Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Új hozzászólás Aktív témák
-
313313
addikt
-
Lacielvtárs
nagyúr
válasz bzoley #56099 üzenetére
ohh, nagyon köszönöm az infódat...
hát a terben van a csere lehetősége és akkor a szavaidra alapozva, lehet meg fogom játszani ezt a lehetőséget, ha nem marad más megoldásom
köszönöm még egyszer"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
-
313313
addikt
válasz d.beni #56102 üzenetére
Jól emlékeztem az 1M garantáltra dsl-en...
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
OldMike
őstag
Sziasztok!
Egy olyan IPTV hiba jött elő tegnap, ami eddig még nem volt, és nem rémlik hogy a fórumon találkoztam volna vele.
Koaxon van IPTV, 30/5 net és VoIP telefon. HGW Cisco 3925. Egy felvevős és egy normál STB.
A jelenség: a tévé és a box bekapcsolása után a kijelző alján a szokásos műsorcím és csatorna felirat látszott, de az egész képernyő fekete volt. Pár másodperc után a felirat eltűnt (ez normális), de se kép se hang (ez már nem igazán normális). A jelenség mindkét boxnál azonos volt, a net és a telefon működött. A tévén is lehetett netezni, a boxon felvett anyagot is vissza lehetett nézni.
A 1412-őn egész hamar került szakember, javasolta a boxok áramtalanítását, majd visszakapcsolását - a hiba maradt. Újabb szakember került elő, ő már újraindította a HGW-t, a boxok is újraindultak - a hiba maradt.
Utána jött az sms hogy hibát találtak, javítani fogják, legyek türelemmel. Kb. egy óra múlva visszaállt a tévészolgáltatás, azóta (kop-kop-kop) rendben van. Gondolom valamilyen központi hiba lehetett, ezt már nem kötötték az orromra .
Néhány perce telefonált egy T-s szerelő, hogy tegnap hibát jelentettünk, és egyeztetett időpontban jönne megnézni. Mondtam hogy köszi, valóban volt hiba, de még tegnap rendbe tették távolról, ennek örült és elváltunk.
42LM660S
-
#41133696
törölt tag
Ha csak vezetékes szolgáltatások közül csupán a hoppá csomagos telefon marad, mindenképpen visszaállítják az analóg vonalat digitális helyet? Mert ugye van a rész, hogy jövőre meg már csak digitális lesz nem?
-
pzstm
titán
sziasztok!
holnap hoznak egy második beltéri egységet (set-top box vagy kinek hogy szimpatikus).
Második Tv-t is be akarok fogni. IPTV-m van Optinet internettel. Van bárkinek ilyen tapasztalata, hogy esetleg bármiféle hátrányt okozna/bekavarna valamibe? (set-top Boxból milyet hoznak ki mostanában?)
iPhone 15 Pro Max 256GB Black |Macbook Air M1|Xbox Series X|Írhatsz nyugodtan, de x64 alatt nem barátkozom :)| I'm not special...I'm just limited edition!
-
raczger
őstag
Ezek az értékek rendben vannak? Milyen tartományban nevezhető "jónak"?
Downstream Channels
Power Level: Signal to Noise Ratio:
Channel 1: 2.3 dBmV 39.9 dB
Channel 2: 4.3 dBmV 41.4 dB
Channel 3: 3.5 dBmV 40.8 dB
Channel 4: 0.4 dBmV 39.9 dB
Channel 5: 0.0 dBmV 40.3 dB
Channel 6: 0.3 dBmV 41.0 dB
Channel 7: 0.6 dBmV 41.3 dB
Channel 8: 0.6 dBmV 41.1 dB
Upstream Channels
Power Level:
Channel 1: 48.2 dBmV
Channel 2: 0.0 dBmV
Channel 3: 0.0 dBmV
Channel 4: 0.0 dBmVwww.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Krystal_s
addikt
Sziasztok!
Van itt olyan emberke, aki a Telekomnál dolgozik?
