#43767) üzenetére


takessz
senior tag

antronix a neve a élosztónak :)

Apple iPhone 14 256GB Midnight Black iOS 16.5.1 | Apple Watch Series 4 Nike Edition | PlayStation 5 825 GB "Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel."

(#43769) kabelmania27 válasza takessz (#43768) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Az jófajta. :)
Kettes vagy hármas az osztó? Utóbbi esetén minden kimenet egyforma vagy -3,5/7,5?

[ Szerkesztve ]

(#43770) takessz válasza kabelmania27 (#43769) üzenetére


takessz
senior tag

2 elosztó :)

Apple iPhone 14 256GB Midnight Black iOS 16.5.1 | Apple Watch Series 4 Nike Edition | PlayStation 5 825 GB "Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel."

(#43771) kabelmania27 válasza takessz (#43770) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Okés, köszi az infót, rendben van a bejövő jelerősség max annyi a teendőd hogy meghúzod az F csatlakozókat.

(#43772) pimmi


pimmi
senior tag

a my primnél még azt írja előfizetve, akkor arra még tart az akció? köszi

(#43773) GabN73 válasza takessz (#43760) üzenetére


GabN73
addikt

Csatlakozom, VIII. kerület.


[ Szerkesztve ]

(#43774) savoo


savoo
addikt

A XI. kerületben sem klappol valami.

(#43775) Gubek-Einste


Gubek-Einste
Topikgazda

Nálam a XVII. kerületben minden rendben van, mint mindig.

Downstream Channels
Power Level: Signal to Noise Ratio:
Channel 1: 7.3 dBmV 39.8 dB
Channel 2: 8.5 dBmV 40.0 dB
Channel 3: 8.6 dBmV 40.3 dB
Channel 4: 8.6 dBmV 40.4 dB
Channel 5: 8.0 dBmV 39.4 dB
Channel 6: 6.9 dBmV 39.7 dB
Channel 7: 7.0 dBmV 39.0 dB
Channel 8: 6.8 dBmV 39.5 dB


Upstream Channels
Power Level:
Channel 1: 46.0 dBmV
Channel 2: 46.9 dBmV
Channel 3: 46.2 dBmV
Channel 4: 46.7 dBmV

[ Szerkesztve ]

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#43776) blakey válasza savoo (#43774) üzenetére


blakey
titán

Nálam nincs gond.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#43777) Hunt3r22


Hunt3r22
őstag

Hi,

Gondolkoztam rajta és a saját routeremet szeretném beállítani. Ugye alapból a upc féle van amit adtak. Kell valamit beállítani rajta, hogy ne a modem legyen a wifi, hanem amit én saját routert beállítok? :DDD

Lehet hülyeséget kérdezek, de nem igazán vagyok otthon ebbe a hálózati témába. :U

Xr

(#43778) fant0mi válasza Hunt3r22 (#43777) üzenetére


fant0mi
addikt

A upc eszkoz menujeben atallitod bridge modba. Ezutan ugy hasznalhato, mint regen, amikor csak egy modemet adtak.

(#43779) Intruder2k5 válasza Hunt3r22 (#43777) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Szia!

Milyen típusú a UPC-s eszköz? Ubee és TC7200 esetén a Rendszer -> Switch mód menüben állítsd át Bridge módba, ha ilyen menüd nincs, akkor pedig a 1221-en kérd, hogy kapcsolják át. A WiFi-t esetenként külön kell kikapcsolni, ezt szintén megteheted a menüben. Ha nem használod a WiFree szolgáltatást, azt szintén a 1221-en, vagy pedig az online ügyfélszolgálaton tudod letiltani.

[ Szerkesztve ]

(#43780) Hunt3r22 válasza Intruder2k5 (#43779) üzenetére


Hunt3r22
őstag

Megtaláltam, köszi. Csak vennem kell egy nagyobb routert, a mostani 54 mb-es nem elég. :(

Xr

(#43781) 4Grider válasza pjen (#43759) üzenetére


4Grider
nagyúr

A horizon szolgáltatás a UPC legalja. Vannak csatornák, amikkel órákig nincs probléma, és vannak, amik néhány perc után már problémásak. Ha számítógépen/mobilon akarsz normális minőségben tv-zni, akkor NE horizon go-t használj, ott van pl. a nagyságrenddel megbízhatóbb tv go.

