Hirdetés

2019. november 22., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Stellaris

Hozzászólások

(#1) Madwe


Madwe
(veterán)

Nyitottam egy topikot a játéknak, mert megérdemli :)

Ez a Paradox új IPje, ami a tipikus 4X űrstratégiákat ötvözi a paradox féle grand strategy játékokkal (EU4, HoI3, CK2 stb) ami egy igen érdekes egyveleget alkot!

(Ahogy néztem nincs nagyon egy Paradox játéknak se topikja, de hátha ez majd népesebb lesz...)

Itt egy viszonylag hosszú lejátszási lista GSGtől, ami végigveszi a dev diarykat!

Megjelenés: Május 9.

(#2) Madwe


Madwe
(veterán)

1 órás ingame videó az egyik fejlesztővel.

Itt a 2 órás folytatásal a yt linknek (yt-on ennek az első fél órája is fent van, de ha azt a 2 linket nézitek amit kitettem akkor folytonos lesz s nem kell tekergetni - azt leszámítva h ennek az első kb 15 perce szünet persze :D

A játék honlapja még kimaradt

(#3) butch3r


butch3r
(senior tag)

Tegnap óta él az előrendelés a játékra.

[link] 39,99€-tól.

Én nagyon várom, meg is vettem, eddig ránézésre mintha csak imperium galactica 2-t látnám, remélem a játék is legalább olyan jó lesz :)

(#4) Volfram42


Volfram42
(senior tag)

Szerintem én is beszerzem. Nagyon meghozták a kedvemet a videók. Az új Master of Orion nem kötött le különösebben. Ettől viszont sokat várok.

Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA

(#5) Bibgr0


Bibgr0
(aktív tag)

Előrendeltem én is. Várom a május 9-et :)

(#6) wednesday


wednesday
(őstag)

Ez nagyon várós. Csak pár hete került a látókörömbe, mert igazából a Hoi4-et vártam már nagyon. :)

A Paradox stratégiáit szeretem, kellő mélység és tartalom van bennük, nem a faék jellemző rájuk. Az újoncoknak nehéz is velük kezdetben játszani. Biztos ehhez is lesz majd DLC áradat.

(#7) warcat


warcat
(addikt)

Reggel 6 óta lehet streamelni a játékot,van már egy csomó,tesztek,vélemények azt hiszem csak hétfőtől.
Azért továbbra is jó nagy csend van itt,mondjuk nem meglepő,már maga a grand strategy is rétegjáték :)

Steamen a preorder megjelenése után most ismét erőre kapott a játék a top seller listán, ennek örülök,mert igen fontos a láthatóság,nagy hatása van az eladásokra.
Vegyék csak szépen,Paradoxnál nincs gond a játékok támogatásával,de egy siker azért garantálná a fejlesztgetést/bővítgetést pár évig.

EA: It's in the crate!

(#8) vandeminek válasza warcat (#7) üzenetére


vandeminek
(tag)

Múlt héten vettem észre a játékot Quill18 videói között. Nagyon megtetszett, holnap remélhetőleg tudok is vele játszani. Addig teljes "videócsend", nem akarok mindent tudni a játékról, jobb ha magam fedezem fel :DDD

(#9) Bibgr0 válasza vandeminek (#8) üzenetére


Bibgr0
(aktív tag)

Én is félretettem a reddit-et és youtube-ot. Jobb egyedül felfedezni. Meglátjuk mikorra jön meg ma a kód. Elvileg a mi időnk szerint este 6-kor.

:)

(#10) butch3r válasza Bibgr0 (#9) üzenetére


butch3r
(senior tag)

A kód nekem megjött 1 órája de:

PLEASE NOTE: Stellaris will be released 6:00 PM CEST on Monday May 9th 2016. You may activate your Steam Key before then, however you'll not have access to the game till the time of release.

Ma nem alszom sokat :DDD

(#11) warcat


warcat
(addikt)

Stellaris Launch Stream mindjárt 11k néző,nem rossz :)

A korai alapverziós preorderem kulcsa még mindig nincs meg,de később megvettem a Galaxy-t és azt már aktiváltam is.
Sima,preorder kiadás eladó :))

EA: It's in the crate!

