Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • woker

    aktív tag

    válasz velizare #11529 üzenetére

    Pont tegnap beszélgettem erről valakivel küldetés után. Az a gond, hogy a pvp ami itt van az sima ambush pvp nem rendes pvp.
    Szükség lenne egy standing rendszerre (olyasmire mint ami Pl. eve-online-ban is van) mert egyszerűen a jelenlegi rendszerben csak akkor ismered meg egy játékos szándékát amikor az hátbalőtt, tehát effektíve nem tudsz ellene védekezni mert mindig lépéshátrányban leszel. Csak egy példá a most hétvégéről: Recskáékkal mentünk a DZ-ben de mivel nem volt sehol semmi szokás szerint ezért eldöntöttük, hogy lövöldözünk kicsit rogue-okra (volt egy szerverváltás közben, pedig pont levadásztunk volna egy manhunton lévő csapatot pár másik játékossal karöltve :((( ). Szóval szokás szerint a rouge csapat campelt a tetőn amit normálisan nem lehet lerohanni. Végül megérkezett egy másik csapat játékos akik a másik oldalról támadtak így végül kinyírtuk őket. Fentvagyunk a tetőn éppen mondom nekik, hogy szép volt erre alámvágja a sticky-t és mielőtt még felfoghatnám, hogy mi történik és figyelmeztethetném a többieket felrobbantja, kb. 2 mp múlva mindannyian feküdtünk a parasztja meg ott röhög a chaten.
    És ezen a jövő heti update csak rontani fog, mert a hasonló parasztok maguk alá csinálnak majd örömükben mert pikk-pakk lelövöldözhetnek egy rakás embert úgy, hogy nem is kell végigszaladniuk a DZ-n.

  • #45052928

    törölt tag

    válasz velizare #11529 üzenetére

    A Játék megjelenése óta azon vannak hogyan lehetetlenítség el a farmot.
    Kezdve a DZ pc nerf dropot. Az hogy Dz1 ben az xp és drop ugyanannyi mint DZ 6 ban teljesen irreális mikor 3-4x nehezebb megölni. Az hogy egy challenge mód amiatt tart addig ameddig mert gránát oneshotol, a shotis oneshotol, te skilljeid és shotgunod viszont őket nem. Mindezt full HIghEnd gearben.
    Abszolút pvp ellenesen lett felépítve dz kezdetekben, de most sincs igazi rewardja, elviheted a másik kukás dropját amit materiálnak kiakart menteni. Hurrá. Ellenben ha megöltek -2 dz lvl. Most már nem, de így indult.
    Dz credit teljesen haszontalan, a normál credit és árusok teljesen haszontalanok, vagy legalábbis voltak, az új patchet még nem néztem.

    Teljesen egyetértek az open béta jelleggel.
    Kevés a használható cucc. Fegyverek kimerülnek az SMG+Sniper+AK val.
    Armour érezhetően nem számít, a hp stack nem számít, support rolenak nincs külön szerepe, tank nincs a játékban, az egyébként se sok skillből, fix 5-6ot ha használunk.
    Mechanika minden mapon ugyanaz, lődd le sniperrel pötyögtetve mielőtt odaér melléd.
    Ha jobb a snipered, nem kell 2 tár bele.

    Grafika 5*
    Játék meg 50h ra van lőve, amit teljesít, de endgame tartalom erőssen megkérdőjelezhető.

    stb.

  • duvi

    nagyúr

    válasz velizare #11529 üzenetére

    "a rogue level magától nem jut el manhuntig. az élvezet nem ez, hanem amikor a komplett zóna rád vadászik."
    Jelenesetben ez a kettő szorosan összefügg egymással. Ha valaki nem élvezné a másik hátba lövését, akkor nem is tenné meg. Nem állt szándékomban morális vitát indítani és tudom, hogy mindenkinek mások az erkölcsi normái, csak néha nehezebben tudom túltenni magam az említett incidenseken. Ettől függetlenül még mindig nagyon jó játéknak tartom a Divisiont és biztos, hogy meg fogom duplázni a jelenlegi 180+ játékórámat :K

Új hozzászólás Aktív témák