Nem is a maximális információ tudást igénylem, hanem az alap információkat. Azt én is megtudom mondani, hogyan néz ki az adott laptop (szín, anyag), de ha az eladó is csak ezt tudja van... nem szégyen a Google vagy a gyártó weboldalának használata az ügyfél előtt...
SitysSXT: a fejlett nyugati országokban nem a mobilszolgáltató üzleteibe kell menni. Ez kb. olyan, mint itthon a Mediamarktba mennél pc-alkaltrészt (vagy komlett pc-t) venni és segítséget kérnél az eladótól.
Az én történetem pár éve egy HTC Desire készülékkel: Szegeden bemegyek egy mobilüzletbe (még 5-6 éve hozzáértő alkalmazottakkal). A pult mögött a főnök, mondom neki, a vissza gomb nem működik, szervizelni szeretném. Kezébe se veszi, mondja: biztos beázott, 15.000 HUF lesz, kb. 1 hét a javítása.
Számla nélkül természetesen... Mondom oké, ajánljon valami jobb készüléket. Válasz: HTC Wildfire (szerinte az jobb, mert az újabb). Nem hagytam ott a készüléket, máshol is hasonló ajánlatot kaptam (csak tényleg jobb telefonokkal). Sehol nem vették kézbe a telefont.
A lényeg, hogy külföldi utam 2 hét múlva volt esedékes, gondoltam megér egy próbát: bementem egy rendes mobiltelefonos üzletbe (szolgáltatások: szervizelés + függetlenítés + eladás). Mondom és mutatom a problémát...
1 órára otthagytam a készüléket és 10 fontért megjavították (eladó szerint tisztítani kellett a billentyűzetet és nem ázott be a telefon). Ez egy lengyel cég volt frissen áttelepülve...
A lényeg: itthon a rendes több, mint évtizedes pc-boltokban ért pozitív tapasztalat. Naivan gondoltam, ugyan ez van más üzletekben is (notebook, mobiltelefon). Tévedtem.
TESCO-Zsömle: Majdnem mindenki minimál bérért dolgozik (már akinek van munkája).. eltűnnek a normális, hozzáértő emberek. Teljesen igazad van. Szeretem ezt az országot.
[ Szerkesztve ]