Hivatalosan megteheti ez a cég, hogy csak azért, mert időközben az egyik utcában elöregedett a vonal, amit azonnal cserélni kellene (össze-vissza van kötve) ,de nem hajlandóak megcsinálni, hanem inkább leakarják a csomagunkat cserélni 20 Mbit/s helyett 10-re? 2 éve van 20-as, fél évig gond nélkül ment, aztán elkezdődött a 2-3 havonta "snr lock", azaz 2-3 havonta mindig 2-3Mbit/s-el lett lassabb a sebesség. 2 éve abból áll az egész, hogy 2-3 havonta hibabejelentés kb 3x, újra és újra elmondani a hibát, másnap szerelő talál hibát, nem csinál semmit, hiba elhárítva,,,pitizés valakinek, visszateszik a sebességet és ez megy........
2 napja egy kedves ügyintéző 15-ről visszaállította 22Mbit-re, erre másnap a szerelő mondta, hogy hú megvan a hiba a másik utcában, majd ő intézkedik és kijavítják, de azért addig levette 15-re, mert hogy az jobb lesz, de inkább a 10-et javasolta. 3 hónapja tök ugyanezt mondta egy másik a 18-ra, előtte pedig a 20-ra. Ma kint voltak a szerelők és nem csináltak semmit. Most a vonal is szar és a net is lassabb. Tényleg ennyi idióta dolgozik ennél a cégnél, vagy direkt velünk szórakoznak? Idegileg ezt már nem lehet bírni.
Érdemes fogyasztóvédelemhez fordulni? A környéken csak kisebb, rosszabb cégek vannak. UPC és Digi nincs.[ Szerkesztve ]
-
raczger
őstag
válasz kabelmania27 #56111 üzenetére
Köszönöm, sikerült efelett átsiklanom.
Az nem probléma, hogy az upstream-nél 2, 3, 4 channeleknél az érték 0.0? Eddig azt vettem észre, hogy akkor jó teljesen a net, ha a 1-es és 2-es channel van olyan 50 körüli értéken (ez csak tapasztalat). Most is dobálja a csomagokat, kb 5%-os csomagvesztés van.
Múlt héten jelentettem a hibát, akkor kijöttek, minden csatlakozót átnéztek, 1-2 apróbb hibát javítottak, aznap még volt egy gyengélkedés, de utána 3-4 napig jó volt, most újra kezd szar lenni...www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
cs.david94
tag
válasz d.beni #56100 üzenetére
Nálam tegnaptól van ez a 7,66-os net, ma telefonáltam, még tart a kivizsgálás. Nekem is ugyan ez a szitu hogy ment tökéletesen 10-el havi 1-2 szakadással, erre tegnaptól ennyi. Múlt héten itt a faluba valamit kókányolhattak, az egyik kis szürke doboz is fekete szigszalaggal van lezárva(értsd háromszor körbetekerve), meg tegnap is láttam 4!! autót a kis telefonháznál vagy mi az. Tuti itt, de remélem megcsinálják.
-
raczger
őstag
válasz DJ. Ru$y #56114 üzenetére
Természetesen már többször újraindítottam.
(#56115) kabelmania27: Nem elég hosszú a behúzott kábel, ezért van egy osztás és az megy a modembe, de ezeket mind megnézte a szerelő, lemérte amit le kellett, akkor jó is volt (egy hete).
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
pzstm
titán
válasz villamos #56121 üzenetére
Én is ezt gondoltam, de azért inkább rákérdeztem.
Függőleges felületre a fekete Cisco STB-t hogy lehet rögzíteni? Van akinek igy van?
iPhone 15 Pro Max 256GB Black |Macbook Air M1|Xbox Series X|Írhatsz nyugodtan, de x64 alatt nem barátkozom :)| I'm not special...I'm just limited edition!
-
Lacielvtárs
nagyúr
válasz bzoley #56099 üzenetére
nos Uram, újra raktam a gépet de a net változatlan
valahogy ki fogom bugázni hogy cseréljék le ezt a modemet, így már tuti biztos hogy náluk van a hiba és nem az én gépemben.
amikor a gépen kimarad a ping akkor a mobilon is elmegy a wi-fi.
nekem ez már bizonyító erejű tény"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
-
d.beni
aktív tag
válasz cs.david94 #56116 üzenetére
akkor te is rosszul jártál.
itt van konkurencia ahol 60-as net is van, de sajnos a mostani havidíjam több mint dupláját kellene fizetnem ha átmennék hozzájuk... -
pumukli4573
tag
elérhetetlen a facebook ....
megint hack támadás van ???? -
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz pumukli4573 #56125 üzenetére
Nekem működik... Na nem mintha nem bírnám ki nélküle 1-2 hónapig!
[ Szerkesztve ]
-
pumukli4573
tag
válasz Intruder2k5 #56126 üzenetére
nálam nem jön be semmi kiszolgálónál lehet valami baj megint
-
#41133696
törölt tag
válasz #41133696 #55947 üzenetére
Mivel a Telefonos ügyfélszolgálattól két eltérő válasz volt, így írtam levelet, válasz:
"Köszönjük, hogy hozzánk fordult, és elnézését kérjük a késedelmes válaszadásért!
Az előzetes műszaki előminősítés szerint van lehetőség az Ön által megadott új címen IPTV igénybevételére is. Ebben az esetben nem áthelyezésre, hanem a szolgáltatás megszüntetésére és új bekötésre van szükség. A megszüntetés természetesen ebben az esetben szankció mentes. Levelünk csatolmányában találja meg a szükséges dokumentumot melynek kitöltését és visszajuttatását követően felvesszük Önnel a kapcsolatot. A dokumentumot a www.telekom.hu/irjonnekunk felületen várjuk Öntől. Az internet szolgáltatás áthelyezését szintén a csatolt dokumentum kitöltésével kezdeményezheti.
Együttműködését köszönjük!
"(#56125) pumukli4573 : A Facebook nálam sem működik most VDSl2-n, Net & Roll S-en meg még nem néztem.
-
btz
addikt
-
#78121280
törölt tag
válasz pumukli4573 #56125 üzenetére
Nálam rendben van koax hálózaton és mobilneten is.
-
addikt
Üdv!
Nem tudjátok, a T-Home weboldalán beírom a létesítési címet, és akkor kiadja h ott milyen csomagok elérhetőek.
Ez mennyire pontos?Van egy olyan problémám, h a weboldalukon fellelhető információk alapján rendeltem egy internet előfizetést egy adott címre, erre a szerelő tegnap jött bekötni, és sápadt arccal közli, h nem fog menni, mert az egész környéken nincs a T-Home-nak kiépített hálózata. (környező utcákban sem)
Hát ez most mi?
A saját weblapjukban se lehet már megbízni?Akkor mi a fenéért kell első lépésként megadni a lakcímet?
Invitel van, de csak kisebb netet ad, picivel még drágábban is..
Ezek nem egymás hálózatát használják? Ahol van Invitel, ott T-Home is szokott lenni.
Vagy nem?Ha ezt tudom előre, akkor nem költözök oda.
(T-Home oldalán 30/5-öt választottam ki, Invitel viszont csak 5/1-es netet tud adni maximum ezen a címen.) Most kénytelen leszek Invitelhez szerződni?
Hát ez elég nagy pofára esés.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Lacielvtárs
nagyúr
válasz Thunderzolee #56132 üzenetére
hát ez sajnos ilyen...
a T úgy tudom antenna kábelen nyomja a szolgáltatását, de lehet tévedek...
de az mondjuk vicc hogy még a szerelő sem tudta csak akkor derült ki amikor nálad járt...
sajnos marad akkor lehet az invitel...
én ezért nem rendelek semmit sem online módon, hanem vagy szóba vagy személyesen"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
-
btz
addikt
-
titán
válasz Thunderzolee #56132 üzenetére
A T rendszere eléggé pontatlan, valaki írta, hogy weboldalon azt kapja, hogy nincs nála szolgáltatás pedig évek óta nálunk van. Hívd fel őket telefonon és kiderül mi is a helyzet pontosan, ott legalább rendesen meg tudják mondani mi van és mi nincs.
Nem feltétlenül van mindenhol hurok átengedés. Könnyen elképzelhető, hogy az egyik xDSL-t szolgáltat, a másik pedig koax-on dolgozik.Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
-
addikt
válasz Gubek-Einste #56135 üzenetére
Köszi a válaszokat.
Nem tudtam, h a weboldaluk nem pontos.
Valahogy azt gondoltam, h azért kell ilyen részletesen megadni a címet, mert ennyire pontosan meg tudják mondani, h pl. épületen belül A, B, vagy C szárnyon, hányadik emeleten konkrét lakásnál mit tudnak adni, mert náluk ez pontosan vezetve van, de ezek szerint mégsem.Azt nem tudja véletlenül valaki, h T-Homenál ha IPTV-m van egy darab boxxal, de szeretnék másodikat/harmadikat, akkor az kerül valami extra (telepítési) költségbe, vagy csak bemegyek érte a T-Pontba, és onnantól kezdve csak annyival nő a díjam, h a második/harmadik box költségét is számlázzák majd a havi számlával?
Invitelnél ha kérem a box kiszállítását, ha nem (mert pl. átvenném az Invipontban), akkor is felszámítanak 7ezer Ft. "telepítési" díjat.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
la_cc
addikt
Sziasztok!
A következő problámával fordulnék hozzátok:
Elég régóta szolgáltatatja nekünk a netet a Tkom és alapvetően megvagyok elégedve a szolgáltatással kivéve a következő, mostanában folyamatos, jelenséggel:
Game-elés közben (konkrétan Dota 2) folyamatosan vannak ilyen "lag tüskék" nálam. Normális alacsony ping, majd beugrik valami és + / - 200-ra ugrál egy pár másodpercre. Régen is volt ilyen jelenség, de valahogy nem zavart ennyire, mint most. Háttérben nem fut semmi, aminek kellene zabálnia a netet. Egyedül vagyok a neten.
Na most egy ilyen "elvont" jelenséget, hogy lehet bejelenteni szakszerűen a szolgáltatónak? Egyátalán van értelme bejelenteni ezt?
Köszi szépen a segítséget előre is!
Üdv!
~ ~ ~ Q('.'Q) Q=('.'Q) ~ ~ ~
-
st.stofi
tag
Hamarosan remélhetőleg változás várható a telefonos ügyfélszolgálat elérhetőségében, mivel egy fogyasztó panaszára, aki a 1412-n "egy esetben az élőhangos bejelentkezésre 23 perc 50 másodpercet várt, míg más esetben 1 óra 3 perc 8 másodpercig tartó várakozás ellenére sem jutott el az élőhangos bejelentkezésig", jogerősen elmarasztalták a Telekomot:
Lassú ügyfélszolgálata miatt marasztalták el a Telekomot
"A fogyasztó panasza alapján a felügyelőség eljárást indított, majd 100 ezer forintos fogyasztóvédelmi bírságot szabott ki, valamint kötelezte a társaságot, hogy telefonos ügyfélszolgálatán biztosítsa az ésszerű várakozási időn belüli hívásfogadást és ügyintézést. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy a szolgáltató ügyintézőjének a hívás kezdetétől számított öt percen belüli élőhangon kell bejelentkeznie."
"A közlemény szerint az eset kapcsán bebizonyosodott, hogy a tájékoztatáshoz és igényérvényesítéshez fűződő alapvető fogyasztói jog sérült, a 23 perc 50 másodperc, illetve az 1 óra 3 perc 8 másodperc nem minősült ésszerű várakozási időnek."
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz st.stofi #56140 üzenetére
1. Százezer forint? Ez valami vicc? Szerintem a Telekom-nak ez körülbelül 0.125 ezred mp-es bevétele...
2. Az élőhangos bejelentkezést mint tudjuk sokszor megvalósítják annyiban, hogy felveszik, megkérdezik mi a problémád, majd tovább kapcsolnak az illetékeshez, ahol várhatsz akár 2 óra 123 percet is, mert már túl vagy az élőhangos bejelentkezésen, vagyis a szolgáltató eleget tett a jogszabályban foglaltaknak.
[ Szerkesztve ]
-
Lacielvtárs
nagyúr
válasz Intruder2k5 #56141 üzenetére
+999 ez elő is szokott fordulni
"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
-
OldMike
őstag
válasz Thunderzolee #56138 üzenetére
Szia!
Ajánlom az ÁSZF nézegetését a következő linken:
Az utolsó számlámhoz csatolt ÁSZF módosítás (máj. 1-től lesz érvényes) szerint az IPTV-hez is bevezetik a "Szereld magad" rendszert, amivel várhatóan elkerülhető a telepítési díj.