(#12) Bibgr0 válasza warcat (#11) üzenetére


Bibgr0
(aktív tag)

No, instant-gaming.com-on most vásároltam először. Minden rendben ment. Steam kódot küldtek. Aktiváltam és most tölti a játékot.

26 EUR = 8200 HUF az alapjáték.

szerk: közben elindítottam, működik. Jó játékot mindenkinek!

[ Szerkesztve ]

(#13) warcat


warcat
(addikt)

Eddig nagyon bejövős,de a kezdésen elég sokat módosíthat,hogy milyen vezért,tudósokat sorsol a játék az egyéb beállításaidon felül (persze nem újdonság a korábbi Paradox játékok alapján).
Azt már látom,hogy ez időtemető lesz :DDD

EA: It's in the crate!

(#14) vandeminek válasza warcat (#13) üzenetére


vandeminek
(tag)

Időtemető, pontosan. Fél hét után elkezdtem játaszani és már most abba is tudtam hagyni. Kár, hogy a következő napokban egyáltalán nem lesz rá időm :O

(#15) butch3r válasza vandeminek (#14) üzenetére


butch3r
(senior tag)

igen, én már ki is kaptam 1x :D

első meccsben gép elég hamar megtalálta és jött egy 800as flottával... Nekem meg volt 2 korvettem.

Másodikban már jobban állok, de még em találkoztam senkivel.

(#16) Bibgr0


Bibgr0
(aktív tag)

UN-el kezdtem tegnap. 1,5 órát játszottam és nagyon bejön eddig. 1 ellenséges népet találtam eddig. Flottám még kb semmi + ismerkedek az alapokkal.

Hogyan tudsz terjeszkedni új rendszerekbe, hogy építhess pl bányát; kolonizálás nélkül?

(#17) Madwe válasza Bibgr0 (#16) üzenetére


Madwe
(veterán)

Construction shippel tudsz bolygókról kinyerni nyersanyagokat/kutatást, de a felszín kihasználását csak kolonizálással lehet. Késöbb lesz több módszer is arra h számodra lakhatatlan bolygkon dolgozz, de nem feltétlen spoilerezem el :)

(#18) vandeminek


vandeminek
(tag)

Szerintem érdemes az elején a UN-el végigcsinálni a tutorialt, sokat segít.
Nem akarom elkiabálni, de kezdetben elég jól mennek a dolgok. Már ismerkedek másik fajokkal is :) A legnagyobb gondot pedig a saját kalózaim jelentik :W

Szerk.: persze ez a tegnapi 4 óra eredménye, ma csak a munkának élek ;]

[ Szerkesztve ]

(#19) warcat


warcat
(addikt)

Preorder lejárta után is tartja az első helyet Steamen,tegnap 67k+ játszott vele egyszerre, 95%-os pozitív értékelés jelenleg - nagyon örülök neki, pénzügyileg is nagy sikernek néz ki.
Paradoxnak lesz lóvéja,hogy azt csináljon amit csak szeretne,és persze érkezni fognak a kiegészítők is garantáltan :)

EA: It's in the crate!

(#20) Bibgr0 válasza warcat (#19) üzenetére


Bibgr0
(aktív tag)

Igen, szerencsére sokan vesszük. A warez megjelenés várhatott volna pár hetet, de remélem így is bőven megéri nekik.

(#21) butch3r válasza vandeminek (#18) üzenetére


butch3r
(senior tag)

Engem pont UN-el alázott le gép :(

Lehet nagyon elrontottam valamit az elején, de 2-3 óra játék után jött 1 faj és néhány év után haadat üzent és legyalult.

bár a Földet 0-ra lőtte, nem foglalta el. Bolygót elfoglalni speckó egységgel kell vagy mi?

(#22) Madwe válasza butch3r (#21) üzenetére


Madwe
(veterán)

Vannak földi egységek is, azokkal kell elfoglalni. A hajók közben légi támogatnak, szóval az is hasznos, de kell szárazföldi egység egy bolgyó elfoglalásához.

(#23) butch3r válasza Madwe (#22) üzenetére


butch3r
(senior tag)

akkor neki nem volt szerintem. Csak bombázta bombázta de nem történt semmi.

Új játékban még nekem sincs, de ha odajutok remélem tutorial elmondja hogy kell (ha nem jövök ide :B )

(#24) warcat válasza butch3r (#21) üzenetére


warcat
(addikt)

Valószínűleg még nagyon lassan ment minden elsőre, a fejlesztés,a megfelelő technológiák választása,a jó helyen felhúzott outpost station,hogy elérj egy jó adag nyersanyagot, az energia(pénz) és az ásványok egyensúlya(utóbbiból minél több kell anélkül,hogy csődbemennél)

Elég sok a tanulnivaló de épp ezért élvezetes,mert rohamosan lehet javulni ám :)
Ha nincs megfelelő flottád,az felhívás keringőre az agresszívabb AI személyiségeknél,garantáltan neked fognak ugrani ha nincs közelebbi préda épp.A kalózok felbukkanása scriptelt,az egy emlékeztető,hogy nem szabad elhanyagolni a hadihajókat.

Bolygókat csak földi egységekkel lehet elfoglalni,van armies oldal a bolygóknál.
Landolás előtt le kell bombázni a földi védelmeket,különben a komoly túlerő is elvérzik.

Én személy szerint gyorsan eltettem láb alól az agresszív xenofób szomszédomat,mert abból sosem lett volna normális szomszéd,csak a megfelelő alkalomra várt (ha figyeled,hogy milyen a pontszáma a kapcsolatotoknak az sokat segít,mondjuk 200 alatt készülj a háborúra,azon a ponton csak a flottáitok méretkülönbsége segít,hogy ne támadjon)
Viszont ahogy összecsuklott és átadta a 3 bolygóját,az egyébként békés szomszédaim aggódni kezdtek és persze szövetségbe tömörültek.Utólag azt mondom,hogy jobb döntés lett volna elsőnek elverni az egyiket,mert ez az agresszív állat senkivel sem tudott volna összehaverkodni)

[ Szerkesztve ]

EA: It's in the crate!

(#25) butch3r válasza warcat (#24) üzenetére


butch3r
(senior tag)

igen igen, újban már jobban figyelek erre, alapból lasabban terjeszkedtem elején, inkább cask 1-2 naprendszer, hogy jöjjön be több nyersanyag és közben összeraktam egy nagyobbacska flottát ami már nem 2 korvettből áll :)

outpost miért kell nyersanyaghoz? ha van adott rendszerben bányám akkor nem szükséges hozzá az outpost, nem? Az csak növeli birodalmam határait :F

(#26) warcat válasza butch3r (#25) üzenetére


warcat
(addikt)

Ez így van,de vannak olyan rendszerek,ahol a környéken sincs számodra lakható bolygó,viszont komoly erőforrásokkal rendelkeznek.Ilyenkor ha ledobsz egy outpostot,akkor az gyárt határokat neked és felépítheted a bányáidat :)

A wormhole technológia eddig nagyon OP medium 4-karos galaxisban,gyakorlatilag azonnal támadhatóak a szomszédok fővárosai és az első fejlesztéssel át tudok ugrani a karok között sötét űr túloldalára,így most egy nagyobb szelet lakatlan térséghez jutottam.

Most az a kérdés,hogy ott próbáljak mindent belakni,vagy nekiugorjak most a szomszédos koalíció szétverésének.Az egyik tagot gyakorlatilag egyből el tudnám intézni,kérdés,hogy addig a másik két oldalon kitartanának-e a határok pl védelmi állomásokkal. Ironman természetesen szóval érdekes probléma,nincs visszaút.

[ Szerkesztve ]

EA: It's in the crate!

(#27) butch3r válasza warcat (#26) üzenetére


butch3r
(senior tag)

Ironman?