(#43782) blakey válasza 4Grider (#43781) üzenetére


blakey
titán

Lehet, hogy sz@r, mondjuk nálam még nem volt gond de mint upc-s előfizető mit kezdjek a TV GO-val? Ill. nem csak tv-nézésére lenne jó hanem több minden másra, távoli rögzítés beállítása, filmek kölcsönzése, stb. Nyár elejéig nálam minden működött, akkor kezdődtek a gondok amikor több mindent vezettek be ill. iOS-szen nemrég működött minden aztán megint elszállt. Jelenleg nem használom, de dolgoznak rajta, egyszer csak jó lesz. :)

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#43783) 4Grider válasza blakey (#43782) üzenetére


4Grider
nagyúr

Én számítógép előtt ülök egész nap, így háttérben megy a tv. A horizon go-tól folyamatosan csak a vérnyomásom megy fel, így előfizettem több más szolgáltatónál is számítógépes tv-re. Október elejéig egy román megoldás volt a legjobb, de azt a műsorszolgáltatók megtámadták (külföldön is elérhető volt, és ez csípte a szemüket), így be kellett dobnia a törülközőt. Azóta a tv go tűnik a legjobbnak. Aztán végül vettem egy olyan tv-t, ami vpn-en keresztül átlövi a képét az androidos telefonomra, amit viszont sidesync-el átnyomok a monitorom sarkára. Természetesen nem lenne mindezekre szükségem, ha a UPC tudna normális streamet nyomni a horizon go-n.

[ Szerkesztve ]

(#43784) blakey válasza 4Grider (#43783) üzenetére


blakey
titán

Nekem a streammel nincs gondom, a többi része nem jó, távoli rögzítés nem működik, mert nem szerepel minden csatornám. Nálam minden stream jó minőségben ment., legalábbis Karácsony előttig jó volt. Én tabletem nézem.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#43785) 4Grider válasza blakey (#43784) üzenetére


4Grider
nagyúr

Pedig vannak egyértelműen szar csatornák. Egy ideig a Viasat3, december közepén-végén a Cool Tv, jó ideje az Ozone Network volt szakadozó, instabil internet kapcsolatra hivatkozó csatorna. De persze máshol is találkoztam ezzel. Most direkt rámentem a Cool-ra, de természetesen a hiba nem jelentkezik. Ellenben a számítógépen a minőség szembetűnően ronda egy ilyen Amazonas kincse szintű filmen is. (A rendelkezésemre álló sávszélesség 5%-át használom éppen.) Persze így is lehet...
Ja, nem isteníteni akarom a Telekom-ot, mert igazán szívből utálom az iptv koncepciót, de meg kell mondjam, a horizon go és a tv go esetében két, teljesen más szintű szolgáltatásról van szó...

[ Szerkesztve ]

(#43786) blakey válasza 4Grider (#43785) üzenetére


blakey
titán

Az a gond, hogy van akinél jó és van akinél nem, nálam jó szokott lenni, összeségében nem egy stabil szolgáltatás, ha erről az oldaláról nézzük. Retina iPaden sincs gond a minőséggel és ami HD-ban megy az meg nagyon jó.

[ Szerkesztve ]

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#43787) HookR válasza HookR (#43720) üzenetére


HookR
addikt

"Tájékoztatjuk, hogy szolgáltatásával kapcsolatos hibabejelentését fogadtuk. Bejelentését 48 órán belül kivizsgáljuk, valamint vissza is jelzünk ennek eredményéről."
Végül is nem azt írta, hogy a visszajelzés is meglesz 48 órán belül. :)

▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐

(#43788) str8


str8
tag

Az elmúlt másfél évben már sokadjára fordul elő, hogy a modem értékei tökéletesek. Felfelé: 39.25-40 dBmV, Lefelé: SNR: 37-38dB, 5.9-7.3 dBmV. (Ubee modem, mind a 8/4 csatorna megy rendesen.) Mégis mindennapos a packet loss, nem több 1-2%-nál, de VoIP és streaming esetén elképesztően zavaró.
A házon belül minden csatlakozó és elosztó a modemig ki lett cserélve tavaly nyár végén, ezen felül az utcai oszlopon is a szerelvény és az összes csatlakozó is. Akkor a hibák megszűntek az utcai szerelés után, viszont most úgy tűnik újra előjöttek.

