Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:53:21

LOGOUT.hu

Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)

Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#141601) patrikcoc


patrikcoc
aktív tag

2 hónap után sikeresen javították a Record & Go-t, most már mindenhol vissza lehet tekerni, ahol a pdf szerint kell... Viszont továbbra se értem a "tartalom újraindítása nem engedélyezett" korlátozást, ha vissza lehet tekerni, és a táblázatban sincs ilyesmiről szó.

(#141602) bene8996


bene8996
friss újonc

Sziasztok, ma kötötték át az IPTV-t androidos rendszerre, azóta szenvedek vele. Gyakran recseg, pattog, akadozik a hang. A kép mindeközben stabil, bár az is rosszabb minőségű lett, mint a régi rendszeren. Újrainditást próbáltam de hiába. Mit lehet ezzel kezdeni?

(#141603) AnonymusX válasza bene8996 (#141602) üzenetére


AnonymusX
senior tag

IPTV-re visszaváltani :(

(#141604) fess


fess
őstag

Sziasztok!
Új tv-t szeretnék a Telekom-os set-top box távirányítójával társítani. A használati utasítás szerint a 4-es és 9-es gombot kell 5mp-ig nyomva tartani, majd beírni a tv kódját, de nem reagál semmit a gombok nyomvatartására. Mi a trükkje?

(#141605) prisz


prisz
aktív tag

Sziasztok! Volt egy kis galiba a hálózattal, de javították. Nagyon korrektek voltak. Gondolom ez most már jó. Talán kicsit magas a jel, de jól szuperál minden :)

(#141606) Kaba válasza fess (#141604) üzenetére


Kaba
veterán

Amennyiben a tv okos/ univerzális távirányítóval rendelkezik, akkor a HDMI-CEC-en keresztül párosítsd őket. Ezkövetően irányíthatod a tv távval mindkettőt.

(#141607) taki01 válasza prisz (#141605) üzenetére


taki01
őstag

Alacsony frekiken kicsit magas az adásteljesítmény, de még türhető. Ha nincsben az mmwo, akkor érdemes visszarakni.

(#141608) TRob1


TRob1
veterán

Mitől lehet hogy box-on nincs hálózat, miközben itt meg írja h connected? (port2) (Amúgy 100nak kell lennie? :B )

Bármelyik port, vagy másik kábel esetén is ez van.
TV meg azt írja kapcsolódva:

Közben meg nincs adás és ott azt is írja hogy nincs hálózat, kis harang ikon szintén ezt jelzi.
Köszi szépen.

ui: Kb 2 hónapja van Telekomunk költözés miatt, egyszer se néztem tv-t, de gyerekeknek kellene. :(
Van TC után kötve saját router, de tv TC-be van dugva. Az a baj h semmit nem értek a hálózatokhoz, szenvedés volt számomra a saját router és rajta a Nas összehozása is. :) (Nem is biztos h jó minden, de legalább elérem :D )

[ Szerkesztve ]

¤ R'n'R ¤

(#141609) snyper990 válasza TRob1 (#141608) üzenetére


snyper990
őstag

HGW-ben is add meg a PPPoE kapcsolódási adatokat.
A 100 Mbit normális, annyit tud a boxban lévő hálózati adapter

[ Szerkesztve ]

(#141610) taki01 válasza TRob1 (#141608) üzenetére


taki01
őstag

Nincs a box-nak IPv4-es cìme. HGW-n be van kacsolva a DHCP szerver?

(#141611) TRob1 válasza snyper990 (#141609) üzenetére


TRob1
veterán

Erre gondolsz?

