Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#40) RazoR


RazoR
veterán

Fegyvertálentek fordítás javított verzió 1.01:

Accurate
+15% Accuracy
+15% Pontosság

Allegro
+10% Rate of fire
+10% Tűzgyorsaság

Breadbasket
Landing body shots adds a stack of bonus +5% headshot damage to the next headshot for 10s. Max stack is 10
Testre bevitt lövések +5% egymásra épülő fejlövés bónuszt adnak a következő fejlövésre, ami maximum 10x-esre emelékedhet (azaz max 50% fejlövés bónusz).

Cannon
While equipped, this weapon incraeses throwing distance by 10%
A fegyver használata közben a (gránát, skill tárgyak?) távolsága (amennyire el tudod dobni) 10%-al növekszik.

Close & Personal
Killing a target within 7m grants +35% weapon damage for 5s
7m-en belüli ölés +35% fegyversebzést ad 5 másodpercen keresztül

Distance
+15% Optimal range
+15% Optimális távolság

Double duty
While holstered, reloading your primary weapon reloads this weapon
Amennyiben ez a fegyver a fegyvertáskában van, akkor az elsődleges fegyver újratöltésekor ezt a fegyvert is újratölti

Extra
+20% Magazin capacity
+20% Tárkapacitás

Eyeless
Deal +10% weapon damage to blinded enemies
10% plusz sebzés megvakított ellenfelekkel szemben

Fast Hands
Critical hits add a stack of 3% reload bonus. Max stack is 20.
A kritikus sebzés 3% egymásra épülő újratöltés bónuszt ad, ez maximum 60%-ot érhet el.

First Blood
First shot fired from a full magazine deals headshot damage to any part of the body hit
Az első lövés egy teljes tárból fejlövésnek megfelelő sebzést ad bárhol találod is el az ellenséget

Greased
While holstered, this weapon incraises weapon swap speed by 10%
Amennyiben ez a fegyver a fegyvertáskában van akkor megnöveli a fegyver váltási sebesséáget 10%-al

Ignited
Deal +10% weapon damage to burning enemies when exiting cover. Can occur once every 60s
10% plusz sebzés égő ellenfelekkel szemben amikor kijössz fedezékből. 60 másodpercenként egyszer aktiválódhat

In Rhythm
While equipped, enemy kills have a 5% chance to refresh active skill cooldowns. Can occur once every 60s
A fegyver használata közben minden ölés 5% eséllyel frissíti az aktív képzettség feltöltődést. 60 másodpercenként egyszer aktiválódhat

Jazz hands
+10% reload speed
+10% újratöltési sebesség

Killer
Killing an enemy with critical hit grants +50% CHC for 5s
Kritikus sebzéssel való ölés +50% kritikus találat esélyt ad 5 másodpercen keresztül

Lucky Shot
Magazin capacity is incraised. Missed shots from cover have a chance to return to the magazine
Megnövelt tárkapacitás. A fedezékből leadott de célt tévesztett lövéseknél esély van rá, hogy nem fogy el a tárból az adott lövés

Measured
The top half of the magazine has +15% Rate of fire and -20% weapon damage. The bottom half of the magazine has -25% Rate of Fire and 20% weapon damage
A tár első fele +15% RPM-et és -20% kevesebb fegyversebzést kap, a második fele -25% RPM és +20% fegyversebzést.

On empty
Reloading from empty grants +30% weapon handling for 10s
Amennyiben kiürütl tárat töltesz újra, akkor +30% fegyver kezelést kapsz 10 másodpercen keresztül

Optimist
Weapon damage incraeses as the magazine lowers. Damage incraese varies by weapon type
A fegyver sebzése növekszik, ahogy fogy a lőszer a tárból. A sebzés növekedés a fegyver típusától függ.

Optimized
+15% weapon handling
+15% fegyver kezelés

Overlap
While holstered, your equipped weapon gains a handling bonus based on this weapon's type
Amennyiben ez a fegyver a fegyvertáskában van, az éppen használt fegyver fegyver kezelési bónuszt kap ezen fegyver típusa szerint.

Perpetuation
Headshot kills grant +5% skill duration for 5s
Fejlövéses ölés után 5 másodpercig indított képességek 5%kal hosszabb ideig tartanak

Preservation
Killing an enemy repairs 5% armor over 3%. Headshot kills improves the repair
Az ezzel a fegyverrel való ölés 5% páncél javítást ad 3 másodperc alatt. A fejlövéses ölés növeli a javítást

Protected reload
While equipped, thies weapon grants +10% Bonus Armor while reloading
A fegyver használata közben újratöltés alatt +10% bónusz páncélt ad.

Pummel
3 consecutive body shot kills refilss the magazine and grants 50% weapon damage for 7s
3 egymást követő testen végrehajtott ölés (gondolom nem fejlövés) újratölti a fegyvert és +50% fegyver sebzést ad 7 másodpercen keresztül

Ranger
Every 10m you are from thetarget grants +2% weapon damage
Minden 10m távolság a célponttól +2% fegyver sebzést ad

Recharged
While equipped, enemy kills from cover can recharge depleted skill charges
A fegyver használata közben, fedezékből való ölés visszatöltheti a töltődő képességeket

Reformation
Headshot kills incraise skill repaire and healing by 25% for 25s
Minden fejlövéses ölés megemeli a képzettség javítási és gyógyítási erejét 25%-al 25 másodpercre.

Rifleman
Landing headhsots add a stack of bonus +10% weapon damage for 5s. Max stack is 5. Additional headhsots refresh the duration. All non-headhsots remove the bonus.
A bevitt fejlövések +10%-os egymásra épülő fegyversebzési bónuszt adnak 5 másodpercre. A maximum egymásra épülés száma 5 (aza max 50% fegyversebzés). A további fejlövések csak frissítik a lejáratot (azaz újraindul az 5 másodperc). Minden nem fejlövés törli a bónuszt.

Rooted
While equipped and in cover, al skills damage and helaing is incraised by 25% for 25s. Buff is lost when exiting cover. Can occure once every 60s
A fegyver használata közben amikro fedezékben vagy a képesség sebzés és gyógyítás megnövekszik 25%-al 25 másodpercre. Ez a plusz eltűnik, ha kimész a fedezékből. 60 másodpercenként egyszer aktiválódhat

Sadist
Deal +10% weapon damage to bleeding enemies
10% plusz sebzés vérző ellenfelekkel szemben

Salvage
Killing a target has a +50% chance to refill the magazine
A fegyverrel való ölés 50% eséllyel újratölti a tárat

Spike
Headshot kills grant +25% skill damage for 10s
Fejlövéses ölés +25% képzettség sebzést ad 10 másodpercig

Stable
+15% Stability
+15% Stabilitás

Steady handed
Landing a shot adds a stack of bonus 2% weapon handling. Max stack is 15. At max stacks each shot landed has a 5% chance to sonsume the weapon handling bonus and refill the magazine.
A bevitt lövések 2% egymásra épülő fegyver kezelési bónuszt adnak. A maximum egymásra épülés száma 15 (aza max 30% fegyver kezelés). Maximális bónusznál minden további bevitt lövés 5 % eséllyel elhasználja a bónuszt és újratölti a tárat

Stop, drop and roll
While equipped, rolling removes burn, bleed and poisoned status effect. Can occur once every 60s
A fegyver használata közben a tigrisbukfenc :) eltünteti az égés, vérzés és mérgezés állapot hatásokat. 60 másodpercenként egyszer aktivizálódik

Strained
+10% CHD is gained for every 5% of your armor that is depleted
+10% kritikus sebzés kapsz minden 5% elvesztett páncélból

Transmission
While holstered, shock applied to the Agent transfers to an enemy within 10m. Can occur once every 60s
Amennyiben ez a fegyver a fegyvertáskában van és sokk állapothatás alá kerülnél, ahelyett egy ellenség kapja meg 10m-en belül. 60 másodpercenként egyszer aktiválódhat

Unhinged
Receive +10% weapon damage at the cost of -50% weapon handling
A fegyver +10% sebzést kap, de -50% fegyver kezelés

Vindictive
Killing an enemy with a status effect applied grants all group members within 15m +20% CHC for 10s
Státusz effekt alatt lévő ellenség megölése +20% kritikus találat esélyet ad minden csapattagnak akik 15m belül tartózkodnak.

Wascally
While holstered, you are able to resist ensnare attempts
Amennyiben ez a fegyver a fegyvertáskában van képes vagy ellenálni a földhöz ragasztásnak (ez a chem launcher egyik feature, amiben odaragaszt valakit a földhöz)

Zen
While equipped, resting in cover for 3s removes blind and disorient status effect
A fegyver használata közben ha 3 másodpercig fedezékben maradsz, akkor leveszi a vakság és megzavarás állapothatásokat.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.