Üdv mindenki.
A játék sajna egy ideig várat magára, (addig egy percet se nézek belőle hogy teljes meglepetés legyen) de egy teljesen spoilermentes véleményt szívesen olvasnék róla. Milyen a játék, nehéz e, nehezebb e mint a DS-ek, jók a bossfightok, van e NG+, a történet milyen ésatöbbi
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [CPT.Pirk:] "Fényhűtés" ciksorozat (tuningnet.hu)
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
ThySoul
senior tag
onkelz
aktív tag
Az Unseen Aidet hányszor lehet visszaállítani 30%ra?
#80123904
törölt tag
Eddigi tapasztalataim alapján ahányszor akarod (illetve van elég itemed).
onkelz
aktív tag
szuper, köszi
Rony949
őstag
Hogy nehéz-e? Feltétlenül.
Hogy nehezebb-e mint a Souls-játékok? Nem teljesen egyértelmű. Maradjunk annyiban hogy másabb. És sokkal gyorsabb tempót kínál. Ha már Souls-játékok, leginkább a Bloodborne-hoz hasonlítható, de az se 100%-osan. Full akciójáték az egész, a harcok során szinte folyamatosan használni kell a dodge funkciót és az sem árt, ha benyomsz egy-két parryt. Ha a Souls-játékokban nem igazán ment a parryzés, akkor lehet ez nem a te játékod lesz...ellenkező esetben hajrá! Ez a játék inkább az agresszívebb harcmodort hálálja meg, de itt is érdemes előbb kitapasztalni a különböző ellenfelek támadásait. Utána lehet támadni ezerrel.
A grafikától sokat ne várj, DaS3 szint, 2015/2016-os textúrákkal. Viszont jópár pálya látványvilága eléggé szép.
Lézerparaszt
őstag
Ha van HDR-ed akkor szép a játék, ha nincs akkor tényleg csak egy sima DS3. Viszont a hangulata így is jó nagyon.
A játék az nem játék!
Djuree
félisten
én soha nem parryztem a ds-ekben meg a bb-ben sem, gondolom azért parry nélkül is csak lehet boldogulni. vagy nincs guruluás itt?
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
atainprison
senior tag
Ebben parry (itt deflect) nem nagyon lehet boldogulni. Itt is van dodge plusz még ugrás is, de sok harcnál nem annyira hatásos (közel sem annyira mint a DSekben).
Mechanikára ez teljesen más, mint a DS. Szóval itt elölről kezdődik a tanulás.
[ Szerkesztve ]
YAKEN
aktív tag
Imilenni
addikt
Sokszor muszáj a deflect, mert pár boss temérdek hpval rendelkezik.
Press "F" to pay respects.
Redcaster
őstag
Nos, én is tudtam már huzamosabb ideig játszani...
Grafikával nincs gondom, a DS3 is nagyon bejött, így szerintem ez sem rossz, habár nem vagyok annyira kényes a grafikára.
Maga a harcrendszer nagyon-nagyon tetszik! Tetszik, hogy a From kimozdult a komfortzónájából. Mikor meghallottam hogy nem lesz stamina, kicsit megijedtem, de nem volt miért. Ehhez a tempóhoz már nem illene a staminamanagement. Még csak a pörgő csapás van meg a kardhoz, de már az az egy olyan pluszt adott az amúgy is nagyon taktikus harchoz, hogy az elképesztő. Mondjuk az kicsit fáj, hogy csak egy aktív skill lehet bent, de remélem ez még változhat játék folyamán.
3 minibosson vagyok túl eddig. Az első szamurájnál jöttem rá, hogy itt bizony hosszú tanulási folyamat vár rám Amennyire deffenzíven lehetett játszani a DS-t és a BB-t, ezt annyira kell agresszíven. A dodge-olásról nagyon hamar le kell szokni, mert elég sok olyan move van a játékban, amit nagyon nehéz kikerülni. A 2. a
Egyébként olvastam hogy többen is féltek mert nagyon lineáris az eleje a játéknak... Hát nemtudom, nekem már most van egy hely ahová nem jöttem rá hogyan juthatok át. Persze lehet hogy később arra kell majd menni ezt még nem tudom, de örömmel olvastam, hogy később valóban megnyílik a világ.
Mára ennyi, holnap folyt. köv. Az biztos, hogy ez a játék minden pénzt megér, és minden From rajongónak kötelező darab
#80123904
törölt tag
onkelz
aktív tag
Kicsit bosszantott, hogy nagy lement az Unseen, ezért elkezdtem elölröl, de most nézem, hogy nem csak több feltàmadàsnàl, hanem halàlnàl is csökkenti...pedig esküszöm valahol azt olvastam, hogy csak resurrectnél kéne...vagy valamit nagyon benéztem
D4v3
őstag
A lineáris a játék duma óriás nagy hülyeség, lehet tudni, ha látsz kritikát a játékról és ezt írják, hogy az illető az első 2 órában van még Később olyan brutál módon elágazik már a játék, hogy simán van 4-5 útvonal és 6-7 miniboss, amik közül válogathatsz.
@Onkelz: Felesleges ráprazáni a Dragonrotra meg az Unseen-re, menj csak tovább.
[ Szerkesztve ]
Deck
titán
Nioh-ra hasonlít a legjobban nem a BB-re. Ott is gyors az egész játék
PS5
30z.Samu
félisten
Meg 60 fps konzolon.
