Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:53:21

LOGOUT.hu

Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)

Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#21) blunt válasza T-online (#1) üzenetére


blunt
aktív tag

azt meg tudod mondani, hogy kábelnet és kábeltv-hez miért olyan set top boxot kaptam, ami sem megállítani, sem felvenni nem tud?

(#22) Mag_ válasza Viktor77 (#19) üzenetére


Mag_
tag

fogalmam sincs ki az. miért lennék banolva? lehet valaki szorakozik a kollégiumbol. nem csak én vagyok erröl az ipröl.

[20:21:00] <.[VIP]Viky> miért van az, hogy oda van egy film mögé írva hogy avi és közbe angol?????????????????????

(#23) Mag_ válasza VladimirR (#20) üzenetére


Mag_
tag

hát te még itt vagy
jo ideje nem láttalak reméletem hogy eltüntél, de nem :(

[20:21:00] <.[VIP]Viky> miért van az, hogy oda van egy film mögé írva hogy avi és közbe angol?????????????????????

(#24) T-online válasza blunt (#21) üzenetére


T-online
tag

KábelTV kérdésekkel inkább a 1298-at javasolnám, hogy hozzájuk fordulj, de jelenleg nincs merevlemezes Set Top Box a T-kábel kínálatában még akkor sem, ha HD-s csomagod van. Az olimpiára már tervezik, hogy lesz.

[ Szerkesztve ]

T-Home TV - Ne csak nézz, tévézz! (www.t-hometv.hu) - megújultunk

(#25) Spirit válasza T-online (#1) üzenetére


Spirit
őstag

Köszönjük a lehetőséget, remélem sok emberkének hasznos segítséget tudsz nyújtani.

Valami hihetetlen,hogy pont most nyitottad a topicot,mert épp a Fibernetes hűségem lejárta közeledik és már előre berendeltem most hétvégén a T-online ADSL-jét.
A kérdésem az lenne, hogy a gyakorlatban mennyit kellene várni hogy aktiválják a 2 éve lemondott telefonvonalat(azt is rendeltem persze), a futár kihozza a modemet, és magát a szolgáltatást is elérhetővé tegyék. Papíron ugye 60 nap, de nem hiszem,hogy ténylegesen ennyi lenne manapság. A másik az, hogy meddig várjak az esetleges kapcsolatfelvételre, szóval mikor gyanús már a dolog, ha semmi nem történik.Egyébként Budaörsön lakom.

Válaszodat előre is köszönöm!

[ Szerkesztve ]

(#26) T-online válasza Spirit (#25) üzenetére


T-online
tag

T-com-os telefonvonalat és mellé ADSL-t vagy T-home duplát rendeltél? Ha a telefonszám megvan már, hogy mi lesz küldd el privátban nekem.

T-Home TV - Ne csak nézz, tévézz! (www.t-hometv.hu) - megújultunk

(#27) Viktor77 válasza Mag_ (#22) üzenetére


Viktor77
titán

És neked is mag van az email címedben meg neki is, mi? Ráadásul mindketten a Fibernetet szapuljátok. Onnan Bristolból. Érdekes egybeesések. Estig van lehetőséged (privátban) kimagyarázni.

[ Szerkesztve ]

Csinálni kell. Kész. Pont.

(#28) Spirit válasza T-online (#26) üzenetére


Spirit
őstag

A tonline.hu-n az adsl-nél a megrendelésre nyomtam, végigkövettem a dolgot, az elején megkérdezi,hogy meglévő vonalra vagy rendelek vonalat is mellé. Na ott választottam a rendelést. Megkaptam a visszaigazolást mail-ben, pár dolgot már tudok(ügyfélazonosító, megrendelés azonosító, bejelentkezési azonosító), de semmi konkrét. Vasárnap rendeltem meg és most várok.

(#29) T-online válasza Spirit (#28) üzenetére


T-online
tag

Akkor gyanítom, hogy normál T-com-os vonalat fogsz kapni, ebben az esetben azzal nem igen tudunk mit kezdeni amíg nem lesz meg a vezetékes vonalad, ez elképzelhető, hogy egy-két, akár három hét lesz, jobb lett volna, ha T-home duplát rendelsz, azt gyorsabban be szokták kötni, ideális esetben egy hét alatt megvan, ha gondolod küldd el az ügyfélazonosítod privátban aztán egyeztetünk.

T-Home TV - Ne csak nézz, tévézz! (www.t-hometv.hu) - megújultunk

(#30) Livius válasza T-online (#10) üzenetére


Livius
őstag

A 192.168.9.1 t-com tesztserver ipcímet is pingeltem, és hát volt olyan hogy 50-60 ms-re felugrott. Letöltési sebességgel viszont nincs gond, csak a feltöltésen látok egy kis csökkenést ilyenkor, olyan 3-4k-t.

Gigabyte GA-Z170-D3H, Intel Core i7-7700K, Corsair Vengeance 2x8GB DDR4-3600MHz, Intel 545s 256GB SSD, EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB

(#31) Spirit válasza T-online (#29) üzenetére


Spirit
őstag

Pü. ment!

(#32) T-online válasza Spirit (#31) üzenetére


T-online
tag

ment vissza is

T-Home TV - Ne csak nézz, tévézz! (www.t-hometv.hu) - megújultunk

(#33) T-online válasza Livius (#30) üzenetére


T-online
tag

Tehát amikor a legrosszabb a helyzet, akkor az adsl tesztszerveren 190kbit-et mérsz feltöltési irányban vagy mennyit pontosan?

Amikor a leglassabb megítélésed szerint a neted, akkor adsl@test felhasználónévvel és test jelszóval mérj egy sebességet a 192.168.9.1-en 2048-as csomaggal, miután végeztél nézd meg mennyi az átlag ping a tesztszerre, írd fel a 120-al kezdődő hosszú hibaszámot és írd meg az eredményeket nekem vagy akár ide a fórumba is jöhet, meglátjuk mit tudunk tenni.

[ Szerkesztve ]

T-Home TV - Ne csak nézz, tévézz! (www.t-hometv.hu) - megújultunk

(#34) Livius válasza T-online (#33) üzenetére


Livius
őstag

202kbit vagy kicsit kevesebb mint 200kbit. De ma úgy néz ki nincs ping gondom szerencsére. Minden jó most. :C

Gigabyte GA-Z170-D3H, Intel Core i7-7700K, Corsair Vengeance 2x8GB DDR4-3600MHz, Intel 545s 256GB SSD, EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB

(#35) Snoop-y


Snoop-y
veterán

Áhh a másik T-Online topic miért nem volt jó?
Amúgy a T-Online nak van saját fóruma ahová lehet fordulni segítségért ( pohlyforum ).
Kíváncsi leszek meddig tart a lelkesedése a hd-s kollégának ;]

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#36) Snoop-y


Snoop-y
veterán

Amúgy annyira nem jó ötlet személyre szabott helpdesket nyitni egy fórumon mivel ez nem hivatalos support felület. Szeretném felhívni a figyelmed és persze mindenki más figyelmét is erre. Nem beszélve arról, hogy nem tudni kinek adtok ki személyes adatokat.

A segítségnyújtás értékelendő de mindennek megvan a maga formája. Technikai kérdésekben eddig is segítettünk itt a fórumon de nagyon nem szeretnék itt találni egy hibabejelentő gyorsanmegoldom csatornát. :K

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#37) T-online válasza Snoop-y (#36) üzenetére


T-online
tag

Általánosságokról beszélünk, én biztos, hogy nem fogok semmilyen személyes adatot kiadni, nem új vagyok a cégnél, jól tudom mit lehet és mit nem.

[ Szerkesztve ]

T-Home TV - Ne csak nézz, tévézz! (www.t-hometv.hu) - megújultunk

(#38) T-online válasza Livius (#34) üzenetére


T-online
tag

Hát, 200kbit az még annyira "magas" érték, hogy ezzel nem igen tudunk mit kezdeni, sajnos akkor nálad ebben az időben nagyon terhelt a hálózat.

[ Szerkesztve ]

T-Home TV - Ne csak nézz, tévézz! (www.t-hometv.hu) - megújultunk

(#39) Snoop-y válasza T-online (#37) üzenetére


Snoop-y
veterán

Akkor gondolom tisztában vagy azzal is, hogy hogyan és hol lehet hibát bejelenteni valamint ki és milyen formában képviselheti a céget bármilyen médiában.Illetve gondolom azzal is tisztában vagy ,hogy mikor és milyen formában kezelhetsz ügyfél adatokat.Technikai kérdésekre nyugodtan lehet válaszolgatni de ez a topic nem működhet hibabejelentő csatornaként.Ha nagyon nem érted akkor kifejtem majd bővebben milyen technikai felételeknek kell megfelelnie egy helpdesk csatornának ,milyen rendelkezésre állása van hogyan monitorozzák stb stb.
Egyébként meg ha nagyon unatkozol zárjál hbj-t van belőle elég...

[ Szerkesztve ]

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#40) Spirit válasza Snoop-y (#39) üzenetére


Spirit
őstag

"Akkor gondolom tisztában vagy azzal is, hogy hogyan és hol lehet hibát bejelenteni" - Hát a hivatalos ügyfélszolgálaton biztosan nem.Náluk mindenre az a megoldás,hogy letekerik egy csomaggal kisebbre(jó ha csak egyel) a netedet, és hiba megoldva. Én már előre készülök,hogy ha jó a vonal, de lassú,akkor veszek szépen egy normális modemet, ha meg rossz, akkor 30 napon belül felmondom. De hivatalos üfsz-ra telefonálni nem fogok,mert még a végén én fogok rosszul járni.

Internet szolgáltatónál eddig én még hibát nem tudtam elintéztetni.Vagy megjavult "magától",mert központi hiba volt, vagy külső közbenjárás kellett,mint pl. "T-online" barátunk, vagy kiszenvedtem,míg lejár a hűség, és alig vártam,hogy felmondhassam a netet.

Részemről nagyon örülnék, ha a topic működőképes lenne, már csak azért is, mert más szolgáltatóknál is volt már ilyen "őrangyal" akiknek nagyon sokat köszönhetek.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.