Hirdetés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Meggyi001: Kórházi ellátás: kuka vagy finom?
- sh4d0w: StarWars: Felismerés
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gadomiklos: Sziasztok! Kezdő vagyok, és nem tudom hol tudom megnézni a privát üzeneteimet.
- WireGuard VPN a mindennapokra
Aktív témák
-
bim
veterán
Jó reggelt.
Tegnap reggeli mise után siettem haza mert autót akartam szerelni. Szemi tetőablakát javítottam. Illetve csak leszedtem az üveget és megnéztem a mechanikáját tudok e rajta annyit állítani hogy lejjebb záródjon be. Nem! Szinte semmi esély nincs az állításra ami azt jelenti hogy vagy az egész rosszul van beépítve, vagy nem ebbe az autóba való az ami benne van.
Még körbepumpáltam Röszit és kiszereltem az akkut ami teljesen kuka lett. Szereznem kell bele egy másikat ha be akarom indítani.
Ma azért vagyok ilyen későn mert az emberem tegnap dél körül bejelentette hogy ma nem tud jönni. Sajnos ez van. Ma délelőtt kettesben elmegyünk szerelmemmel vásárolni és beülünk egy sütire.
Szép napot mindenkinek.
Aktív témák
- Eladó Lenovo LOQ laptop I5, Rtx2050, 16gb ram, 512 m2 ssd. Garancia.
- LG 55" 4K UHD AI Smart tv GARANCIÁVAL
- Bontatlan Google Pixel 10, 12GB ram 256GB rom frost/lila
- -ÚJ,2 ÉV GAR- DDR5 GAMER PC: RYZEN 7 8700F/9700X/9800X3D +RX 6600/6700XT +16-64GB DDR5! SZÁMLA!
- Samsung Galaxy Z Flip 7 12/512GB 2028.09.14-ig gari
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3431, 100% Akkumulátor
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3017, 100% Akkumulátor
- QNAP TS-870U-RP 8 lemezes Rack NAS
- Dell latitude, precision, xps, magyar világítós billentyűzetek eladóak
- HIBÁTLAN iPhone 13 256GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3663, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest