Mi másra....
Suzukira kerültek az első új rendszámok, mutatjuk a fotókat
Mi másra....
Suzukira kerültek az első új rendszámok, mutatjuk a fotókat
Szokni kell még, osztrák vagy német rendszámnak nézi az ember hirtelen. Majd hamar megszokjuk.
Nem csoda, hogy Suzukira került. Most nagyon viszik az új S-Crossokat, jó éve lesz megint a vállalatnak.
MÁS:
Hogyan kell kiszedni S-Crossból a kalaptartót?
Középtájon van rögzítve a felfekvésre, de nem akarom rángatni. Gondolom valami patent, de az alja meg nem lóg ki a műanyag alsó oldalán, hogy ott lehessen oldani. Nem jöttem rá.
Én is egyre többet látok már belőle. Meg is értem.
Rendszámtábláról jut eszembe. Kint Tunéziában ez a rendszám, fekete alapon fehéren, nagyon fura volt.
"gyakorlatilag észrevehetetlen"
Pontosan. Mentem a Tesztautóval és észre sem vettem, hogy beindul. Ha nem figyelem a fordulatszámmérőt, tuti nem tudom, hogy mikor indul.
Mitől indul be magától, azt nem tudom. Lehet lökést érzékel és beindul, hogy gyorsan tudjál menekülni.
Melóba, meg majdnem kiugrok az autóból ( képletesen ) amikor beindul a stop-start.
laca891#60298: A kollégám, 7,5 év után cserélt akkut. Addig bírta neki az SX4-ben a gyári.
[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
Ez nagyon off:
Még mindig remeg a kezem az idegtől.....
Megyünk asszonnyal bevásárolni, piros lámpánál, belső sáv, előttünk egy autó. Külső sávban furgon.
A belső sáv zöldre vált, az előttünk lévő autós értelemszerűen elindul (nem kilő, normálisan) Erre a furgon takarásából egy fiatal nő nemtörődöm természetességgel kisétál a pirosban a zebrárn, babakocsiban egy gyereket tolva! Éppen elment előtte az első autó, nekem rá kellett fékeznem. Dudáltam egyet és még vissza pofázott valamit. Nem hallottam mert légkondival mentem, de az fix hogy ha nincs ott a gyerek megállok és kiosztok neki egy pofont!
Elképesztő micsoda hülye emberek vannak. GYEREKKEL bazze!
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
Nekem az egyik teszt alatt annyit állt le/indult újra a Bo-i dugóban, hogy le is merült a liion akkum, már ki is írta, hogy nem elérhető a funkció. Ez a technika nincs tekintettel semmire, Csak a fogyi csökkentés a célja. Nagyon ritkán használom célirányosan pár lámpánál ha minden ideális. Ez pontosan olyan téma mint a kell e járatni a turbóst ha megállunk. Én mindig járatom, főleg miután hazaérek mert hegynek fel 2000 felett jár Tartósan.
Nem tudom mennyit kell menni dugóban, hogy lemerüljön, de ettől nem károsodik, nyilván van ennek is egy lemerülési ideje, nem örök. Ha valaki annyit megy extrém dugóban, hogy lemerül, akkor értelemszerűen, megfelelő forgalmi helyzetben sok motorfékkel fel kell tölteni.
Ettől még nem rossz dolog. ...szterintem....
"Ez a technika nincs tekintettel semmire"
Mire kéne tekintettel lennie? Előre kéne tudnia, hogy te 5 órán keresztül fogsz dugóban közlekedni? teszi a dolgát, amíg tudja. A mobilod is lemerül egy idő után, még sem rossz.
Egyébként még nem kötelező. Ha zavar kikapcsolod és kész.....
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
Ja, a gyári az más! 10 éves Mitsubishi dízel Colt-ot adtam el 300ekm-el és még a gyári akku volt benne.
Joe
Vannak azok a fajta önérzetes anyukák, akik azt hiszik, hogy mivel gyerekkel vannak, ezért mindenkinek kuss a neve és ők azt tesznek amit akarnak a babakocsijukkal az utcán!
Egyszer latyakos, havasesős időben mentem és már majdnem odaértem a zebrához, amikor egy autó takarásából az önérzetes anyuka ellentmondást nem tűrő tekintettel rám nézve ki@szta a babakocsit a zebrára, hogy márpedig ő ott azonnal átmegy.
Nyomva jó előre a retek toligáját benne a gyerekkel, ezzel jelezvén, hogy márpedig nekem kuss a nevem, hiszen ő gyerekkel van. Gyakorlatilag a babakocsis gyereket használta megállító eszköznek. A csúszós út és hogy én meg tudok-e állni az persze nem érdekelte. Majd egyszer eljátssza ezt egy 82 éves megbundázott jogsis papival és az ő reflexeivel, esetleg tükörre kopott nyári gumikon, vagy egy nyerges előtt és ennyi volt, -1 gyerek és lehet vinnyogni. Csak éppen a sofőr életét is tönkretette.
[ Szerkesztve ]
Oké, de szerintem a te esetedben nem lámpás zebrán ment ás full pirosban. Az ilyen anyuka nem önérzetes, hanem balfasz köcsög és (lehet, hogy most páran megköveznek) nem való neki gyerek!
Nálam ha a fiaim (és az asszony) az autóban ülnek, százszor végig gondolok minden manővert. inkább kivárok (pedig nem szokásom) de a család nálam mindenek felett áll!
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
Nem lámpáson, de ne használja már stop táblának a gyereket egy láthatóan olyan helyzetben, ahol már túl közel van az autó és baj lehet.
Nem a saját életével játszik, ha kivágja maga elé, hanem a gyerekével, de ez láthatóan nem zavarja. Ahogy a te jómadaradat sem.
[ Szerkesztve ]
Alulról tenyérrel a felfogatásoknál lazán ütögesd meg, simán kipattan, nem patentes
Ne félj tőle nem törik, ha megvan az egyik oldal, utána gyerekjáték a másik.
[ Szerkesztve ]
Egyébként nem az "anyukák" csak a felelőtlen emberek ellen írtam.
Ellentételezésként, olyan esetem is volt, hogy az anyuka a kislánnyal a zuhogó esőben állt a zebránál és simán száguldoztak el előtte az autók, én sem mertem volna lelépni.
Megálltam és átengedtem, bár a szembe sávban még egy versenyző áthúzott. Picit én szégyelltem magam.......
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
Elöl és hátul kamera (Mio 818 és Mio A50, nagyon jó) Kétsávos zebra. Ilyenkor utál engem mindenki, mert rá állok a felező vonalra és se jobbra, se balra nem tud elmenni senkit mellettem. Így szoktam elengedni a gyalogost. Kétszer majdnem miattam haltak meg, mert szabálykövető sofőrként, megadtam a belső sávban az elsőbbséget a gyalogosnak, a külsőben meg majdnem elcsapta a vadbarom. Azóta középre állok ha tehetem és nem érdekel ha dudál valaki. Az én lelkemen ne száradjon senki élete. Elengedem, a másik megöli. Ha nekem jön, ott a kamera, előttem gyalogos, és ő belém jött hátulról. Megkérdeztem a rendőr ismerősömet, iyenkor mi van?. Azt mondta, szabálytalanul állok, de a jó szándékot vélelmezni kell, mert az emberi életet védtem. Egyszóval, a mögöttem lévő miért nem figyelt.
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
Aki a zebra előtt álló másik autó mellett elhúz, attól én hosszú időre elvenném a jogsit.
roti86: Köszi, holnap nekiesek.
[ Szerkesztve ]
Úgy látom a fb cross csoportban valaki nem kapott pnt. Gratulálok nekik! Lehet bannolni, pff társaság!
Én is pont ma láttam egy ilyen új rendszámot, egy EV6-on, AA-CM-es volt.
[ Szerkesztve ]
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
Ez tudod miért durva még az ijedségeden kívül?
Mert nem is olyan régen szó szerint ugyanezt videózta valaki.
Vagy ugyanaz a nő (és környék) vagy terjed a dolog...
https://youtu.be/GUjCmOF2lgc
Na, ma megjött a tetőcsomagtartó az S-Cross-ra. Umva jó!
Enyém 5 éves múlt, eddig semmi baja.
* Eladó: iPhone 12 Mini (kék, 128GB) "https://tinyurl.com/58r6t64y", Apple Watch S7 (zöld, M/L) "https://tinyurl.com/mr2yup5b" * - *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
Van nálunk ilyen mosó?
Ha nincs, ismerei valaki a Riwall pro repw 120 set mosót?
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
Miben jobb ez? Persze klassz modern, meg beszél....
Egyébként az elmúlt hetekben komolyan gondolkodtam egy újszerű autómosó válalkozáson csak embertelen lové lenne.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
Nincs érintés. Ha ilyenbe belevágnál, szerintem nyerő lennél.
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
Én ezt tovább gondoltam, feltételezve az autósok fanatizmusát.
Csak lóvé.........
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
Van, robotwash a neve. [link]
Én a Lurdyval szemben lévőt használom.
Átlagosnak mondanám, egy normálisabb magas nyomású pénzbedobóssal szerintem egy kicsit jobban le lehet takarítani.
De ha a gyorsan le kell mosni a cél, akkor arra jobb, mintha a kefésbe áll be az ember.
Egy dologban egész jó, az pedig az alvázmosás. Egész optimális a nyomás. Főleg azoknak jó, akiknek alvázvédelem is van az autón, mert abban az esetben nem szabad gőzborotvás alvázmosásra vinni az autót. Ez pont jó, mert nem túl erős. Persze a kerékjáratokat nem tudja úgy kimosni, de az aljára nagyon jó.
[ Szerkesztve ]
Ha az ember keres, akkor talál. Akár vehetsz is magadnak.
Nevetni fogsz, napi szinten a Lurdynál vagyok.
Már megint láma voltam. Most hogy is van a Lurdy előttem.
Igen, a vizsga elvette az összes agyam. Kedden túl leszek rajta.
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
Én is sokszor megyek el ott. Nem tűnt fel sosem, hogy van ott egy ilyen mosó, csak az OMW kút.
Nincs nagyon az ember pofájába nyomva nagy feliratokkal, miegymással. Ott van a benzinkút shopja mögött eldugva egy sima fehér lecsukott garázskapu. Nem csoda, hogy nem veszi csak úgy észre az ember.
Ma engem is majdnem megtörték hátulról egy lámpánál ahogy mész ki a Szentendrei úton Békasról. Mentem kb 70-el, láttam,hogy sárga mondom megállok. Kellett is fékeznem rendesen, de ABS semmi nem kellett. Igen de mögöttem a Swift már csikorgó kerékkel jött, láttam,hogy nem fog tudni megállni és elengedtem a féket és "belementem" a zebrába, mert láttam nem jön senki. Ha nem megyek előre simán teliberver. Aztán nem tudott eleget hállalkodni a férfi... Szerencséje volt,hogy figyeltem.
A napokban engem is majdnem elvittek, Győrben a többsávos körforgalomban (Árkádnál, ha megvan valakinek), a szokásos módon. Én belül, szabályosan mentem volna ki kijárón, egyel kijjebb lévő sávban meg természetesen megy tovább az én sávomon keresztül.
Ha kicsit lendületesebben indulok, fix, hogy telibekap, így is belefékeztem kicsit.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
Az a körgeometriás csomópont sokakon kifog.
Őszintén utálom a többsávos körforgalmakat. Hülye vagyok hozzájuk, de láthatólag nem csak én, csomó olyan van ahol láthatólag csak a tapasztaltak "élnek". Pedig vezettem 500k kilométer felett. Mindig óvatosan megyek ilyenekbe, még is van hogy elbaltázom...
Nem mindegyik ilyen, de a többség ún. spirál vagy turbókörforgalom: minél később akarod elhagyni a körforgalmat, annál beljebb kell lenned a sávok közül. És általában a körforgalom előtt szépen ki is van táblázva, hogy melyik merre vezet. Győrben pl. a Szauter Ferenc utcánál, a BMW szalontól jobbra és balra is van 1-1.
Amit SyMbioTe említ, az még lámpákkal is tele van szórva (ezért hívják igazából körgeometriás csomópontnak ), de alapvetően ott is hasonlóképp működik.
[ Szerkesztve ]
Ja, csak minél több infó van egy táblán annál hátrányosabb helyzetű egy először arra érkező (a 1,5 másodpercben ami max van rá pöpecül megérti az első 4 infót, de a többi már nem biztos ).
Ott a preferált navigációs program lane assist funkciója.
Amúgy ha már Győr és körforgalom, nekem ezek a kedvenceim. Tök közel vannak egymáshoz, és tulajdonképpen kormánymozdítás nélkül átmehetsz rajtuk, ha egyenesen kívánsz továbbhaladni.
[ Szerkesztve ]
Valamelyik nap erre mentem, amikor megláttam mondtam is, hogy ez meg mi a .... [link]
El tudom képzelni, hogy vérbő ifjak, meg tempósan közlekedő kamionosok hányszor vágnak át egyenesen....
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
Jogos, az a becsületes neve
Tom1939
Elhiszem, hogy nem egyszerű, tényleg figyelni kell, de azért nem lehetetlen, legrosszabb esetben inkább menjen el az ember rossz irányba.
Anyum is parázik tőlük, inkább ki is kerüli őket inkább.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
Igen, a rossz irány szokott lenni, nagyon próbálok sávot nem váltani ha nem tudom mi van mellettem...
Valaki mondjon már egy megbízható nagynyomású mosót, olyan 45K-ig. Melóba vennénk, de mindegyikről írnak valami rosszat. Talán valaki mos itt házilag kocsit.
Ami most van, az fogmosásra jó, de autót mosni nem.
előre is. Még annyit, hogy habosítót lehessen rátenni.
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
Pont ezert szinte minden sargaba behajtok ha csak nem annyira lassan mentem alapbol is..
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
Én épp tegnap vettem egy [Makita] mosót. Este csak úgy poénból kipróbáltam a citroenen, szépen szedte a küszöbről a koszt. Az elején a beleégett bogarakkal több munka lesz, ott be kell majd vetnem a mosószertartályt is. Szóval csak nagyon kevés tapasztalatom van még vele, de azt hiszem hasznos lesz.
Ja, a teraszon a betont szépen tisztította, azt hiszem megérte az árát
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Ezeknél könyebben elfogadom, hogy nem olyan egyszerűek. De a Megyeri-hídnál lévő többsávos, lámpás, betongömb határolós körforgalomban (a felüljáró alatt amely összeköti a Szentendrei, 11-es, Megyeri-híd le/felhajtót a bevásárló központtal) minden második nap rám akarják húzni a kormányt mert összemossa a sávokat. Még festve is rendesen felvan… Tényleg nem értem.
Ott off autóval egy teherautó úgy felkent a Hungária Biztosító betonkerítésére, hogy egy darabon áttörtem a falat - a mai napig látható a foltozás - a kerítés mögött lévő Opel is megsérült a betontörmeléktől. Szerencsére a járdán nem ment arra senki akkor. Nemrég a Kisalföld és a győri rendőrök csináltak egy jó videót arról, hogyan kell a körgeometriásban közlekedni, minden sávot külön bemutatva, de sajnos nem elérhető valamiért.
"Ember, most jövök ki a templomból!"
Teljesen megértem....
Nehéz lesz tartani a jó árakat
Csak az örök bestbuy jut eszembe az alsohazbol, a Karcher K2.
Ne higyj senkinek, a benzinkútnál a lándzsás tud 120-140 bar között a 40fokos fejjel, mégis működik. A vizszallitas legyen minél több.
Van hozzá külön habosító meg egy rakás kiegészítő.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Karcher K3-at vettem. Habosító, és más egyéb van hozzá.
Ma megyek érte melö előtt és este ki is próbálom. Lemosom megint az Astrát. Tegnap is mostam.
Rengeteg videót néztem és véleményt olvastam, de négis ez lett. Ami van kiegészítő, az mind jó hozzá.
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
Nekem is az van, teljesen jó, 2 éve használom.
Nektek a műanyag a kerék járat körül nem túlzottan is sérülékeny? 4 hónapos autó de már van rajta apró karc
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
Nekem nincs ilyen autóm de az Indexes S-cross topikban is hasonló téma ment most...
Igaz, ott a lökhárító fényezetlen részéről meg a küszöbről szól , de ugyanaz az anyag lehet.
Idézem:
"Sáros-homokos cipőmet nem emeltem eléggé, és összekarcoltam a küszöbburkoló műanyag elemet."
"Egy sóderes terepen való áthaladás során sikerült meghorzsolni a fényezetlen lökhárítómat."
"Sajnos ez nagyon komisz anyag. Polipropilénből van. Már egy csúnya nézéstől is karcolódik. Puha, lágy, kenődős. Mivel a mattságát a felületi struktúra adja (nagyon finoman érdes felület), a polírozás nem járható út."
http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=161818703&t=9220774
Mondjuk használt S-Crossokat nézegetve nekem is feltűnt, hogy rengetegnél látszik sérülés a fekete elemeken. Ezek szerint kis túlzással bármi nyomot hagy rajta ami hozzáér és nem ennyi béna sofőr van aki mind "lesarkazza"...
(#60353) tatararpad válasza szabonagyur (#60352) üzenetére
Semmit, úgy marad. Amikor eladod az autót senki ember fiát nem fogja érdekelni, hogy hány ilyen karc van rajta, ezeket nem az a réteg fogja venni. Saját használatra pedig lehet jobb ha megszokod, lesz még rajta dögivel. Amúgy szerintem kavicsok/ágak/bevásárlókocsik okozzák.
"Szúrólángos gázégővel finoman elhúzva a lángot a karc fölött szépen lehet javítani. Van erről több videó is a jutubon. A karcokat is jól el lehet tüntetni vele. Keress rá."
Ez volt egy tipp de én ezt nem merném megpróbálni egy új autón, főleg nem látható helyen.
Valaki írta is, hogy neki ez nem sikerült, új elemet kellett vennie utána.
Ígértem, hogy beszámolok a K3-ról.
Nem azt mondom, hogy felér a gépi mosóval, de jó.
Az Astra ablaktörlő gumiját le is rendezte egyből, cseréltem is, szerencse volt tartalék lapát.
Szép lett a kocsi és olyan koszt is leszedett, amit a K2 comfort nem is tudott megmozdítani. A térkővet is, gyögyörüen megpuccolta. Egyszóval, otthonra és kocsit mosni, a kertben, tökéletes. Emagnál 33900 az ára. Ott megéri. Máshol drágább, de akkor már van jobb is.
Természetesen az érintéses kesztyűs mosás, nem maradhat el, mert akkor maradnak kosz foltok.
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
A K2 compact nem egyenlő a sima K2-vel. A sima K2 a K3 elődje.
Óvatosan az ilyen kijelentéssel, mert vannak itt akik úgy gondolják hogy érintésmentes mosassal ugyanolyan tisztava varázsolják az autókat... (olvass vissza)
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Tudom, hogy nem egyenlő a comfort és az új K2. Most viszont majdnem annyi volt a K3, mint a K2. Persze a K2-nek is vannak variánsai. Esetleg a hozzászólást linkelhetted volna, mert jelenleg ko. a fejem. Holnap vizsgázom és már mindenhol csak vasutat látok.
Az érintésmentes mosó (nem használunk se kesztyűt, se habkefét és bármilyen eszközt) soha nem takarítja le tökéletesre a kocsit. Lehet akár 150 bar is. Ja de, mert az már letakarítja, a festéssel együtt.
Szerk.
Jelenleg a Kärcher gyári habosítójának tunningolásával is foglalkozom. Ha sikerül, megírom, hogy mit csináltam vele. Nem szeretnék 16K vagy felett habosítót venni a kemény hab miatt.
[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
Nos most jutottam odáig kicsit foglalkozzak vele mi lenne az AT Scrosst kipróbálnám manual módban. Főleg azért mert kíváncsi voltam úgy milyen fogyasztást lehetne kifacsarni.
Kb fél perc volt rájönni eleve baromság az egész mivel full manual eleve sose lesz mivel magától visszavált így is.
Felfelé meg csak tök egyenes úton lehet használni mert nem F1 autóról van szó és lehetetlen már kisebb kanyarban is váltani a kormány forgatás miatt.
Egy dologra viszont rájöttem.Nem tudom hogyan jött ki 0.5L többet eszik az automata de ha kéziben használnám az biztos minimum 1.5l nagyobb lenne a fogyasztásom.
Még egy gondolat:
Nekem azért hiányzik ez az én nyomom a gázt kinyomom és váltok érzés.Engem továbbra is zavar nem akkor váltok amikor akarok.A komfort érzetem rontja nem úgymond rákészülve megyek előre vagy hátra az ülésben.
Ráadásul a tipikus városi sebesség tartományban 50-60 között rohadtul zavaróan lassul be az autó minden akár csak 1 pillanatnyi gázelvételre is.Váltáskor nincs ekkora erőhatás.
Én ezért nem veszek sose automatát, majd azt én tudom, hogy mikor váltson az autó.
Természetesen nem akarok erről vitát kirobbantani, mindenki olyan autót vesz amilyet akar.
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
Mindenki így kezdi.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
A középső instrument cluster kijelzőn a két analóg óra között tudja valaki hogy mitől függ az hogy az Android Auto + Maps kombó hogyan reprezentálja a következő utasítást? Mert a körforgalmakat mintha brit vezetési irány szerint mutatná, első kijárat az úgy néz ki, hogy alulról jövök és balra elsőnél ki. Nyilván a hangutasítás alapján tudom mit akar, de nem volna rossz ha át lehetne állítani.
Majd kísérletezem vele, mert angolul használom a telefont és csak a navi hangutasításai magyarok, de US English-en volt a telefon eddig, szóval az sem adja ki. Most átraktam a Maps nyelvét magyarra, de azóta nem próbáltam még. Nekem olyan sejtésem van hogy azt a grafikát nem feltétlen az Android rajzolja oda.
Egyébként teljesen máshogy kell vezetni mint egy kézit. Lehet velük “szépen” menni.
Vasárnap du. induláskor kiírta az autó, hogy a kamera nem elérhető mivel túlmelegedett. Tény napon is állt, bár máskor is állt nem volt gondja.
Indulás után egy darabig nem ment a sáv tartás, meg ütközésre figyelmeztető stb.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
Kikapcsolod(leállítod), majd beindítod és megy. Reset. Télen a hó eltakarta a radart. Akkor is hibaüzi jött. Előre mentem, letakarítottam, és működött.
Allgrip -es vagy? Mielőtt a fb lemoderált, utolsó kiegészítés: automatát csak Allgrip -el.
Persze, ez megvan mint megoldás. Inkább az a fura, hogy egész héten napon áll munka közben, de csak most panaszkodott erre.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
Részemről miben számítana az allgrip?Mármint abban amit írtam. Szükségem nincs rá és fogyasztás fesitiszta vagyok.
Az automatától is ódzkoztam mivel többet eszik de fura mód tényleg csak többel tudnék járni kézivel. Ez volt a lényeg. Fb csoportban is szerintem ezért alakulnak ki parázs viták kinek mennyit eszik. A Swift tolva se tudott 6 fölé menni Scross simán benyeli a 10et is ha nem figyel az ember. Mondanom se kell a pill. fogyasztás alap a kijelzőn.
Inkább az a fura, vagy még inkább szerencsétlen/szánalmas, hogy az autónak az a része van leginkább sugárzó hő hatásának kitéve és ott egy eszköz melegre panaszkodik. Nekünk egyszer nem látta az utat a kamera csoport, mert az ablaktörlő olyan szerencsésen van kialakítva, hogy a szezon sziget előtt nem törölte le. Ki kellett szállni és kézzel letörölni a párát.
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!