Szia,
Ez elég bonyolult történet, hívtam régebben a supportot a burkolat miatt, ticketszámot nem tudok mondani sajnos nem jegyeztem fel
Afelől érdeklődtem h miért ilyen recsegős és kopós, de külsérelmi dolgokra nincs garancia. A support ajánlatot tett nekem miszerint szállítási díj ellenében elviszik és hozzák a gépet, ill. 2. v 3. (ami ugye tudjuk h nem kevés) árkategóriában kicserélik a házat, ha a hiba nem garanciális jellegű, és ugye ez valószínüleg nem az, így annyiban hagytam a dolgot. Ez a vásárlás után kb 3 héttel volt h észrevettem h kopik, azt hittem egyéni probléma, aztán beletörődtem.
Másik dolog, amivel már tényleg nem békéltem meg, az az, hogy a külső hangkártyámmal nem volt hajlandó működni se az eredeti recovery-s rendszer, se az általam felrakott vista, se a win7. Xp-n nem próbáltam mivel az FW hez nincs driver. Legalábbis én nem találtam a hivatalos oldalon.
Mindegyik OS-el recsegett a hang, előbb utóbb kilépett a szoftver amit használtam stb, holott rengeteg gépen használtam már ezt a hangkártyát, mai napig használom a mostani gépemmel, tökéletesen működik és nem is gagyi darab.
Eszem ágában sincs negatív dolgokat állítani a supportról, korrektek voltak nagyon, és nekik megszabják gondolom h mit tehetnek különböző esetekben.
A legfájóbb a dologban h nagyon drága gép, és egy ilyen géptől nem várja el az ember, hogy ne működjön rajta egy ilyen "számomra alap dolog".
[ Szerkesztve ]
Csak a puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!