Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Stellaris

Hozzászólások

(#851) BoB válasza Diopapa (#849) üzenetére


BoB
veterán

Főleg hogy már a megjelenés napján kint volt mint béta.

You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.

(#852) Giovan!


Giovan!
addikt

Na most bugra futottam. 2450-re állítottam a victory yeart, itt vagy 2460-ban, elvileg meg kellett volna nyernem a játékot, de nem triggerel az endgame crisis, és emiatt nem tudok nyerni. Ilyenkor mi a teendő?

Speak softly and carry a big stick, you will go far.

(#853) Capricornus válasza Giovan! (#852) üzenetére


Capricornus
aktív tag

Huhh, passz. :-(

PC-n viszont jól hasít, igaz, csak médium galaxis, de már 1000 közeli populációm van és a 2350-es években járok.

Per aspera ad astra!

(#854) -vitya- válasza Giovan! (#852) üzenetére


-vitya-
őstag

derítsük ki, hogy bug vagy feature :D ;)

Szóval ez vadi új játék volt, az aktuális legújabb verzióval végig játszva? (hogy a fenébe jutottál 2 nap alatt 2450-be? :) )

Ha nem, akkor a patchnél oda van írva, hogy régi mentéssel több helyen összeakadhat, és fura dolgokat produkálhat, javasolják, az új kezdést. Szerintem az új patch-el a mentésed összeakadt. Ha egy izgalmas, régóta tolt játékról van szó, tuti leszedném a patch-et, és lejátszanám, AZTÁN tenném fel a frissítést :)

-=Витя=-

(#855) Giovan! válasza -vitya- (#854) üzenetére


Giovan!
addikt

Vadi új állás volt. Előrehozták a tavaszi szünetet az egyetemünkön, így volt időm nekiülni a Stellarisnak, de igazából végig fastest-en játszottam, és mivel az új patch teljesen fluid még endgame-ben is, nem okozott problémát 2 nap alatt összehozni a 2450-et.

Amúgy ma reggel végre megjelent a crisis a Contingency képében. A létező legrosszabb eshetőség ez, mivel nincs Colossusom, így el fog tartani egy ideig míg elpusztítom őket, ráadásul ennek örömére az Awakened Empire is rámborította az asztalt.
Szóval most megpróbálom átállítani a birodalmam hadigazdaságra, és átlépni az 1k alloy/year álomhatárt. Mega shipyard már felépült, szóval elvileg nem lesz baj :D

Speak softly and carry a big stick, you will go far.

(#856) Giovan! válasza Giovan! (#855) üzenetére


Giovan!
addikt

*Elírtam, 1k alloy/month akart az lenni.

Amúgy ami nagyon tetszik még, hogy az AI képes összpontosítani a flottáit, és fel tudja mérni az esélyeit. Visszavonul, taktikázik, kisebb flottákkal megpróbálja megosztani az erőimet, hogy aztán a fő csapásmérő egységeivel teljesen váratlanul kilépjen egy féreglyukból és 2 hónap alatt a birodalmam központjánál legyen, szóval láthatóan foglalkoztak ezzel a fejlesztők.

Ja és az awakened empire-ök is végre tényleg úgy viselkednek, ahogy az ember elvárná tőlük. Volt egy War in Heaven a jelenlegi állásomban, és ezek a fiúk tényleg nem kímélték egymást, százezres flották hunytak ki egy pillanat alatt, de amikor az egyik legyőzte a másikat, és átvette a területeit, rögtön flottafejlesztéshez látott, pótolta a veszteségeket, és hódításba kezdett. Régen ilyesmi sem nagyon fordult elő, akkor ha egy háborúban megnyomorítódott az AI, akkor az úgy is maradt.

Speak softly and carry a big stick, you will go far.

(#857) warcat


warcat
veterán

Bár továbbra sincs Federations kieg muve-n(~15€ környékén vettem meg máshol), az akciózást megkapták az elérhető tartalmak.
Jelenlegi euró árfolyam mellett messze itt a legolcsóbb ha valami kimaradt volna.

Stellaris és a dlc-k

[ Szerkesztve ]

EA: It's in the crate!

