Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:58:04

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#41401) csabi63 válasza Nakivagyok (#41396) üzenetére


csabi63
senior tag

Az analóg adás képe pocsék, aki látott már FHD-t, az tudja. :) Azon semmilyen csoda tuner nem segít.
Analóghoz megfelelő lenne egy ilyen is, de van ezerféle.
Ezek nagy része ráadásul hibrid, a szabadon fogható földi digitális adásokat (DVB-T) is veszik. Megfelelő antennával, de jó esetben a mellékelt kis antenna is elég lehet. Vehetsz persze tunert külsőt, belsőt a sokszorosáért, de az analóg jelből nem lesz HD kép. A drágábbak is ugyanazt veszik, max szolgáltatásban nyújtanak többet. Választható formátumú rögzítés, csili-vili videoszerkesztés, PIP, a DVB-T-hez pofás EPG, Time-shift, 2D>3D átalakítás, anyám tyúkja. De ezeket sok dzsunka stick is tudja.

Nekem egy ilyen van, már ezer éve. Jó volt még az XP-hez is, jó a Win10-hez is. Hozza a UPC analógokat, és a MinDig TV szabad digitális csatornáit is. Az más kérdés, hogy már nem használom, mert saját beltérim van a UPC box helyett..

(#41402) blakey válasza csabi63 (#41401) üzenetére


blakey
titán

A mai világban az analóg képe valóban pocsék, de ha a korábbi analóg szóráshoz hasonlítom akkor kíváló, legalábbis nálam nagyon jónak számít analóg viszonylatban az más lérdés, hogy 10 éve nem nagyon nézek analóg adást. :)

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#41403) Nakivagyok válasza csabi63 (#41401) üzenetére


Nakivagyok
tag

Nyílván nem HD minőséget várok :) Eddig Mindig TV-m volt, de a Sport 1/2 kikerülése miatt alternatívát keresek.

A Mindig TV SD csatornáihoz képest milyen a UPC analóg minősége?

(#41404) kabelmania27 válasza Nakivagyok (#41403) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

UPC analóg adás minősége elfogadható, főleg hagyományos tévén legjobb, új tévék közül a kisebbeken tűrhető.

(#41405) csabi63 válasza blakey (#41402) üzenetére


csabi63
senior tag

Digital Gold előfizetésem van, ezért hasonlítottam ahhoz. Valamikor kitűnő volt nekem a havas cseh 2-n a hokimeccs, az ablakkilincsre lógatott alumínium ruhafogassal is. :D
Most már csak az asszony nézi az analógot a konyhai kis Samun.

(#41406) csabi63 válasza Nakivagyok (#41403) üzenetére


csabi63
senior tag

Nálam gyengébb. Egy rövid analóg teszt felvétel a Sport2-ről. Nem akartam feltenni a YouTube-ra, mert az még átkonvertálja. Szóval ilyen nálam PC-n az analóg kábel adás. A konyhai tévén nézve azért valamivel jobb, de attól sem vagyok elragadtatva. Persze más opció híján ez is megtenné.
Szerencsére nem vagyok rászorulva.[link]

(#41407) blakey válasza csabi63 (#41405) üzenetére


blakey
titán

De nem kell hasonlítani, analóg viszinylatban nagyon jónak számít, legalábbis nálam jó, tudom milyen máshol, másoknál. Nálam szerencsére jó és végszükség esetén még nézhető is, de mondom, 10 éve nem nézek analóg adást, azóta csak digitálist, analóg nagyon ritkán fordul elő.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#41408) Nakivagyok válasza csabi63 (#41406) üzenetére


Nakivagyok
tag

Ez tényleg elég gyengus :( Mindenesetre köszönöm a mintát.

(#41409) #99546112


#99546112
törölt tag

A dijnet rendszeréből nem lehet törölni magam? Csekkes fizetésre már nem is lehet visszatérni?!

(#41410) kabelmania27 válasza #99546112 (#41409) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Rámész hogy számlakibocsátók menüpontra, utána korábbi regisztrációk fül, ott rámész a UPC-re utána törlés kezdeményezése gomb, következő számlát papír alapon fogod kapni, de attól még átutalással (papíros számlán fel van tüntetve a számlaszám közleményben ügyfélszámot kell írni) vagy bankkártyás fizetéssel tudsz fizetni.

[ Szerkesztve ]

(#41411) #99546112


#99546112
törölt tag

Köszi sikerült! :)

(#41412) ztsoft válasza csabi63 (#41401) üzenetére


ztsoft
őstag

Sziasztok!

Ha szabad kérdezni, milyen beltérid van? Már én is gondolkoztam rajta, hogy le kéne cserélni a UPC boxot (úgy vettem észre, hogy a sw-s srácok minket használnak tesztelőknek).

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#41413) blakey válasza ztsoft (#41412) üzenetére


blakey
titán

Nem beltéri hanem Set Top Box (médiabox), a beltéri műholdas szolgáltatásnál van.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#41414) ztsoft válasza blakey (#41413) üzenetére


ztsoft
őstag

Igazad van! Csak olvasás után én is azt írtam (a lényeg, hogy tudom miről van szó).

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#41415) #99546112


#99546112
törölt tag

Elvileg azért villogott a lefelé nyilacska tegnaptól máig, mert valami központi hiba volt és órákig nem is volt szolgáltatás, mostmár az is jó. Furcsa hogy ennyi hiba van mostanában.

(#41416) Zitronensaft válasza ztsoft (#41412) üzenetére


Zitronensaft
aktív tag

A boxot nem nagyon éri meg kicserélni..,az amelyik üzembiztosan kezeli a ci+ modult,elég drága mulatság

(#41417) bozsozso


bozsozso
őstag

Sziasztok,

Olyan kérdésem lenne, hogy a szolgáltatás lemondható-e pár hónappal hűség lejárat előtt ha hibajavítás 72órán belül nem történik meg?

(#41418) Gubek-Einste válasza bozsozso (#41417) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Nem, csak akkor ha tartósan nem tudják elhárítani a hibát de akkor sem egyszerű ezt elérni.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#41419) bozsozso válasza Gubek-Einste (#41418) üzenetére


bozsozso
őstag

Akkor sem ha jó 1hónapja ugyanezt a hibát jelentettem meg és még most sincs végleges megoldás? Most meg 72órája nem is foglalkoznak vele.

szerk.: vagyis fizessek nyugodtan nem tehetek ellenük semmit?

[ Szerkesztve ]

(#41420) Gubek-Einste válasza bozsozso (#41419) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Mi is a hiba amit nem tudnak megoldani?
Inkább hatósági eljárást kellene kérni.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#41421) Zitronensaft válasza bozsozso (#41417) üzenetére


Zitronensaft
aktív tag

A hiba elhárítását megkezdeni kell 72órán belül. Nem befejezni.

(#41422) donmackó válasza bozsozso (#41419) üzenetére


donmackó
őstag

Szerintem élj panasszal az NMHH és a Fogyasztó védelem felé. Majd ők intézkednek.

Release the cable hounds!

(#41423) Intruder2k5 válasza bozsozso (#41419) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Ha a feltételeknek megfelelsz, akkor kötbért igényelhetsz, ami adott esetben még több is lehet mint a havi előfizetési díjad.

(#41424) kabelmania27 válasza bozsozso (#41419) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Mi a hibajelenség?

[ Szerkesztve ]

(#41425) bozsozso válasza Gubek-Einste (#41420) üzenetére


bozsozso
őstag

Kockásodik a kép 2. médiacardon. augusztusban kint voltak(előtte kértek tv újrahangolást ami meg is történt, de nem lett jó úgy sem ezért küldték ki a szerelőt) megállapították, hogy a lakásomba nem jut el rendesen a jel a kapcsolószekrényben és a tetőn van probléma a kábellel. Továbbítják kollégái felé, hogy javítsák meg addig is(az a baj nem értek hozzá) a kapcsolószekrényben előrébb helyezték, dugták be a lakást. Akkor esetileg meg is oldódott. Nem tudom, hogy most nyúltak-e hozzá megint, de 1-2 hete ismét jelentkezett csak sajnos nem volt időm megint bejelenteni így csak most jelentettem be ismét hétvégén. Ismét újrahangolást kértek ami meg is történt, de még rosszabb lett a helyzet, mert az eddigi csatornák még kockásan sem jönnek be még frekvenciára keresve sem. Ma ismét jeleztem, de tájékoztatást nem tudnak adni válaszuk nincs csak annyi kiadva alvállalkozónak. Több csatornával semmi gond nincs. Az 1.mediacardon működik minden rendesen. Valami szintezést emlegetnek, hogy azt kérték az alvállalkozótól. Fogalmam nincs mi ez, de az ügyintézőnek sem volt pedig Ők kérték ezt a javítási módszert. Én azt gondolom nem kevés pénzt kifizetek a szolgáltatásért amiért joggal elvárhatom, hogy működjön és kész. Amit én mint ügyfél látok, hogy nem történik semmi. Amit még nem értek először amikor bejelentettem szombat volt és vasárnap ki is jöttek, mert azt mondták hibára ki kell jönniük. Most pedig hétköznap nem képesek kijönni megjavítani. Az engem mint ügyfelüket nem érdekel, hogy saját emberük vagy sem, tartsanak olyan alvállalkozót aki képes határidőre dolgozni. A másik dolog, hogy ezekről senki nem kap tájékoztatást, hogy hol tart az ügy, az ügyintéző szerint még Ő sem tudják mikor fogják javítani.

(#41426) kabelmania27 válasza bozsozso (#41425) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Nem olyan egyszerű légkábelt cserélni, október 1-el az ericson végzi a karbantartást, előbb-utóbb megcsinálják akkor jobb lesz mint újkorában.
upconline@upc.hu címre írd le a problémát, hamar válaszolni fognak.

[ Szerkesztve ]

(#41427) csabi63 válasza ztsoft (#41412) üzenetére


csabi63
senior tag

TechniStar K2 ISIO. Magyarul.
Előnye, hogy szinte nem fogyaszt, (használat közben 8W) kussban van, (nincs benne HDD) és szabadon felhasználható a felvett anyag (TS, TS4). Rögzít külső HDD-re, de akár pendrive-ra is, NTFS-re formázva is. Hátránya a 24 órás EPG (tudna 14 napot, de ugye a UPC) és az egy tuner. Ez utóbbi nekem nem hátrány, mert a tévében külön kártya van. A box egyedüli feladata a műsorrögzítés, közben a tévén azt nézek amit akarok. Ráadásul az EPG amellett hogy tetszetős (és magyar), nem hülye. A 24 óra ellenére is tudja a sorozatfelvételt. Ahogy felbukkan a következő rész a műsorújságban, már állítja is be.

Az ára itthon 65k, de német e-bay-en 50k körül hozzá lehet jutni 2+1 év garanciával. Persze olcsóbbak is vannak akár két tunerrel is, pl. ez. De megbízhatóságban a Technisat sokkal jobb mint a Xoro, vagy akár a Venton. Néhány száz, talán ezer hsz-t is elolvastam német, cseh (Google fordító) oldalakon ezzel kapcsolatban. Náluk igen nagy a kereslet a DVB-C STB-k után. Itthon még egy normális fórum sincs. Havi 4 hsz az nem fórum, itt a UPC box rulez.

Majd' elfelejtettem a videotár hiányát. De sosem használtam, nekem az nem volt szempont. Összességében a UPC box jobb, többet tud ennél, a hasonló tudásúak 120-130k körül kezdődnek (szintén videotár nélkül). Egy VU+DUO 2 már minőségi box, de annyi pénzt nekem nem érne meg. Ez a kis box tökéletesen megfelel. Hogy szabadon cipelhetem bárhová a felvett anyagot, az igen nagy plusz.

(#41428) bozsozso válasza kabelmania27 (#41426) üzenetére


bozsozso
őstag

Mondjuk akkor most az jön le, hogy az előző lesz.rta a mostani meg még nem vette fel a ritmust. Csak véleményem szerint ez úgy korrekt ha elnézést kérnek és türelmet, mert most van a karbantartó váltás.
Már csak annyi a kérdés, hogy az augusztusban bejelentett és akkor valószínűleg nem javított hiba most kinél van a réginél vagy az újnál?

(#41429) kabelmania27 válasza bozsozso (#41428) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ha lezárták a hibát akkor egyiknél sincs, ezért írtam hogy upconline@upc.hu címen kérdezd meg hátha előbbre tudják venni.

(#41430) sittes79 válasza sittes79 (#41319) üzenetére


sittes79
addikt

Sziasztok,

Sajnos nem oldódott meg a problémám, óriási a lag továbbra is és tuti, hogy upc oldalról van probléma, mert más nettel tökéletes. Közben gondolkodtam, hogy még a társasház építésekor(2007-ben) behúzott coax kábelre vagyok kötve aztán az oszlopra, lehet hogy a vezetékek rosszak a falban?

Bejelentettem hibára, remélem történik valami, legalább egy modem/router csere.

Még van egy ötletem, hogy átmegyek a szomszédba, mert Ő közvetlenül van új kábelen az oszlopra kötve, mert nála jel sem volt a régi fali kábelben.

(#41431) kabelmania27 --remélem ezt a pécsi upc-sek is tudják, hogy mi a 3x árnyékolás :)

[ Szerkesztve ]

(#41431) kabelmania27 válasza sittes79 (#41430) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

2007-ben már létezett 3x árnyékolású koax, modem értékek rendben vannak, szerintem tudják.

[ Szerkesztve ]

(#41432) sittes79 válasza kabelmania27 (#41431) üzenetére


sittes79
addikt

Értem, hát ha minden kötél szakad itt az oszlop az ablakomtól olyan 5-6 m-re legfeljebb behúzom magamnak :)

(#41433) kabelmania27 - Köszi ezek megnyugtató szavak, remélem meg is oldódik a probléma.

[ Szerkesztve ]

(#41433) kabelmania27 válasza sittes79 (#41432) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Jobb lenne ha a házban lévő kiépített hálózatot tennék rendbe, ha nem lehet (csőben megszorult a kábel) akkor csak öntartó légkábelt lehet használni, technikusok megfogják oldani.

[ Szerkesztve ]

(#41434) bozsozso válasza kabelmania27 (#41429) üzenetére


bozsozso
őstag

A mostani első bejelentésem nincs lezárva, még csak a közbenső érdeklődés bár 14:26-kor jelentettem be és nem értem miért van 14:29-kor is egy ami le is van zárva meg 17:44-kor történt ismételt bejelentés amikor már a tv újrahangolás is megtörtént.

(#41435) bozsozso válasza bozsozso (#41434) üzenetére


bozsozso
őstag

Na ez még most jutott eszembe. Azt meg tudná valaki mondani miért fordul ilyen elő, hogy egyik médiacardon megy minden rendesen a másikon viszont használhatatlan és egyértelműen az a megállapítás, hogy nem lakáson belüli a probléma? Akkor is azért hívtam ki őket, mert a lakáson belül és általuk szerelt kábelek és elosztók vannak. Kb fél évig rendben volt minden.

#41436: csak eddig nem volt ezen a tv-n sem gond vele. ez volt eddig a miénk csak cseréltük a miénket és megkapták a gyerekek

[ Szerkesztve ]

(#41436) kabelmania27 válasza bozsozso (#41435) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Mert tv készülék típusonként más-más érzékenységű a tuner, lehet az egyiknél 58dB-vel nem akad másikkal 60dB-vel kockásodik a kép.

(#41437) Zitronensaft válasza bozsozso (#41435) üzenetére


Zitronensaft
aktív tag

Bingo....ezt szerettem volna említeni. Olyan nagy baj kint mégsem lehet,ha azért az egyik tv-n még megy az adás rendesen. Ahhoz nagyon asszimetrikusnak kell lennie a házhálózatnak,hogy jelentősen kevesebb jelet kapjon a rosszul működő tv..
Egy modem jelszint segítene találgatni.
CI+ modul csere volt? Villámcsapás nem volt a közelben,kb azóta mióta rossz ott az adás?

Látatlanban én modulcserét javasolnék. Ha ugyanabban a tv-ben csak az új modullal van baj..a gyerekekét visszatenném egy próba erejéig abba a tv-be,ahol most rossz.

[ Szerkesztve ]

(#41438) kabelmania27 válasza bozsozso (#41435) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Próbáld meg Zitronensaft által leírtakat, egy évvel ezelőtt rendben voltak az értékek, jófajta hármas osztó van nálad, egyforma jelerősség esetén elvileg nem lehet vételi gond.

[ Szerkesztve ]

(#41439) bozsozso válasza kabelmania27 (#41438) üzenetére


bozsozso
őstag

Jelenleg ilyen jelszintek vannak:

Downstream Channels
Power Level: Signal to Noise Ratio:
Channel 1: 9.0 dBmV 41.9 dB
Channel 2: 9.1 dBmV 42.5 dB
Channel 3: 8.7 dBmV 41.9 dB
Channel 4: 8.6 dBmV 41.9 dB
Channel 5: 8.9 dBmV 41.9 dB
Channel 6: 8.7 dBmV 41.9 dB
Channel 7: 8.2 dBmV 42.0 dB
Channel 8: 8.3 dBmV 41.9 dB

Upstream Channels
Power Level:
Channel 1: 47.2 dBmV
Channel 2: 43.9 dBmV
Channel 3: 44.4 dBmV
Channel 4: 45.9 dBmV

(#41440) kabelmania27 válasza bozsozso (#41439) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ezek jó értékek, megfelelő jelet (kb 65dB) kapnak a tévék.

[ Szerkesztve ]

(#41441) bozsozso válasza Zitronensaft (#41437) üzenetére


bozsozso
őstag

Modul csere nem volt, de akkor megnézem majd holnap és átviszem a miénket a másik tv-be. A kártya össze van kapcsolva vele igaz akkor kártyástól kell átvinni?

szerk.: villámcsapás nem volt

[ Szerkesztve ]

(#41442) Zitronensaft válasza bozsozso (#41441) üzenetére


Zitronensaft
aktív tag

Össze ,igen. Csak a jó helyről átviszed a rosszba a modult. 3 perc az egész.
Esetleg a rossz helyen még a tv időbeállítását leellenőrizném,hogy automatára van-e állítva. Ha nem,az okozhat zavart a kódolásban,ami jelentkezhet a leírtformában.

(#41443) bozsozso válasza Zitronensaft (#41442) üzenetére


bozsozso
őstag

Most nem tudom megnézni, de emlékeim szerint nem automatán van az időbeállítás. Már csak azt nem értem, hogy ha tényleg ez lesz a gond akkor a szerelő miért nem jön rá ilyenre hiszen ez a szakmája ezért fizetik ez nem a végfelhasználó dolga. Még egy dolog amit nem értek akkor ideiglenesen változtatás nélkül miért volt eseti megoldás?

(#41444) Zitronensaft válasza bozsozso (#41443) üzenetére


Zitronensaft
aktív tag

Na ezt én sem tudom...mert ha rossz a ci modul,az nem javul meg még ideiglenesen sem attól ha kint bütykölnek valamit.
Egy valami lehet még,hogy nem kevés a jel,hanem sok és gerjed a tv. Boxok se szeretnek egy bizonyos jelszint fölött kapni. Ez mondjuk nem ritka,mikor az 50fokos hosszú melegben az égbe föltekert erősítők úgy maradnak mikor jön az ősz...minél inkább a vonal vége felé vagy ,annál inkább jelentkezhet ez a dolog. Ha tudnánk hogy a modem 8-as jelszintje milyen csillapítás után van,és a rossz tévé milyen úton kapja a jelet,akkor ezt is jobban ki lehetne zárni.

[ Szerkesztve ]

(#41445) bozsozso válasza Zitronensaft (#41444) üzenetére


bozsozso
őstag

"Ha tudnánk hogy a modem 8-as jelszintje milyen csillapítás után van,és a rossz tévé milyen úton kapja a jelet,akkor ezt is jobban ki lehetne zárni."

Az a baj nem nagyon értek hozzá itt mit kellene megnéznem? Igazán a kérdést sem értem így válaszolni sem nagyon tudok. Van 1 3-as elosztó amiből 1-modem 1-1 meg a tv-k felé megy közvetlenül kábelen. A "rossz" tv kb. 2méterre van az elosztótól.

(#41446) Zitronensaft válasza bozsozso (#41445) üzenetére


Zitronensaft
aktív tag

Kb pont ezt kérdeztem :) ennek fényében inkább modul hibára gyanakszom. De ki fog derülni,ahogy kipróbálod a modulcserét a két tv-ben.

(#41447) kabelmania27 válasza Zitronensaft (#41444) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

ITT leírta az osztót, ha a modem ds és a muxok kb egyszinten jönnek+jól számolom kb 65dB körül kapnak a tévék, ami elvileg teljesen jó.

[ Szerkesztve ]

(#41448) bozsozso válasza Zitronensaft (#41446) üzenetére


bozsozso
őstag

Már reggel megpróbáltam a másikkal azzal sem jó. Bár nem tudom lehet kevés ideig vártam, mert nem volt sok időm.

szerk.: még munka után megpróbálom a "rosszat" a jóba áttenni

[ Szerkesztve ]

(#41449) kabelmania27 válasza bozsozso (#41448) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Próbáld meg hátha javul.
Lehet a tévével lesz a gond.
Mi a tipusa?

[ Szerkesztve ]

(#41450) csabi63


csabi63
senior tag

Van hír arról, mikor kerül be a MyPrime a Horizon Go szolgáltatásba? Csehországban és Lengyelországban május óta elérhető. Ott van nekik mobil eszközön a sok sorozat, film, mi pedig mostohagyerekek vagyunk ebben (is).

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.