Elsőjátékban még úgy csináltam, hoyg outpost nélkül dobtam le a bányákat. Én úgy láttam, hogy így is jött be a cucc, vagy rosszul láttam, mindenképp kell outpost is hozzá?

(#28) warcat válasza butch3r (#27) üzenetére


warcat
(addikt)

Csak akkor építhetsz bányát stb ha a nyersanyag(a rendszer) a színeddel megjelölt határokon belülre esik.
Ha ezzel nem volt problémád,akkor vagy nagyon mindent kolonizáltál és a határaid elterjedtek, vagy nem használtad ki a lehetőséget :) Sorsol olykor nagyon durva rendszereket a gép,a szomszédomnál az egyikben 15 ásvány van,mellé még energia meg kutatási erőforrások.Az ilyenre azonnal le kell csapni,bőven megéri az outpost költségét.

Ironman az a galaxis mérete,AI-k száma stb beállításoknál egy választható opció,alapból off.A lényege,hogy csak egyetlen mentésed van,ezt folyamatosan a játék közben felülírja a játék az aktuális autosave-el.
Lényege,hogy nem lehet visszatöltögetni,egyébként csak ilyenkor aktívak a Steam achievementek.

Europa Universalis IV-ben nem tetszett,csirke voltam,de itt eddig bejövős :) Minden döntésnek igazi súlya van.

[ Szerkesztve ]

EA: It's in the crate!

(#29) Madwe válasza butch3r (#27) üzenetére


Madwe
(veterán)

Ironman, azaz a játék folyamat ment, s nem tudsz mentéseket visszatölteni, így egy adott döntésed után nem tudsz viszakozni, vagy együtt élsz a következményekkel, vagy újrakezded az egészet :D

(#30) butch3r válasza warcat (#28) üzenetére


butch3r
(senior tag)

hogy érted hogy nem hazsnáltam ki a lehetőséger? Úgy rémlik, miután megépítettem aza dott rendszerben a bányát nőtt az adott nyersanyag bevétele. Akkor valószínűleg a határaimon belül volt, mert különben ha jól értem nem engedte volna megépítei. csak úgy mint wormhole generátort sem építhetek a gravitációs kút hatótávján belül.

Annak örültem volna, ha egy minimális fél-lineáris story van benne, mint anno ig2-ben volt, mert ez és a földi csatát leszámítva tiszta olyan :)

(#31) butch3r


butch3r
(senior tag)

áh már látom ezt a rendszeres dolgot :)

viszont kérdés, hol tudom megnézni a flottámnak mekkora a földi támadó ereje?

(#32) butch3r válasza butch3r (#31) üzenetére


butch3r
(senior tag)

sorry a több postért. de a tutorial nem mondja én meg nem bírok rájönni, hogy hol kell földi támadó flottát hozzáadni flottámhoz? legyőztem ellenséges bolygót védelmét de nem tudom elfoglalni mert nincs támadó flottám/generálom :R :W

áh azt hiszej rájöttem. anyabolygón lehet recruitálni majd embark-olni kell őket saját kis hajóikba. gondolom miután legyőztem a védelmet kéne oda vinnem őket és támadni de majd holnap este kipróbálom.

[ Szerkesztve ]

(#33) warcat válasza butch3r (#32) üzenetére


warcat
(addikt)

A saját bolygódnál ugye 4 tab van,egy összefoglaló, a felszín,armies és spaceport.

Az armies lapon van olyan,hogy recruit (toborzás),értelemszerűen nem védelmi,hanem támadó hadseregeket kell gyártani.Jobboldalt ugyanezen az ablakon középtájon lesz olyan,hogy embark all,ekkor kihajóznak.Saját csapatszállítójuk van,ezeket érdemes külön mozgatni miután szétzúztad az ellenállást(úgyis bombázol közben,van idejük odaérni).
Ha szétlőtted a földi védelmet akkor a hadseregeket kijelölve jobbklikk a bolygón és "land all"

Gondolom a korábbi kérdésedre már rájöttél,az ellenséges bolygónál vannak opciók az orbital bombardment erősségére,az itt választhatók függenek a normáktól amiket a civilizációd követ.
Oda van írva mindegyikhez,hogy mennyit sebez egységnyi idő alatt és persze ez követhető is ahogyan csökkennek a földi erődítmények védelmi értékei.

[ Szerkesztve ]

EA: It's in the crate!

(#34) Vesa


Vesa
(addikt)

Nagyon jó a játék!
Csináltam egy fanatikus materialista, rendkívül intelligens, tudomány mániás, enyhén militarista fajt, nem túl sok emberbaráti szeretettel, tudományos igazgatási formával. Ez bónuszolja a kutatást, így most 4db választható tech van és nagyon gyorsan kutatnak a tudósaim anomáliákat és roncsokat. A rendszer szkennelés is gyprsabb, mint a korábbi játékomban. Egyelőre szépen terjeszkedünk.

Azt az egyet szokom nehezen, hogy nincs tech tree.

(#35) Madwe válasza Vesa (#34) üzenetére


Madwe
(veterán)

Azért valamennyire van, mert bizonyos tech kártyák egymásra épülnek, b kártyát csak akkor fogja később felajánlani ha mar a kártyát kikutattad.

Vagy konkrétan látni szeretnéd mi mire épül h úgy donthess? Nekem az nem hiányzik:)

(#36) butch3r válasza warcat (#33) üzenetére


butch3r
(senior tag)

igen igen ezekre végül rájöttem.

Techtree kicsit nekem is hiányzik, de ami ennél is jobban az egy beépített wiki. Mint a civben a civliopedia csak stellaropedia (TM) néven :P

(#37) Madwe válasza butch3r (#36) üzenetére


Madwe
(veterán)

Nekem leginkább a ledger hiányzik, ami az eddigi paradox játékokban rendre megtalálható. Persze értem h pl idegen civilizációról most kevesebb info pl szándékos lehet (régebbi címeknél pontosan láttuk haderőt, most pedig csak egy százalékos rendszer van (ha inferior akkor 75% vagy kisebb a hadereje, ha superior akkor meg 150% felett van) de azért azt mindig szerettem bújni egyéb infok után kutatva is.

Mondjuk paradox eszméletlen tempóban frissíti az ui-t is mindig ingyenes updateek formájában, uh még akár ez is belekerülhet (ahogy pl az is h ha balklikkelek egy egységen, akkor ne össze vissza kelljen klikkelgetni meg g-t lenyomni h odamenjen egy másik egységhez, hanem simán a jobb oldali részen ahol ott a neve elég legyen egy jobb klikk. Húh de örülnék ennek :D

(#38) butch3r válasza Madwe (#37) üzenetére


butch3r
(senior tag)

lehet, hogy a túlsok supcom játék beszél belőlem, de nekem meg pont nem tetszik, hoyg ennyit is tudni, hogy mekkora a hadereje.
ez free intel...

Szerintem az lenne a jó, ha erre kéne küldeni kémet vagy nagykövetséget létrehozni és tuána tudnánk csak meg. Addig meg, lévén x fényévre van, ismeretlen a hadereje.
Tech szint ugyan ez.

(#39) Vesa válasza Madwe (#35) üzenetére


Vesa
(addikt)

Igen, erre gondoltam. Általában szeretm látni a teljes fát, mert így meg tudom teervezni a fejlesztési irányt.
Ez a random keverős rendszer is érdekes, nem mondom, hogy ront a játékélményen, de nekem jobban bejön a teljesen transzparens tech tree. Pl. futottam bele most is olyanba, hogy elértem a maximális energia kredit plafont és éppen nem dobta be a kutatási lehetőségek közé azokat a technológiákat, melyekkel ez bővíthető lett volna, így "hónapokig" topogtam egy helyben.

(#40) Vesa válasza butch3r (#38) üzenetére


Vesa
(addikt)

Mivel Paradox game -és még sikeres is- , borítékolható a tonnányi DLC. Biztosra veszem pl. a "kém DLC-t".
Kereskedelem kvázi nincs, de szinte biztos, hogy ez is lesz idővel. Potenciál van a játékban nagyon, főleg, hogy modolható is.

