Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Stellaris

Hozzászólások

(#151) #75376384


#75376384
törölt tag

lehet láma kérdés, de a hajóbónuszt adó spaceport modulok mikre lesznek érvényesek? azokra amiket ott gyártok vagy ez általános bónusz minden már meglévő hajóra is?

(#152) wednesday válasza #75376384 (#151) üzenetére


wednesday
őstag

A helyben gyártott hajókra érvényes. Legalábbis így volt, ha azóta nem patchelték meg, de nem hinném. És is úgy néztem meg, hajók részletes leírásánál.

(#153) esikl012 válasza The IT guy (#128) üzenetére


esikl012
tag

Üdvölöm a fanokat! :)
Ezzel kapcsolatban jutottál valamire? Én is harcolok már egy jó ideje velük de eddig eredménytelenül.
A legbosszantóbb az amikor megmérgeznek egy bolygót és nem tudok vele csinálni semmit se, hiába bombázom szét.

Sok munka van abba' ám, hogy ennyire félősek, Halottak vezetnek itt riadt kis élőket.

(#154) warcat


warcat
veterán

Muve.hu-n meglepően olcsó a Leviathans sztori pack a játékhoz, Steamen vagy paradox boltban nekünk 9.99€ lenne
Stellaris: Leviathan Story Pack 1379 Ft

EA: It's in the crate!

(#155) butch3r válasza warcat (#154) üzenetére


butch3r
senior tag

Köszi, meg is veszem. Amúgy tipp, hogy lehet náluk iylen olcsó? Gondolom/remélem nem lopot kulcsok...

(#156) warcat válasza butch3r (#155) üzenetére


warcat
veterán

Dehogy, a muve alapvetően egy lengyel cég a mi cdgalaxisunkhoz hasonlíthatóan és ők ott még komoly kedvezményeket kapnak a szoftverárakra (Oroszország közelsége?) később terjeszkedtek a csehekhez és talán a szlovákokhoz is és talán idén vagy esetleg a tavalyi év végén indult el végül a magyar oldaluk,már vettem pár dolgot itt.

Mondjuk ez a dlc különösen olcsó,ha megnézed az új Europa Universalis kieget (Rights of Man) vagy a plantoids Stellaris dlct, ott sokkal kisebb az eltérés (az előbbi 20 euró helyett ~ 15, utóbb 7.99€ helyett ~6€)
mig ez a Leviathans gyakorlatilag 10€ ár felénél is kevesebb, lehet,hogy benéztek valamit,de mivel már megtörtént a fizetés, panaszkönyv a padláson,várom a kulcsot holnap :)

EA: It's in the crate!

(#157) butch3r válasza warcat (#156) üzenetére


butch3r
senior tag

Áh értem köszi!

Én is megvettem, nem akkora összeg amit ne kockáztatnék meg ellenben kedvezménynek is elég vonzó. Várom a kulcsot:)

(#158) warcat


warcat
veterán

Közben fontos,hogy a holnapi 1.3-as patch nem kompatibilis a korábbi játékmentésekkel,ha be akarod fejezni a korábbi játékot ,akkor a régi verzión kell maradni itt a leírás,hogyan

Itt meg megtalálható az 1.3 változások,javítások listája

[ Szerkesztve ]

EA: It's in the crate!

(#159) warcat


warcat
veterán

Megjelent a dlc most 15:00-kor és a muve is pár perccel később kiosztotta a kulcsokat, korrekt :)
Most a Streamet nézem, játék majd később

EA: It's in the crate!

(#160) warcat


warcat
veterán

Jelentősen nehezebb lett a játék,legalábbis az eleje amit láttam ,tetszik :)

EA: It's in the crate!

(#161) Chabe89 válasza warcat (#160) üzenetére


Chabe89
addikt

Én is erősen gondolkodom rajta, hogy indítok egy új játékot. Ezúttal rabszolgatartó tengericsillagokkal fogom leigázni a galaxist. :DDD

(#162) warcat


warcat
veterán

Ú,hát továbbra is durva dolgok vannak,én továbbra is hard fokozaton gyűröm.Advanced start AI,a szomszédok és én is 3-5 bolygóval toljuk 2220+környékén, (én mondjuk azért ,mert fanatikus xenofób+ materialista Star Empire vagyok, és az outpostok HATALMAS területet fednek le,ami kevés bolygó mellett rengeteg kutatást eredményez) erre neki már van 10 betelepített rendszere amikor találkozok vele, és az admirálisa egy synth.

A személyisége meg persze democratic crusaders(patch notesban benne is volt,hogy az advanced startot kapó AIk nagy eséllyel agresszív személyiségűek lesznek), a háború elkerülhetetlen lesz gyakorlatilag, most már évek óta a határon próbálok egyensúlyozni ahol úgy gondolom még nem támad meg.

Most elkezdte viszont felfalni a 3 bolygós kis békés felfedezőállamot ami elválaszt minket a galaktikus karok között,ezen a ponton én elkezdem építeni az erődöket a támadás várható fővonalában levő rendszerben,nem lesz egyszerű :)

[ Szerkesztve ]

EA: It's in the crate!

(#163) butch3r válasza warcat (#162) üzenetére


butch3r
senior tag

outpostok alapból fednek le nagy(obb) területet vagy valami trait stb miatt?

(#164) Chabe89


Chabe89
addikt

Tegnap nagyon felmérgelt a játék. :) Az első körben egész jól elhaladtam. Közvetlen a szomszédban találtam egy Gaia világot, na mondom zsír. Mennek a telepesek és egyszer csak jön az üzenet a FE-től, hogy takarodjak onnan, ha jót akarok. :) Második körben a materialista diktatúrám mellé sikerült beraknia a közvetlen szomszédságomba egy vallási fanatistát és egy democratic crusaders birodalmat. Jó kis szendvics volt. :D

(#165) esikl012


esikl012
tag

Üvdözlet!
Találkoztam egy olyan fajjal ami megmérgezi a bolygóimat, mit lehet ezekkel kezdeni?

Sok munka van abba' ám, hogy ennyire félősek, Halottak vezetnek itt riadt kis élőket.

(#166) Chabe89


Chabe89
addikt

Komolyan mondom, hogy szórakozik velem. Most meg ezt találtam 3 galaxissal arrébb. :D

(#167) warcat válasza butch3r (#163) üzenetére


warcat
veterán

A fanatic xenophobe +30%, a despotic/star empire 10/20%-ot ad a határokra, ez elvileg csak a bolygókból "kisugárzott" határokra vonatkozik,de ha a frontier outpost úgy van lerakva,hogy beleér a birodalom többi részébe,akkor az egész hízik szépen és ez hatalmas területeket jelent.

A 2250-es évekre északon egy xenofób fallen empire + a saját határom segítségével, délebbre egy királyság visszanyesegetésével (abandon planeteztetésével + 2 frontier outpost segítségével) gyakorlatilag elkerítettem magamnak egy 1000 csillagos galaxis harmadát.

Itt a problémát az jelentette,hogy ennek a zónának a közepén(én a belső karon,ő kívül) csücsült a fentebb említett advanced startos AI a 14 bolygójával,én a tudomány fejlődése érdekében maradtam 6 bolygónál.
Meglett a battleship, este kipróbáltam egy gyors háborút, a 8.8k-s flottám ellenében jött 11.6-al.Egy kis átépítés és még 2 csatahajó + pár kísérő segítségével ezt el lehet verni (ha máshogy nem,csapdába csalod, a star fortress még kb 3 évre volt)
Viszont utána kellett volna még vagy 4 megismételt háború a kiirtásához,a közötte levő szünetekben pedig nyilván maradt volna a határok csinosítgatása valamint az 5 bolygós science directorate leirtása.

Rá kellene magam venni a 600 alatti galaxisokra,azt még esélyes is befejezni :) Felette általában amikor látom,hogy na innen már marad a hosszadalmas takarítás és a galaktikus krízis,beleunok, de közben mindig bevonz a játék egy új körre.

EA: It's in the crate!

(#168) vidaila


vidaila
aktív tag

Aki tudna pár perc idejét mellőzni és szívesen segítene is a játékkal kapcsolatban legyen szíves írjon egy privát üzenetet.

[ Szerkesztve ]

http://steamcommunity.com/id/juhaszjani1988/

(#169) Vesa válasza warcat (#154) üzenetére


Vesa
veterán

Már 2300Ft. Emeltek.

A tudomány a valóság költészete!

(#170) butch3r


butch3r
senior tag

Adjatok már kérlek pár tanácsot. Megint úgy jártam, hogy nem tudok elég erős flottákat építeni, mer tnem bírja el a gazdaságom, folyamatos energia minuszban vagyok. Már a kp-i 5 bolygót leszámítva mindegyik másik rendszer sectorba van éve. azok energy focuson vannak és maxon adóztatva 8cserébe ők is minuszban)...

kutatásom is 30-40/típus csak. 2350körül járok épp...

hogy tudnám finom hangolni a gazdaságom, hogy ne legyek eddigre (mi ez mid game már?) minuszban, és akkor monjuk agresszívebben tudnék terjeszkedni...

(#171) Chabe89 válasza butch3r (#170) üzenetére


Chabe89
addikt

Bolygókon kisebb költségekkel tudsz építkezni és a fenttartásuk is olcsóbb. Nézd meg mi szívja el a creditet és rombolj le pár állomást az ürben, ha sok van. Én eleinte mindig csak energiát bányászok az űrben a bolygókon meg a többit.

(#172) warcat válasza butch3r (#170) üzenetére


warcat
veterán

Látatlanban nehéz segíteni sajnos,de nem szokott ilyen problémám lenni,a bolygókat specializálni kell általában,és gondolom van power hub II mindegyiken.
De 2350 környékén ha csak ennyi kutatási pontod van( a 30-40 az 100 évvel korábban simán hozható),akkor úgy tippelem,hogy nagyon elmaradtál a technológiával,gondolom túlterjeszkedtél az elején és befulladt az egész.

Továbbra is az a formula ha jól emlékszem,hogy minden bolygó 10%-ot ad pluszban a technológiák kifejlesztési költségéhez,valamint minden pop 1%-ot.Ezért úgy kell kolonizálni,hogy a lehető legnagyobb bolygókat és (az elején) csak azokat,amelyek segítségével új rendszereket fedsz le a területeddel, mert az azokban a rendszerekben felhúzható új űrlabokkal ellensúlyozni lehet ezt a költséget,amíg felfejlődik a populáció és lesz kit dolgoztatni a bolygón levő kutatóközpontokban.

A kolonizáció nagyon megterhelő a birodalom (techhnológiai) fejlődését nézve, gyakori tipp,hogy maximum kettő bolygó van/legyen ilyen bébistátuszban (ez kb 10 popnál a planetary adminnal ér véget)
Ki van ez találva,ez pont egy mechanizmus a játékos mértéktelen terjeszkedése ellen,van még pár.
Később ha nincs már hely,még mindig belakhatod a határokon belül lévő bolygókat !

Általában elmondható,hogy ha a sok bolygós utat választod,akkor el fogsz maradni a technológiákkal és a túlerővel kell győznöd,ezért ilyenkor érdemes minden kategóriában (legyen valami alap pajzsod/páncélod a hajókra, rank 2 fegyver,hajtómű/szenzor/erőmű) egy szintet kifejleszteni, majd minden más fejlesztést olyan dolgokra koncentrálni,amit az ellenfél hajóroncsaiból nem lehet kikutatni.

Még az energiára visszatérve: a játék későbbi részeiben teljesen normális,ha a flottád elindulásakor minuszba kerülsz,a parkolt flottára ugye van egy csomo kifejleszthető kedvezmény.
Mindenesetre a hajók sima fenntartása önmagában elég szép summát visz el az energia- és ásványtermelésből, ezért fleet cap vagy felette csak akkor vagyok, ha:

-a jelenlegi fleet capem jóval alacsonyabb a birodalom valós gazdasági erejéhez képest, és kell elrettentésnek,hogy az AI ne ugorjon neked csak azért, mert kicsi a flottád harci összértéke
-közvetlenül háború előtt.Hadihajókat tárolni nagy pazarlás :)

EA: It's in the crate!

(#173) Habugi


Habugi
addikt

Üdv,

Heinlein óta nem igazán értem a SR rendszert ?!

Ugye korábban állomás slotok formájában lehetett őket fel/elhasználni, függően attól hogy többet birtokolt az ember akár több állomáson is elszórtan és egészen jól lehetett így mixelni a különböző felszereltségű hajókra a bonuszokat melyeket adnak..

Nos amióta kijött a Heinlein ott tartok, hogy mindenből ami nem pophoz kötött gyakorlatilag elég egy darab, a többi az kuka?!
Adnak 10%-okat különböző fegyver sebzésre, armot/shield hitpoint stb, habitablere aminek pl nagyon örültem, az elején..., mert ugye azt hittem össze stackelődnek valamilyen formában, egy 10+10+10% nyilván OP lett volna ha 30% formájában stackel deeee, szóval akkor legyen rajta valami penalty.. :U

Viszont úgy néz ki shemmi, hiába van több, próbáltam friss gyártásokkal, még szektorba vett "csokrokkal" is, semmi. Az első, adott típusú SR adja a bónuszt, a többi az nettó szemét, semmire nem jó, max tradelni.., esetleg elrontok/benézek valamit?!

[ Szerkesztve ]

..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

(#174) butch3r válasza warcat (#172) üzenetére


butch3r
senior tag

Köszi, egy fokkal már jobb a gazdaságom. Ettől függetlenül az a meccs se jött össze sajnos külön-külön gyengék a szomszédjaim de már akkora föderációban vannak hogy a fél galaxissal hadban állnék, hogy legyőzzem őket...

Szóval kezdtem egy újat, itt meg iszonyú erős a közvetlen szomszédom :D 1 háborút márvívtunk, a flottáját legyőztem de a bolygó védő bázisait nem sikerült, 1.7k-2k-s állomások soknak bizonyultak az 1.4ks flottámnak. Szóval most békát kötöttem (bár ez 1 kis arcvesztéssel járt) és fokuszálok a kutatás és fegyverkezés kérdésre azt megpóbálom újra legyőzni őket :)

(#175) Habugi


Habugi
addikt

Pár napja beköszönt hozzám az első Endgame eseménysor.., az Unbidden volt szíves portált nyitni a galaxisba. Zéró dipló vagy bármi, megszólítja az ember és közli hogy, te nem dumálsz, te vagy a kaja ("you are food".. :Y :C ).

Hibát vétett, avagy a random generátor kedves volt hozzám, ugyanis a főrendszerem közvetlen szomszédságában nyílt meg a portál..

..ráadásul épp "otthon voltam" a nagyfleettel mert készültem beköszönni az egyik északi birodalomhoz és fejlesztettem, felhízlaltam kicsit.
Mivel olvastam már az Unbiddenről tudtam hogy rettenetesen durván terjeszkedik, szóval egyből rusholtam is rá a portálra mindennel amim volt.
Előzetes szenzoradatok alapján egy ~50K-s fleetet valószínűsítettem/láttam a rendszerben ahol a portál megnyílt, mire odaértem ebből kettő lett. A mákfaktor megint nekem kedvezett.., ugyanis a beugrási/érkezési ponthoz marha közel volt a portál (a maga, ha jól emlékszem ~80K-s hitpointjával.. :DDD ), az azt őrző két fleet pedig a rendszer átellenes oldalán.

Nem ragoznám a végtelenségig, a portált sikerült viszonylag kis veszteségek mellett bezárni, közben egy harmadik, ~75K-s fleetje is volt szíves átjönni rajta, így a nyers damage vs damage mutató kb úgy nézett ki, hogy 180K vs ~100K, az ő javára..
Ironman mode s egyszer élünk életérzés bent tartott kicsit tovább mint kellett volna.. ( ;] ), ennek eredményeképpen FTL lett belőle, elég sokat buktam, durván 25db BS-em maradt, azok is csúnyán megcincálva, neki gyak. 2db fullos ~50K-s fleetje. :U

A vészugrásból még nem tért vissza a fleetem maradványa, mikor is szemöldök rengető kisablak/üzenet pattant elém a képernyőre, mely nyersen közölte velem, hogy a szintén gyakorlatilag velem szomszédos Fallen Empire felébredt.., egy nap múlva megszólított, közölte hogy agresszívan terjeszkedem, stbstb és vagy hagyom hogy magába olvasszon vagy... ;] :O :O

Elküldtem a francba nyilván, ugyan semmim nem maradt egy még eltűnésben lévő BS fleeten kívül, viszont a pár gyűrűsrendszert magában foglaló területét szépen körbefogták addigra a különböző vazallusaim (2-3db), továbbá két másik birodalom melyekkel kölcsönös defenzív paktumom volt.., haha. :D
Na szóval amint visszautasítottam pár napra rá hadat is üzent nekem, ennek eredményeképpen a kvadráns hadba lépett ellene ( ;] ), ez jól jött, nem tudott lerohanni, nem tudtam volna védekezni.. :(

Szerencse x+1.., fogtam a fejem hogyan tovább, nagyjából tudtam h cirka 15-20év helyreállítani a flottám, mikor is az Unbidden egyik építő hajója megajándékozott két rendszernyire egy erődítménnyel..
Féltem mit fog odadobni ha megtámadom de menni akartam, mert nem tudtam Tech-et salvagelni a portál bezárós fightból, erősen védve maradt a rendszer ugye. :(((

Szóval erődítmény.., a még mindig sérült, ezer sebből vérző fleetmaradványommal nekimentem, a GigaCannonok kb instapopolták, Science Ship be, flotta qrva gyorsan ki, ujjak csuriba és vadul néztem a növekvő százalékokat.. :DDD :))

Ugye eléggé hiányzott egy kisebbfajta csoda.., a galaxisban maradt Unbidden fleetek fel-le cirkuláltak mellettem, cirka féltucat Construction Shippel agyament módon épített be minden rendszert amit ért erődökkel a portál pusztulásától függetlenül és hadban álltam a felébredt Fallen Empirel, melynek innen-onnan szerzett szenzoradatok alapján már a kezdet kezdetén cirka 250K-nyi haderőt számoltam.. ;]

Az erőd salvage-e véget ért.., a csoda megtörtént, úgy mutatkozott be mint..:

Matter Distentigrator :C :C :C :C

S/M/L ... +50% Shield dmg & 50% Armor Ignore, egészen jó range/accuracy!!!
A pontos statok a későbbiekben linkelt második videó elején láthatóak azthiszem..

Köszi Unbidden..

Minden hajóosztály mellé volt vagy 4-5 mentett setupom.., az 1.3.2 óta ahol a ShieldAmpok "laza" buffot kaptak, 15%-ról 50%-ra..., szóval dupla ampos/shieldes setupok nagyrészt.
A fegyverzet főleg kinetic, sok-sok disruptorral, ugye 200% shield dmg és némi Plasma, a 80% Armor ignore okán.
Nos _mindenre_ került az idegen betolakodók által használt új fegyverzetből, nem is kevés, amint ismét dingeltem a 100K-t vissza is mentem a megmaradt Unbidden fleetekhez hogy adjak nekik egy kicsit a saját orvosságukból.. :U ;]

Durva na.., voltak veszteségek de radír lett a vége, Unbidden kiesett a játékból.
Eddigre már eltelt ~20év a felébredt FallenEmpire konfliktus kirobbanása óta, szerencsémre a mellettem hadba lépő durván féltucat vazallus/protektorátos/"defenzíves" birodalom bőven elszórakoztatták a majmot, kárt ugyan nem tudtak neki okozni, konkrétan agyonvágott mindent és mindenkit aki és ami eléállt, viszont annyian és annyi irányból repültek be hozzá/csipkedték hogy százfelé rohangált folyamatosan és nem maradt arra ideje hogy velem foglalkozzon.. :))

Puszta flottakapacitási okokból nem tudtam olyan haderőt összehozni amivel rendelkezett csak durván a felét de ez elég volt ahhoz hogy elhatározásra jussak, s az új technológia megszerzése általi morális/önbizalom boost eredményeként gondoltam nekimegyek.. :D
2-3 nagyobb flottája volt, próbáltam kivárni a megfelelő pillanatot és helyzetet amikor kellően el vannak szeparálva egymástól és egyesével megnyomorintani őket, majd cél a fő gyűrűrendszere és rombolni amit lehet, hogy az egyébként elképesztő háttér nyersanyag ellátása kicsit berogyjon..

Mivel ez volt az a pont hogy vagy gameover vagy win, gondoltam megörökítem a harcokat, szóval azoknak akik még a játék elején járnak és nem láttak nagyobb ütközeteket illetve akik szeretik nézni az ilyesmit, a három ütközet, ami azalatt történt/odáig vezetett, hogy ostrom alá vehettem a "főgyűrűt"..
Mindhárom minimálisra lassítva, hogy élvezhető/követhető legyen..

1) Első találkozás

Éppen az egyik "defenzíves" szomszédom bolygóját molesztálta azzal a fleettel, amibe szerényen elhelyezett egy Titánt is, érthető okokból egyébként is ezt volt számomra a primary.., sajnos későn érkeztem és dolga végeztével távozni készült mikor is a hátamba ugrott egy másik ~100K-s fleettel, szóval úgy alakult hogy annak mentem inkább neki. Amikor a hajói 90%-ának 10ujjából 9et már eltörtem akkor FTL-ezett.. :U

2) Második menet

Az egyik legnagyobb science outputos bolygómat támadta meg (felbosszanthattam..? :U ;] ), ~3év telt el az első összecsapás óta.., én renováltam/kicsit átalakítottam a fleetet, ő pedig gondolom felkereste a galaxis összes psichológusát hogy elpanaszkodhassa mi történt vele.. :D

Már majdnem bukta a titánját amikor kiugrott a mocsok de megtéptem mint Floki a lábtörlőt..

3) Az ostrom..

Ismét eltelt ~2év.., a veszteségeket pótoltam, őkelme pedig gyakorlatilag beült a főrendszerébe, érezte hogy vihar közeleg, melynek neve Emberiség.. :))

Nos itt tartok most.., a post kicsit hosszú lett, utólag is elnézést. :)

[ Szerkesztve ]

..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

(#176) butch3r válasza Habugi (#175) üzenetére


butch3r
senior tag

hát még van hova fejlődnöm :B

(#177) Habugi válasza butch3r (#176) üzenetére


Habugi
addikt

Hogyan értve?

Minden játék/menet más és más.., a kezdésen rengeteg múlik, az pedig gyak. kizárólag attól függ mit oszt le neked a játék. Terület, erőforrások, officerek, kormányzók, admirálisok stb..

Például ha az első 3-7évben találkozol a környezetedben Trader Enclaveel, az egyenlő egy repülőrajttal. :K

[ Szerkesztve ]

..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

(#178) butch3r válasza Habugi (#177) üzenetére


butch3r
senior tag

Hát eddig olyan 4-5 játékot kezdtem el, de gazdaságilag valahol mindig elrontom. Warcat tanácsát megfogadva a legutóbbi már sokkal jobban sikerült de még mindig elég instabil volt a gazdaságom illetve pechem is volt. Eddig mindig a szomszédom volt kb az egyetlen olyan birodalom amire velem egyenértékű haderőt mond a rendszer. Többiek mind "pathetic"-ek de hozzájuk meg nem jutok el mert útban van ez a velem szinten lévő birodalom. :( hétvégén ha szakdogámmal időben végzek kezdek egy újabbat hátha :)

Neked/nektek, ha sectort csináltok, szépen fejlesztgeti az AI a koloniákat? Hiába van bepipálva, hogy a mezőket átalakíthatja ha pl olyan bolygó van a sectorban amit én nem fejlesztettem előtte manuálisan fel akkor ő se nyúl hozzá és minden pop az épületmentes mezőn doglozik... Ha meg fel fejlesztettem de jön újabb szint az épletből nem upgradel. Ennek mi lehet az oka?

(#179) Alucard1323


Alucard1323
csendes tag

Hali

Magyaritás-t használ valaki ?
Vagy tudja hogy lehet életre kelteni (tört verzió).

[link] (feliratkoztam de nem jött be)

(#180) Habugi válasza butch3r (#178) üzenetére


Habugi
addikt

Játékindításnál be tudod állítani hány "Advanced AI" legyen kezdésnél, illetve azt is, hogy közvetlen melléd/a közeledbe tegye-e őket a játék. Ez az Advanced AI beállítás annyit jelent, hogy valamennyi előnnyel kezdenek hozzád/többi AI-hez képest is. :K
Ha nem akarod nem lesz ilyen és/vagy nem melléd teszi le!

Nekem nincs különösebb gondom a sectorokkal.. :N
Ne vedd fel pls de kormányzót is kapnak a sectoraid ugye?!

Az ominózus beállítás egyébként ami a mezőkön található nyersanyagokat hivatott kezelni éppen akkor építhet bármit/illetve azt amit a 4 lehetőség közül választhatsz ugye mint "fókuszt".., amikor nincs bepipálva.

Rém faék beállítással kezelem egyébként a sectorokat, függetlenül attól a fókusz éppen micsoda, energy/mineral/science vagy "mindenes".., konkrétan soha shemmi nincs pipálva, az összeset kiveszem már a sector elkészítését követő pillanatban.
Annyi beállítást kapnak csak hogy mely területre fókuszáljanak, pl energy és azt hiba nélkül végzik is onnantól a továbbiakban. Függetlenül ettől, az adott bolygókon lévő science/hydrofarm stb épületeket is pöpecül fejlesztik időközben.

Egy okot tudok elképzelni ami megakaszthatja az egész gépezetet/építkezést, azt pedig az hogyha az adott sectornak nincs elegendő saját energy & minerals termelése, mert ugye..

- amikor megcsinálsz egy sectort, onnantól "bevételének" max 75%-át dobhatja be a birodalmi közösbe, kvázi neked, függetlenül attól milyen specializált bolygók alkotják & hány darab

- ugye az ember törekszik arra a sectorlinkek kialakításánál, hogy lehetőleg csak maguk a bolygók szerepeljenek benne, illetve a legkisebb erőforrás termeléssel bíró rendszerek mint átkötési pontok, hogy azt a bizonyos 25%-ot minél kisebb/kevesebb helyről nyelje be adott sector..

- no és most ugrik a majom a vízbe, a fentiek figyelembe vételével simán előfordulhat az a helyzet, hogy van pl egy kisebb sectorod, aminek a saját nyersanyag termelése annyira kevés (25 vagy 50%-on is..), hogy azért nem épít/fejleszt az őt alkotó bolygókon, mert egész egyszerűen nincs miből, a kormányzónak nincs miből gazdálkodnia..! :N

Rém egyszerű a történet, ennek a helyzetnek a kezelésére van két gomb a sector management panelen, ezek segítségével a birodalmi közösből Te tudsz adott mennyiségű nyersanyagot adni adott sectoroknak.
Ez nem havi mennyiség, hanem egy fix érték, pl 500 minerals, ami a kormányzó AI általi építkezések/épület fejlesztések alkalmával hamar elfogyhat, ilyenkor újra adni kell.
Másik megoldás hogy az ember összeszorítja a fogát és csatol adott sectorhoz olyan mineral termelésben gazdag, egyébként bolygótlan de bányászállomásokkal telerakott rendszereket amikért a szíve megszakad mert ugye ilyenkor pl 75%-ra állított sector sarc mellett megy a lecsóba a másik 25%.., kiesik a birodalmi közösből.., cserébe lesz miből gazdálkodnia a kormányzónak és végrehajtani, proper, a beállított módon kezelni és fejleszteni adott sextort. :K

Őszintén bevallom a magam részéről ez utóbbi módszert kerülöm mint disznó a kést.. :D

Törekszem minél kevesebb rendszerből összehozni a sectorokat, kvázi csak bolygók és a köztük lévő linkek kialakításához szükséges, a legkisebb erőforrás aldozatokkal járó bányász rendszerek átkötési pontnak való alkalmazásával.
Amennyiben példának okáért ez pl egy "science sector", kutatás bónuszos kormányzóval, orbitális obszervatóriumokkal stb, 2-4 bolygóval melyek minimum 50%-ban laborokkal (legyenek ezek pl I-es laborok..) vannak megpakolva és minden más csak energy & élelmiszer, adja magát hogy "enyhén" (;]) mineral/nyersanyag szegény lesz a sector, gyakorlatilag zéró termeléssel.
Magam adagolom ezen sectorok számára a nyersanyagot, adott időközönként a panelen ránézek mennyi tarlakéka van még abból amit adtam neki és ha pl 300-500 mineral alá süllyed akkor tolok még alá egy ezrest, viszont ennek menete elég változó.., pl egy új épület fejlesztés elkészültekor többet is szoktam adni, pl random labor I --> II vagy Powerplan II --> III esetén.., mert rengeteg található belőlük a sectorban/az azt alkotó bolygókon.

Töltsd be egy olyan állást, ahol tapasztalható az általad le/körbeírt jelenség, miszerint látszólag nem fejlődik a sector, nem épít és nem fejleszt épületeket a kormányzó, nyisd le a management panelt és erős a gyanúm hogy azt fogod látni/tapasztalni, hogy amellett hogy adott sector havi nyersanyag bevétele elég csekély, a jelenleg elkölthető mennyisége/tartaléka is nulla. :K
Adsz neki egy kis naftát a birodalmi közösből és szépen be fog indulni.., feltéve persze ha van miből beadagolnod adott szektornak, mert éppen nem egy gyártássorozat kellős közepén van és van eltárolt nyersanyagod.

Energy esetén pl olyan "praktikát"/taktikát alkalmazok, hogy a bolygófelszíneken figyelek rá hogy ne legyen erős túltermelés, mivel a sector fejlesztési mechanika olyan hogy jóval kevesebb szükségeltetik hozzá mint mineralsból. Így kvázi szektorba vétel után, 75%-os tax mellett az a bizonyos 25% lecsó is elég kevés lesz.
Amint bedobja a játék, egyből elkezdem tolni azt a fejlesztést ami azt szabályozza hogy hány szektorba nem vett bolygója lehet az embernek egyszerre és csinálok egy-két olyan bolygót, melyek minél nagyobbat (20+) és a popok élelmezését ellátni hivató hydrofarmokon kívül shemmi más nincs rajtuk csak Powerplan, amennyi kifér! :K
Esetleg még egy-két általános morál javító épület, boldogság, lakhatóság stb..

Főbolygó előnyben ugye, amit eleve nem lehet szektorba tenni, érdemes minél hamarabb "átköltöztetni" egy 23-25-ös, lakhatóság szempontjából minimum 80%-os planétára és max energy termelésre berendezni.

A játék "második felében" pedig már Synthek.., nagyobb Tomb(magyarítással tán "sírhalom") bolygók, koppra rakva Powerplannel, Synth only populáció, extra termelési bónusz és élelmezés sem szükséges! :N
Adja magát az egésznek az az értelme, hogy ezek a bolygók soha nem fognak sectorba kerülni, így járulnak hozzá leghatékonyabban a havi energia managementedhez, veszteség nélkül.

No hát ez nem lett rövid, mea culpa, viszont nem igazán lehet ezt normálisan, példákkal szemléltetve rövidebben levezetni.. :B :R

(#179) Alucard1323:

Ezen a fórumon, topictól függetlenül rettenetesen alacsony a tolerancia szint amennyiben warezról/virágboltról/"próbaverziókról" van szó, ASZF-et biztos skippelted mint a legtöbben. :)

No offense, saját érdekedben került ezt a témát a békesség kedvéért.
Honosítás tudtommal egyelőre 1.3-ig elérhető tartalmi szinten, DLC-k nélkül.
A készítését végző csapat twitter/egyéb oldalán elérhetővé lett téve próbaverzióhoz való verzió is jó pár héttel ezelőtt.

