Hirdetés

2024. április 16., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Star Citizen

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-07-21 15:06:57

LOGOUT.hu

Az OFF-topic használata kötelező! F.A.Q. új játékosoknak!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#3036) Gyuri16 válasza Szőrös  (#3035) üzenetére


Gyuri16
senior tag

arrol mar tobbszor volt szo, hogy ez nem tipikus mmo lesz, hogy kimesz a falubol (kirepulsz a hangarbol) es tobb szaz/ezer masik jatekos fog ott nyuzsogni. Mindenki instanceban jatszik, amiket a szerver probal valamilyen modon feltolteni elettel, ez a match making.

Kicsit nehez ezt magyaraznom, bocsi ha erthetetlen :)

szoval egy urallomas korul mondjuk van egyszerre 200 hajo a szerver szempontjabol. Ez az osszes jatekos amerikabol, europabol, mindenhoznnan. Ezt ugye nehez lenne kivitelezni egyreszt a magas ping miatt masreszt a sok hajot a gepeink nem gyoznek rajzolni. Ehhez hozzajon az is, hogy egyszeruen tul nagy lenne a tumultus. Ami tortenik, hogy a szerver felosztja mondjuk 10 insta-ra, igy mindenki lat maga korul tarsakat, es elvezheto a jatek. Ez az egesz teljesen transzparens a jatekos szempontjabol.

Ha kuldetesre mesz, vagy csak kereskedsz, es mondjuk utazol A-bol B-be, akkor nyugodtan nyakadba ugorhat ellenseg aki arra jar. Ezt a szerver megoldja. A pvp slider azt befolyasolja, hogy mennyire akarsz NPC-ket, vagy valodi ellenfeleket.

A skill itt nem RPG skill, hanem a te valos tapasztalatod. Nem tudom, hogyan lesz implementalva, de lattam mar ilyen FPS-ben, hogy a multbeli erredmenyeid alapjan kapsz egy pontszamot, es a gep megprobal hasonlo ellenfeleket adni.

[ Szerkesztve ]

Nem vagyok egoista, csak uborkagyalu!

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Star Citizen
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.