(#41) Madwe válasza Vesa (#39) üzenetére


Madwe
(veterán)

Valamit akkor rosszul csinálsz, az energia, azaz pénz az nem halmozandó, plafonbővítés nem szükségszerű, mert nem kell masszívan túltermelni, s az kb csak egy kis kilengésre ad lehetőséget. Elöbb fejleszz építőanyagra, kutatásra, hajófentartásra, kreditet pedig jobb pozitívban tartani, a plafon csak azért jó ha nagyobb, h teszem azt ne 1000 hanem 2000-t tudj felhalmozni, ami által 2x annyi ideig lehess deficitben. A csődöt viszont mindenképp el kell kerülni, ezért hasznosabb h nagyobb lehet a plafonod, ha valamit félrekalkulálnál, legyen több időd helyrehozni, de egyáltalán nem annyira fontos, mint bármelyik másik nyersanyag a játékban.

Egyébként a kártyarendszer nem teljesen random, %okkal játszanak, ha elindulsz bizonyos irányba, a tudósod bizonyos beállítottságu stb. akkor nagyobb valószínűséggel kapsz egy adott kártyát, mint egy másikat.

A meta kb jelenleg az h játék elején csak a mineral termelést fejleszted, hajtasz a colony ship kártyáta, s kb csak colony shipekre költesz az elején. Annyit beleszámítva az egészbe h az első kolóniád megjelenésekor megjelennek a kalózok, s emiatt pár corvettet azért érdemes legyártani. Ezek után jöhetnek a fejlesztésekre stbre való fejlesztések. Krediteket meg kb 0 körül érdemes tartani, kis +ban h azért legyen mozgástered.

(#42) warcat


warcat
(addikt)

Hú,tegnap éjjel nem semmi taktikázás volt nálam.

Kísérletezgetek a kezdésekkel(az első 10-20 évvel),a galaxis szélére rakott nagyon nyersanyagszegény környezetbe.Elindultam befelé még az első kolónia előtt,persze összefutottam egy másik fajjal,aki kapásból ráépített egy frontier outpostot az egyetlen összeköttetésemre az anyaországgal...
Mit lehet tenni,haditerv: villámháború hiszen van már deflectorom, kilövöm az outpostot aztán valahogy megvédem a bolygómat,ha egyáltalán elér odáig,majd white peace.

Alig csordogál a mineral hiszen nagyon keveset találtam még így is de azért a korvettek épülnek.Közben fel kellene venni egy admirálist, hümm mi ez a talent itt, 5% evasion... 20% speed és 20% sublight speed?!

Na ezzel szívattam meg,az állomás kilövése után nem ért utól pedig valamivel több hajója volt,majd egyetlen wormhole ugrással az otthonába ugrottam és kilőttem a spaceportját két-3 frissen épült hajójával,majd elkezdtem pofátlanul bombázni. Azt tudni kell,hogy nagyon sok warscoret ad,ha a fővárosát támadod...bumm megadta magát.
Fanatikus individualista mind,nem lehet velük mit kezdeni boldogság terén,viszont a bolygó gazdag ásványokban = rabszolga mindenki,aki ásvány vagy kaján dolgozik,két pop-ra purge a többit meghagytam,meglátjuk lesz-e belőlük valami a boldogtalanságból eredő divergence miatt.Az eddig alig 20 környékén csordogáló ásvány végre normálisabb 40 körüli értékre kúszott,így megépítettem az első kolonizálóhajót,a felszabadult flottával meg megtisztogattam továbbra is "lent" a frontier outpostom környékét és végre lett egy desert planet miután kiirtottam a drónokat akik odatelepedtek.

Na, talán végre békesség lesz,egy elég nagy potenciális (de beépítetlen) területtel,végre lehet majd haladni,a kolónia is mindjárt kész...na de mi ez itt, a rabszolgabolygó melleti rendszerben?
Egy ismeretlen birodalom kutatóhajója.Mintha megéreztem volna a továbbiakat,egy kicsit feljebb egy lakatlan rendszerben felhúztam gyorsan egy wormhole stationt.

Telnek a hónapok,persze az idegenek felveszik a kapcsolatot velem:
advanced AI startos military republic -130 alatti véleménnyel,superior státuszban 4 bolygóval...

Oh shit pillanatra sincs időm,elküldöm ugyan a nagykövetséget hozzájuk de nem sok reménnyel,pár hónap múlva riválisnak jelöl,majd kitör a háború. 1k haderőt jelentő stack az én majdnem maximumos 750 erőmmel szemben amit már nagy nehezen a háború alatt építettem fel miközben a rabszolgákat bombázza lenn délen.

Hát nincs más esély,megint be kell vetni a gerillataktikát,a korábban említett állomás segítségével a lakatlan rendszeren át (ő warp-os) mélyen a vonalai mögé ugrottam egyből,az admirálisom miatt sokkal gyorsabb vagyok nála,és ezzel a taktikával sorban kilövögetem az űrállomásait.Ami kicsit meglepő,hogy ezek a raidek 10% warscoret adnak nekem,és gondolom rá is vonatkozik azért navy force limit,sok pénzbe kell,hogy kerüljön neki a dolog.Egyszer majdnem elkap,de az emergency FTL megment kevés veszteséggel csak sok sérült hajóval,ő meg egyenesen követ vissza a bázisomra.Hát nincs idő javítani,megvárom míg bekúszik mélyebbre a naprendszerbe a gravity well mélyére,majd visszaugrok az anyabolygójához.Persze elkezdte építeni az új space portot,kilövöm, 56% warscore, 60% kell, mi legyen? Van még idő kezdjük el bombázni a bolygót...bumm megadja magát és elfogadja a vassal státuszt.

Szóval ezen a ponton van egy négybolygós advanced AI start vassalom,aki bár jelenleg utál,de talán nem reménytelen a megszelídítése,ha meg tudom tartani, 10 év után ugyebár integrálni lehet a birodalomba,most mindenesetre extra 1k haderőt biztosít nekem,kétlem,hogy bárki a környéken esetleg Fallen Empire kivételével belém merne kötni.Most minden azon fog múlni,mennyire tudok felépítkezni és megtartani,hogy ne lázadjon ellenem,érdekes lesz :) Egyébként még mindig csak 2222-ben járunk...

EA: It's in the crate!

(#43) Vesa válasza Madwe (#41) üzenetére


Vesa
(addikt)

Hát igen, ezt a rendszert még szokni kell. GalCiv-hez vagyok szokva...
De a kreditek úgy érték el a plafont, hogy mindössze +8-on állt a havi többlet. Mivel már mind az 5 kolóniám megvan és be is van építve, nem sok új épület jön ami +energiát fogyaszt. Egy idő után pedig nem is igazán foglalkoztam már a planéta bővítésekkel, mert 3 már betelt, a másik kettőn meg főként robotok dolgoznak akiket ellátok a szükséges energiával. Innentől csak annyiban foglalkoztam a kreditekkel, hogy mindig pozitívban maradjon -de ez ugye azt is jelenti egyben, hogy folyamatosan növekszik a felhalmozás, hacsak nincs újabb energiaszükséglet-. Aztán kaptam az üzenetet, hogy elértem a maximumot. Nem okoztt mondjuk különösebb gondot, de hónapokig nem adta be a megfelelő tech-et amivel kitolható lett volna a plafon.

Szokni lehet, de nekem továbbra is a látható tech tree egy kedvezőbb megoldás. Értem az 5 kolóniás limitet is, de pl. itt jobb szeretném, ha ez nem lenne és bármennyi bolygót kolonizálhanék és irányíthatnék. Együtt tudok ezekkel élni, mert a játék annyira kiváló és jó, hogy ezek bőven semmiségek, de ebben a tekintetben a GalCiv rendszere számomra jobb megoldás.