#141610taki01:

¤ R'n'R ¤

(#141612) taki01 válasza TRob1 (#141611) üzenetére


taki01
őstag

Igen, de valamièrt nem kap IPv4-es cìmet ès erre szüksèg van az IPTV müködèsèhez. Szerintem àllìts be egy fix IP-t a boxnak pl ezt:
IP: 192.168.1.254
Maszk:255.255.255.0
Gatway:192.168.1.1
DNS:192.168.1.1

(#141613) snyper990 válasza TRob1 (#141611) üzenetére


snyper990
őstag

Ha ezek eddig is így voltak, próbálj meg gyári visszaállítást csinálni a boxon

(#141614) TRob1 válasza snyper990 (#141613) üzenetére


TRob1
veterán

Ööö, nem feltétlen voltak így. :U (DHCP-t is most nemrég kapcsoltam vissza... Vhol úgy olvastam mikor routert tettem mögé, hogy itt legyen kikapcsolva. :B )
Gyerek szólt most h soha nem tud tv-t nézni, mert akadozik, megáll. Mondom neki mikor csak wifin volt, akkor volt ez. De azóta kapott kábelt és jó volt. Azt mondja vagy 3 napig. :)

#141610taki01
Köszi, megpróbálom ezt is.

¤ R'n'R ¤

(#141615) bene8996 válasza AnonymusX (#141603) üzenetére


bene8996
friss újonc

Marha jó, és ez akkor így is marad? Hetek óta próbálták rám sózni az androidos rendszert erre egy undoritó fos az egész. Nem elég hogy recseg a hang de még a kép is ugrál. Ez a Telekom szerint szolgáltatás? Hab a tortán hogy bekapcsoláskor mindig hibát dob: a tartalom betöltése sikertelen. IPTV-re nem engednek visszaváltani.

(#141616) patrikcoc válasza bene8996 (#141615) üzenetére


patrikcoc
aktív tag

Nálam is ilyen. Annyit tehetsz, hogy bejelented. Másnap hívni fog a szerelő, hogy nem tud vele mit csinálni mert ez ilyen, és lezárják a hibajegyet. Természetesen neked ugyanúgy teljes havidíjat kell fizetni a hibásan működő szolgáltatásért.
A kép ugrálásra 1080p50 a megoldás (ez is szoftveres hiba csupán 1 éve).

(#141617) tylerddd válasza patrikcoc (#141616) üzenetére


tylerddd
veterán

A kép ugrálásra 1080p50 a megoldás (ez is szoftveres hiba csupán 1 éve).

De ez is csak az AV-csatlakozós boxokra igaz. Lassan 1 éve, hogy bent van a rendszer és az első nem AV-s boxok nem csinálták ezt. Csak azok meg sajnos bedöglöttek és AV-s eszközöket kaptam :/ Nekem addig nem is volt bajom a tévével, amíg tavasszal ki nem kellett cserélni a boxokat, az új szoftver meg rátett egy lapáttal a szeszélyes működésre.

[ Szerkesztve ]

Csak egészség legyen, meg térerő!

(#141618) AnonymusX válasza bene8996 (#141615) üzenetére


AnonymusX
senior tag

Fel kell mondani a TV-t, utána vissza lehet kérni a régi IPTV-t.

(#141619) Kaba válasza AnonymusX (#141618) üzenetére


Kaba
veterán

Nem lehet.

(#141620) donmackó válasza Kaba (#141619) üzenetére


donmackó
őstag

Remélem nekem nem cserélik a régi boxokat. Nincs igényem az androidosra.

Release the cable hounds!

(#141621) Kaba válasza donmackó (#141620) üzenetére


Kaba
veterán

Ameddig nem kéred a cserét, addig marad. Idővel szakaszosan ki lesz vezetve, de az még eltart egy ideig.

(#141622) Essejó válasza Kaba (#141621) üzenetére


Essejó
veterán

Mondjuk nem értem, hogy miért a T-vel vergődik egyesével akinek problémás a szolgáltatás. Folyamatosan, akár csoportosan kéne jelenteni a Fogyasztó védelemnek vagy a HIF-nek, de akár egy bírósági beadványt is megérne a folyamatosan szar ám teljes árú "szolgáltatásuk".

