Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Új hozzászólás Aktív témák
-
greyslay
aktív tag
Üdv. Telekommal küzdünk szép városunkban már évek óta a jó kis rézkábelek keserítik az itt lakók életét amikor esetleg egy filmet megnéznének az interneten vagy talán pár fiatalabb mint pl. én esetleg normális körülmények között játszana a világhálón.
Tehát a lekisebb csomagom van ugye ami 30/10 -es. Ezzel a részével nem is lenne gond és 26/5 eddig kb. meg is volt stabilan kb 18 - 20 as pinggel. Persze videót nem kellett a másik szobába nézni mikor valaki játszott volna, de ez még teljesen használható volt.
Viszont kb 3 hónapja teljesen random sebességeket mérek, van hogy 3 mb/s van hogy 10 utána pedig félóra mulva már 20/2.25. Telekomos szerelő Úr kijött, hozzáteszem nagyon normális és kedves volt, azt mondta a vonal tökéletes, annyit tud segíteni hogy routert cserél. Oké kicserélte a routert, de sajnos a probléma azóta is fent áll, és gyakorlatilag egy weboldal betöltése 180 -as pinget eredményez. Gyatra a sebesség, magas a ping, több eszköz egy idejű használata szinte lehetetlen.Az lenne tehát a kérdésem hogy:
//Mit tegyek, ha a szolgáltató az idő nagy részében nem tudja teljesíteni internet előfizetés esetén a kínált maximális sávszélességet?
Kérjük nézd át az NMHH által működtettet szélessáv.net oldalon a tudástárat. Amennyiben bejelentést szeretnél tenni az NMHH-hoz, mint felettes hatósághoz fordulhatsz ezen az oldalon.//
A fentiek alapján érdemes lenne írnom ide egy levelet esetlegesen ?"embertelen ember munka"
-
adika4444
addikt
válasz bb.bocs #109119 üzenetére
Van a MikroTik-nek topikja itt a PH-n, Mikrotik routerek illetve egy jó első lépések leírás is ekkold jóvoltából.
üdv, adika4444- Ha egy munkát 30 perc alatt elvégzek, az azért van, mert 10 évet töltöttem azzal, hogy megtanuljam, hogyan kell 30 perc alatt elvégezni. Az évekért tartozol nekem, nem a percekért.
-
DJ. Ru$y
nagyúr
válasz greyslay #109151 üzenetére
Az a csomag 30/5-ös, szerintem, nem pedig 30/10 Mb/s.
Régi réz, elég messze a központtól valószínűleg ennyit bír. Kellene kép a vonali adatokról a HGW-ből.
Írhatsz, abból bajod nem lehet, mert jogod van hozzá, hogy eredménye lesz-e azt csak akkor tudod meg, ha megteszed.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
czegee
csendes tag
Sziasztok, 1 hónapja kb felvetettem itt fórumon egy új optikai netes problémámat miszerint frissen bekötött 1Gbites netnél vezetéken korrekten jön az adat, viszont wifivel 50-60mbiteket mérek folyamatosan.
A helyzet annyiban változott hogy most a felettem lévő lakásba szintén behúzták ugyanezt a netet, ugyanezzel a sagemcom routerrel és ott 400-500mbitet mérek ugyanazon az eszközön.
Próbáltam chanelt váltani de ez sem vezetett sikerre....már nem tudom mire gondoljak.
Ami még érdekes lehet hogy annak ellenére hogy ugyanarról az oszlopról, ugyanabból a dobozból csak egy másik portról húzták ki az optikait , kb ugyanolyan távolságra van a router az oszloptól mindkét lakásban az én routeremben -25.3 Rx Power értéket látok, míg a másik lakás routerében -19.3Dbm értéket látok.
A net nem szakadozik teljesen jó, de ez a wifi dolog nem hagy nyugodni...