(#44) warcat válasza Vesa (#43) üzenetére


warcat
(addikt)

A peaceful trader népekkel az energy creditet gyakorlatilag 1:1 arányban el lehet cserélni ásványokra,így azért elég durva mert Betharian stone az egekbe röpíti egy rendszer értékét főlag ha más is van ott :)

EA: It's in the crate!

(#45) Vesa válasza warcat (#44) üzenetére


Vesa
(addikt)

Jó ötlet, köszönöm! :-)

Van már mod a tech-tree "problémára", nem teljes ez sem, de így már lénygesen tervezhetőbb akinek erre van szüksége.
Kipróbálom ma este...

(#46) Madwe válasza Vesa (#45) üzenetére


Madwe
(veterán)

Ez a mod csak megnagyítja az ablakot amibe bekerülnek a techek. Az alap 3-4 az eredetiben is elfér, ez akkor hasznos ha techekkel több techből választhatsz. Plusz infot sehol nem jelenít meg.

(#47) vvega30


vvega30
(senior tag)

Hali
Nézzétek el ha hülyeséget kérdezek, vagy értetlenül teszem fel a kérdést, kezdő vagyok de szippant ez a game rendesen...:)
Igazából ezer kérdésem lenne de most azt mondjátok el, hogy ugye elvileg csak a saját színemmel jelölt térképrészleten tudok bányászni ? Na most ha nem találok számomra kedvező bolygót, vagy majd elérem az itt említett 5 bolygós limitet, amivel ugye ki tudom terjeszteni a birodalmat, akkor, hogyan tudok majd új bolygókra bányát tenni?
Állandó energia hiánnyal küzdöm. Az influence is csak +3 és még nem igazán sikerült rájönnöm, hogy hogyan upoljam.

NEE NED ZB 6TNN DEIBEDH SIEFI EBEEE SSIEI ESEE SEEE !!

(#48) Madwe válasza vvega30 (#47) üzenetére


Madwe
(veterán)

Influenceből a +3 bőven elég, sőt! Azt igazából össze kell gyűjteni pár akcióra, meg kicsit pozítívban tartani. Ha kapcsolataid mellett is tudsz termelni egy minimálisat, akkor bőven jó vagy!

Az 5 bolygó felett létre tudsz hozni szektorokat, amiknek külön vezetőjük s gazdaságuk lesz a kiosztott területen, cserébe fejlesztik helyetted meg az általad beállított arányban adóznak neked.
Tudsz még outpostokat telepíteni amivel növeled a területedet.

Azonban ürbányászat elött mindig jobban megéri a földfelszínieket fejleszteni, azok olcsóbbak s hamarabb behozzák az árukat (alapesetben kb 2 év alatt, míg az űregységek 4 év alatt)

Creditet se kell túlizgulni, azt fogd fel úgy hogy áram, nem költőpénz. Az a lényeg hogy nulla alá sose menjen, az h most a bankban csak 10 van de folyamat növekszik vagy 1000 van de kicsit deficites még nem gond, a lényeg hogy nulla felett legyen. Creditből sosem költesz direkt, havi balansz van, ezért nem kell beraktározni.

Ellenben a mineralokkal, az az anyagköltség, abból költesz rendesen, abból mindig túl kell termelned, fel kell halmoznod, el kell költened, arra feszülj rá az elején.

(#49) Madwe válasza Vesa (#45) üzenetére


Madwe
(veterán)

Itt egy jó példa miért lehet ez a mod hasznos... quill bmeg :D 15. perc környékén mondja...

(#50) vvega30 válasza Madwe (#48) üzenetére


vvega30
(senior tag)

Jah látom videókban, hogy ott is +3-4 van nekik, csak ugye ha leteszek egy outpostot az -1.
1 bolygóm van de a környékben nincs másik olyan amire le tudnék telepedni ezért gondolkodtam outpostban, de így nagyon nem éri meg.

NEE NED ZB 6TNN DEIBEDH SIEFI EBEEE SSIEI ESEE SEEE !!

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Stellaris
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.