Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
tildy
nagyúr
válasz Dare2Live #4933 üzenetére
Mindenkinek más a fontos. Ha nem kell sokat szervízelni , akkor nekem ez a legelhanyagolhatóbb tényező. Nem azért veszem, hogy eladjam.
Hidd el feleslegesek azok a jelzők és ítélkezések, amelyekkel azt az embert illeted akinek ez nem, vagy kevésbé számít.Divot: erre nem emlékeztem, csak arra hogy drágán csinálták meg.
[ Szerkesztve ]
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
spirit007
senior tag
válasz Dare2Live #4933 üzenetére
"Divot esetében a kvázi totalcar volt az amortizáció oka és nem a 3év."
Na ne röhögtess már !
2005-ben a kocsija 3.020.000 Ft volt [link] most meg az átlagára 1.6-1.7 millió [link] .Neki azér lett annyi amennyi , mert "beszámították" .... aztán majd valami palimadarat jól átb*sznak vele ...
Az akkor mekkora értékveszés 3 év alatt ??? -
Khelben
nagyúr
válasz Dare2Live #4933 üzenetére
aki már az elején nem számolja ki azt mennyivel jön ki belölle a végén. Ez egy nagyon fontos tényező. (többek közt ezért nem lesz mégegyszer 9+misis vagy 3misiért utánaddobjánk a 9+misis autonk)
szerinted ki jár jobban? aki a 9milliós, 2,5millióért vett autót 3-4 év múlva eladja 1,5 millióért vagy aki a 4milliós újautóját 3-4 év múlva eladja 2millióért? számold már ki
(Tudom Audiba lényegében ingyé van és 241ekm enként kell vezérműszijat cserélni.... az aztán a vezérműszíj.)
az audit nem ismerem, de abban a 9milliós kategóriában általában láncos motorok vannak, aminek 4-500k km a csereperiódusa.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen