Hirdetés
- gerner1
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- GoodSpeed: Márkaváltás sok-sok év után
- CaNNa3IS: Kis előkarácsonyi muzsika csak nektek
- Gurulunk, WAZE?!
- ldave: New Game Blitz - 2025
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dokibá
aktív tag
Nem tud valaki egy magyar nyelvű leírást, ahol lépésről lépésre le van írva, hogyan kell programokat telepíteni a Yast-tal? Nagyon kezdő vagyok. Az rpm csomagot felismeri, el is indul, valamit csinál, de nem telepít, az tuti, sehol nem találom a telepített progit
. tgz-t kicsomagolom, az rendben van aztán kapok egy rakás id kiterjesztésű fájlt+egy mappát képekkel. De azzal mit kezdjek? Szóval: heeeelp. -
Dokibá
aktív tag
Basszus, megvan. Az IDE2-re ATA 66-os kábel van dugva,az 1-re meg 100-as. Megcseréltem, most megy. Kő vennem IDE kábelt

-
Dokibá
aktív tag
válasz
proximus
üzenetére
Na, neten nem találtam erről a hibáról semmit. A lap: Mercury KOB P4M266 NDSUMx = ECS P4 VMM2.Külön-külön mindkét oprendszer bebootol, de ahogy felrakom mindkét vinyót és beállítom, hogy először a rackról bootoljon, előjön a hiba, mindegy, hogy a linux vagy a win van a rackben. Úgy megfagy a bios, hogy ki kell resetelni. Az egyik vinyó Maxtor Diamondmax plus9 120 Gb, a másik Seagate ST320014A 20Gb. Mondjuk a teljesen rack nélküli megoldást még nem próbáltam ,már hulla vagyok, megyek alunni. Lehet, hogy tényleg bios?...
-
-
Dokibá
aktív tag