Attól hogy Steam Workshopban klattyolod a modot shemmi nem fog történni, ugyanis a játékod nem Steames, kvázi egy nemlétező telepítés mellé nem fog neked semmit letölteni egy számára nem létező játékhoz! :N

[ Szerkesztve ]

..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

(#181) Alucard1323 válasza Habugi (#180) üzenetére


Alucard1323
csendes tag

Értem akkor máshol érdeklődök.
Kösz a felvilágosítást.

(#182) vvega30


vvega30
senior tag

Nekem az a bajom a játékkal, hogy az új patch óta alig van lakható bolygó a közelben. (mondjuk a távolban sem). Értem én, hogy felhúzod a csúszkát 500%-ra, de akkor is csak több bolygó lesz de nem számomra lakható. Mire elérem azt a fejlettségi szintet, hogy mondjuk terraformálni tudjak, vagy a lakhatóságot addig növelni amíg a "sárga" planétákból zöld lesz, addigra olyan szinten körbelaknak, hogy mozdulni sem lehet:(
+100%, hogy mellém rak a randomitás egy olyan ellenfelet aki utál akármit csinálok és 2250+- 10ben agyonver a kétszeres haderejével.
Régen minden jobb volt:( 2300-ra volt 30+ bolygóm és nem kellett parázni nagyon senkitől.

cry off :)

[ Szerkesztve ]

NEE NED ZB 6TNN DEIBEDH SIEFI EBEEE SSIEI ESEE SEEE !!

(#183) Habugi válasza Habugi (#180) üzenetére


Habugi
addikt

Kiegészítésként egy saját példa a főbolygón kívül sectorba soha be nem rakott, további egy-két termelő bolygóra:

Azért ez a havi Energy output szerintem elég beszédes.., egy korrektebb fleet fenntartására/mozgatására már önmagában is alkalmas/elegendő, plusz ugye nem is maxos mert lehetne 200+ is.
Nem is egy nagy kaland összehozni, kezdésnél érdemes keresni egy 20+os, lakhatóság szempontjából felejthető bolygót és amint megvan a Robot fejlesztés mehet is vele egy telepes hajó..
Innentől csak idő kérdése, addig is lehet pucolni.., az ember nyugisan gyártogatja rá a Robotokat, fejlesztés útján ugye előbb Droidokká válnak, később pedig Synthetické.

Ugyan amíg utóbbi stádiumot el nem érik addig negatív bonuszuk van Energy termelésből de érdemes nélkülözhető nyersanyagot ölni az építésük mellett az épületekbe is, mert később nulláról felhúzni/felupgradelni az egész hóbelevancot elég időigényes még egy jobb/proper bolygó kormányzóval is. :K

Ennek a 23 pop-os Synthetic társulatnak az előállítási költsége az évek alatt Energy szinten 3450, a Mineral pedig 1150, ugye 150^50 per kopf..

A végső Output értékekkel számolva a visszatérülése ~22hónap, ami nincs két év.. :)

Ízlés szerint mehet a bolygó elkészülte után Edict, aki pl Direct Democracyt nyomat mint pl jómagam, a 10évenkénti választások alkalmával amennyiben teljesíti az általában piszticsáré választási ígéreteket, az ezen 10évenként zsebelheti is be a potya 250 Influencet választásonként..
Egy ilyen helyi +15% Energy Edict bonuszok/fejlesztések nélkül 150 Influence/10év, havi szinten ez 0.8, kb ingyen van.. :K

Ugyan ez a manőver eljátszható "Science bolygó" formájában, laborok only, kutató hajós támogatás, bonuszos kormányzó és kutyafüle kíséretében, az is mocskos durva lesz a végén, mert a Synthetic társulat már Research bonuszos is ugye.. :D

Hátrányuk hogy nagyon sebezhetővé teszik az embert, érdemes olyan bolygót választani ami eldugottabb és/vagy jól védhető helyen van, a birodalom szívében, nehezen hozzáférhető, esetleg kezdés függvényében a galaxis peremén mert még ha csak ideiglenesen is elfoglalják az egyiket az konkrétan olyan mint egy kőkemény tökönrúgás, nehéz feltápászkodni belőle.. :((( ;]

(#182) vvega30:

Ez elég keményen a random kezdés/leosztás függvénye is.. :)

100év alatt 30+ bolygó szerintem vicc kategória, azt a csúszkát speciel még egyszer sem babráltam.

[ Szerkesztve ]

..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

(#184) vvega30 válasza Habugi (#183) üzenetére


vvega30
senior tag

Vicc mert kevés, vagy vicc mert sok?

NEE NED ZB 6TNN DEIBEDH SIEFI EBEEE SSIEI ESEE SEEE !!

(#185) Habugi válasza vvega30 (#184) üzenetére


Habugi
addikt

Nagyon sok.. :N

Annyira sok hogy az már sokk.
Legalábbis a kutatást tuti hogy sokkolja de időben mérve ~30kolonizáló hajó, a hozzájuk való nyersanyag, influence stb.. :U

Azon a harminc bolygón cirka mennyi az átlag Pop mennyiség 100év után?
Még ha migráció bonuszos traittel is indulsz és zuttyra raksz minden új kolóniát hydrofarmmal hogy 3+os legyen a havi növekedésük akkor is javarészt belakatlanok nem?

..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

(#186) vvega30 válasza Habugi (#185) üzenetére


vvega30
senior tag

Ezekre nem tudok válaszolni mert már nyílván nincs meg az a mentés, de folyamatos volt a fejlődés. Nem voltak nagy problémák.
Jó lehet, hogy túloztam a 30 bolygóval de akkor is sokkal több volt mint most.Gyakorlatilag folyamatosan tudtam kolonizálni, volt nyersanyag de leginkább volt mit kolonizálni.
Hétvégén is elővettem játszottam kicsit vele, de 3 bolygót tudtam elfoglalni (így lett ugye 4) és utána kb egy képernyő távolságban nem volt nemhogy lakható de semmilyen bolygó.

De lenne egy kérdésem is. hogyan tudok csak droid bolygót létrehozni? Ugye kolonizálni csak olyan bolygót tudok ami megfelel a követelményeknek. Piros bolygót ugye elviselik a robotok de hogyan kolonizáljam? Nem tudok droidos kolonizáló hajót építeni, vagy igen? Vagy ezt is mint minden mást ki kell kutatni?

NEE NED ZB 6TNN DEIBEDH SIEFI EBEEE SSIEI ESEE SEEE !!

(#187) Habugi válasza vvega30 (#186) üzenetére


Habugi
addikt

Ez a 3-4 bolygóig OK, utána viszont sehol shemmi történet ismerős.

Szeretem amikor ilyen kedve van a random generátornak.., pénteken indítottam spirálon egy új iront mert olyanon még nem játszottam csak elliptikuson. Ugyan ez történt, felért egy foghúzással de kivártam a gene tailoringot és megváltoztattam két bolygó népességének éghajlat kedvelő genetikus tulajdonságait (:DDD) majd tőlük küldtem/gyártottam kolonizáló hajót..
Az előző játékban hatalmas szerencsém volt, rengeteg számomra alkalmas bolygó volt a térségben.

A Droidos kolonizáció hasonszőrű manőver, mint az amikor olyan bolygón gyártasz kolonizáló hajót, amin több faj képviselői is jelen vannak és/vagy ugye egy faj de eltérő ethosokkal és ilyenkor a hajó legyártása előtt kiválaszthatod melyik faj/ethosú csoport menjen a kolonizáló hajóra.

Kvázi amint van adott bolygón legalább 1popnyi Droidod, onnantól azon a bolygón fogsz tudni Droidos kolonizáló hajót csinálni. :K

A Super-Human féle Event hasonló "pozitív végkifejletbe" vihető át, persze kérdés bedingel-e egyáltalán és ha igen mikor.., de remekül használhatóak olyan bolygók kolonizálására melyekre az alapérték 20%, a génmanipulációt is megcsinálják saját magukon, tiszta haszon.. :D

..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

(#188) warcat


warcat
veterán

Nekem 2330-ban most 72 bolygóm van,nem értem a problémát,sok plusz kaja, - growth time technológiával szépen szaporodnak resettlement nélkül is..(+festival of worlds, 15% happiness -10% growth time)

Ez a mennyiség,meg 3 FE átvett birtokai olyan brutális gazdasági hátteret adnak,hogy simán mindent terraformáltam (non-adaptive amúgy a fajom) mert 3/4 flottalimit mellett is van +1.2k energy pluszban.

EA: It's in the crate!

(#189) SetCHOO.


SetCHOO.
aktív tag

Olvasgatva a fórumot nem nagyon találok témázgatást a játékhoz készült modokról.
Pedig a steam workshop-jában rengetek hiánypótló mod készült és készül.
Amúgy maga a vanilla játék eszméletlenül bejön. De azért van egy kettő alkotás ami nélkül már nem tudom elképzelni a játékot.
Most hogy téma volt a játék gazdasága létezik hozzá 1-2 jó mod.
Az alap játékban pofon egyszerű minden. Nem túl sok épület aztán ahogy Hambugi is szépen leírta beépíted a bolygódat erőforrásokra specializálódva és pont.
Ezt egy kicsit hardcore módon megfűszerezi a Stellaris+ [Buildings & Resources Module]
Link Link
Na itt a jól bevált stratégia mehet a levesbe. ;]
A mod lecseréli a "gagyi" épület ikonokat egy igazi sci-fi játékhoz illő formára. Hangulatban nagyon megdobva a bolygó felszínt. Plusz behoz erőforrásokat amiket épületekkel tudsz kihasználni. Pl. Vízesés amire vízi erőművet lehet építeni. Geotermális erőforrás amire szintén spéci erőmű megy. Különféle ércek és stb.
Ami viszont komolyan befolyásolja a bolygótervezést az a bolygóközpont specializálhatósága.
Egy bizonyos pop után elkel döntened, hogy merre fejleszted a bolygódat.
Empire Capital World - Birodalmi módosító épületeket lehet lerakni.
Industrial World - iparra specializált épületek
Hive World - Energia termelésre specializálódott
Technological World - Fejlesztésre kigyúrt épületek
Fortress World - Hadiiparra gyúrhatunk rá
És természetesen ezek szorosan függenek egymástól. Amit az Industrial World-ön megtermelsz erőforrás az szükséges lehet más kolóniákon, hogy épületeket működtess.
Ezért a bolygótervezés nem egy gyors döntés, hanem jól megfontolt stratégiát kell, hogy kövessen. Amit már a szektor tervezésnél is figyelembe kell venned. Mivel, ha a szektorodba nem tudsz egy alapanyagokat termelő Ipari Világot rakni, akkor nem fognak a szektor bolygóin lévő épületek működni.
Szóval aki az kolonizálás komplexitását hiányolja akkor ez durva mod lesz.

Viszont ennek a komplexitásnak talán ez a hátulütője. Szerintem az AI nem tud normálisan működő gazdaságot kiépíteni. Aztán megragad egy fejlődési szinten. Bár ez még nem messzemenő következtetés, mivel ezzel a moddal nem tudtam befejezni egy játékot sem.
Aztán remélem valaki másnak is van tapasztalata. Szerintem ez egy hiánypótló mod, remélem kiforrja magát.
Aztán hajrá!

[ Szerkesztve ]

(#190) warcat


warcat
veterán

Holnap érkezik az 1.4 ingyenes Horizon Signal dlcvel!
A mentések várhatóan működni fognak vele.

EA: It's in the crate!

(#191) SetCHOO. válasza warcat (#190) üzenetére


SetCHOO.
aktív tag

Köszi!
Most nem is frissítenék 1.4-re, nehogy a mostani játékom megakadjon + modok. Biztos-ami-biztos alapon. ;]
A stemben hol tudom kikapcsolni az automatikus frissítést? Letöltésnél egy időablakot tudok csak beállítani?

(#192) warcat válasza SetCHOO. (#191) üzenetére


warcat
veterán

Nem lehet kikapcsolni, legkésőbb a játék indításánál frissít,szóval hagyd rá:
Viszont a könyvtár ablakban a játékra kattintva, tulajdonságok/properties részen a "Betas" ablakot kiválasztva vissza tudod állítani a neked tetsző verzióra a játékot 1.0.3-tól 1.3.1 -ig

Csúnya nerfet kapott a Mining Silo, maximum 1 per planéta és csak +1 mineral bónusz...
Viszlát 200+ásványos planéták( a FE bolygókat kivéve) nem tudom mennyi volt a max elérhető de nekem volt 220+os mineral rich bónusz nélkül is

[ Szerkesztve ]

EA: It's in the crate!

(#193) SetCHOO. válasza warcat (#192) üzenetére


SetCHOO.
aktív tag

Ezt nem tudtam, köszi!
Ahogy indítottam a steam-et, frissült is. A mentésem nem működött a rengeteg mod miatt. Estére végül megjavult ahogy a fő modok is frissültek. Nem veszett el a mentésem. :) Ez most egy nagyon jó game, rettenetesen sajnáltam volna. A kutatás már javában folyt a flagship hajó-osztályra.
Link Link

Nerfet kapott a Mineral Silo?
Na majd megnézem, mert most kolonizáltam 3 aszteroidát robotokkal amin +50% ásvány bónusz van. Agyig raktam silókkal. :DDD
De lehet, hogy az AlphaMod miatt ez nem érint.
Link Link

Amúgy az AlphaMod ugyan az mint a Stellaris+ [Buildings & Resources Module].
Egyedül az épületek ikonjai gagyik a Stellaris+ [Buildings & Resources Module]-hoz képest.
De az AlphaMod-ban az AI is működő gazdaságot tud létrehozni, mivel a kolóniák központját nem kell átépíteni specializált épületté, hogy utána ahhoz kapcsolódó épületeket tudj építeni.
Az AlphaMod-ban kormányzati rendelettel specializálod a kolóniát.
Energia, ásvány, kutatás vagy katonai bónuszokra. Természetesen a többi kárára.
Nem rossz elgondolás, mivel jól működik az AI gazdasága is és szép kövér flottákat tud építeni.
De a Stellaris+ [Buildings & Resources Module] épületei és erőforrásai akkor is fényévekkel jobbak. ;]

(#194) Habugi válasza warcat (#192) üzenetére


Habugi
addikt

Achievementek meg voltak hülyülve tegnap, megkaptam mindet az újak közül a régieket pedig buktam, bíztam benne hogy helyrerakják mára és így is lett. :C

Silo.., nagy kaland..

Az egyébként a max ásvány kapacitást tolja ki, tech szinttől függően, szóval ettől a "nerftől" még nyugodtan lehet 200+os hubokat csinálni.

(#193) SetCHOO.:

Kösz a mod ismertetőket!

..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

(#195) warcat válasza SetCHOO. (#193) üzenetére


warcat
veterán

A már egy korábbi játék közben felépített silók megmaradnak,így a birodalmam érdekesen néz ki:
(csökkentették ugye a hajók után fizetendő maintenancet is):
+2.1k energy +5.5k mineral havonta, és majdnem 400k ásványt tudok tárolni :)) mindez úgy,hogy 3500 naval capacity-t foglaló flották parkolnak bolygó körüli pályán.

EA: It's in the crate!

(#196) SetCHOO. válasza warcat (#195) üzenetére


SetCHOO.
aktív tag

Na ehhez képest én még sehol nem vagyok. Most kezdtem az uralt területemen masszív terraformálásba és kolonizálásba. Megnézem, hogy a végén mire jutok.
Az Unbinden kiütve, viszont kettő bukott terjeszkedésbe fogott. A hétvégi program adott. ;]
Jó kis csaták elé nézek. :DDD

(#197) warcat


warcat
veterán

Szerintem akik esetleg be szoktunk ide nézni,azokat pont nem érinti mert a dlc-k nem akciósak,de
Steam vásáron az extra kiadások 60%leárazást kaptak
Nova: 19.99€
Galaxy 27.99€

EA: It's in the crate!

(#198) Louro válasza warcat (#197) üzenetére


Louro
őstag

Sajna nálam már több.

Amgy a Leviatán pakk mennyire nélkülözhetetlen a játékhoz? Most elég jó áron a muve-on az alapjáték.

[ Szerkesztve ]

Mess with the best / Die like the rest

(#199) Hokunda


Hokunda
aktív tag

Üdv Karácsony előtt sikerült beszereznem az alapjátékot+a leviatán pakkot. (Paradox játékot közül Cities Skjylines, CKII nagy kedvenc), de egy kezdőnek mit ajánlanátok? Modok szükségesek, esetleg? Humanoidot vagy idegen fajt? Demokrácia-despotizmus? Egyelőre kezdőjátéknak lehetőleg egy könnyebb vonalat gondolnék, mire kiismerem ezt a játékot.

(#200) SetCHOO. válasza Hokunda (#199) üzenetére


SetCHOO.
aktív tag

Szia!
A saját tapasztalataimból kiindulva komolyabb játék menet módosító modok nélkül kezd el játszani.
Élőszőr ismerd meg a játék mechanikáját, gazdasági rendszerét és stratégiai lehetőségeit.
Garantált a szórakozás, mivel minden egyes új játék merőben más lesz mint a befejezett előző. :)

De valóban, a Stellaris mozgató rugói a rajongói modok. Amennyiben, most itt, a fórumozóknak megnéznénk a mod listáját, nem nagyon találnánk azonost. Ennyire a játékos személyére szabható ez a remek játék.

No,de mivel viszket a tenyerünk a modolástól. Szeretnék ajánlani párat ami a játék gazdasági mechanikáját nem módosítja, de mégis színesebbé varázsolhatod vele az univerzumodat.

A játékod során bármikor berakhatsz játszható fajokat adó modokat. Nem zavarják a megkezdett mentést.
Alien Suns
Cybermen Race Mod
German people, ship, planet & star names
Mass Effect – Geth Species
Human Revolution (standalone)
Mass Effect – The Asari Civilisation

Grafikai modok:
Beautiful Universe v2.0
Epic Explosions
More Home Systems
Nights on Planets
Realistic Star Colors
Reduce Aura Graphics
ZBeautiful Battles

Egy kis zene:
SpaceAmbient Music

Innen kezdve már egy új játék kezdése erősen ajánlott!

Küldetések:
LEX – Stand Alone Edition
More Events Mod

Az alapjáték flottarendszerét változtatja + hozzá technológia:
(-New Ship Classes & More v3.0-)
UI Overhaul 1080p ---> követelmény az előző modhoz
Opcionálisan beépíthető: Advanced Ship Behaviour Modules ---> a taktikus fanatikusoknak. :DDD
Opcionálisan beépíthető: Crystallis Ship Modules Expansion ---> Brutál fegyverzeti fejlesztések ;]
Citadels – Tier 4 Defensive Stations ---> Így már van értelme védelmi bázist építeni. :Y

És ami már totál megvariálja a játék gazdasági modelljét:
Stellaris: AlphaMod

Nálam most így fut a Stellaris amiből mazsolázgattam neked.
Szerintem kezdésnek az AlphaMod kivételével mindent feltolhatsz! :C

A következő játékom során életre keltem a Birodalmat! Ha már bejött a Zsivány egyes. :B

Szóval, rengeteg modolási lehetőséged van. Kedvedre válogathatsz! Jó játékot! :)

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Stellaris
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.