Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csubuka

    addikt

    Sziasztok!

    Egy apróbb tanácsot segítséget szeretnék kérni Tőletek :-)

    Ilyen kisebbfajta autókat nézegetek (Jazz, i20, Fiesta...) és a Yaris-ra is esett a tekintetem. Főképp a páromé :D A szép az egészben, hogy javarészt napi 2x30km pályára kell majd. De a csavar az, hogy ez Dániában van és itt 100-110 a pályatempó, legalábbis itt ahol mi vagyunk. Ide szerintem elég az 1.0 szívómotor is... 70 ló, kb. mint az i20, az is elvan magának... tömegre is ugynaz kb.

    Az lenne a kérdésem, hogy egy előreláthatólag sajnos 20000km-enként szervizelt autó az mennyira probléma? Ha jól gondolom itt hivatalos a 15k km olajcsere periódus nem? Sajnos a helyiek nem igazán állnak a helyzet magaslatán műszaki korrektségben, spórolnak ahogy lehet...

    Illetve az 1.0 benzines VVT-I motor az nem egy betegágy felteszem, a Yaris a "szétüthetetlen" legendárium egy oszlopos tagja...? 200k km nem kéne, hogy baj legyen ennek felteszem...

    A rozsda Dániában probléma, de a futómű pl nem, még a legrozsdásabbretkeknek is okés a futóművök, jók az utak...

    Van valami amire külön kell figyelni a harmadik generációs (XP130?) Yarisoknál amúgy?

    Eddig kicsit túlárazottnak gondoltam, de közelünkben felbukkant egy, így azt könnyen meg tudom nézni, egész jó árban is van... (helyi viszonylatban...)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés