Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

• Utoljára frissítve: 2021-09-05 14:01:59

LOGOUT.hu

2021. Júliusi frissítés - DSM 7.0 infók: Kb. egy hónapja jelentették be a DSM 7.0 RC-t, ami a kiadás előtti utolsó verzió (hivatalos sajtóközlemény). 2021. Június 29-től már telepíthetjük manuálisan a DSM felületén betallózva az új rendszert, de jelenleg ezt még mindenkinek csak saját felelősségére tegye! A figyelmeztetés oka: bizonyos alkalmazásokat (pl. Synology Moments és Photo Station helyett Synology Photos lesz, Cloud Station helyett Synology Drive Suite lesz) kivezetett a Synology a DSM7.0 megjelenésével és helyettük másokat vezet be. A teljes change log itt található.

Összefoglaló kinyitása ▼

(#554) Criton

Criton
veterán

Synology.com -on egy kicsit társalogtam egy adminnal, ők is tapasztalták hogy eszméletlen sok cpu-t zabál...

pwhooftman wrote:Thats normal i'm afraid. Symform offers a part of your harddisk to the rest of the Symform users on the internet. Appearently that uses a considerable amount of CPU and RAM.

criton wrote: Is that normal? :( If I want to delete the software, will the complete software removed from my nas? Also did the software used no systems files...? If I know it right my backups in the cloud are private and not public, therefore noone can access it.

pwhooftman wrote:Hi, sharing part of your diskspace depends on the choice you made when installing Symform. The free variant involves you sharing 2x the amount of diskspace you intend to use yourself on cloud computers. I tried it a couple of days but uninstalled due to the constant system load. Uninstalling will remove all Symform software and give you back reserved space (if any).

Szóval akkor ezt nem csak én vettem észre :(

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.