A dupla torku karburátor az mit jelent ???
Azt, hogy két torok van függetlenül egymnás mellett, amiből szívja a levegőt, és mindkettőben van fúvóka, aztán majd lejjebb egyesülnek.
Kéttorkú állítólag a Skoda 120-as és a Wartburg 653-as (kétütemű)
vagy azt kell alatta érteni, hogy két szelep van a szívónyíilásban, a felsőt a szivató állítja az alsó pedig a gáz szabályozó ???
és ilyen a négyütemű trabanté,
szóval végülis az a kérdésem, hogy a trabicseké, melyik fajta ?
és a felső szelepnek, amit a félautomata szivató és egy bimetáll állít, annak hideginduláskor és meleg motornál hogy kell állnia, mikor van jobban nyitva ??
Valamelyik kismértékű zárásával lehet csökkenteni a fogyasztását, gondolom, ezzel a felső fojtó szeleppel ??????
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979