Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) hali_tomi


hali_tomi
tag

Sziasztok!

A következő tapasztalom volt a Smart Clinic nevezetű helyen:

Egy HTC One M8-at vittem be hibátlan állapotban akkumulátor cserére. Akkumulátor-csere után nem működött az érintőkijelző. Egy hónap várakozás után garanciálisan kicserélték az érintőkijelzőt (addig érdekes volt használni a telefon, úgy hogy csak alul érzékelt a kijelző). Ezután elromlott a wifi modul. Szétszedték átnézték, wifi modul újra működött. De közben estére kiderült elromlott a kamera. Újabb szervízelés, összerakás, elromlott ott helyben a SIM kártya modul. Újabb szétszedés, újabb összerakás, a HTC-hez vásárolható Dot-View tok érzékelője romlott el. Újabb szétszedés, összerakás. Elvileg minden jó, bár letesztelni mindent 5 percben elég nehéz.

Ahová eddig jártam szerviz (Mamut) ekkor bezárt, új nyílik a 13. kerületben. Közben észreveszem, hogy most a GPS modul nem jó (WIFI/GSM alapján pozicionál nagyjából, de az bizonyos app-oknak elég kevés). Szerviz, a 13. kerületben (mert ugye, ahová eddig jártam már bezárt): „Ezt biztosan nem mi csináltuk. Nem tudunk vele mit kezdeni.” – Hát biztos nem ők csinálták, biztos semmi köze ahhoz, hogy 8-szor kellett szétszedni a telefont és újra összerakni és minden romlott el szépen sorban. Nem értem, minek vállalnak el olyan készülék szervizelését, amelyhez nem értenek, úgy kb egyáltalán.

Pont a 13. kerületben lévő szervizes mondta, hogy előttem egy ugyanilyen telefont szedtek szét akkumulátor miatt, és miután összerakták a hangszóró nem működött, és szidták a HTC-t. Szóval a HTC a hibás, mert olyan telefont gyártott, amely túl bonyolult a SmartClinic szervizeseinek.

Kritikán aluliak, kontárok. Még egyszer: 8-szor kellett szétszedniük a telefont, egy akkumulátorcsere miatt, minek a végén a GPS modulom végleg elromlott és nekik ehhez semmi közük.

Ilyenkor mit lehet tenni? Azon kívül persze, hogy mindenhová leírom a történetemet.

Köszi.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.