Nálam kb. 3 hete jelentkezett egy fogalmatlan telefonos operátor tőlük. Nemsokára lejárt volna a hűségidőm, amelynek folyamán ~12e ft/hó számlát fizettem nekik, mindenből a legnagyobb van benne, ami csak lehetséges. Hív az operátor, hogy lejár a hűség, hosszabbítanék-e.
Én: igen, mert alapvetően elégedett vagyok a szolgáltatással, de valami kis kedvezményt szívesen fogadnék.
Ő: Akkor tud ajánlani olyat, hogy (és itt felsorolja azt, ami nekem van), mindezt kedvezményes, 14e néhányszáz forintért.
Sajnos nem jó napon hívott, ő volt már az n+1-edik hülye aznap, és a toleráns énem megkopott ekkorra. Kissé kiakadtam ezen, és megkértem arra, hogy ismételje már el, hátha csak én értettem félre az ajánlatot. Megtette, másodszorra is ezt mondta. Nálam akkor elszakadt a cérna, és kissé emelt hangon kérdeztem meg tőle, hogy ugyan, mondja már el akkor nekem, hogy mi ebben a kedvezmény, amikor kicsivel több, mint 2e forinttal fizetnék többet semmilyen plusz szolgáltatásért, mint eddig?!
Ő, visszafogottabb hangon: elnézést kér, de ezt neki el kellett mondani.
Én: De miért? Hülyének nézik az ügyfeleket?
Ő: ... (rövid csend) Akkor esetleg ugyanez az ajánlat, de 10e ft-ért?
Én (ezt mondtam): Ez már így sokkal jobban hangzik, tehát a 10e-s ajánlatot kérem, a másikat nem (mert látszott, hogy hendikeppes szálra keveredtem, és hasznos lesz, ha szerepel a hangfelvételen, hogy mit kértem tulajdonképpen).
Én (ezt gondoltam): a jólneveltség és a jó ízlés másodjára már nem engedi meg, hogy írásba is adjam itt...
Tudom én, hogy bizonyos IQ alatt így fognak madarat, de... na. UPC, b+.
És igen, most jár le néhány - másnak fizetett - mobiltelefon előfizetés hűségideje, és már egy ideje figyelgettem a Vodafone ajánlatát, viszont e közjáték miatt azonnal letettem a váltásról. V+UPC, b+, hát ez van.
[ Szerkesztve ]