Valakinek ötlete? -
DJ. Ru$y
nagyúr
válasz czegee #109154 üzenetére
Semmi köze az optikai teljesítménynek a wifi teljesítményéhez, magad írod, hogy kábelen tökéletes.
Venni kell egy számodra megfelelő routert / AP-t aztán bekötni és használni. Wifire hivatkozva eszközt nem nagyon cserél a Telekom, szóval, ha minden beállítást kipróbáltál, akkor nincs mit tenni. Wifi beállításokra itt kérdezz rá még esetleg összefoglaló elolvasása után, ha pedig eszközt veszel, akkor itt kapsz segítséget.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
SV21
tag
Üdv mindenkinek!
Magenta 1 esetén mehet úgy a számlázás, hogy bár ugye egy néven vannak az előfizetések, de külön email címre érkezzen az otthoni és a mobil előfizetések számlája? Ha igen, így elkülönítve lehet őket fizetni is?
Mivel ez utóbbiakat más használná, így lenne a legegyszerűbb. -
válasz greyslay #109151 üzenetére
Szia, a 30/5ös netnek 1/0.25 a garantáltja... amígy a garantált sebesség megvan, addig a szoltáltató mossa kezeit...neked is szélessávú internetcsomagod van mint nekem(net plus)... nálam 100/25 volt kezdetben, most már csak 66/15
ha panelban laksz, megérné kérvényezni egy optikai hálózatfejlesztést, erről korábban volt már társalgás, hogy mi a menete
Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...
-
-
DJ. Ru$y
nagyúr
válasz st3v3np3t3r #109160 üzenetére
Ha nincs az adott körzetben / településen / utcában optikai gerinc, akkor te kérvényezhetsz bármit, a Telekom nem fog egy ház miatt gerincet fektetni. Az a korábbi téma arról szólt, hogy lefektették a gerincet a panel/társas előtt és nem kötötték be a házat, na itt lehet az egyeztetést elindítani, amire te gondolsz.
Azt pedig nem kell beadni senkinek, hogy a garantált után a Telekom vagy bármelyik moshatja kezeit. A garantált azt jelenti, hogy a rendelkezésre állási időben, ha nincs hiba, minden időpillanatban rendelkezésre áll, ugyanakkor a szolgáltatónak törekednie kell a névleges sebesség elérésére. Arról ne is beszéljünk, hogy a SZIP-es vállalás ugye mindenhol 30 Mb/s lefelé (nyilván nincs technológiai megkötés).
Szóval, ha a kolléga úgy érzi nyugodtan tehet panaszt, más kérdés, hogy fog-e eredményre vezetni az NMHH-n keresztül.Ja igen, te is tudnál reklamálni, ugyanis a vonalad látszólag többet tudna, de valamiért a központ, vagy egy szerelő alacsonyabb profilra lőtte a vonaladat...
[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
válasz DJ. Ru$y #109162 üzenetére
Bocsi,de tévedésben vagy... a garantált sebesség azt jelenti, hogy azt minden körülmények között ép hálózaton biztosítania kell kötelezően a szolgáltatónak! Amíg garantált sebessége megvan, a szolgáltató semmire nem kötelezhető kapcsolat minőségével szemben. Azért ilyen kevés a vdsl által garantált sebesség, mert az egész réz hálózat már egy hulladék. Járj csak utána, én már vagy 100 alkalommal harcoltam ez miatt anno a telekommal is, meg a digivel is.
kezdetben a diginél azért tettem panaszt mert a 100/100as net nem jött csak 40-50/20-25tel... mindig az volt a válasz, hogy ha a garánt sebességnél több, akkor nem lehet panaszt tenni, ugyan ez volt többször a telekomnál is. anno a régi albérletbe be lett köttetve a 30as net, meg lett emeltetve 50esre, de csak 20-25tel jött, a telekom ugyan úgy mosta kezeit, amíg a garantált sebesség megvan, panasznak helye nincs. Optikánál persze nincs ilyen probléma, mert ott szinte a csillagos ég a határ, meg a garantált sebesség is jóval nagyobb.
Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...
-
válasz st3v3np3t3r #109163 üzenetére
Nem kötelezhető névleges sebesség tartásra. Viszont a garantáltat tartania kell. Az,hogy visszavették a netsebességemet, megreklamálhatom, de sok esélyt nem látok rá,hogy bármit is fognak változtatni.
Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...
-
czegee
csendes tag
-
válasz DJ. Ru$y #109162 üzenetére
Megpróbáltam a lehetlent, felhívtam az ÜFSZt, azt a választ kaptam, hogy a profilon nem történt változtatás, a sebesség csökkentés azért következett be, mert további rákapcsolás történt a főelosztóra és ez okból kifolyólag csökkent a sebesség mert a vonal ennyit bír. Tehát megint ugyan ott vagyok ahol a part szakad, mondhatni, hogy az előfizetésen garantált sebességem meg van, ezen túlmenően a kínált sebesség is, tehát "a pofa lapos" panasz ügyben
Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...
-
greyslay
aktív tag
válasz DJ. Ru$y #109162 üzenetére
Most időközben az tűnt fel hogy a speedtest.net -re ha felmegyek ezeket a szervereket dobja be automatikusan (zömével szlovák).
Továbbá ellenőriztem az ip címem amit pedig Miskolc irányába jelez ami tőlem (Tiszakécskétől) 180 km -re van. (ennek tudom semmi jelentősége nincs) de én még is azt gondolom hogy ez lehet a hiba forrása, tekintettel arra, hogy régebben mindig magyar szervereket dobott be a speedtest is, meg biztosan nem véletlen egybeesés. A routeren semmit nem állítottam, géphez kábellel vagyok kapcsolódva, a gép nem rég lett újratelepítve, illetve wifin keresztül is van gond ha nem megy a gép akkor is. Már mindent kipróbáltam, de olyan mintha valamiféle VPN lenne beállítva."embertelen ember munka"
-
DJ. Ru$y
nagyúr
válasz st3v3np3t3r #109163 üzenetére
Kérj erről egy NMHH állásfoglalást, és utána mondd, hogy tévedésben vagyok.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
DJ. Ru$y
nagyúr
válasz czegee #109165 üzenetére
Lehet, hogy az ONT hibás, de, ahogy írtam is a wifire hivatkozva nem szoktak eszközt cserélni, szóval a megoldás egy saját eszköz, vagy első körben kérj beállítási segítséget a wifis topikban azt sem véletlen linkeltem.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
DJ. Ru$y
nagyúr
válasz st3v3np3t3r #109167 üzenetére
Beetettek a kamu dumával... A vonali adataidból tisztán látsz a jelenlegi és az elérhető sebességed is. Ami az utolsó képed szerint csak az előbbi változott, az elérhető ugyanannyi...
A Telekomnak is van egy felettes szerve... Az, hogy beletörődsz ebbe vagy sem, az más kérdés.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
DJ. Ru$y
nagyúr
válasz greyslay #109168 üzenetére
Az IP alapú helymeghatározás DHCP esetén elég hektikus, hogy szépen fogalmazzak, szóval nem mérvadó. A Speedtest pedig azért dobál be szlovák szervereket, mert az IP-d alapján kinyert helymeghatározás amit te is csináltál, közelebb van szlovák szerverekhez, mint a magyarokhoz.
Bele lehet ebbe magyarázni bármit, de ennek akkor sem lesz köze hozzá. Nekem is szokott szlovákot előre rakni, ha olyan embernél mérek akinek nincs Speedtest accountja, nekem van accountom be van állítva manuálisan, hogy mindig a Telekom szerverre mérjen és kész. Nekem is szokott 180-200 km-re lévő helyekre dobni IP lokalizációt és hibátlanul működik az internet... Nem mérvadó még egyszer mondom.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
viktorhu
veterán
válasz st3v3np3t3r #109164 üzenetére
Az NMHH szerint a szolgáltatónak kell bizonyítania, hogy a hálózata képes is a névleges sebességet adni. Szóval nem vezethetek be egy gatyamadzagot azzal, hogy letöltési sebesség: 10 gigabit/s*, és hajthatom el a panaszkodó ügyfeleket.
*Garantált letöltési és feltöltési sebesség: 0/0 gigabit/másodperc
-
Crytek
veterán
Én nem követem mert 1x éve nem nézek tv csatornát.
Anyukám jelezte hogy kb 2 hete nincs m1,m2,duna tv, m4 sport meg a többi M számos
Ezekről tudni hova tűntek és miért?Next PC Upgrade: 2022
-
lszlogal
senior tag
válasz st3v3np3t3r #109163 üzenetére
És törekedni kell a kínált sávszélesség biztosítására. A törekvés csak papíron van meg.
-
válasz DJ. Ru$y #109171 üzenetére
Ennyit az NMHH-ról
Ők is azt mondják mint a azolgáltató, ha a garantált megvan, akkor pofa lapos!
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósághoz (a továbbiakban: Hatóság) 2019. november 21-én érkezett megkeresésére - amelyben a Magyar Telekom (a továbbiakban: Szolgáltató) által nyújtott internet szolgáltatás nem megfelelő minőségét sérelmezi - az alábbi választ adjuk.A kínált és garantált le- és feltöltési értékeket a Szolgáltató az Általános Szerződési Feltételeiben (ÁSZF) adja meg. Az elektronikus hírközlési szolgáltatás minőségének az előfizetők és felhasználók védelmével összefüggő követelményeiről, valamint a díjazás hitelességéről szóló 13/2011. (XII. 27.) NMHH rendelet szerint a garantált sebesség: „az internet hozzáférési szolgáltatáshoz rendelt és az előfizetői szerződésben rögzített, az elektronikus hírközlési szolgáltató által az adott előfizetői hozzáférési ponton le- és feltöltési irányban teljesíteni vállalt legkisebb adatátviteli sebesség” Ez azt jelenti a gyakorlatban, hogy a garantált sebességet a Szolgáltatónak még a legkedvezőtlenebb feltételek között, a legnagyobb forgalmi terheltség esetén is biztosítania kell az Ön szolgáltatási végpontján.
Amennyiben a Szolgáltató nem teljesíti az ÁSZF-ben vállalt garantált átviteli sebességet, úgy Ön hibabejelentést tehet a Szolgáltató felé.
Az elektronikus hírközlési előfizetői szerződések részletes szabályairól szóló 2/2015. (III.30.) NMHH rendelet 22. §-a értelmében a Szolgáltató a bejelentett hibát köteles 48 órán belül kivizsgálni és 72 órán belül kijavítani. Amennyiben a hibát nem szüntetik meg határidőre, a 72 órát meghaladó időszakra Ön kötbérre jogosult (ugyanott 23. §). A napi kötbér mértéke az Ön által fizetett díj egy napra eső átlagának kétszerese, négyszerese illetve nyolcszorosa, függően a kivizsgálásról szóló szolgáltatói értesítés megérkezésétől, illetve a szolgáltatás teljes vagy részleges használhatatlanságától (23.§ (1)-(2) bekezdések.)
Amennyiben a hiba kijavítását követő 72 órán belül Ön ugyanazon hiba újbóli bejelentésére kényszerül, a hibaelhárítási határidőt az első bejelentéstől kell számolni.
A kötbért a jogszabály szerint a következő havi számlán kell jóváírnia a Szolgáltatónak.A hibaelhárítás eredménytelensége esetén javasoljuk, hogy panaszát írásban nyújtsa be a Szolgáltató felé, mivel ez esetben a Szolgáltató eljárása dokumentálható és számon kérhető. Levelében hivatkozzon az Ön által tett hibabejelentésekre és kérje a hiba végleges elhárítását.
[ Szerkesztve ]
Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...
-
DJ. Ru$y
nagyúr
válasz st3v3np3t3r #109177 üzenetére
Akkor ennyit a magyar érdekképviselésről... Innentől fogom csinálok egy céget szét dobok 50 embernek 100 Mb/s-et, 100/20-as csomagként, de garantálom a 2/0.5-öt mondjuk... Vicc, ezt nem tudom elhinni, hogy lehet.
(Régen az ÁSZF-ben is benne volt a törekednie kell a névleges maximumra, ha lesz időm áttúrom a mellékletekkel együtt.)Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
-
szimi57
őstag
Ma kötötték be az IP tv-t 50 megas ADSL-re. A régi HGW-t entry2-t elvitte és rakott be egy ugyancsak ZTE ZXHN H368N-t. Ennek volt valami értelme? Két óra alatt már vagy négyszer lefagyott a TV. Sebességtesz jó. Alapcsomag. Lehet valamit ezzel kezdeni, vagy még bejáratós ?
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
DJ. Ru$y
nagyúr
válasz st3v3np3t3r #109179 üzenetére
Valahogy nem tudom elhinni, hogy ez törvényi szinten ennyi. Amit írtak az oké, a garantált, de egy szót nem ír a névleges sebességről. Utánanézek, ha lesz időm.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
-
djszido
tag
Nálam pár napja botrányos a net. Optikám van, 1000/1000 csomaggal, és sokszor alig mérek 80-90Mbps letöltést. Felfelé 250 körül van. FullHD streamet nem tudok nézni, mert folyamatosan pufferel. Az ONT-t próbáltam újraindítani, de nem oldotta meg a problémát.
-
woodworm
veterán
válasz DJ. Ru$y #109181 üzenetére
Mondjuk ez is NMHH idézet a szelessav.net oldalon:
A 13/2011. (XII. 27.) NMHH rendelet szerint a „kínált sávszélesség: az elektronikus hírközlési szolgáltató által az előfizetői szerződésben rögzített, az internet hozzáférési szolgáltatás nyújtása során az adott előfizetői hozzáférési ponton le- és feltöltési irányban elérhető, a szolgáltatáshoz rendelt adatátviteli sebesség felső elméleti határa;
A szolgáltatót érintő hatósági eljárásban a szolgáltatót terheli annak bizonyítása, hogy az előfizetői hozzáférési pont alkalmas a kínált sávszélesség elérésére”.
Kínált sebességnek nevezzük tehát az adott előfizetéssel elérhető maximális adatátviteli sebességet.
Ez általában az alkalmazott technológia vagy a hálózati infrastruktúra által meghatározott felső korlát, amelyet ideális feltételek esetén, a hálózat kevésbé leterhelt állapotában lehet elérni vagy megközelíteni.
A szolgáltató a kínált sebességre nem tud mindig garanciát vállalni. Az azonban nem jogszerű, ha olyan adatsebességet kínál az előfizetőjének, amely az adott előfizetőnél sohasem érhető el.
-
DJ. Ru$y
nagyúr
A netes mellékleteket áttúrtam, az ÁSZF törzsrészt még nem. Sajnos a névlegesre nem találtam semmit eddig, de a xDSL-re igen, kifejtem lejjebb, de addig is pár olyan dolog, amit többen kérdeztek már itt.
