Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
zakarmihaly
tag
sziasztok! garancia futár elvitte az alaplapom. valaki járt már hasonlóan? kb. mennyi idő szokott lenni az átfutás: pénteken kaptam egy emailt, hogy megkezdték a garanciális ügyintézést
-
zakarmihaly
tag
nem tudom hogy a folyamatos e-mailek hatására-e, de igazából nincs is jelentősége. 2 hét alatt kicserélték a gyári hibás alaplapomat (10 munkanap) úgyhogy jár nekik a piros pont!
-
zakarmihaly
tag
válasz speedernet #10048 üzenetére
asrock ab350m pro4
-
zakarmihaly
tag
sziasztok!
elsősorban Repa-hoz intézném a kérdésem, úgy tudom, te ott dolgozol : ]
sajnos megint meghibásodott a cserélt Asrock AB350M pro4 lapom, úgyhogy igényeltem garanciafutárt. a legutóbbi csere óta nem telt még el 15 nap, így abban bízom, hogy nem kell kivárnom a több hetes procedúrát megint. főleg úgy, hogy nem szeretnék újra Asrock alaplapot, hnem ráfizetéssel egy ASUS-ra váltanék. tudnál ebben segíteni? köszi és üdv: Misi -
zakarmihaly
tag
amúgy ezt nehéz elhinni, hogy bármit megtehetnek. mármint, lehet hogy megpróbálhatják, de nem hiszem, hogy ha valaki továbbviszi ezt az egészet a fogyasztóvédelemhez, vagy a békéltető testülethez, vagy a tököm tudja hova, akkor mindenki csak legyint ezekre a dolgokra. én lassan már ilyesmin gondolkozok, főleg akkor ha a 2. hibás lap után küldeni akarnak majd egy harmadikat is. egyszerűen nem akarom elfogadni, hogy a vásárlóval bármit megtehetnek és nem is hiszem, hogy így van
-
zakarmihaly
tag
válasz Attix82 #10092 üzenetére
és akkor ennyi? nem tud a vásárló semmit csinálni? az Asrockkal mit kezdjek? az Ipontól vettem, nyilván tőlük várom a megváltást. amúgy 2. hiba után nem telt el ugye 15 nap és kérdeztem, hogy elállhatok-e a vásárlástól, de azt mondták, hogy nem, mert a vásárlástól számítva már eltelt sok nap. oké ez igaz. de akkor ennyi? mivel Asrockot választottam ennyi volt? vegyek másik alaplapot és dobjam ki a 25 ezer forintomat a kukába? mind1, írtam nekik is 1 e-mailt, hogy hova fordulhatok a problémámmal, majd oda fordulok. max ha nincs igazam elküldenek. vagy akár az is opció lehetne, hogy az Ipon foglalkozna az ügyfeleivel és tanúsítanának egy cseppnyi együttműködést a totális érdektelenség helyett
-
zakarmihaly
tag
válasz Attix82 #10094 üzenetére
https://www.reddit.com/r/Amd/comments/78pc3x/new_pc_amd_ryzen_5_1600_32_asrock_ab350m_pro4/
de benézhetsz az itteni ryzen fórumra is. folyamat lefagy a gép. én sem hittem el másodjára, úgyhogy elvittem szervizbe az egész gépet, mindent teszteltek, de a lap volt egyedül hibás... -
zakarmihaly
tag
igen ezt szeretném, már az elejétől fogva, csak azt írták, hogy nem biztos, hogy tudják ezt garantálni, ezért vagyok igazából pipa, meg kell várni a kivizsgálás eredményét. ami tök egyértelmű, leteszteltettem, meg már 1x cseréltettem. ja igen ez a másik, amiért pipa vagyok, hgoy megint ki kell várnom a teljes procedúrát, holott nem én vagyok a béna, hanem szar amit árulnak
[ Szerkesztve ]
-
zakarmihaly
tag
válasz HUN]Repa #10105 üzenetére
Szia!
Igen kifejezetten kértem a garanciafutár leírásában, hogy nem szeretnék még egyszer Asrockot kapni, ASUS-t kérek, ráfizetéssel. Ennek ellenére, most kaptam az e-mailt, hogy kicserélték és átadták a futárnak. Bár értékelem a gyorsaságot, mert múlt hét hétfőn vitte el a futár, tehát ez kalaplengetésre méltó, de a kérésemet megint totál figyelmen kívül hagyták. Van megoldás? Pontosan mi? 4.5-ös bios? Eléggé szkeptikus vagyok. -
zakarmihaly
tag
válasz HUN]Repa #10105 üzenetére
amúgy írtam egy emailt és azt írták rá, hogy ne vegyem át a futártól akkor visszakerül hozzátok és találunk megoldást. ez mondjuk már alakul, csak külön kértem a leírásba, már az elejétől fogva. így persze ezen a héten már megint nincs gépem (most már több mint 2 hónapja) és további keserves napokat várhatok...
-
zakarmihaly
tag
válasz r6man123 #10125 üzenetére
szia! nekem 2x cserélték az asrock ab350m pro4 lapomat. elsőre 10 munkanap volt, másodjára már csak 8 (tehát 2 és másfél hét) szóval viszonylag gyorsnak mondanám. az mondjuk fájt, hogy másodjára is kiküldték a cserét (mai nap) pedig mondtam, hogy NEM KÉREM. így most nem vettem át a futártól, holnap visszakerül hozzájuk és talán jövő héten megkapom az újat. ha már nem tudsz elállni a vásárlástól, akkor garifutár marad, de valahogy próbáld meg a tudtukra adni, hogy nem kérsz cserét, mert nagy eséllyel megint kapsz egy rosszat úgy mint én (és még sokan mások)
-
zakarmihaly
tag
válasz r6man123 #10141 üzenetére
csináld azt mint én: garanciafutárt megrendeled, leírod a megjegyzésbe, hogy nem szeretnél asrockot, inkább ráfizetéssel pl egy asus prime plust. nekem legutóbb 2 hét múlva jött az asus lap. ha nem szúrják el, másfél hét lett volna, mert előbb kiküldték harmadjára is az asrockot, nem vettem át a futártól, de utána már jött az asus ráfizetéssel. valahogy emeld ki nagybetűvel, hogy ne küldjenek asrockot mert úgysem veszed át
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Politika
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Netflix
- PlayStation 5
- ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...
- ThinkPad E14 Gen5 14" FHD+ IPS Ryzen 7 7730U 16GB 512GB NVMe ujjolv IR kam gar
- PS2 FMCB + MX4SIO adapter 64GB SD-vel (minden típushoz!)
- Corsair RM850 Gold 850W Moduláris Tápegység
- ASUS ROG STRIX 850W Gold White Edition Moduláris Tápegység Fehér
- Apple Watch 7 45mm Fekete Újszerű/1-3 hónap gar./Akku 92%/p3683
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen