Sziasztok ! Segítséget szeretnék kérni T - mobilos készülék biztosítás ügyben !
Történet a következő :
Vásároltam egy Samsung Galaxy S5 gold típusú telefont a T-mobilnál... kötöttem is rá készülék biztosítást... sajnos most igénybe is kell vennem.. az eset röviden : Sietségembe felraktam az autó tetejére majd elindultam... természetesen otthon hiányoltam.. eszembe jutott, hogy felraktam a kocsira, visszamentem azon az útvonalon de nem találtam... majd másnap egy közösségi portálos felhívásra jelentkeztek, hogy megtalálták és átvehetem... sajnos a készülék siralmas állapotban van... kijelző betörve...ház agyon karcolva...hátlap nincs meg ... (azóta vásároltam rá egy másikat) valószínű, hogy átmentek rajt autóval mivel az út
közepén találták meg ! Beszéltem egy T-Mobilos ismerősömmel és azt javasolta, hogy szerinte ezt a történetet ne mondjam el a biztosítónál mert nem fogják cserélni / javítani a készüléket !
Kérdésem illetve a kérésem az lenne, hogy szerintetek mit mondjak a biztosítónak ? Ami hihető és el is fogadják ? Eléggé fontos lenne, hogy kicseréljék ugyanis nem minden nap engedheti meg magának az ember az ilyen típusú készülék vásárlását ! Köszönöm