Star Trek Online -=MMORPG=-
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] Klímaváltozás, természetszennyezés
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Iginotus
őstag
Ha már a beamnél tartunk. Van infó arról, hogy a beam array mennyire szedi a palyzsot illetve mennyivel jobban mint egy dual heavy cannon? Mert sehol nem találtam leírást még csak arról sem, hogy a beam array jobban szedné a pajzsot mint egy cannon. És ez engem most kifejezetten zavar
Bár jelenleg 2 turret van hátul 2 dual heavy cannon elöl meg egy torpedó, hát nem sok minden van ami túléli az első ráfordulást (Ha bontja a cannon a pajzsot ha nem )
Plug and Pray... :)