Mivel van időm írok egy kicsit a warcraft-ról :
Variálható térkép, rajta bányák, erdők, torlaszként szereplő hegyek és pontot érő épületek-no meg a bázis.
a bázison gyárthatjuk az egységeket (katonák, munkások) és építhetünk új épületeket, melyek részben a gyorsabb gyártáshoz, részben a katonák fejlesztéséhez jók.
A munkások gyűjtik be a nyersanyagokat (plusz ők építhetnek outpostot is). A kitermelés nagyságát kockával dobjuk ki: lehet 1-2 v. 3 nyersanyag per munkás per kör, de utóbbi esetben a bánya/erdő elkezd kimerülni, a következő 3-asnál teljesen kiürült, tovább kell mozgatni a munkást.
Katonákból 3 féle van: gyalogos, íjjász, és légi egység. melyek fejelszthetőek (nagyobb támadó érték, + esetleg speckó képességek). Itt különbségek vannak az egyes fajok között.
Csatában sok szabály van (ezeket nem írom le).
Használhatunk ''spelleket'' is. itt szintén különbség van az egyes fajok közt.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Brogyi:] CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Argos:] MuzsikAI
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
mzprox
tag