42LM660S
-
st.stofi
tag
válasz Intruder2k5 #56141 üzenetére
1) Az, hogy 100e Ft most sok, vagy kevés, ez nézőpont kérdése. A Telekom árbevételéhez képest valóbban morzsa csupán, teljesen igazad van, viszont az adott ügy egyetlen felhasználó panasza ill. annak elbírálása kapcsán indult, 2 hívásról volt szó, ahol nem teljesült a törvényi kitétel, ehhez képest, és hogy ez volt az első ilyen eset, még akár érthető is az összeg; bár ezt is megtámadta a Telekom. Bíróságra került az ügy, és végül jogerősen elmarasztalta a bíróság a Telekomot, ami így bizonyos értelemben visszafelé sült el a Telekom számára, hisz így már nem csak fogasztóvédelmi, hanem jogerős bírósági elmarasztaló ítélet is van az ügyben, ami hasonló ügyekben példaként szolgálhat, ill. ha nem hagy fel a jogsértéssel, nyilván a bírság is majd szépen emelkedni fog a hasonló ügyekben, előbb-utóbb pedig eléri majd a Telekom ingerküszöbét. De gondolom ők is érzik ezt, ezért is mehettek bíróságra, hisz a max. 5 perces ügyintéző kapcsoláshoz gondolom bővíteni kell a telefonos ügyfélszolgálatot, ami a sajtóban megjelent leépítési tervekkel nincs éppen összhangban; de ez van, így jártak
2) Igen ettől én is tartok kicsit, bár az ítélet alapján "biztosítsa az ésszerű várakozási időn belüli hívásfogadást és ügyintézést", tehát nem csak felvenni kell a telefont, érdemi ügyintézés kell 5 percen belül, legalábbis így lenne logikus ill. az ítéletből nekem ez jött át.
Én azért bizakodó vagyok, hogy legalább közelíteni fog az 5 perchez az érdemi ügyintézőhöz való jutás várakozási ideje, mert ha nem változtat semmit a Telekom, megint lesz aki bepanaszolja őket a fogyasztóvédelemnél (épp most néztem a honlapjukat, nem is tudtam, hogy ügyfélkapun keresztül simán elektronikusan is lehet panaszt tenni), és akkor az már valószínűleg nem 100e Ft lesz.
-
norbszt
tag
Sziasztok
Mi erről a véleményetek 10/0,5 netem volt (hozta az elvárt eredményeket) de most elméletileg 10/1 nettem kell hogy legyen, de csak a régi megszokott eredményeket hozza vonal újra indítás ma volt tényleg csak ennyit tud a vonalam?
-
ekrisztian
senior tag
Sziasztok!
Tudnátok nekem segíteni abban, hogy van-e köztünk olyan jó arc sorstárs, aki tud segíteni, Speedport fw frissítésben? 09021601.00.029 fw-el kaptam a készüléket.
Köszönöm előre is a segítséget!! -
Norbi27
aktív tag
válasz ekrisztian #56147 üzenetére
Hívd fel a 1412-t. Mondd, hogy frissítést szeretnél kérni, mert nem tudsz portot nyitni. Neten olvastad, hogy az új fw-vel megy
-
pzstm
titán
aapropó valakinek nincs infója, hogy UPC-hez hasonlóan kártyás megoldást valamikor bevezetne Telekom is IPTV-nél?
iPhone 15 Pro Max 256GB Black |Macbook Air M1|Xbox Series X|Írhatsz nyugodtan, de x64 alatt nem barátkozom :)| I'm not special...I'm just limited edition!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- HP OMEN Gamer Tervező Vágó Laptop 15,6" -40% Ryzen 5 5600H 16/512 RTX 3060 6GB FHD 144Hz!
- Intertek CM-118-A1 filteres kávéfőző
- Philips Senseo HD 6553 /59 /f párnás kávéfőző.
- Új Asus Rog Strix G15 Gamer Tervező Laptop 15,6 -30% Brutál Ryzen 7 6800HS 16/512 RTX 3050 FHD 300Hz
- HP OMEN Transcend 14-fb0796ng - ÚJ 14" OLED GAMER notebook - Intel Core Ultra 9 185H, 32GB, RTX 4070
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen