Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-20 19:25:05

LOGOUT.hu

Téma összefoglaló
(Utoljára frissítve: 2024.04.20)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#31201) Imco válasza gyugyo79 (#31154) üzenetére


Imco
őstag

Köszi a választ mindenkinek. Sajnos egy kissé amatőr vagyok, főleg az SSH terén.
Igaz ebből a múlt héten egy fórumtárs megsokszorozta a tudásom. / :R /
Sikerült egy dolgot megoldanom. :)

Szeretnék szájbarágós segítséget kérni.
A mounttal van gondom. Ez alapján próbáltam operálni, de a linuxnál elvérzek. Nem ragaszkodom ehhez a megoldáshoz, ha van más -számomra- követhető.

Van puttym, van WINSCP, működő roottal.
Van 2 HDD, kötet 1 és kötet 4.
Kötet 1/letölt mappába szeretném az egész kötet 4-et csatolni. Ez most light néven van megosztva. NFS engedélyezve a lightnak.

Szeretném ha a letöltés megnövekedett mérettel látszana a TM-nek.

Mindennek tudok örülni. Csak lassan szótagolva! ;) :)

Köszi!

[ Szerkesztve ]

Üdv! Imco

(#31202) gyugyo79 válasza Imco (#31201) üzenetére


gyugyo79
addikt

Pontosítsunk. A (én legjobb tudomásom szerint, aztán majd javítja ha valaki tud más megoldást) mappában egy üres mappába tudod becsatolni. Az oka, hogy igaz hogy ott is látod valójában az másik HDD n van. Egybe azért nem lehet mert pont így különül el, hogy melyik hdd-n van fizikailag az adat.
Szerintem te egybe akartad az egészet ezért nem ment.
A kötet 1 letöltbe pld. kötet4 néven tudod becsatolni.

[ Szerkesztve ]

(#31203) Imco válasza gyugyo79 (#31202) üzenetére


Imco
őstag

Bocsánat, de ez nekem még kevés! :)
Minden megosztva.
Hoztam létre egy új mappát is a letöltbe.
Hogy tudom rácsatolni a kötet 4-et?

Nincs valami linux mentes, érthető leírás?
Vagy jöhet az ssh is, csak pontosan, hogy mit, hova a puttyba!

Köszi!

Üdv! Imco

(#31204) #56573440


#56573440
törölt tag