Hirdetés

2019. május 20., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-09-21 18:14:03

LOGOUT.hu

UPC Magyarország Kft. (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#18801) anonymus89 válasza kabelmania27 (#18798) üzenetére


anonymus89
(PH! addikt)

igen az lesz az

An apple a day keeps the doctor away.

(#18802) tomp válasza HofiZoli (#18787) üzenetére


tomp
(PH! nagyúr)

tompika33 :D

(#18803) Mate válasza tomp (#18802) üzenetére


Mate
(MODERÁTOR)

Fogalmam se volt, hogy miről beszéltek, míg nem néztem meg a mai hsz-eket másik fórumon :D

(#18804) tomp


tomp
(PH! nagyúr)

Amúgy a beszélgetés alatt fogtam a fejem és majdnem elröhögtem magam sírással együtt. :DDD
Legalább beismerte az illető, hogy az összes Cisco box pocsék... Ezért plusz díjat kérni már vicc.

(#18805) Mate válasza tomp (#18804) üzenetére


Mate
(MODERÁTOR)

Bár téged nem vígasztal, de emberek túlnyomó többségének tökéletesen megfelel. A fennmaradó rész nagy része váltott kártyára. Így aránylag kis % az, aki csapkodja az asztalt a boxok miatt, ezért se tesznek semmit. Illetve azért se, mert egész európában a legtöbb embernek megfelel.

(#18806) tomp válasza Mate (#18805) üzenetére


tomp
(PH! nagyúr)

Ha fizetek külön díjat a boxra akkor az ne keljen önálló életre. A magától felpörgő vagy a szokásos újraindítás utáni bekapcsolva maradó merevlemez(elismert bug), távrögzítés oldal/app bezárása után szintén bekapcsolva maradó merevlemez, távrögzítővel nem lehet egyidőben 2felvételt indítani, olykor amíg betölti a csatorna egyedi videótárját lefő a kávé.
Kártyánál nincs videótár és távrögzítés így az kilőve. Én csak annyit szeretnék, hogy ha már elkérnek ezért +1000Ft-ot akkor az működjön tökéletesen. De nem. Ha ingyen lenne nem reklamálnék mert ingyen jó ez a hulladékvas.

(#18807) Gondar válasza neato3loco (#18758) üzenetére


Gondar
(tag)

Üdv! Én is hasonló problémával küzdök, mint te. 2-3 napja csinálja azt, hogy a 60 Mbps helyett 3 Mbps a letöltési sebesség wifin. Upc lekorlátoz minket?

(#18808) Mate válasza tomp (#18806) üzenetére


Mate
(MODERÁTOR)

Értem, hogy mi a problémád, én se szerettem a boxot. Vissza is adtam szépen és kértem kártyát. Azóta nem jár miatta szerelő nálunk.

Viszont ennek ellenére a legtöbb ember elégedett vele.

Amúgy miért nem adod vissza és kérsz egy sima boxot vagy kártyát?

(#18809) tomp válasza Mate (#18808) üzenetére


tomp
(PH! nagyúr)

Sima box: nincs dvr és így távrögzítés sem.
Kártya: nincs videótár, dvr és táv Rec.

Van egy érzésem, hogy csak nálunk tudják ezt csinálni. Azaz csak nálunk lehet kérni plusz díjat egy bugos izéért. Kérdeztem is, hogy mivel a box kedvenc hibája a magától pörgő merevlemez az így feleslegesen elhasznált áramot ki fizeti ki. Megértette az illető és nagyon sajnálja. Áhh kössz.

(#18810) Mate válasza tomp (#18809) üzenetére


Mate
(MODERÁTOR)

Összes többi UPC országban is ez a helyzet. Kb. 5-6 ismerősömnél van cisco box, egyiküknek sincs vele baja.

Tökéletes box kell? Veszel egyet szépen 70k-ért+kártya és már mehet is a dolog. Vagy upc-től bérelsz egyet havi 1000-ért. Vagy együtt élsz a hibákkal, vagy lépsz. Több lehetőséged is van, felesleges arra várnod, hogy javítja upc a dolgot, mert nem fogja.

(#18811) kabelmania27 válasza Gondar (#18807) üzenetére


kabelmania27
(Topikgazda)

UPC nem korlátozza a wifit, lehet sok wifihálózat van a környéken.

(#18812) Intruder2k5 válasza tomp (#18809) üzenetére


Intruder2k5
(MODERÁTOR)

Szerintem Te sokkal több energiát fordítasz eme problémára, valljuk be, feleslegesen, mert ettől megoldódni úgysem fog, mint amennyi áram kárba veszett eddig a hdd miatt! A dolog egyszerű, mérlegelni kell, hogy akarod-e így használni, vagy se! Ha nem, akkor le kell mondani!

[ Szerkesztve ]

Szakmai kérdésekkel privátban ne keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!

(#18813) blakey válasza tomp (#18809) üzenetére


blakey
(PH! félisten)

Ez a "bugos" szutyok nálam tökéletesen működik, hiába hiszed azt, hogy a upc elismeri, hogy rossz, az enyém nem az, szerencsére, el tudom képzelni, hogy ebből is többféle verzió készül. Itt ülök mellette és teljesen kusban van. Nem pörög sehova. Ediig semmi bajom nem volt, mindent felvett amit beállítottam neki.

[képátló (nem képátmérő), Blu-ray (nem Blue-ray)]

(#18814) pjen válasza tomp (#18809) üzenetére


pjen
(PH! nagyúr)

Szia.Nekem kettő is van és jól működnek. :)

(#18815) donmackó válasza tomp (#18806) üzenetére


donmackó
(őstag)

Találj a UPC-nek olcsóbb megoldást, és jelezd feléjük (lehet még jutalékot is kapsz). Nálunk 2 Cisco van és érdekes módon csak az egyiknél jelentkezik a hdd-s probléma, szóval szerintem nem mindegyik "bugos".

Release the cable hounds!

(#18816) anonymus89 válasza poli27 (#18800) üzenetére


anonymus89
(PH! addikt)

Én hülye F toldó van ott és nem splitter, mostanában nagyon feledékeny vagyok.
A képet nem most készítettem de kabelmania javaslatára lett kicserélve F toldóra még 1 éve.

An apple a day keeps the doctor away.

(#18817) Intruder2k5 válasza tomp (#18809) üzenetére


Intruder2k5
(MODERÁTOR)

Természetesen nekem is CISCO van, és jól működik, ezt fentebb elfelejtettem írni!

Szakmai kérdésekkel privátban ne keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!

(#18818) adika4444 válasza hsrasus (#18780) üzenetére


adika4444
(PH! addikt)

Sziasztok!

Vagy állítsd át bridge módba, és legyen ő a modemed, vagy hagyd bennt a régit, ezt meg tedd fel a szekrény felső polcára, és ha nem megy a másik, bekötöd, ennyi! Nekem amúgy nincs ilyen modemem, de a 2.4 Ghz-en mint ha 150 Mbps-t pontosabban 144-et tudna, de nem biztos. De tud 5 Ghz-t is, ezzel a baj csak az, hogy vagy 5 vagy 2.4 Ghz egyszerre nem megy a kettő.... JA az USB port szellőző nyíásnak van!:)
(#18807) Gondar: Nem korlátoz. Nézz fentebb, ott vannak a megoldások, sajnos többet nem tudunk tenni...
(#18813) blakey: Aki a családban UPC-t használ, elégedett a box-xal, úgyhogy tényleg megoszlik h melyik hibás, melyik nem.

üdv, adika4444 - Eladó Hibátlan Garis Xiaomi Mi A2 4/64 GB https://hardverapro.hu/apro/hibatlan_garancialis_xiaomi_mi_a2/friss.html

(#18819) anonymus89


anonymus89
(PH! addikt)

Akkor mit tudok még csinálni, hogy ne írja ki "nincs jel"? :F

An apple a day keeps the doctor away.

(#18820) tomp válasza blakey (#18813) üzenetére


tomp
(PH! nagyúr)

Szerintem olyan bug a merevlemez indítás ami nem mindenkinél jön elő. Nálam sem jön elő mindig. Van amikor egy héten keresztül semmi hiba nem jön elő de aztán a következő újraindítással minden bug előjön. Telefonoknál is van ilyen rendszerhiba. Habár ott javítják is.
Ha beállítok 1-1 műsort más-más időpontban akkor felveszi. De ha 2felvételt állítok be fedéssel azaz a 2. 10percel később indul akkor vagy nem veszi fel a másodikat vagy amikor azt elkezdi, az elsőt megszakítja.

Azért elég vicces egy piacvezető nagy szolgáltatónál, hogy ha tökéletes szolgáltatást szeretnék, vegyek én boxot.

(#18821) kabelmania27 válasza anonymus89 (#18819) üzenetére


kabelmania27
(Topikgazda)

Indítsd újra a boxot, ha nem jó akkor telepítsd újra, ha akkor sem jó akkor jelentsd be.

(#18822) anonymus89 válasza kabelmania27 (#18821) üzenetére


anonymus89
(PH! addikt)

Rendben, később jelentkezem!

An apple a day keeps the doctor away.

(#18823) Uthenger válasza kabelmania27 (#18811) üzenetére


Uthenger
(fanatikus tag)

Nem biztos, hogy zsúfolt a wifi.
Ma beszéltem az UPC-vel, és a Helpdeskes emberke mondta hogy TC7200-nál tudnak olyan hibáról, hogy bizonyos Atheros kártyáknál új driverrel lassu a net, régi driverrel meg hasít...

[ Szerkesztve ]

Fekete, full cover üvegfóliák Xiaomi, Huawei és Samsung telefonokhoz. OE-KVK, BMF-KVK (Kandó) tankönyvek. Eladó dolgaim: https://hardverapro.hu/tag/uthenger

(#18824) Stukker1987


Stukker1987
(senior tag)

Most hívtam a 1221-et,ez nagyon kész volt :D

Először egy minden kétséget kizáróan agybajos nőt kapcsoltak,akinél csak tájékozódni szerettem volna arról,hogy milyen lehetőségeim lesznek a hűségidőm lejárta után. Nem tudom,lehet hogy én is értetlen voltam,de a végén hihetetlen kioktató volt. Persze ekkor már én se voltam a kedvesség mintaképe..

Kapcsoltak nekem egy műszakis kollégát is akinek elsírtam hogy a settopboxom állandóan ondemandra áll magától.
Erre azt mondta,hogy csinálhatunk egy szoftverfrissítést.Ennek örültem is amíg le nem diktálta nekem egy hard reset lépéseit :)) Kérdéztem hogy ez miez,de nem kaptam választ :D

Szóvá tettem azt is hogy a digital goldom SCART kábelen eléggé ellentmondás.
2k havidíjért ajánlottak normális settopboxot. Kérdezem én hányszor fizessek 1 szolgáltatásért mire azt kapom amire eredetileg is befizettem?!

Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.

(#18825) tomp válasza Stukker1987 (#18824) üzenetére


tomp
(PH! nagyúr)

Egyszerű, vegyél saját pénzből saját boxot.

A mediabox szoftverének újratelepítéséhez húzd ki a dugót, dugd be majd nyomd meg az előlapján a csatornaválasztó gombot. Nyomni kell hosszan. Ilyenkor újra letölti a rendszert.

(#18826) club1 válasza tomp (#18825) üzenetére


club1
(PH! kedvence)

Szerintem az nem fog működni. Olyan médialejátszót/rögzítőt tudsz csak UPC-nél használni, ami megeszi a UPC médiakártyáját. A sima UPC előfizetői kártyát ui. neked nem fogja tudni a UPC összerendelni egy idegen eszközzel.

(#18827) Mate válasza Stukker1987 (#18824) üzenetére


Mate
(MODERÁTOR)

Nem kell 2k-s +havidíj. Egyszeri kb. 2350-es adminisztrációs díj fejében kérjél HD boxot.

(#18829) regener válasza kabelmania27 (#18828) üzenetére


regener
(PH! kedvence)

Ez mai (vagyis friss)?

Na már látom, így semmi.
2014. április 24.

[ Szerkesztve ]

(#18830) Mate válasza kabelmania27 (#18828) üzenetére


Mate
(MODERÁTOR)

Tehát, tömören, röviden: 1 éven belül nem lesz felhasználóknál Docsis 3.1-es eszköz, analóg csatornákat mint tudjuk folyamatosan kilövik és kábelekhez jó darabig nem akarnak hozzányúlni.

(#18831) Stukker1987 válasza Mate (#18827) üzenetére


Stukker1987
(senior tag)

Erre a lehetőségre nem hívták fel a figyelmem...

Mire hivatkozva kérhetem?

Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.

(#18832) Mate válasza Stukker1987 (#18831) üzenetére


Mate
(MODERÁTOR)

Pontosan milyen előfizetésed és boxod van most?

(#18833) Stukker1987 válasza Mate (#18832) üzenetére


Stukker1987
(senior tag)

Digital gold és a régebbi szürke settop box.

Ez a fajta

Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.

(#18834) anonymus89 válasza Stukker1987 (#18833) üzenetére


anonymus89
(PH! addikt)

Nekem is ilyen van és megmondom őszintén az m1 hd- adásával nem vagyok elragadtatva pláne mikor a focit nézem....
Sőt eléggé zajos a kép ezeken de ugye a pace stp-n nincs hdmi kimenet....

An apple a day keeps the doctor away.

(#18835) Mate válasza Stukker1987 (#18833) üzenetére


Mate
(MODERÁTOR)

Sima Pace SD boxod van. Hívd fel őket, hogy cseréltetni szeretnéd Pace HD-ra és állod az adminisztrációs költséget. 2350 rémlik, vagy valami ilyesmi összeg.

(#18836) blakey válasza anonymus89 (#18834) üzenetére


blakey
(PH! félisten)

Mivel az nem HD box. :) nem is nézheted HD-ban, sőt mégcsak nem is digitálisan nézed.

[képátló (nem képátmérő), Blu-ray (nem Blue-ray)]

(#18837) poli27 válasza anonymus89 (#18834) üzenetére


poli27
(PH! kedvence)

:C

(#18838) facan válasza facan (#18641) üzenetére


facan
(tag)

Nu szóval tegnap délután bejelentettem, ma délelőtt volt a szerelő (ugyanaz mint aki múltkor, csodálkozott, hogy még mindig nem csinálták meg úgy ahogy már áprilisban is jelezte)
Szóval a modemnek semmi baja ( :) ), de a koax valahol az oszlopokon meg van törve/repedve/szakadva/sérülve, így ezért szakadozik a net ,illetve ezért van tele bithibával az alsó frekiken lévő összes adó.
Kérdezgettem mindenféléről, főleg olyan hibákról amiket itt mondtatok páran.
Azt mondta hogy a baromi nagy lassulás az az esetek 99%-ban kábelhiba miatt van. Dicsérte az UBEE modemeket, mert állítólag az első pár darab kivételével jók, stabilak. Az első installálás nagyjából 20-25 perc, de utána már flottul megy a modem miután megkapta a rendes szoftverét. Ez a UBEE a Technicolor továbbfejlesztett változata.
A wifijére ellenben nem mondott semmit de egyértelmű volt :)

Szóval jelen állás szerint hétfő/kedd magasságára kicserélik/megjavítják a hibás kábelszakaszt, utána a tévének is meg kell javulnia illetve nem lesz net szakadozás. (tegnap a modem logban 14 darabot talált, úgy hogy 7 órán keresztül egyáltalán nem is tudott csatlakozni a modem - míg haza nem értem és kihúz, vár, visszadug nem történt meg)
Azért kaptam ismerőstől egy TC 7200-ast tegnap kölcsönbe, de szerencsére a modemem jó (CISCO EPC 3212), különben sincs már égen-földön ilyen modem ilyen modemjük, csak UBEE, illetve pár TC 7200....

Én továbbra is maximálisan elégedett vagyok a szolgáltatásukkal. Ha kell jönnek, csinálják. Kedvesek az ügyfélszolgálaton. Ez az oszlopcsere jól betett, de ezt valahol sejtettem is annó :D
Az itteni T hálózat/hozzáállás fényévekre van ettől!!!!

[ Szerkesztve ]

(#18839) Mate válasza facan (#18838) üzenetére


Mate
(MODERÁTOR)

3 fajta modemet adnak: Meglévő TC-ket, új Ubee-kat és fix ip-seknek cisco.

Szerintem sincs gond a UPC-vel, gyorsan megcsinálják, ha van valami. Hiba mindenkinél előfordulhat, a lényeg, hogy miként reagálnak rá. UPC szerencsére jól.

Múltkor beszélgettem én is a szerelővel, aki volt. Mondta, hogy oszlopon menő kábellel az a gond, hogy időjárás hatására aránylag hamar tönkremennek. A legfőbb gond, hogy kontakt hibás lesz csak és így sokszor csak viharban jön elő a hiba. A másik gond, hogy rengetegen nem jelzik, hogy hiba van, így fogalmuk sincs, hogy hol lehet a probléma.

Múltkor is elmesélt egy esetet. A hálózat majdnem legvégén bejelentette valaki, hogy viharban gond van. Kimentek, megállapították, hogy nem nála van a hiba. Vártak pár napot, hátha más is jelzi, de nem tette. Okés, akkor egyesével végigmenni mindenhol vissza a központ felé és megkeresni a hibát.

A központtól kb. 2 utcányira, vagyis hálózat szinte legelején volt a hiba. 1,5 hétbe telt nekik a dolog. Senki nem jelezte a problémát. Ha jelezték volna, akkor alapból a jelzett háztól indulnak vissza és pár óra alatt meglett volna a gond.

Ja és nem szabad nekik bekéredzkedni 1-1 házhoz, hogy megvizsgálhassák az ottani helyzetet. Ha lehetne, akkor utcánként első házba bekopognak, megnézik, hogy jó-e ha jó akkor máris kihagyhatnak 15 helyet, ahol hiba lehet.

[ Szerkesztve ]

(#18840) poli27 válasza Mate (#18839) üzenetére


poli27
(PH! kedvence)

Nem kell nekik bemenni hogy lássák hol a hiba ez marhaság :D Minden modemet le tudnak kérdezni jelszintgrafikonnal, és ki lehet nyomozni hol a hiba...

(#18841) Mate válasza poli27 (#18840) üzenetére


Mate
(MODERÁTOR)

A modemen keresztül nem csak az épp használt csatornákat látják? Meg hogy látja a modemmel pl. a hd adásoknak az adatait?

(#18842) Intruder2k5 válasza Mate (#18841) üzenetére


Intruder2k5
(MODERÁTOR)

1. Ha Ő nem, akkor látja a központ!

2. Felmegy utcánként egy oszlopra, rátekeri a műszert az osztóra, és rámér! Ha jó, akkor az az utca kimarad, ez nagyjából ugyanaz, mintha bekéredzkedne egy-egy házba!

Az tény, hogy a technikus relatíve gyorsan kijön, baj csak akkor van, ha a probléma külső hálózaton van, mert az esetek többségében akkor fogja magát, összecsomagol, közli, hogy majd átadja a külső hálózatosoknak, és már megy is, mint aki jól végezte dolgát! Sajnos kevés akad köztük, aki hajlandó oszlopra mászni, nekem ez a tapasztalatom!

[ Szerkesztve ]

Szakmai kérdésekkel privátban ne keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!

(#18843) wmati válasza Mate (#18841) üzenetére


wmati
(PH! kedvence)

Nem muszáj be menni a házba lehet az oszlopról is méricskélni onnan minden ki derül.

(#18842) Intruder2k5 Gyorsabb voltál ;]

[ Szerkesztve ]

(#18844) Mate válasza Intruder2k5 (#18842) üzenetére


Mate
(MODERÁTOR)

2. A gond ott van, hogy több kategóriájú szerelő van. Nem mindegyik megy oszlopra, valaki csak házba megy be. Illetve nem minden szerelőnél van mérőműszer.

Sok helyen nem is UPC szervizel ilyen esetbe, hanem alvállalkozó. Ott szépen bekopog és megnézi mi a helyzet és ha nagyjából megvan a hiba helye, akkor szól UPC-nek, hogy hahó kéne egy műszeres kolléga és megcsinálják a dolgot.

Mondjuk vicc, hogy vannak olyan szervizesek, akiknél nincs mérőműszer. Nem egyszer ilyen alvállalkozók cseszik el az erősítőket. Találomra tekerget rajta és vagy jó lesz, vagy nem. Ha sokáig nem, akkor megy UPC és beállítja.

[ Szerkesztve ]

(#18845) facan válasza Mate (#18844) üzenetére


facan
(tag)

Aki kijön és be is jön a lakásba mind a UPC alkalmazottja (erre rá is kérdeztem, így van). A hálózatot magát szokták alvállalkozók javítani. A szereléseket is ezek az emberkék végzik.
Mikor múltkor az oszlopcserék után kijött ugyanez a UPCs szerelő, vette a védőcuccát is ment fel az oszlopra és kiiktatta a NO-TV szűrőt amit a hálózatosok (nagyot hibázva) bekötöttek.

Szakadáshoz sem kell mérni semmit, mert az autójukban nekik is van eszköz erre, utána csak jelentik a hálósoknak hogy hol találtak szakadást/bizonytalanságot. (a kábel mentén (alatt) haladva figyelnek egy pilotjelet az autóban, ha ezen változást éreznek már meg is van a probléma helye - ezt most mondták, és meg is csinálták, amíg láttam az autót szépen lassan mentek végig a kábelek alatt)

(#18846) Mate válasza facan (#18845) üzenetére


Mate
(MODERÁTOR)

"Aki kijön és be is jön a lakásba mind a UPC alkalmazottja (erre rá is kérdeztem, így van)."

Mármint szervizelőre gondolsz?

[ Szerkesztve ]

(#18847) sutszi


sutszi
(PH! kedvence)

UPC-s nethez hogy kell konfigolni a routert?
(Részletesebben: Holnap hoznak egy modemet, de kb nem akarom használni ezért szeretném bridge módba kapcsolni és a jelenlegi routerem szeretném mögötte használni. openwrt(tp-link wdr3600)

"Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage

(#18848) F_Zolee


F_Zolee
(PH! nagyúr)

Egy amatőr kérdést tennék fel. Holnap elvileg megjön a médiakártya. Boxot kiiktatom. Milyen teendőm lenne a beüzemelésnél?
A koax kábelt a tv-re kötöm, kártyát bedugom és keresést tolok rá? Van egyéb művelet?

(#18849) Mate válasza F_Zolee (#18848) üzenetére


Mate
(MODERÁTOR)

Kábel bedug, csatornákat megkeresed, sorrendbe rakod stb. Amikor megjött a kártya bedugod. Ha mennek a csatornák örülsz, ha nem aktiváltatod a kártyát és utána örülsz.

(#18850) F_Zolee válasza Mate (#18849) üzenetére


F_Zolee
(PH! nagyúr)

És miért kell a kártya bedugás előtt kerestetni? Nem azon van az infó, hogy melyik csatornát hozhatja be? :F

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.