"Hálózatsemlegesség
Helyhez kötött (vezetékes) internet szolgáltatás esetén a Szolgáltató nem alkalmaz adatmennyiségen alapuló sávszélesség szűkítést.""WI-FI KÉPESSÉG, HELYHEZ KÖTÖTT INTERNET-HOZZÁFÉRÉSI SZOLGÁLTATÁS IGÉNYBEVÉTELE WI-FI KÉPES ESZKÖZZEL
A Lakossági ÁSZF rendelkezései a Wi-Fi eszközre, annak működésére, az azon igénybe vett szolgáltatásra csak annyiban vonatkoznak, amennyiben azt a jelen pont szerinti rendelkezések ezt kifejezetten jelzik. A Szolgáltatótulajdonát képező, az internet-hozzáférési szolgáltatáshoz biztosított végberendezések (pl: HGW–Home Gateway) egyes típusai Wi-Fik épességgel vannak ellátva. A helyszíni létesítés során, az internet-hozzáférési szolgáltatást a végberendezésen keresztül igénybe vevő Előfizetőkérésére a Wi-Fi szolgáltatást díjmentesen bekapcsolja a Szolgáltató, azonban a létesítést követően, a Wi-Fi eszköz konfigurációs hibájáért, ezzel összefüggésben a Wi-Fi szolgáltatás hibás működéséért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. A Wi-Fi eszköz utólagos konfigurálása nem tartozik a Szolgáltatófelelősségi körébe, ... A Szolgáltató a Wi-Fi képesség biztosításával kapcsolatos hibaelhárítás, helyszíni kiszállás, utólagos szerelés díját kiszámlázhatja az Előfizető részére..." ITT 3-4. oldalxDSL-es csomag:
"Az előfizetői hozzáféréseken rendes körülmények között általában elérhető, illetve aktuálisan elérhető sebességértékeket a hozzáférés típusa, az adott vonal műszaki paraméterei és az adathálózat pillanatnyi forgalmi viszonyai, valamint a központtól való távolság határozzák meg. Amennyiben ezek alapján az adott előfizetői hozzáférési ponton a díjcsomag kínált sebesség értékeinél magasabb sebesség értékek érhetők el, úgy Szolgáltató a ténylegesen nyújtott sebességet nem korlátozza a kínált értékben, hanem annál magasabb sebességű szolgáltatást is elérhetővé tehet. VDSL technológián, VDSL üzemmódban működő központi egység használatával a letöltési sebességkínált sebessége,elméleti maximuma 100Mbit/s is lehet." ITT 4. oldal 2.1.1.Vagyis, ha a vonal többet tudna, de ők korlátozzák, akkor a saját ÁSZF-jüket szegik meg... Javítson ki valaki, ha tévedek..
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
válasz DJ. Ru$y #109181 üzenetére
Az nem lehet,hogy a telekom lekorlátozotta valamilyen új funkcióval az iptv-nek szükséges netsebességet és ezért kevesebb az a sebesség amit számomra netezésre elérhető? mert a profil valóban nem változott,ahogy az ügyintéző is mondta, 17a maradt ami 100/50-es sebességet határoz meg, annyi,hogy a symbol érték nőtt meg 1/1 volt, most 4/4...meg kicseréltem a telefonkábelt, és megszűnt a CRC hiba, 8,5órája aktív a kapcsolat 0/0 a crc hibák száma
Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...
-
DJ. Ru$y
nagyúr
válasz st3v3np3t3r #109186 üzenetére
Az a profil nem az a profil. Központban rá tudnak tenni akár egy 50-es korlátot úgy, hogy nem fog változni a 17a, de ezt is előredefiniált profilnak nevezik.
Nem csak a kábelcseréltől lett az 0/0, hanem valószínűleg azért is, mert visszarántották a vonaladat közel 20 Mb/s-mal, ha jól rémlik.
Biztos nem az IPTV-nek szánt sebességet lőtték le a sebességedből, mivel az a hasznosból vesz el.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
szimi57
őstag
válasz DJ. Ru$y #109182 üzenetére
30-as netem volt, most 50-et mértem. Közben teljesen leállt a net, fesztelenités megvolt, de piros a led már fél órája. Resetet szabad nyomni? Nem tudok semmi jelszót. Viszont a PC-ben benne hagyta az előd zte kábelét és a másik végét bedugta az ujba. Most két kábel jön a hgw- ből a PC-be. Gondolom ez nem ok. Lehet, hogy ettől akadt ki?
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
válasz DJ. Ru$y #109187 üzenetére
csak azért fúrcsálom, mert most padlógáz töltök le(6.8-6.9MB/s,néha 7.1-7.2MB/s) és nem akad meg vagy kockásodik be az iptv. azért gondoltam, hogy nem-e korlátoz le az iptv-re adatforgalmat...amúgy olyan 20-on pár Mbittel kevesebb.
Mikor bekötötték, padlógáz jött le(11.1MB/s) valami, akkor megállt az iptv teljesen[ Szerkesztve ]
Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...
-
viktorhu
veterán
válasz st3v3np3t3r #109189 üzenetére
Amikor megy a tévéadás, akkor lefoglalja neki a sávszélességet. Ki szoktad kapcsolni a set top boxot a távirányítóval, vagy csak a tévét? Mert ha megy tovább az adás a háttérben, akkor a sávszélességet is foglalja tovább.
-
Nite
őstag
válasz BronzIsten #108865 üzenetére
nos, nem siettek el a valaszt, de ime:
KEDVES ELŐFIZETŐNK!
Köszönjük, hogy levelével ügyfélszolgálatunkhoz fordult.
Megérkezett az illetékes területi mérnökségünk válasza. Tájékoztatásuk alapján az Ön által megadott címen jelenleg folyamatban van optikai hálózatunk kiépítése. Szolgáltatások megrendelésére várhatóan januártól lesz lehetősége. Megértését és türelemét köszönjük!
Bízunk abban, hogy válaszunkkal segítségére lehetünk.
A jövőben is forduljon hozzánk bizalommal.ezt ertelmezd ugy, hogy augusztusban kezdtek el a munkat!
Paid my dues!
-
-
Roland-87
aktív tag
válasz DJ. Ru$y #109178 üzenetére
Az a vicc hogy ezt csinálják is vidéken mikrohullámú internet szolgáltatás címszó alatt. Környéken a mobilhálózattal is rosszul lefedett hétvégi házas övezetek környékén tolják nagyon, 1-1 magasabb pontra felpakolnak 5Ghz-es antennákat és azokra a városból irányított antennákkal lövik át a netet, nem 1 szolgáltató még 2,4-en is nyomja de a többségük átállt már 5-re. A rendszer összkapacitása itt nem ritkán 100mbit alatt van amit szemrebbenés nélkül osztanak szét 50-100 embernek miközben névlegesen 10-20mbit-et is vállalnak. Van egy olyan szolgáltató is az országban aki ezt 1 db Invitel vdsl előfizetésről szórja szét olyan 50 embernek, 2mbit a legnagyobb elérhető csomag a garantált meg 0,25mbit és mindenki ugyanazt az 1db ipv4 címet használja közösen. Durva dolgok vannak azért és ez részben azért lehetséges mert a törvények lehetőséget adnak erre.
-
enginev3.0
félisten
Áfás számlát lehet kérni tv vásárlásáról? Lista áron venném
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
Indiant
addikt
Meg tudnátok mondani, hogy mi a legolcsóbb otthoni szolgáltatás (2év)??
Ahogy én látom a telefon alap díjcsomag. (1900ft)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
- DIGI internet
- Yettel topik
- Metal topik
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vodafone mobilszolgáltatások
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- HP OMEN Gamer Tervező Vágó Laptop 15,6" -40% Ryzen 5 5600H 16/512 RTX 3060 6GB FHD 144Hz!
- Intertek CM-118-A1 filteres kávéfőző
- Philips Senseo HD 6553 /59 /f párnás kávéfőző.
- Új Asus Rog Strix G15 Gamer Tervező Laptop 15,6 -30% Brutál Ryzen 7 6800HS 16/512 RTX 3050 FHD 300Hz
- HP OMEN Transcend 14-fb0796ng - ÚJ 14" OLED GAMER notebook - Intel Core Ultra 9 185H, 32GB, RTX 4070
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen