Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#901) Kai_Rong


Kai_Rong
senior tag

Én tegnap értem a végére PS4-en, eléggé élveztem, legalábbis a játék nagy részét.
De azért a Demon of Hatrednek a jó édesanyját, messze a legunalmasabb és egyben legfrusztrálóbb bossfight volt ezzel a HP poolal.

Az endingekhez visszatöltöttem a mentésemet a final boss után, szóval meglett az Immortality Severed, a Purification és a Return is. Főleg az utóbbi vetített elő érdekes dolgokat, talán egy sequelt vagy legalább egy DLC-t, ami Kínában játszódik majd?

A játék nagy érdemes a többi Souls játékhoz hasonlóan a lore, nagyon kellemes egyveleget alkot ez a soulsborne misztikum a japán Rinzai buddhizmussal összeboronálva. Persze, itt is baromi sok item descriptiont kell olvasni ahhoz, hogy összeálljon a kép, illetve érdemes megcsinálni minden mellékküldetést és interakciót az NPC-kkel. A Sculptorról pl. kiderült, hogy ő maga is egy shinobi volt, aki nem tudott Shurává válni, mert Isshin levágta a kezét, hogy ne tudjon többet ölni. A gyűlölet viszont azóta is emésztette őt, így lett belőle a játék végén Demon of Hatred. Mondjuk erre a kapcsolatra nem annyira nehéz rájönni, mivel ha az ostrom alatt visszamész a templomba, akkor az öregnek hűlt helye van.
Nekem az egész sztori meg mondanivaló a karmikus örökkévalóságot szimbolizálta. Ezzel analóg már várom, hogy jöjjön az újabb végigjátszás az NG+ módban, ezúttal a kimaradt ending a cél.

PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

(#902) #10186752


#10186752
törölt tag

Nos, rájöttem, hogy nincs mese, be kell tanulni az utolsó harcot. A cél az, hogy úgy jussak át a harmadik fázisba, hogy maradjon petárda.

Az öreg robbantós támadását csak azzal lehet megakadályozni, ami ugye amúgy mindenképp sebez, és kurva nagyot.

Első fázis már sima liba, legtöbbször a HP-ja felénél megy a deathblow, persze van még olyan próba, amikor hülyére aláz itt is, ha nem jön ki a lépés.

A máodik fázist most tanulgatom, hogy shadow rush nélkül is meg tudjam csinálni, a harmadikban még fejetlenkedem kicsit. :)

Ebben benne lesz nekem még pár órám, az biztos.

(#903) Kai_Rong válasza #10186752 (#902) üzenetére


Kai_Rong
senior tag

Nekem úgy sikerült az utolsó harc, hogy végig agresszív voltam. A kilométeres ugrálásai miatt először azt hittem, hogy egyszerűbb lesz szaladgálni előle, de mivel rohadt hosszú a HP csíkja, ezért nagyon elhúzódott a harc, szóval taktikát váltottam és upfront nekimentem.
A második fázis Shadowrush nélkül se túl vészes, mert nincs túl sok támadása. A sima 3-5 kardcsapásos támadásának az időzítését gyakorold egy picit, az egy jó 15%-nyi ingyen posture damage. Amikor hátrébb ugrik és visszarakja a katanáját a scabbardbe, akkor szaladj, mert vagy egy sweep attack lesz belőle, vagy pedig egy cross slash. Ha egyéb esetben a piros kanjit látod, akkor az thrust attack lesz, azt ugye Miki counterezheted. Ha jól csinálod, akkor 65-70%-os HP-nál már mehet a Deathblow.
A harmadik és negyedik fázis egy fokkal komplikáltabb. Az ugrását tudod counterelni azzal, ha felé dodge-olsz, ezzel pont a háta mögé kerülsz, és be tudsz vinni két ütést. A támadásai itt már sokszínűbbek, szóval adj magadnak egy-két kört, hogy kitapasztald azokat és gyakorold a deflectet.

És még egy tipp: a firecrackerrel azonos hatása van a Fistful of Ashnek is ;)

PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

(#904) #10186752 válasza Kai_Rong (#903) üzenetére


#10186752
törölt tag

Köszönöm a részletes tippet, de szerintem nem egy bossról beszélünk.

Én Emma+Ishinhről beszélek, ott csak három fázis van.

(#905) Kai_Rong válasza #10186752 (#904) üzenetére


Kai_Rong
senior tag

Valóban, az a másik ending :D

PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

(#906) Yodamest


Yodamest
addikt

Na a végső 4 fázisú áramkör után, mentem a demonhoz, hogy ebből a végigjátszásból az összes boss meglegyen. Hát a demon már sehol nem volt a final bosshoz képest, rengeteg időd van, hogy üsd stb, le is ment kb 6. próbára.

Szegény belezőt sajnáltam, ő előbb csinálta a démont, (annál is elvolt vagy 3 napig) majd utána ment a végső bosshoz, nem akarta elhinni a chatelőknek, hogy most jön a neheze :) "Á ezekben a játékokban mindig az opcionális boss a legnehezebb, ennél nem jöhet durvább, ma meglesz" mondta, majd 3-4 óra próbálkozás után belátta, hogy ez a boss a legnehezebb az egész szériát tekintve is, szóval igaz a szóbeszéd. :DDD Ilyennek egyébként még nem is láttam talán, komolyan anyázott már, ragelt, pedig ő aztán tényleg nem szokott. Totál letargiába volt esve a stream végére.

Én meg elkezdtem újra, de nem mentem NG+-ba, hanem teljesen fresh startot indítottam, jobb szeretek a 0-ról végigmenni úgy, hogy mindent újra összeszedek, mindennek újra van jelentősége. Így már jóval könnyebb a játék a megszerzett tapasztalatokkal és a megfelelő fejlesztésekkel. 1. alkalommal pl. minden skill pontom arra ment el a játék végéig, hogy a monk ágat fejlesztettem, azt hittem milyen jó lesz, persze kiderült, hogy totál haszontalan minden ami ott van. Most teljesen más, hasznos dolgokat fejlesztek.

[ Szerkesztve ]

(#907) YAKEN válasza Yodamest (#906) üzenetére


YAKEN
aktív tag

Az a jó a nulláról kezdésnél, hogy van motiváció megint kicsinálni minden minibosst. Nekem így ng+2-ben már semmi, csak a kötelezőket tudom le, mert szart sem ér nálam az arany sem, megvettem minden fejlesztést. Skillekből is már csak 6pont kell és az összes fát kimaxolom. Idáig a lovas, cursed monk, genichiro levágva és nem haltam még meg egyszer sem. :D
Már rutinból megy minden. Semmi skill mozdulatot nem csinálok már csak a jól időzített deflect és tűzijátékot tolom.

(#908) BOBAKILL válasza YAKEN (#907) üzenetére


BOBAKILL
őstag

Lassan menni fog egy kézzel kontrollerrel is. :DDD

(#909) sp8787 válasza Yodamest (#906) üzenetére


sp8787
addikt

Te vmi belezo vagy ki a t*kom promoter vagy vagy mi?

(#910) Yodamest válasza sp8787 (#909) üzenetére


Yodamest
addikt

nem csak követem a Sekiros életpályáját és esetenként felhozom őt is, ha valami miatt kapcsolódik a gondolatmenetemhez ;)

(#911) #10186752


#10186752
törölt tag

Na, lenyomtam a final bosst. A szerintetek könnyebbet. Olyan nagyjából 3 órányi próbálgatásom van benne, lehet, hogy négy.

Hazajöttem a melóból, először felültem a szopórollerre, az első hat próbából át sem tudtam menni a második fázisba se.

Aztán javultam, majd egyszer már a harmadik fázisban piros volt a posture-je, még egy shadowrush vagy petárda kellett volna, de levágott.

Utána három próbára meg sikerült is.

A lényeg, hogy aki ezt a befejezést választja, az maradjon közel a harmadik fázisban hozzá, és akkor csak védeni és kerülgetni kell, nem tud tüzes támadást csinálni.

Huhh, olyat kiabáltam a végén! :C Nem győzött le a játék!!!

Most dilemmában vagyok: NG+ vagy betölt penről a döntés előtti állást, és menni a másik irányba?

(#912) YAKEN válasza #10186752 (#911) üzenetére


YAKEN
aktív tag

Gratula. :)
Kíváncsi leszek, szerintem holnap már összetalálkozom vele én is és akkor már tényleg meglesz a játék összes mini/főbossa. Már csak hirata van hátra, minden más leölve.

(#913) #10186752 válasza YAKEN (#912) üzenetére


#10186752
törölt tag

Köszi.

Elkezdtem NG+. Geniig jutottam gyorsan, totál elfelejtettem a movesetjét, majdnem lekaptam az első bogyóját. :)

De szerintem holnap visszatöltöm a döntés előtti állást, és még megnézem, hogy mit hagytam ki.

(#914) YAKEN válasza #10186752 (#913) üzenetére


YAKEN
aktív tag

Lesz teendőt még bőven azért. Ha a másikat választod, akkor majd menj a cursed monk utáni barlangba imádkozni. Fasza kis helyre fogsz kerülni. Meg van még két opcionális boss is. Az egyikhez hallgatózni kell, kuro szobájában 3-4x. Meg Emma és az upgradelő faszit is, utána Emmával kell beszélni és Hiratában is lesznek így változások. Szóval lesz vagy 5-6főboss, akiket még nem is láttál. Plusz a poisonos/lövészes helyre is nézz vissza, ahol a barlang van.

[ Szerkesztve ]

(#915) #10186752 válasza YAKEN (#914) üzenetére


#10186752
törölt tag

Akivel tudomásom szerint nem harcoltam, az a valamilyen bagoly, a cursed monknak nem a cursed alakja, valami demon hatred, meg a főboss. Ja, meg nem vágtam le egy headlesst sem, csak a majmot. Meg a víz alatti lehetőségeket is fel kéne fedeznem.

Szóval van még mit nézni.

(#916) YAKEN válasza #10186752 (#915) üzenetére


YAKEN
aktív tag

Van még ezeken kívül is. :)

Hirata memo 2-ben is lesz bagoly, de egy baszóbb típus. Az új mapon van egy sárkány is. Plusz látogass el abba a barlangba, amit írtam. Ott is vár rád valami "könnyű" boss. XD

(#917) BOBAKILL


BOBAKILL
őstag

Hali!

A Bundled Jizo Statue item az visszatölti a felélesztésünket úgy olvastam a leírásban. Mondjuk azt nem értem hogy volt eddig 2, most csak 1x tudok újraéledni. Ha ellövök egy ilyet akkor lesz megint 2? Számít hogy hol?
Bocs a láma kérdésért.. :B

(#918) atainprison


atainprison
senior tag

Na ma gyorsan végigszaladtam NG+2-n megcsinálva a Shura endinget. Hát nem mondom a "könnyebb" főboss se volt túl könnyű, kellett hozzá egy 5-6 próba mire lement, az utolsó tüzes fázisa az egy kicsit szívás. Az összes többi boss meglett elsőre, majd holnap töltök is fel pár videót.

BOBAKILL: még sosem használtam azt az itemet, de tippre csak azt a feléledést tölti vissza, amit killekkel lehet alapból, amihez restelni kell szerintem azt nem adja vissza.

[ Szerkesztve ]

(#919) Imilenni


Imilenni
addikt

A Shura endingel van lehetőségem arra hogy megöljem a múltbéli Aput?

Press "F" to pay respects.

(#920) Kai_Rong válasza Imilenni (#919) üzenetére


Kai_Rong
senior tag

Nincs

PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

(#921) Imilenni válasza Kai_Rong (#920) üzenetére


Imilenni
addikt

Szóval akkor muszáj vagyok megint megküzdeni Sword Saint Isshin Asnia-val?

Press "F" to pay respects.

(#922) atainprison válasza Imilenni (#921) üzenetére


atainprison
senior tag

Bezony ;] .

(#923) YAKEN válasza Imilenni (#921) üzenetére


YAKEN
aktív tag

Én is megküzdöttem vele újból, pont azért amiért te neked is kell majd. De másodjára könnyen ment, szerintem te is levágod hamar.

(#924) cocobanana


cocobanana
tag

Na én befejeztem a játékot. Nagy nehezen sikerült leölnöm a végső bosst kb, 6 órába telt. 1-3 fázis egész jól ment az utolsó próbálkozásba. Viszont a 4. fázisba már annyiszor haltam előtte, hogy itt taktikát váltottam, és csak sprinteltem végig. Amikor ugrott Isshin, akkor ütöttem belé egyet, majd megint futottam és ezt a taktikát ismételtem amíg el nem fogyott az utolsó hpja. Nem a legszebb módja volt, de nem érdekelt, mert utolsó fázisba egyszerűen annyit sebez a hpmra, meg a posturemre, hogy akárhogy is próbáltam nem ment. Szóval ezzel a taktikával meg lett. Most, hogy legyőztem én jó pár hónapig elő nem fogom venni ezt a gamet, nem érdekel a new game +. Az endingeket végignéztem, elég volt ebből a játékból. Az utolsó boss harc nekem baromira elvette már a játéktól a kedvemet. Előtte nem játszottam a DS meg ezekkel, mert nem tetszik az a sötét környezet. Ezzel is azért kezdtem el játszani, mert tetszett a világos táj, meg a japán vonal. Majd az év vége felé újra előveszem, csak azért, hogy ki maxoljam a trófeákat.

(#925) Kvelstadt válasza cocobanana (#924) üzenetére


Kvelstadt
veterán

Az a baj isdhinnel mikor tolja ezt a körbe csapós támadását ami előtt nincs piros jelzés mégsem védhető, vagy a villámja amit kb azért raktak a játékba hogy ha van elég skilled védeni az ütéseit akkor majd ezt az olcsó szar támadást hátha beszopod.
Persze tudom, kerülhető meg visszaürhető meg kikerülhető, de bazz ő a nagy szent kard a legj9bb kardforgató.
Elvártam volna tőle hogy vívjunk ne pedig a hülyeségei elől rohangáljak.
Túltolták ezt a fromsoftos srácok. Oké a fantasy környezet de nem tudtak hogy nehezíteni az ilyen bossharcokon.

"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"

(#926) chungee


chungee
addikt

Estét!

Genichiro-t legyőztem és mégis csak 2 rószaszín pontom van :( Ismerősnél már 3. Vagy nem függ össze:F

(#927) atainprison válasza chungee (#926) üzenetére


atainprison
senior tag

(#928) atainprison válasza Kvelstadt (#925) üzenetére


atainprison
senior tag

Egyik támadása elöl sem kell rohangálni. Mindegyik speciális támadása kivédhető egy dodge vagy ugrással. Egyébként én nem úgy ismerem a Fromsoftware játékait, ahol élethű bossok/küzdelmek vannak, szóval, ha csak sima vívás lenne az utolsó bossnál, nekem elég kiábrándító lenne.

(#929) atainprison válasza atainprison (#918) üzenetére


atainprison
senior tag

(#930) Kvelstadt válasza atainprison (#928) üzenetére


Kvelstadt
veterán

Az a baj, és ez lehet csak az én bajom, de nem láttam épp mire gyűjt és volt hogy fel akartam ugrani rá mikor előre tolta a suhintást.
Meg az a baj hogy az elején megtanították ezt a deflectere és posture-re épülő harcrendszert és ez nekem nagyon megtetszett és ezzel együtt az a baj hogy lehet már én öregedtem ki, de nekem elegem lett ezekből olcsó effektekből amivel valszeg besebez ha már a sima vágásokkal nemnagyon tud.
Viszont ezek még mindig nem akkora bajok hogy dobjam a játékot csak nem a kedvenc dolgok, szóval irány az ng+ meg a platina meg a többi ending.

"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"

(#931) #10186752 válasza atainprison (#918) üzenetére


#10186752
törölt tag

"Hát nem mondom a "könnyebb" főboss se volt túl könnyű, kellett hozzá egy 5-6 próba"

Négy órát szoptam vele, mire meglett végre tegnap délután. :F

(#932) #10186752


#10186752
törölt tag

Tegnap én is befejeztem a játékot, a Shura-befejezéssel.

Nem tudom, milyen a többi befjeezés, én nem tudom név szerint őket, de most pihenve rá a véleményem a játékról a következő a BB platina, és az összes DaS DLC-stől történő megevése, Das3-ból NG4+ után.

A játék látványvilága számomra alulmúlta a várakozásokat, a japán táj és helyszínek nem tudták adni azt a brutális atmoszférát, amit a Bloodborne árasztott például.

A játék nagyon igényesen meg lett csinálva, én buggal nem találkoztam benne, nagyon szép a menüje, a HUD, áttekinthető, szép fontokkal, leírásokkal, ez nagyon tetszik benne. Zeneileg nekem elmarad a korábbiaktól, bár ebben is van pár nagyon jó muzsika.

Harcrendszer. Nos. Sokat beszéltünk róla, ez a játék brutális learning curve-vel rendelkezik, messze a legnagyobb From-játékokban. Most, hogy elkezdtem az NG+-t, és az első két minibosst röhögve levágtam, mobokat bedaráltam azt mondom, hogy kicsit túltolták ezt a nehézséget. Szerintem jól tette a From, hogy mert receptet váltani, egy teljesen más harci stílussal, de én azt úgy beszoptam, hogy csak az endboss három órája utána fordult bennem át valami, és érkeztem meg oda, ahova a játék legelejétől kellett volna: az agresszív, támadó-deflectelő, mikiriző harcmódhoz. Magyarul, a játék végére tanultam meg, hogy is kell a játékot játszani.

Sajnos az olcsó fejlesztői húzások mellett nem tudok elmenni. Én vagyok a világverő shinobi, akitől mindenki fél, a szuper képességekkel felvértezett harcos, mégis, az utolsó faszparaszt csőcselék olyan gyorsan tud 4-5-öt vágni, amire én az összes képességem birtokában sem vagyok képes. Vagy Emma, az orvos, aki van vagy 35 kiló, egy ütésével leveszi a fele HP-mat úgy, hogy 18-as a vitalitym, én, a világverő shinobi meg eltalálom, és lemegy a HP-ja egy tizenötöde. :F

A bossok duplázása a kínai piacra való, nem egy From-játékba. Fejlesztői kudarcnak tartom, hogy ha levágok valakit, pár pálya múlva ismét visszaköszön, ugyanúgy azt is, hogy duplázzák a bossokat: a faszparasztnak nem elég, hogy egyet kell levágnia, adjunk neki még egyet, szimultán. De ha még az se elég, akkor csináljunk egy harmadik fázist is, amikor azt hiszi, hogy csak kettő van. Ez über gagyi húzás.

Összességében kellemes játék volt, de ebben sosem lesz 11 végigjátszásom, mint a Bloodborne-ban. Nekem jobban bejött a klasszikus From-stílus.

Úgy érzem, most nincs kedvem a többi endinghez, meg a szopó bossokhoz. Lepörgött a credits, én nyertem, és nem a játék győzött le, itt kell megállni. Ha továbbmennék a többi irányba, megint felülnék a szopórollerre, és ehhez egyelőre semmi kedvem.

(#933) ThySoul válasza #10186752 (#932) üzenetére


ThySoul
senior tag

Mondjuk a BB sem a klasszik From, és eddig más From játékokban is volt boss duplázás

(#934) #10186752 válasza atainprison (#929) üzenetére


#10186752
törölt tag

Pillangót megnéztem, jól toltad. Bár nem értem, mi értelme a dobálásnak, amikor a levegőben van, ha aláfutsz, és leesik, van két ingyen ütésed.

(#935) YAKEN válasza ThySoul (#933) üzenetére


YAKEN
aktív tag

Hát igen volt egy pár.
Pl. Shelter demon, Capra demon amiből később sima ellenfelek lesznek, Gundyr. Persze itt a Sekiroban van azért dögivel.

(#936) pomk válasza BOBAKILL (#862) üzenetére


pomk
őstag

Én a 1xest használtam az Armored Warrior-nal. Nagyon jól bevállt ellene.
Lassú, de ha az ellenfél is az akkor használható. :)

(#937) BOBAKILL válasza pomk (#936) üzenetére


BOBAKILL
őstag

Ha le tudod bénítani egy kis időre a bosst akkor hatásos lehetne de én inkább a gyors skillek híve vagyok.

Más:
Tegnap megvolt Gecicsíra, hazaérve viszonylag pihent aggyal elsőre lement. Persze már megvolt a terv ellene, igaz csak az első2 fázisra. Most alig dodgeoltam, próbáltam alkalmazni amit a játék is belém akart verni, a frontális deflect alkalmazását, mikiri countert, stb. És lőn világosság..sikerült. Igaz a 3.menetben csak ütöttem vertem mint az állat és bevált a taktika. Ott már nem mikiriztem és tudom hogy a villámlós támadást vissza lehet csapni rá de inkább elkerültem. :) Marha jó volt a végén a yes, indeed duma. :D
A játékban egy a fontos amit kezdek én is megtanulni, az a more deflect, no dodge!

Annyiban csatlakoznék Ulti papa véleményéhez hogy nem biztos 5ödjére is nekiállnék a játéknak, bár még hajt a lendület, sztem a ng+-t is megcsinálom, vele a trophykat stb. Aztán meglátjuk. Egyelőre még messze a vége. A harcrendszer, bossok miatt teljesen más a végigjátszási faktor mint DS-ban. Plussz ha feloldottál minden skillt stb akkor mi marad? Remélem lesz 2-3 dlc is azért.
A látvány baromi jó, bár engem egy ds3+nioh egyvelegre amlékeztet. Niohnál azért sokkal szebb.
Hiányolom hogy nincs más ruhánk, egy párat belerakhattak volna. Jó tudom, ninják vagyunk meg minden de azért jó lett volna armorok után kutatni. Az a másik fájdalmam a játékkal hogy alig van pár item amit fel lehet lelni. Azok sincsenek elrejtve annyira. A zene eléggé langyos, ez már az elején is feltűnt. Semmi extra csupán hozza a kötelezőt. (például a nier automata zenéje a mai napig megszólal a fejemben ha eszembe jut a játék, ami minden szempontból zseniális. A többi DS zenéje is hozza a hangulatot, itt ezt nem érzem..)
Én azt mondom hogy hála égnek tudott újat mutatni a from és a sok souls után már ideje volt. Nem lett olyan zseniális és egyedülálló mint a BB, de ha a BB a 10es skálán 10 akkor a Sekiro olyan 8-8,5 nálam.

(#938) atainprison válasza #10186752 (#934) üzenetére


atainprison
senior tag

Köszi, a shurriken dobálásnak sokszor nem volt értelme, csak azért csináltam, mert látni akartam mikor tudom leverni vele a levegőből és mikor nem. Az eddigi végigjátszásoknál nem használtam.

BOBAKILL: "more deflect, no dodge!" Ez az, amire sok videókat látva nagyon sokan nem jönnek rá. Összevissza ugrálnak és dodgeolnak, ahelyett, hogy folyamat támadni és deflectelni próbálnának. Ezért nem mennek le a bossok sok embernek (főleg az utolsó) és ezért kell órákat próbálkozniuk mire esetleg sikerül. Nekem Genichiro-nál esett ez le és onnantól csak ezt gyakoroltam és azóta egy boss sem szívat meg túlságosan.

[ Szerkesztve ]

(#939) atainprison


atainprison
senior tag

Harmadik végigjátszás után, ha nekem is össze kellene hasonlítanom a DS szériával (BB-vel nem tudom, mert azzal nem játszottam), akkor ezt mondanám:
- zene és a világ jobban tetszett a DS-ben (főleg DS3- ban)
- harcrendszer viszont egyértelműen sokkal jobban tetszik a Sekiro-ban és mivel a gameplay nagy részét a harc teszi ki, ezért nekem a Sekiro van a DS széria fölött (mondjuk nekem a DS2 az alapból a hulladék kategória, szóval inkább csak a DS1 és DS3, ami bejön).

(#940) sp8787 válasza BOBAKILL (#937) üzenetére


sp8787
addikt

Mondjuk ez a grafika dolog azert erdekesen szubjektiv meg vmennyire kapcsolodik a palydesign-hoz is. En peldaul amikor eljutottam a Cousteau-s teruletre ott instabezartam es azota elo se vettem.

(#941) Yodamest válasza atainprison (#939) üzenetére


Yodamest
addikt

Ha no dodge, akkor azt nem tudom csak mit csináltok az olyan esetekben, amikor szétverik a posture bárotokat? azért sok olyan helyzet van, amikor kell a dodge vagy az elrohanás. A final boss spear fázis is olyan, ha a közelében vagy pillanatok alatt szétver ezért inkább taktikusan kell fellépni ellene és mid range-ben maradni. Egyszerűbb példa még a zsiráf százlábú akármi, ott is a kombó végén muszáj kitérni, mert nem bírod az egészet le deflectelni egy barral.

(#942) Yodamest válasza Yodamest (#941) üzenetére


Yodamest
addikt

de az albino kongot is mondhatnám, ott pl. tök haszontalan a deflect sokkal könnyebb mögészaladgálni.

szerintem itt balanszban van minden épp azért olyan nehéz, mert mindent kell használnod, deflect, dodge, kanji moveok

[ Szerkesztve ]

(#943) atainprison válasza Yodamest (#941) üzenetére


atainprison
senior tag

A no dodge more deflectet nem kell szó szerint érteni. Egyértelműen én is szoktam néha használni a dodgeot és az ugrást is. A probléma az, amikor az embernek a taktikája szinte csak ezekre épül és meg se próbál deflectelni. Egyébként ha jól csinálod nem verik szét a posture-d. Én mikor már nagyon magasan van, elugrok és védekezéssel visszatöltöm vagy használom az Ichimonji skillt. Az utolsó boss és a százlábú sem veri le a postured gyorsan, ha sokat deflectelsz, csak ha sokat simán kivédsz. Ami még nagyon fontos (ezt jó pár bossnál észrevettem), hogy ha a boss egy kombó ütéssorozatot tol, akkor a legfontosabb, hogy az utolsót deflecteld, mert azzal sokszor kibillented az egyensúlyából és sok posture sebzést is kap.

[ Szerkesztve ]

(#944) atainprison válasza Yodamest (#942) üzenetére


atainprison
senior tag

Itt egy no damage-es utolsó boss kill. Így lehet a leghatékonyabban legyőzni és a srác csak a spec támadásoknál dodge-ol, a többi mind deflect.

(#945) Yodamest válasza atainprison (#943) üzenetére


Yodamest
addikt

Ichimonji-val kapcsolatban egy tipp, bár biztos ismeritek, de biztos van aki nem, hogy érdemes levegőből, ugrásból eltolni a skillt. Így rengeteg időt lehet megspórolni, én mindig így használtam a játék vége felé már. Ez azért van, mert simán csak álló helyzetből használva csomó idő mire felemeli a kardot, viszont ha ugrasz az ellenfél felé és úgy használod, akkor ez az animáció kiesik és a földet éréskor azonnal rá is csapsz vele, majd jöhet egyből a második csapás is az Ichimonji-val.

Lehet ez tök evidens és vágjátok, de volt, aki arra panaszkodott, hogy lassú skill, na ő biztos nem ismerte ezt a felhasználási módját. :) Nálam ez game changer volt, főleg az olyan bossoknál, mint a corrupted monk. (ő nagyon érzékeny az Ichimonji-ra)

[ Szerkesztve ]

(#946) atainprison válasza Yodamest (#945) üzenetére


atainprison
senior tag

Na ez nekem új, nem szoktam ugrás közben használni combat artot, majd kipróbálom (azt azért érdemes tudni, hogy ahhoz ki kell fejleszteni egy skillt, hogy tudd ugrás közben használni).

(#947) Yodamest válasza atainprison (#944) üzenetére


Yodamest
addikt

A final bosst (4 fázis) én végül csak úgy tudtam legyőzni, hogy midrangeban maradtam, mert túl közelről egyszerűen nem tudtam lereagálni a mozgását. Kis távolságból sokkal átláthatóbb volt, hogy épp mit készül csinálni és lényegében ha ugrott alámentem megveregettem, ha meg a kombóját tolta távol maradtam és a végén a szúrásnál mikiriztem. Villámnál visszavertem vagy simán csak elugrottam oldalra. Ezzel a módszerrel 1.-re lement, 8 óra try után, nekem ez jött be, hogy nem vagyok az arcában.

(#948) Yodamest válasza atainprison (#946) üzenetére


Yodamest
addikt

A skill kifejlesztés nem ahhoz kell, hogy prostetiket tudj levegőből használni? pl. a shurikent? Combat arthoz nem rémlik, hogy kellett volna. Durva am, tutira vettem hogy te biztos ismered ezt, de akkor az én találmányom úgy látszik :DDD Próbáld ki igazi game changer, lényegében egy instant skill lesz belőle és ez a többire is igaz csak kár, hogy a többi full haszontalan. :DDD

Még talán a monkos ág végső skilljét jó így levegőből eltolni, mert az úgy indul, hogy felugrik a karakter (addig sebezhető) majd lecsap a lábával és onnantól indít egy hosszú kombót, amit a ninja minibossok is tolnak ellenünk lényegében ugyan azt csinálod meg. Na ha ezt a skill ugrásból toljuk el, akkor egyből lábbal egy rúgással érkezünk lefelé kispórolhatjuk a felugrási animációt, ami alatt nagyon sebezhetőek voltunk. Így még az is használhatóvá válik.

[ Szerkesztve ]

(#949) Kai_Rong válasza BOBAKILL (#937) üzenetére


Kai_Rong
senior tag

Szerintem a grafika a helyén van, én nem panaszkodom rám. A Soulsok közül csak a Demonnal és az első Dark Soulsszal játszottam, azért a maguk idejében bőven a piaci átlag alatt voltak a grafika tekintetében :) Illetve szerintem a Bloodborne se túl szép, most kezdtem el három hete, és nem voltam lenyűgözve. De tény, hogy az már egy 4 éves játék.

A zenék valóban underwhelmingek voltak. Mondjuk a NieR-t nem fair felhozni példaként, Yoko Taro játékai grafikában elmaradnak az aktuális trendektől, de zenében mindig magasan verik a mezőnyt.

PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

(#950) atainprison válasza Yodamest (#948) üzenetére


atainprison
senior tag

Igen, a protézishez is kell, de a combat arthoz is (Mid-air Prosthetic és Mid-air Combat arts vagy valami ilyesmi a skillek neve). Ki fogom próbálni, de nekem nem lesz game changer, mert én eddig is nagyon keveset használtam combat artot. Nekem tökre élvezetes csak simán, combat art, protézis nélkül leverni a bossokat.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.