Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Vistaboy


Vistaboy
veterán

Sziasztok!
Bizonyára sokan játszottatok annak idején a játék első két részével. A Serious Sam: The First Encounter (2001) és a Serious Sam: The Second Encounter (2002) egy amolyan igazi DOOM, vagy inkább Painkiller-szerű FPS volt, amiben egy Duke Nukem külsejű macsóval kellett szörnyek tucatjait elintéznünk, hogy azután továbbmenve a következő pályára, ismét kezdhessük elölről a hentelést. Amolyan igazi "darálós" FPS volt ez, hiszen jószerével csak a fegyverváltást és a tüzelést kellett benne használnunk (Persze azért volt egy-két könnyebb logikai feladat is benne, de ez csak annyi volt, hogy pl. egy adott helyen kulcsokat kellett felvenni, és azután visszamenni az előző pályára, és ott kinyitni vele egy ajtót, stb.). Ami viszont rabul ejtette a játékosokat, az a játék grafikájának nagyon szép kidolgozása volt. A Serious Engine nevű, saját fejlesztésű grafikus motort hatalmas nyílt területek - némelyiken elég sokáig tartott átfutni még harc nélkül is -, részletes textúrák és hatalmas, égig érő főellenfelek jellemezték, ami eléggé fejlettnek számított akkoriban. A játék fejlesztője - a horvát CroTeam - azóta semmit sem hallatott magáról, bár sokan reménykedtek, hogy titokban készítik a harmadik részt. Azután tavaly megjelent pár lélegzetelállító kép a Serious Engine 3.0-ról, amiből láthattuk, hogy nem akármilyen játék van itt készülőben. :R

A Serious Engine 3.0 egy teljesen újraírt, Next-Gen grafikus motor lesz PC-re és X360-ra, amivel a CroTeam három játékot is készíteni fog: az egyik még titkos, a másik a Serious Sam 3, a harmadik pedig egy katonai taktikai FPS, aminek a fejlesztését sajnos nemrég leállíttatta a kiadó. Ezek után a CroTeam nem az előzőleg hírekben szereplő Gamecock által fogja kiadni játékait. Pár napja váratlanul egy lényegre törő frissítés jelent meg a CroTeam hivatalos oldalán, amelyet Roman Ribaric igazgató tett közzé. A közlemény a cég üzleti dolgairól és a fejlesztés pillanatnyi helyzetéről szól. Kiderül belőle, hogy mióta 2002-ben kiadták a Serious Sam 2-t a team keményen dolgozik a Serious Engine 3 technológiáján. Erről a közeljövőben bővebben tájékoztatnak majd bennünket. ;)

Serious Engine 3.0 képek: KÉP 1, KÉP 2, KÉP 3, KÉP 4.

Az első Serious Sam 3 screenshot.

Roman Ribaric szerint a dolgok jól állnak, hamarosan izgalmas dolgokat fognak mutatni nekünk ígérete szerint. A rossz hír arról szól, hogy a következő generációs Serious Sam játékon még van bőven munka, így még megközelítő megjelenési idővel sem tudnak szolgálni a fejlesztők.

[ Módosította: philoxenia ]

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#2) djyuri válasza Vistaboy (#1) üzenetére


djyuri
őstag

Szerettem nagyon :K
Remélem azért idén még piacra kerül:)

(#3) Vistaboy


Vistaboy
veterán

Sajnos lejárt közben a MOD (lehetne hosszabb, viccen kívül), ezért ide linkelem a maradék képeket:

Ezek a képek a Serious Engine 3.0 által hajtott játékokból származnak.

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#4) juliabrilke válasza Vistaboy (#1) üzenetére


juliabrilke
addikt

A képek nem stimmelnek. Meg az ingame bescanneltet vissza tudnád tenni? Kíváncsi lennék rá.

(#5) Vistaboy válasza juliabrilke (#4) üzenetére


Vistaboy
veterán

Nálam minden oké velük.

Frissítsd a topikot, lehet hogy még a korábbi állapot van benne. Időközben szerkesztettem. ;)

A szkennelt ingame kép a legutolsó, sajnos egyelőre csak ez van.

Azért beteszem ide is, hátha:

[ Szerkesztve ]

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#6) Vistaboy


Vistaboy
veterán

Közben valóban eltűntek a képek, amiket korábban linkeltem.

Mea Culpa. :R

Akkor inkább az oldalt linkelem be, ahonnan származnak.

Még egyszer elnézést, de amíg ki nem léptem a PH!-ról, addig nálam minden oké volt velük. :B

MOD: Na, mire leírtam ezt, addigra ismét bejönnek a képek. Ki érti ezt? :DDD

[ Szerkesztve ]

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#7) Vistaboy válasza Vistaboy (#6) üzenetére


Vistaboy
veterán

LOL, ha rákattintunk az oldal linkjére, utána egyből jók a képek is. Addig nem. Érdekes. :DDD

Akinek nem jönnek be a képek a topikban, az kattintson először a linkelt oldalra!

[ Szerkesztve ]

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#8) juliabrilke válasza Vistaboy (#7) üzenetére


juliabrilke
addikt

Igen, valahogy én is így jártam. Valamikor jó, utána meg nem tudom megnézni. :W :DDD

Egy a lényeg: tetszik! :C

(#9) Peti78


Peti78
őstag

Ha valóban az lesz ami látszik, és megmarad a Serious Sam feeling és játékmenet, akkor nagy durranás lehet belőle. Multiban is mókás volt, remélem az is marad:D

Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G

(#10) keIdor


keIdor
titán

Jól emlékszem, ebben voltak a fej nélküli sikító emberek? :D Első rész talán...

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#11) Vistaboy válasza keIdor (#10) üzenetére


Vistaboy
veterán

Igen, azok kamikaze fej nélküli ordító emberek voltak, két bombával a kezükben, és állandóan fel akarták magukat robbantani veled együtt. :) Kemény rész volt, amikor a szélrózsa minden irányából csapatosan jöttek feléd, és ha kilőttél egyet, láncreakciószerűen felrobbant majdnem mind. :D Mondjuk néha meg alig-alig pár darab.

[ Szerkesztve ]

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#12) SeriousCsaba


SeriousCsaba
csendes tag

Jézusmáriaszenatyaúristen! :Y
Hol is kezdjem. Talán ott, hogy ez nem "The Third Encounter" lesz, hanem csak simán 3. Az első résznek két fejezete volt, a The First Encounter és a The Second Encounter. A 2. rész pedig a Serious Sam II volt. Kezdem unni hogy fél Magyarország azt hiszi hogy Second Encounter=Serious Sam II :W . A képen is az SS2 van, nem a Second Encounter. A Second Encountert tényleg 2002-ben adták ki, a 2-őt 2005-ben. És szerintem a játékosok többségét nem a grafika nyűgözte le, hanem a több ezer ellenség. Nem tavaly jelentek meg a képek, hanem tavaly előtt (2007). Azt az XBox 360-as dolgot nemtom honnan szedted. Nem három játékot készít, hanem csak kettőt (a honlapjukon három projektről beszélt: Serious Engine 3, SS3, titokzatos katonai játék) Nagyjából ennyi hiba volt benne (további infó: KATT)

Stay serious, by SeriousCsaba

[ Szerkesztve ]

(#13) Vistaboy válasza SeriousCsaba (#12) üzenetére


Vistaboy
veterán

Köszi a kiigazítást, de megkérhetlek, hogy legközelebb picit alacsonyabb vérmérséklettel tedd? Köszi.

Egyébként ha már egy ezelőtt egy hónappal írt hsz-t fikázol, akkor azzal is tisztában lehetnél, hogy azóta sok minden kiderült a játékról. A korábbi részekkel kapcsolatban igazad van, nem tudtam, hogy három jött ki idáig belőle, a Wikipédia csak ezt a kettőt írta. És én is csak kettővel játszottam.

Szóval akkor kérlek írj a Modker-topikba, hogy egészítsék ki az első hsz-emet az új információkkal.

Ja, és én meg már azt kezdem unni - ha már a téma szóba került -, hogy egy bizonyos játékban a HMCS (Helyi Menő Csávó) egyből fikázó hangnemben, fejbeverős smiley-vel körítve kritizálja a hsz-emet. Igaz, nem ismerek minden játékot annyira részletesen, de azért nem kell mindjárt leszólni. Írdd le ha hibásak az infók, és kijavíttatjuk.

[ Szerkesztve ]

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#14) fekeandras


fekeandras
őstag

A második részhez volt szerencsém, az jó kis vicces ész nélküli hentelés volt :DDD .Lanpartin két több órás idegörlő CS meccs közben jó volt vele lazítani (nameg a flatout2-vel).
Kíváncsian várom mit sikerült összekalapálni az előző részhez képest.Mert abban ha egyszerre 20-25 (vagy mégtöbb...) ellen rontott az emberre a szélrózsa minden irányából, képes volt egy-egy pillanatra meg akasztani a legjobb Core2 procis gépeket is.Remélem ezt már jobban optimalizálták.

(#15) PuMbA válasza fekeandras (#14) üzenetére


PuMbA
titán

"Kíváncsian várom mit sikerült összekalapálni az előző részhez képest.Mert abban ha egyszerre 20-25 (vagy mégtöbb...) ellen rontott az emberre a szélrózsa minden irányából, képes volt egy-egy pillanatra meg akasztani a legjobb Core2 procis gépeket is.Remélem ezt már jobban optimalizálták."

Te melyik játékkal játszottál? Nekem 50 ellenfélnél is ugyanolyan tukorsimán fut ,mint nélkülük egy egy magos celeronnal szerelt notebookon. Optimalizálásból csillagos ötös a program. ( amikor megjelent még csak Athlon XP és P4 procik voltak)

[ Szerkesztve ]

(#16) fekeandras válasza PuMbA (#15) üzenetére


fekeandras
őstag

ECS nForce4-A939, Sempron 3000+@2000Mhz, 1x1Gb/400, X800XT.Ezen a gépen bizony többször megakadt a játék.De ugyanúgy megakad az E2140@2,2Ghz, 4x512/667, X800XT gépemen is.Csillagos ötös?Muhhahhahha...
A Half Life 2! Az igen, de ez? :DDD

(#17) PuMbA válasza fekeandras (#16) üzenetére


PuMbA
titán

Serious Sam : The Second Encounter-ről [link] [link]beszélsz vagy a Serious Sam 2-ről[link][link]? Én az elsőről,az utóbbi tényleg rosszul sikerült. Nem is játszottam vele.

[ Szerkesztve ]

(#18) CsíkosMókus válasza PuMbA (#15) üzenetére


CsíkosMókus
aktív tag

Nálam is ugyanez volt látható, egy 1ghz körüli tbird röhögve vitte gf2-vel az első részeket.
Várjuk a SS3-at.

(#19) fekeandras válasza PuMbA (#17) üzenetére


fekeandras
őstag

Utóbbi.De még azt sem mondhatnám, hogy crackelt, feltört netes szar lenne mert eredetiben van meg a játék.Vagyis csak volt, mert már eladtam.

(#20) PuMbA válasza fekeandras (#19) üzenetére


PuMbA
titán

Akkor jól döntöttem ,hogy ki sem próbáltam. :)

[ Szerkesztve ]

(#21) fekeandras válasza PuMbA (#20) üzenetére


fekeandras
őstag

Szerintem nem mert összességében egy marha jó kis játék... :K

(#22) PuMbA válasza fekeandras (#21) üzenetére


PuMbA
titán

Végülis a Second Encounter-ben is ugyanaz van ,mint a 2-ben csak régebbi és nem szaggat. :C
A 2-t inkább lejjebb pontozták a kritikusok a technikai és optimalizálási gondok miatt míg a second encountert az egekbe magasztalták: [link] [link] [link] [link]

[ Szerkesztve ]

(#23) Vistaboy válasza PuMbA (#22) üzenetére


Vistaboy
veterán

A Serious Sam II-ben - ha jól emlékezek, de ha nem, majd a HMCS kijavít :DDD - csak az ugrik be, hogy az ATI új technológiáját demonstrálták vele - már nem emlékszem, mi volt az, de a textúrákkal kapcsolatban volt valami -, de később teljesen elfelejtettem a témát.

Akkoriban még nem volt netem, úgyhogy csak az újságokból tudtam nyomon követni a játékokat. És bizony a SS2 kimaradt az életemből - bár ha tényleg ennyi probléma volt vele, akkor nem bánom. :D

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#24) band1103


band1103
őstag

Nagyon várom a HD-t és a III-at is. Ha megtartják a hangokat és finomítják az ellenfelek mozgáskultúráját akkor már rossz nem lehet.

[ Szerkesztve ]

"A bölény királyul néz ki: tisztára mint egy rasta tehén !" # * Have a Nice Death!* ...powered by vérpistike... #

(#25) ollie válasza Vistaboy (#23) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

Nem textúra, az ATI truform-ot demonstrálták, ami soha nem lett népszerű és ki is halt a játékokból (eleve csak nagyon kevés játék támogatta). Pedig nagyon baba volt, a poligonszámot látszatra megsokszorozta a szögletes élek lekerekítésével, vagyis sokkal szebbek lettek a modellek. Gyakorlatilag egy kezdetleges tesszelációról volt szó. Egyébként úgy tudom, hogy - sajnos - már évek óta nincs is benne ez a fícsőr az ATI driverekben, tehát csak ősrégi driverekkel lehet kipróbálni (a DX8 és az első DX9-es generációval). Pedig emléxem, hogy még be is kapcsoltam Morrowind alatt, és sokkal szebb lett a játék a 9800PRO kártyámmal.

Hmm, most látom, hogy a Neverwinter Nights is támogatja a truform-ot.

[ Szerkesztve ]

***

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.