Hirdetés

2019. október 23., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#27) peterkeT


peterkeT
(nagyúr)

Szeretném kérni, hogy próbáljuk megőrizni a nyugalmunkat és kölcsönös tisztelettel közelítsünk a másikhoza akkor is, ha nem ismerjük eléggé ahhoz, hogy eldöntsük, mit miért csinál. Sőt, akkor igazán.

Egyfelől nyilván adott lehetőségekkel kell élnie minden kereskedőnek, aki Magyarországon Sony gépet akar forgalmazni, ha valami hasznot is szeretne látni belőle. Nem hiszem, hogy vérlázító haszonnal dolgozna bárki is, biztosan lenne akkor olyan, aki lemond a haszon egy részéről, és jóval olcsóbban adja a gépeket, ezzel szemben a Sony noteszek mindenhol egyformán drágák.

Másfelől érthetőnek találom azt is, ha valaki a nyugati országrészben lakik és gyakran megfordul Ausztriában, hogy ott is megnézi a kínálatot, és ha kedvező ajánlatot talál, ott vásárol. Erre való az Unió. Fél-egy évvel ezelőtt rengeteget lehetett ezen spórolni, és bizonyos esetekben most is előfordul, hogy valami jóval olcsóbb kint, mint itthon - nem csak notebookokra gondolok.

Arról nem is beszélve, hogy vannak gyártók, akik bizonyos típusokat (vagy egész termékcsaládokat) nem is forgalmaznak itthon.

Másfelől pedig, ha figyelembe veszem lesaux beszámolóját egy másik topikban, amit egy (feltehetően) hibás objektívvel élt át egy nemzetközi márka hazai szervízével, nem is csodálom, ha valaki a külföldi kedvezőbb árakat és vevőközpontúbb garanciális ügyintézést választja. Még akkor is, ha kint is lehetnek tapló szervizesek, és itthon is lehet példaértékű ügyintézés, de tény, hogy az országnak e tekintetben van még hova fejlődnie (nem csak a szolgáltatóknak, néha bizony a vevőknek is).

Elnézést a brainstorming-szerű hozzászólásért, próbáltam mindkét fél álláspontját átgondolni, és ez lett belőle.

p

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.