Az emberiséget ősidők óta két dolog foglalkoztatja: 1. Ki találta fel a munkát? 2. A többiek miért nem verték agyon?

(#141623) M0RGI


M0RGI
őstag

Sziasztok!
Az lehet a box vagy a szolgáltatás hibája, hogy a tv nem látja a kábeles hálózati kapcsolatot? Wifi megy.
Tegnap még működött. Kábelekhez nem nyúltam.
Köszi!

(#141624) snyper990 válasza TRob1 (#141614) üzenetére


snyper990
őstag

És azóta volt már áramtalanítva és újraindítva? Azt még próbáld ki

#141623 M0RGI: Maga a TV nem látja? Ha más klienseken van internet, akkor nem szolgáltatáshiba. A boxnak meg nincs köze a TV hálózati kapcsolatához.

[ Szerkesztve ]

(#141625) Kaba válasza Essejó (#141622) üzenetére


Kaba
veterán

A jővőt tekintve, már nem lenne sok értelme, mivel lassan csak cseberből vederbe kerülhetsz. Lesz a T és lesz egy( vélhetően semmivel sem jobb ), másik blokk (Digi, Vodafone, stb.) :)

[ Szerkesztve ]

(#141626) AnonymusX válasza M0RGI (#141623) üzenetére


AnonymusX
senior tag

Dugd át másik portba. Lehet a tévén vagy a szolgáltatói eszközön megnyekkent a port. Esetleg egy másik kábellel is meg kéne nézni. Egyébként a portok fényei mit mutatnak? Szokott lenni rajtuk fényjelzés (ha épp le nem spórolták).

[ Szerkesztve ]

(#141627) Essejó válasza Kaba (#141625) üzenetére


Essejó
veterán

Már, hogy ne lenne. Ösztönzőleg szokott hatni a cégekre ha büntetik őket a fos, de teljes árú szolgáltatás miatt.

Az emberiséget ősidők óta két dolog foglalkoztatja: 1. Ki találta fel a munkát? 2. A többiek miért nem verték agyon?

(#141628) Gyurka6 válasza Essejó (#141627) üzenetére


Gyurka6
őstag

Ezt nem gondoltad komolyan, a volt "digi" nélkül hol lennénk sebességben és árakban (256 K/16 eFt)?

Gyurka

(#141629) Essejó válasza Gyurka6 (#141628) üzenetére


Essejó
veterán

Miért is ne gondolnám, hogy megéri-e a teljes árat fizetni a fos android boxos szolgáltatás iránt. Amikor semmi sem hat ösztönzöen a T-re, hogy ténylegesen kijavítsa a bughalmazt így bő 1 év után sem.
Egyébként én anno még 14,4 K-s betárcsázós modemmel kezdtem az internetet. Mekkora királyság volt ahhoz képest a 256 kbps ADSL.:Y

[ Szerkesztve ]

Az emberiséget ősidők óta két dolog foglalkoztatja: 1. Ki találta fel a munkát? 2. A többiek miért nem verték agyon?

(#141630) Gyurka6 válasza Essejó (#141629) üzenetére


Gyurka6
őstag

Ez a része természetesen rendben lenne, mi is lenne, ha nem kellenének stb-k, droidok, csak pl. a tv simán? Egy ssd és tudnák az időzítést, vissanézést?

[ Szerkesztve ]

Gyurka

(#141631) Essejó válasza Gyurka6 (#141630) üzenetére


Essejó
veterán

Ez anno még úgy működött, hogy a bejövő koaxot a videó magnóba dugtad és onnan ment másik koax a tv-be. A magnón meg beállítottad, hogy x órakor az y csatorna műsorát vegye fel. Most meg fizetsz a felvételi opcióért, és kiderül, hogy adott csatorna műsora nem rögzíthető, vagy adott csatorna műsorra rögzíthető, de a téged érdeklő műsor meg pont mégse. Nem tudom hogy egy ilyen külön fizetős szolgáltatás korlátozása mennyire jogszerű. Ez ügyben nem a T véleménye érdekelne, hanem a jogalkotóé.

