Huawei Ascend P6 - gyakorlatilag új telefon (bár többet volt a szervizbe mint nálam).
A telefonon rendszeresen lezár a SIM (vagy nem tudom pontosan mi), nem tudok hívást fogadni.
Hívás közben a hívások megszakadnak, nincs mobilkapcsolat, a telefon PIN kódot kér.
Vagyis tulajdonképpen telefonálásra használhatatlan.
Mai napon hívásaim 80%-a megszakadt.
4-szer fogadott a telefon azzal, hogy nem volt mobilkapcsolat (PIN kódot kért ezután helyreállt). Ezt csak akkor veszem észre, mikor bekapcsolom a képernyőt. Órákig voltam elérhetetlen így.
A jelenségről több videót is készítettem, úgy küldtem el a szerviznek.
2-szer volt Sim kártya csere, kipróbáltam más SIM-mel, persze azokkal sem jó.
Most jött vissza a szervizből harmadszorra azzal, hogy a készülék tökéletes.
Tehát van egy, a szerviz szerint tökéletes, telefonom amivel gyakorlatilag nem lehet telefonálni.
A hibát rögzítettem,a szervizt ez nem érdekli, szerinte a telefon jó, mert valamiféle mérések alapján a telefon paraméterei megfelelőek.
Nem tudom miért fordítja meg a második képet, az én gépemen jó irányban van a kép
[ Szerkesztve ]