Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Mr Dini:] Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- [Re:] [Argos:] MuzsikAI
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
cskamacska
addikt
A tldr mégis csak az, hogy feature creep miatt a töredékét tudják hozni a bejárható rendszereknek mint tervezték volt. Ez tökéletesen látható maguknál a bolygóknál is, kiadási idő nyúlik mint a rétestészta.
Nem kell ahhoz belsős infó annak belátásához, hogy ha a pályatervezők felét elküldik minecraft házakat vakolni(ami abszolút nem volt betervezve), akkor annyival kevesebb ember marad űrbázisok hegesztésére.
Freelancer anno kb addig készült és annyiba került mint egy korabeli MMO. 49 naprendszert sikerült összehozni, néhol bolygóra szállási lehetőséggel, miközben a korabeli MMO térképek kb akkorák voltak mint amit a Star Citizen egy kisebb bolygóra akar ráhúzni.
Ez persze jó, mert lehet bohóckodni majd földfelszínen is új célközönséget megragadva. Akik meg egyszerűen űrcsatáznának, azok meg így jártak.
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"