Az emberiséget ősidők óta két dolog foglalkoztatja: 1. Ki találta fel a munkát? 2. A többiek miért nem verték agyon?

(#141632) snyper990 válasza Gyurka6 (#141630) üzenetére


snyper990
őstag

Ilyen használattal tönkretenni egy SSD-t elég nagy pazarlás szerintem... Erre egy HDD pont elég, és hosszabb életű is lesz
A boxot még el is tudnám fogadni szükséges rosszként, de jó lenne, ha végre belátnák, hogy akiket a box szoftverének a fejlesztésével bíztak meg, nem jól végzik a munkájukat. Rövid távon biztosan drágább lenne nekik hozzártőket megbízni, de hosszú távon jobban megérné. Oké, hogy nálunk tesztelik a technológiát, de ilyen minőségű szolgáltatást Nyugat-Európában nem tudnának lenyomni az előfizetők torkán...
Meg jó lenne, ha végre lekapcsolnák a DSL hálózatot, és utána emelhetnének az adás minőségén

[ Szerkesztve ]

(#141633) Markizmark válasza patrikcoc (#141616) üzenetére


Markizmark
addikt

A kép ugrálás hiba mi pontosan? Eddig csak azt vettem észre, hogy a boxról DLNA-n filmeztem és pár kockánként ugrott egyet, de ezt kiküszöböltem azzal, hogy 24Hz-re állítottam, egyébként is úgy készülnek a filmek.

Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.

(#141634) patrikcoc válasza Markizmark (#141633) üzenetére


patrikcoc
aktív tag

Az szerintem más hiba lehet, ez csak a Telekom TV-s appot érinti az AV-s boxokon, 4K-n. [link]

(#141635) Markizmark válasza patrikcoc (#141634) üzenetére


Markizmark
addikt

Ja hogy ezaz, ilyet még nem láttam.

Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.

(#141636) eM'82


eM'82
addikt

Hi,
Nekem is ez az új android box jutott...
Az egy dolog hogy hiába állítottam be a kedvenc csatornákat, váltás közben akkor is a teljes új sorrenden lovagol végig. Leszűrtem, semmi.

Az már jobban zavar hogy ez HD adásnak van eladva. Tömörített, grízes fosch a legtöbb képe. Még a Digi is szebb volt. Net miatt váltottam, de lehet a TV része kuka lesz. Mondjuk amennyit nézzük, letojom.

Bezzeg a TV2 play az élesnek tűnik app-on, az viszont nem elérhető a szaros boxukon.
A kép is ugrált 60Hz-en, jó hogy lentebb írták hogy mi a megoldás.

(#141637) Shkiz0 válasza patrikcoc (#141634) üzenetére


Shkiz0
nagyúr

Ilyen előfordul nálam a régi IPTV-s STB van, és ritkán előfordul ott is ilyesmi az utóbbi időben.

Új hardverek számlával, garanciával érd PM.

(#141638) RobexX10


RobexX10
aktív tag

Sziasztok!

Van egy fő routerem ASUS RT-AX58U. A szolgáltatói eszköz 5670. PPPoE passthrough bekapcsolva.
Eddig az Asust PPPoE-vel használtam megadva az adatokat hozzá. Most visszatettem automatikus IP-re. (valami nagyon tekerte a CPU-t ezzel a beállítással. 2 hónapig nem volt vele gondom.) Most 5670 ad IP-t a Asus routernak az pedig egy másik IP tartományban osztja a többi eszköznek. Van egy port továbbításom (duckdns cím) ami ezzel a felállással nem elérhető.

Van valami ötletetek mit és hol kellene állítani, hogy jó legyen?

(#141639) Harkovz


Harkovz
aktív tag

Sziasztok.Ha szerződést hosszabítok akkor is cserélik a boxot androidosra??Mert nekem még a sima van és teljesen jó.

(#141640) enginev3.0 válasza RobexX10 (#141638) üzenetére


enginev3.0
félisten

NAt miatt nem jó így a duckdns

Nekem is 58u van, csinálj rajta egy resetet, és hagyd hogy ő csatlakozzon PPOE-val, nálam nincs vele gond

A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3

(#141641) Kaba válasza Harkovz (#141639) üzenetére


Kaba
veterán

Nem cserélik, ameddig nem váltasz saját kivánságra. Maradhatsz a régi IPTV plattformon.

[ Szerkesztve ]

(#141642) RobexX10 válasza enginev3.0 (#141640) üzenetére


RobexX10
aktív tag

Volt már reset is. Utána is tekerte a CPU-t. PPPoE beállításnál ráadásul az 1000/1000 net sebessége Asus router speedtest-ben 950/500 volt most, hogy automatikus IP-n van 950/950.

(#141643) tylerddd


tylerddd
veterán

Üdv! Nézném az HBO Max-et. Látom kidobott mindenhonnan az alkalmazás. Rányomok, hogy már előfizető vagyok, kiválasztom a Magyar Telekomot azon az oldalon, ahová elnavigál. Adjam meg a regisztrációs kódot :F Rányomok a regisztrációra, elvisz a Telekom oldalára, megadom az ügyfélazonosítót, kiírja az e-mail címem, hogy erre már regisztráltak. Ilyenkor mi van?!

[ Szerkesztve ]

Csak egészség legyen, meg térerő!

(#141644) AnonymusX válasza tylerddd (#141643) üzenetére


AnonymusX
senior tag

A linken a leírás. A Telekom fiókban kell legyen a kód.

(#141645) snyper990 válasza RobexX10 (#141642) üzenetére


snyper990
őstag

Friss firmware van rajta? HW NAT be van kapcsolva?
Egyébként Asus routeres vagy otthoni hálózatos topikban lehet, hogy hamarabb fognak tudni segíteni

(#141646) tylerddd válasza AnonymusX (#141644) üzenetére


tylerddd
veterán

Köszi a linket, de ahol írja, ott ennyi van. Ha a Nézd online-ra nyomok, akkor kezdődik az a mókolás, amit fentebb leírtam.

[ Szerkesztve ]

Csak egészség legyen, meg térerő!

(#141647) Harkovz válasza Kaba (#141641) üzenetére


Harkovz
aktív tag

Köszi.Csak egy új tv-t néztem ki,hogy jó áron lenne és részletre ezért hosszabbítanék.

(#141648) csako válasza tylerddd (#141643) üzenetére


csako
veterán

Nem ismerem a telekomon keresztüli működését, de miért nem jelentkezel csak úgy be az email cím és jelszó párossal?
Sőt itt is ezt írja: [link]
"A szolgáltatói fiók már regisztrálva van
Jelentkezz be e-mail-címeddel és jelszavaddal (az előfizetésed már fiókhoz van kötve)."

[ Szerkesztve ]

Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...

(#141649) tylerddd válasza csako (#141648) üzenetére


tylerddd
veterán

Bármelyik eszközön nézem, be vagyok jelentkezve, de csak két opció van: Előfizetés megújítása vagy vásárlás visszaállítása. Előbbinél közvetlen HBO előfizetést lehet indítani, a második nem tud visszaállítani semmit. De a fiókban most azt írja, hogy lejárt a Magyar Telekomon keresztül vásárolt előfizetésem. WTF? Az HBO előfizetésem aktív, ahogy a fenti képen látszik, számlák befizetve. Azt hiszem lesz egy köröm Vandával.

[ Szerkesztve ]

Csak egészség legyen, meg térerő!

(#141650) enginev3.0 válasza RobexX10 (#141642) üzenetére


enginev3.0
félisten

Qos vagy valami ilyen CPU igényes dolog nincs bekapcsolva?

A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.