(#858) -vitya- válasza warcat (#857) üzenetére


-vitya-
őstag

ja, most esett le, hogy kivételese nagyon megérte előrendelni, amilyen jó lett az euro árfolyam

-=Витя=-

(#859) Giovan! válasza -vitya- (#858) üzenetére


Giovan!
addikt

Spóroltál egy sörre valót kb. :))

Mondjuk nekem így is megérte, új életet lehelt a játékba ez a kieg.

Speak softly and carry a big stick, you will go far.

(#860) BoB


BoB
veterán

[link]

Kint van a 2.6.2. -es patch.

" Fixed so a designable starbase updates correctly on upgrading. This fixes the issue with juggernauts that have been upgraded, disappearing"

Szóval most már értem hova tűnt a Juggernaut-om :U

Ez is egy jó példa a bugosságra, és persze megint belefutottam...

[ Szerkesztve ]

You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.

(#861) Giovan! válasza BoB (#860) üzenetére


Giovan!
addikt

Az enyémet rögtön a legelső bevetésén szétlőtte az Awekened Empire flottája :D

Speak softly and carry a big stick, you will go far.

(#862) BoB válasza Giovan! (#861) üzenetére


BoB
veterán

Jó a másodikat már nekem is, pontosan ugyanők :D

You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.

(#863) -vitya-


-vitya-
őstag

Arra már rájöttem, hogy az új diplomáciai rendszer sokat segít a finomabb érdekérvényesítésben. Eddig nagyon pozitív élmény, hogy végre lehet komolyabb dolgokra használni a diplomáciát, mint a 0 pont felett automatikus elfogadása a 2-3 féle egyszerű megállapodásnak. Maga a szenátusos rész is tetszik, most már nem egyszer csak jön elő a galactic market, hanem mikor megszavazza a szenátus, és igen sok minden van benne. Szóval komoly diplomáciai csomag a Federations, és megérte a pénzét.
Nekem annyi szabadidőm még nem volt, hogy a juggernaut-ig eljussak, szóval a többi dolog még homályba vész :)

-=Витя=-

(#864) -vitya- válasza -vitya- (#863) üzenetére


-vitya-
őstag

Van új dev diary.

Májusban lesz ingyenes frissítés, ami a különleges fajok/ür állatok érdekesebbé tételét hozza be.
A Tyankikat hozzák fel példának. Lesz szülő rendszerük, ahonnan eredetileg származnak, lehet majd vadászni rájuk, stb-stb. A többi különleges fajjal is gondolom lesz valami csavar.

-=Витя=-

(#865) warcat


warcat
veterán

Megérkezett muve.hu-ra a Federations dlc, 4599 Ft

Gondolom ezen a ponton a legtöbben már megvettük, de hátha jól jön valakinek.

EA: It's in the crate!

(#866) Diopapa válasza warcat (#865) üzenetére


Diopapa
addikt

Köszi!

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#867) BoB


BoB
veterán

2.6.3. patch released

You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.

(#868) -vitya-


-vitya-
őstag

Egy dologra nem jöttem rá, az elmúlt elég hosszú időszakban... Vajon lehet bárhogy módosítani a Starbase összeállítását? (szerintem nem)
Értsd, már minden fullra ki van fejlesztve, talán a 6-odik repetitív energy/shield/kinetic fejlesztésen is túl vagyok. És így néz ki... (ráadásul, ami tényleg kiverte a biztosítékot, az az enigmatic encoder a starbase-emen... :D - ja majd félreugrik, mi? )

-=Витя=-

(#869) warcat válasza -vitya- (#868) üzenetére


warcat
veterán

Nem lehet.Különösen szuper dolog ha olyen randszerben építed a védelmet, ahol nem működnek a pajzsok de azért az alapbázis tele van pakolva vele.

EA: It's in the crate!

(#870) BoB válasza -vitya- (#868) üzenetére


BoB
veterán

Nem lehet. Automatikusan megy ott az upgrade.

Ismét csak bug hogy nálad nem ez történt... :U

Ha van időd légyszi írj bugreportot.

[ Szerkesztve ]

You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.

(#871) Giovan! válasza -vitya- (#868) üzenetére


Giovan!
addikt

Ha belefér, bontsd le, és húzd fel újra, az elvileg megoldja (legalábbis úgy emlékszem, egy ideje már nem találkoztam ezzel a buggal), hogy a max leveles fegyverzetet kapja meg.

Az összeállítást viszont nem lehet módosítani.

Speak softly and carry a big stick, you will go far.

(#872) BoB


BoB
veterán

You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.

(#873) Diopapa válasza BoB (#872) üzenetére


Diopapa
addikt

Nah, kíváncsian várom!

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#874) Drenadar


Drenadar
veterán

Javítottak a sebességen és javítottak a desyncen.
Hát nálunk haveroknál tényleg gyorsabb de közeledve 2400hoz minden évben a szilveszter az valami 5 perc megállást jelent. Jah és egy két évente valaki mindig desyncel utána lehet betőlteni ami ugye megint rohadt lassú.

Pedig nagyon kíváncsiak vagyunk milyen a 25x crysis strenght hátha abban lesz kihívás. (tuti mondjuk mert alig van 3 millás haderonk külön külön...)

Rengeteg szar bug van ebben a játékban.

(#875) warcat válasza Drenadar (#874) üzenetére


warcat
veterán

Betartjátok, hogy sosem szabad pause-olni multiplayerben?

EA: It's in the crate!

(#876) Drenadar


Drenadar
veterán

nah erről az urban legendről még nem hallottam :D
de van hogy leállítjuk. pl mikor valaki desyncel. gusztustalan hogy a gép egy fél nap után is képes szétcseszni mindent, ha átveszi a játékos helyét.

plusz pl a lakosság átmozgatása, ilyesmi is sokkal gyorsabb leállított játéknál...

[ Szerkesztve ]

(#877) warcat válasza Drenadar (#876) üzenetére


warcat
veterán

Nem urban legend, nyugodtan teszteljétek le :) Nem totális gyógyszer, de ha 70+ fős multi stream lemegy úgy,hogy nincs desync...

EA: It's in the crate!

(#878) BoB válasza warcat (#877) üzenetére


BoB
veterán

Az hogy mennyien néznek egy játékot annak nincs köze a desync-hez.

You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.

(#879) warcat válasza BoB (#878) üzenetére


warcat
veterán

Azért ne nézz már ennyire korlátoltnak...

[72 PLAYERS, ONE GALAXY]

EA: It's in the crate!

(#880) Diopapa válasza warcat (#879) üzenetére


Diopapa
addikt

Azért ez komoly... :Y

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#881) BoB válasza warcat (#879) üzenetére


BoB
veterán

Ja bocsi, nem tudtam hogy 72-en is lehet egyszerre játszani :Y

You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.

(#882) Drenadar válasza warcat (#877) üzenetére


Drenadar
veterán

Eleinte nálunk sincs desync, több nap nekünk egy ilyen meccs, esténként 2-3 óra normal speed-en.

Mostanában ugye még az intenet minősége is borzasztó, sokszor amiatt van hogy kiesik valaki.

Mi csak 4en játszunk, az is bőven elég... + persze az AI-k.

(#883) warcat válasza Drenadar (#882) üzenetére


warcat
veterán

Készített amúgy videót is a desync elkerüléséről, talán segít. Ha kiesik valaki nem szabad hotjoinolni, illetve pause csak ha muszáj és nem szabad semmit csinálni közben, majd slowest-en újra elindulni.

EA: It's in the crate!

(#884) BoB


BoB
veterán

#################################################################
######################### VERSION 2.7.2 ###########################
#################################################################

######################
# Stability & Performance
######################

* Crashfix related to animated GUIs.
* Fixed pops checking factions daily, which was the cause of the performance issues.
* Crashfix for a weird special case when opening the resettlement screen

######################
# AI
######################

* Fixed a bug when AI won't upgrade starbases if already reached max cap for starbases
* The AI is more willing to lower federation centralization if they are the federation president. They now care about if Cohesion and Monthly Cohesion are negative.

######################
# Bugfixes
######################

* Fixed _grey_grey_grey_grey... Text.
* If you pacify space crystals, roaming space crystal fleets will be neutral to you.
* The final results event for the Trade League Join Operation now reliably fires.
* You can no longer select energy or resources you don't have access to through the top bar.
* Removed error spam due to invalid contact location with empires that have no capital. A contact location will now more reliably be found.
* No matter how hard they try, non-psionic pops are now barred from the Telepath job.
* Killing the Tiyanki Matriarch now only displeases the Galactic Community if the Tiyanki Conservation Act has actually passed.
* Tweaked a few snags.
* Dynamic flags should now make Shoulders of Giants Arc Sites "belong" to its respective user.
* Secessionist rebellions can now only happen on a planet if at least one pop has happiness.
* Added colony_event flag - and the removal of it at the end.
* Fixed so that a smaller type of the same threat pops up if it's early in the game.
* Fixed a case where the Great Khan could be both dead and not dead at the same time.
* Fixed so the correct flag gets placed when allowing slaves again, after they’ve been banned by the galactic community.
* Marauders contact project is now removed from the situation log if you manage to contact them through other means.
* Armageddon stance once again create tomb world
* Your anomalies will POP once again!

You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.

(#885) -vitya- válasza BoB (#884) üzenetére


-vitya-
őstag

milyen sokat kellett várni a javításra... pár hete már a bétát kell használjam, mert használhatatlanra lassította az előző patch.

mind1, nagyon ideje volt rendesen javítani.

-=Витя=-

(#886) Diopapa válasza -vitya- (#885) üzenetére


Diopapa
addikt

Gyorsabb lett?

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#887) -vitya- válasza Diopapa (#886) üzenetére


-vitya-
őstag

a bétával jól ment: totál endgame-ben járok, a surge-öt most vertem le - és simán 2-5 nap másodpercenként a sebessége. Ez nem elviselhetetlen már.

-=Витя=-

(#888) -vitya- válasza -vitya- (#887) üzenetére


-vitya-
őstag

kipróbáltam a 2.7.2-t, és igen, visszagyorsult. Végre.
Jónak tűnik. Végeztem az előzővel (megacorp, On the Shoulders of Giants origin).

Most egy scion origint kezdtem el.

Amúgy próbáltam már:
Shattered Ring
Remnants

A shoulders of giant amúgy bejövős volt, jó hosszú archeological site-os küldetéssorozat volt benne.

-=Витя=-

(#889) CPT.Pirk


CPT.Pirk
Jómunkásember

Midgame / Endgame körül hogyan lehet infulence-t gyűjteni? Még egy gateway építése is 100-ba kerül, miközben alig gyarapszik az influence.

-riválist nem tudtam deklarálni, mindenki túl gyenge vagy túl messze volt
-upliftelni nem volt kit
-a frakcióim közül egyet támogatok akik nagyon boldogok, a lakosság többsége abba tartozik
-migration, research és trade egyezményeim vannak kb. mindenkivel

Mondjuk nem biztos, hogy jó döntés volt migration treaty-t kötni kb. mindenkivel...

*úgy egyébként igen, normál méretű galaxis egész játszható maradt 2400 után is, szóval valamit fejlődik a játék... :)

Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

(#890) -vitya- válasza CPT.Pirk (#889) üzenetére


-vitya-
őstag

az egyezményeid elviszik az influencet... a feleslegeseket dobd ki, és jönni fog.
persze 10/hó alatt marad azért

-=Витя=-

(#891) CPT.Pirk


CPT.Pirk
Jómunkásember

Úgy amúgy ti mire mentek rá? Én az ilyen vagy olyan technocracy birodalmakat és a kutatást preferálom. Mondjuk az alloy termelésben nem is szoktam jeleskedni. Most a kb. 10 bolygós birodalmamnál endgame-re elértem a 260 alloyt havonta de szerintem ez is édeskevés. Következő runban rá kell gyúrnom erre...

-vitya-: zsír, jó ötlet!

Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

(#892) Drenadar válasza CPT.Pirk (#891) üzenetére


Drenadar
veterán

nálunk az endgame alloy az olyan 3000 körül van, a fejlesztés meg 20-30K körül :)
én is tech népet részesítem előnyben :)

(#893) CPT.Pirk válasza Drenadar (#892) üzenetére


CPT.Pirk
Jómunkásember

Mekkora birodalomban? 460 körül van az empire sprawl-om, viszonylag be vagyok szorítva egy nem túl nagy helyre.
Egy ideje nem játszottam a játékkal, az empire sprawl-al eléggé visszafogták a növekedést úgy érzem.
A research is csak ilyen 2k összesen. Valahogy nem jól jöttek össze a dolgok.

Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

(#894) Drenadar válasza CPT.Pirk (#893) üzenetére


Drenadar
veterán

pont most hogy az admin capet lehet munkásokkal növelni pont most nem fog vissza semmit a empire sprawl szerintem :) leteszel egy két épületet és kész :)
nekem általában nagy birodalmaim vannak, most éppen nem tudok mentést mutatni, de majd ha játszom megint akkor teszek be :)

de amúgy nem is a birodalom mérete a lényeg, mert ha már durva a helyzet tech szintügyileg, akkor azok halmozzák a bónuszt, és lehet nyomni a ringworldoket :)

ez egy pár hetes képernyőmentés :D

nem tudom látszik e rajta minden lényeg? :) ez a legutolsó csata volt 3 flottára(mármint 3 külön player flottáira) ugrott rá az endgame crisises faj...

[ Szerkesztve ]

(#895) BoB válasza Drenadar (#894) üzenetére


BoB
veterán

Nem mindegy mekkor a birodalom, mert lehet játszani huge map-on is extra sok bolygóval, meg tiny-n 50% lakható bolygóval. Nyilván nem ugyanaz a mérce a kettő esetén.

Én pl csak kis pályákon játszom 50% bolygó mennyiséggel, és ennyi alloy termelés nem szokott összejönni.

You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.

(#896) CPT.Pirk válasza Drenadar (#894) üzenetére


CPT.Pirk
Jómunkásember

Jah, itt minden 10x akkora, mint nálam. :)

Normál galaxisban játszottam, de lehet a következőben le kell vennem kicsit a dolgok méretét, mert 2400 felé már azért érezhetően lassult a játék sebessége.

Az épület az admin cap-ra megvan, van is kb. minden bolygómon legalább 1. Az elején lassan szaporodtak a népek, lehet rögtön rá kellett volna startolnom a habitatokra és nem pár bolygóval nyomulni.

Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

(#897) Drenadar válasza CPT.Pirk (#896) üzenetére


Drenadar
veterán

jobban megéri egy teljes bolygót rászánni, hogy a bónuszok összeadódjanak és több legyen belőle az eredmény :)

és igen nyilván mini galaxisban lehet nem ezek lennének az értékek.

van egy event, név szerint nem tudom melyik, de az amelyik tombworld oket csinál a teljes rendszerből. Nah mármost, ha nagyon jó rendszerbe nyomod bele, ahol van egy csomo potenciális bolygó, és persze ha megkapod ezt az eventet, akkor hogy is mondjam, egyetlenegy rendszerrel rengeteg sok mindent el lehet érni :D
alloytermeléshez nagyszerű az ecumenopolis bolygó :) nagyon megéri megcsinálni!
habitatból nem szoktam sokat csinálni mert korlátozott az értelmes habitat (ami minerált adna vagy fejlesztést)

[ Szerkesztve ]

(#898) CPT.Pirk válasza Drenadar (#897) üzenetére


CPT.Pirk
Jómunkásember

Úgy amúgy milyen diff-en játszotok?

Alap nehézségen egy pillanat alatt mindenkit lenyomok, midgame már unalmas. A többi opciónál meg arcátlanul nagy bónuszokat kap az AI. Nem szeretem az ilyen megoldást, hogy bónuszokkal kompenzáljuk az AI-t, de ez már csak ilyen...

Viszont találtam egy dynamic difficulity modot, ami x időnként csekkolja, hogy hol tartanak az egyéb népek a játékoshoz képest és szükség esetén emeli vagy csökkenti a nehézségi szintet. Ha nagyon elhúz a player, akkor emeli a nehézséget.

Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

(#899) Drenadar válasza CPT.Pirk (#898) üzenetére


Drenadar
veterán

agressziv AI és asszem normálon játszunk 25x crisis strenght mellett. és igen nem túl nagy észlények a gépek. ÉS szvsz alapjaiban van elrontva az egész játék. AZ AI nem érti hogy működik ez a teljesen új rendszer (itt az alloy és társairől beszélek). HA egyszer valaki lenyom egy népet az többet soha talpra nem fog állni, még akkor se ha csak a flottáját vesztette el. de ezt már írtam párszor. jó lenne ha alapjaiban újra írnák az egész játékot... tele van sok idegesítő buggal is.

(#900) BoB válasza CPT.Pirk (#898) üzenetére


BoB
veterán

Commodore, scaling difficulty off, aggresszivitás normál. De ezen mindig nyerek, endgame-ig el sem szoktam jutni :D

[ Szerkesztve ]

You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Stellaris
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.