Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#2) Smart Clinic válasza hali_tomi (#1) üzenetére


Smart Clinic
csendes tag

Kedves Tamás!

Sajnos valóban nem sokat segít a helyzet megoldásán az, ha mindenhova leírja ugyanazt a történetet, bár elfogadjuk a tényt, hogy nekünk minden esetben válaszolni illik.

A tisztánlátás kedvéért leírjuk a mi verziónkat is, hogy kerek legyen a történet, bár sok helyen már megtettük ezt. Mi szeretjük ezeket a nézeteltéréseket négyszemközt intézni és megoldást találni a problémákra, nem pedig generálni azokat.

Elöljáróban annyit szeretnénk megjegyezni, hogy a HTC készülékek javíthatósági szempontból nem a 10/10-es kategória. Erről nem mi tehetünk, nem a mi hozzá nem értésünk az oka, még csak nem is az Ön hibája, mint tulajdonosé, hanem a gyártóé, akik ilyen konstrukciójú készülékekkel piacra lépnek. Bizonyára Ön sem talált túl sok szervizt, akár garancián, akár garancián túli szervizelésre, akik ezt a típust elvállalják. Mi ennek ellenére szeretnénk megoldást kínálni az ügyfelek problémáira, mert ez a mi küldetéstudatunk.

Ön valóban akkumulátor cserét kért a készüléken, melyet kollégánk el is végzett. A készülék konstrukciójával kapcsolatos véleményünket általában meg szoktuk tartani magunknak, illetve belső köröknek, mert nem a vásárló tehet arról, hogy olyan készüléket vásárol, ami sajnos elég bonyolultan javítható.

Az akkumulátor csere után Ön visszahozta a készülékét, hogy a kijelző a felső sávban nem érzékel. Bevállaltuk, hogy mi hibáztunk. Ehhez a típusú készülékhez nem is tartunk kijelzőt, mert el sem szoktuk vállalni, de mivel mi hibáztunk, ezért berendeltük Önnek, melyre sajnos várnia kellett és egy 35 ezer forintos kijelzőt garanciában biztosítottunk. Nem értjük ezzel hol a probléma, leszámítva a várakozási időt, amiért ismételten elnézését kérjük, de gyorsabban nem tudtuk megoldani korlátozó tényezők miatt. Tudjuk, ez a tény Önt nem vigasztalja, meg is értjük, mi sem szeretünk várni. Ezért ezt a kritikát elfogadjuk.

Ezt követően még 3 alkalommal javítottuk garanciában a készülékét, minden esetben a megoldást helyezve fókuszba. Mindezt egy olyan készüléken, amin nem kollégáinkat védve, de máshol el sem nagyon vállalják. Még egyszer hangsúlyozni szeretnénk, ez nem Önnek szól, mert nem Ön tehet róla, hogy szervizelés szempontjából rossz konstrukciójú készüléket vásárolt.

Szemléltetésképpen azt tudjuk mondani, hogy úgy kell elképzelni, mint egy Peugeot autót, amin egyszer elindul a hiba, akkor sorban jön elő a többi. Azért mert az elektromos ablakemelő elromlik, nem fogják cserélni garanciában pl az izzókat.

Ezeket a dolgokat leszámítva, kollégáim minden esetben az Ön igényeit szem előtt tartva elvégezték a javításokat, hogy jó szájízzel távozzon tőlünk, viszont sajnos húznunk kellett egy határt, ami után már nem tudjuk a továbbiakban garancia keretein belül javítani a készülékét. Még akkor sem, ha Ön azt gondolja, hogy minden esetben mi voltunk a hibák okozói. Le kell írnunk, hogy sajnos ez nem így van.

Egyben vissza is kívánjuk utasítani az Ön jelzőit szervizünk és kollégáink felé. Cégünk minden esetben megoldás párti, de vannak azok az esetek, amikor határt kell húznunk, és nemet kell mondanunk. Az Ön esete is sajnos ilyen. Köszönjük megértését.

Üdvözlettel,
Smart Clinic

Smart Clinic - okostelefon és tablet szerviz - +36 30 630 22 77

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.