Lehet mondani az ügyfélszolgálatnak, hogy szerintem garantáltan nem a lakáson belül van a hiba, és ne küldjenek bentre szerelőt/technikust/akármit?
A szüleim nem annyira értenek hozzá, nem tudnak vele foglalkozni, én pedig a következő hetekben nem leszek itthon, így ha kijön egy technikus nem fogják tudni elmondani neki a hiba pontos leírását.

[ Szerkesztve ]

(#43789) 4Grider válasza str8 (#43788) üzenetére


4Grider
nagyúr

Esélytelen. Egyértelmű, hogy nálad kezdik, ami logikus is.

(#43790) tescodr


tescodr
tag

Sziasztok ezek az értékek nekem kicsit furcsának tűnnek.... Ubee Modemmel:

[ Szerkesztve ]

(#43791) Gubek-Einste válasza tescodr (#43790) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Az adási elég magas, a vételi rendben van.
Hogyan van elosztva a kábel?

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#43792) tescodr válasza Gubek-Einste (#43791) üzenetére


tescodr
tag

bejön hozzám a koax onnan van osztva 3as elosztóval aminek az egyik ága a modembe megy 2 másik ág pedig 1-1 tv-re nincs külön router csak az ubee

illetve bocsi nem rég átalakította a szerelő a hálózatot, szóval bejön a fő ér a padlástérbe,ott van egy kettes elosztó aminek az egyik ága lejön hozzám,a másik ág a 3. szobába a tv-hez,az én ágamra raktak még egy hármas elosztót amiből 1 a modemhez megy kettő pedig 1-1 tv-hez. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#43793) kabelmania27 válasza tescodr (#43792) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

A hármas osztón mindhárom kimenet egyforma csillapítású (out/5,8) vagy az egyik -3,5 másik kettő -7,5?
Milyen típusú az osztó?

(#43794) tescodr válasza kabelmania27 (#43793) üzenetére


tescodr
tag

Antronix az elosztó, a tvkre 7db ,a router ágra 3.5 db-es a csillapítás

(#43795) BlackDesert válasza takessz (#43760) üzenetére


BlackDesert
tag

Szia! Nekem még most is eléggé akadozva jönnek be a weboldalak stb.Modem resi stb nem segített.. (VIII ker)

(#43796) kabelmania27 válasza tescodr (#43794) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Köszi az infót, ez az osztó jófajta, jól van bekötve, max annyi a teendőd hogy meghúzod az F csatlakozókat.

[ Szerkesztve ]

(#43797) tescodr válasza kabelmania27 (#43796) üzenetére


tescodr
tag

Köszönöm én is erre jutottam, de ha online játszom (Counter-Strike Go) Magas az adatvesztésem... talán a router/modem a ludas,annó mikor bekötöttem sem akart felcsatlakozni a hálózatra csak nagy nehézségek árán a központból aktiválták. :W

[ Szerkesztve ]

(#43798) kabelmania27 válasza tescodr (#43797) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Modemújraindítás után sem javul a helyzet?

(#43799) vwpolopg válasza BlackDesert (#43795) üzenetére


vwpolopg
őstag

Lehet, hogy az aktuális központi hiba, VII kerület egyes részein nem megy a net sem órák óta...

(#43800) sony309 válasza kabelmania27 (#43744) üzenetére


sony309
őstag

Felhívtam az ÜFSZ-t, sem a két boxról, sem a 3 kártyáról nem tudtak! :W

Most már minden működik! :C

:R Köszönöm :R

S3x, hifi & rock and roll

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.