(#214) D4v3 : Az X-edik halál után már én sem foglalkoztam vele...
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
Deck
titán
Nioh-ba legalább annyi
PS5
Kvelstadt
veterán
Na üdv srácok! Most találtam ide.
Mi ujság hogy megy a játék? Lepke néni hogyvan?
"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
30z.Samu
félisten
Kíváncsiságból: Ki milyen szinkronnal tolja a játékot? Én megnéztem az angolt is, szerintem teljesen vállalható.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
Deck
titán
Japán. Sokkal jobb így (számomra)
PS5
cyberkind
félisten
Japán, legalább még nehezebbnek érződik.
Paranormal Cocktivity
#80123904
törölt tag
Én imádtam a harcot vele. Egyik legjobb from software boss harcommá vált
Samu - Japán, sokkal jobban átjön a hangulata számomra így. Minden játékot próbálok így játszani. Az ac unity pl francia volt, ezért francia hanggal játszottam. Filmeknél is ez a helyzet. Berakom az angol feliratot és good to go (bár 99%-ban angol nyelvű sorozatokat/filmeket nézek)
[ Szerkesztve ]
30z.Samu
félisten
Úgy fest most én leszek a "kisebbség", én hagytam angolon.
Sic Parvis Magna
bagyulajuve
addikt
én is japánul
elég nehéz ez a játék, 1-2 meghalok, ha nem összpontosítok és még csak ez elején járok
készítettem pár screenshotot, de nem találom őket, hol lehet megnézni ezeket? (PS4-en játszom)
Resistencia eterna
S e t h
nagyúr
Angolul illúzióromboló.
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
30z.Samu
félisten
Főmenüben.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
#10186752
törölt tag
Lepke néni tegnap órákon át tolt análba, nem győztem a vazelint pakolni a seggemre...
Egyszer jutottam a második fázis legvége előttig fél centire, de kinyiffantam.
Aztán kezdett gyanús lenni, hogy lehet, hogy nem csak 3 healing gourdnak kéne lennie már a játék ezen szakaszán, és rájöttem, hogy kettőt elhagytam tök egyszerű helyeken. Ha csak még egy is lett volna nálam az ominózus harcban, nyanya már nem élne.
Most már öt van, ás tudom, hogy még egyet össze tudok kukázni valahonnan. Úgy lesz hat.
Azért úgy más a gyerek fekvése.
[ Szerkesztve ]
ThySoul
senior tag
És a boss fightok milyenek a játékban?
30z.Samu
félisten
Nehezek, legalábbis nekem. Tanulhatóak persze, viszont nekem nincs viszonyítási alapom, nem játszottam se a DS szériával, se BB-vel.
Sic Parvis Magna
YAKEN
aktív tag
Én is hagytam mikor még kevés volt, aztán 6db-nál újra látogatóba érkeztem és úgy már nem volt kegyelem. Jelenleg 8db-om van már.
paltom
tag
Nekem az xbox 360 controlleremet sehogy se akarja felismerni. Érdekes legtöbb játék felismerte még a ds-ek is, ez nem.
Ryzen 5 3600, RTX 3070
#10186752
törölt tag
Akkor szerintem előrébb tartasz, mint én.
Már néztem YT videót a lokációkról, az alapján átfésülöm én is ma.
YAKEN
aktív tag
Én azzal nyomom és semmi gond.
bagyulajuve
addikt
megnézem majd, köszi
Resistencia eterna
SemmerFH
tag
Én is 3 Healing Gourd-al rongyoltam be hozzá. Aztán rájöttem, hogy éjfélkor hulla fáradtan ez annyira nem lesz az én csatám Na majd ma összeszedem még a maradék Gourd Seed-et, amiket menet közben elhagytam és újra nekiállok
PSN: SemmerFH
#10186752
törölt tag
Akár az is lehetne, mondom, nekem egy hajszál hiányzott már csak, de a végén elvéreztem. Akkor már nyomtam vagy három órája, este fél nyolc volt, már nagyon elfáradtam agyilag.
Mivel én offensiven nyomtam szinten végig, elképesztő koncentrálás kellett a támadásait kikerülendő, és egye-egyet odavágandó.
Na ma majd már hat darabbal nem lesz rossz, pláne, hogy dupla resurrection-öm lesz.
Most már jobban aggaszt amúgy a Seven Spear, annak a második fázisával nem tudok mit kezdeni. Néztem róla videót, na nekem úgy pont nem megy.
[ Szerkesztve ]
Yodamest
addikt
Albino King Konggal találkoztatok már?
Spoiler Alert:
Yodamest
addikt
Amúgy kezdek rájönni mi a gondom a játékkal. A nehézség önmagában egy dolog, ez messze a legnehezebb játék eddig, amit a From kiadott a kezei közül, de ezzel nem is lenne baj. A gond ott kezdődik, hogy ezt a nehézséget nagyon irányítottnak érzem.
A bossokat, mini bossokat csak úgy tudod megölni ha hibátlanul betanultad a patternt, amit a fejlesztők kitaláltak. Nincs több módszer, nem tudod megkerülni, hogy azt csináld amit csinálnod KELL. Ezt az eddigi from játékokban sosem éreztem, ott tudtam többféle módon harcolni, nem feltétlen kellett adott sorrendben, tű pontosan, adott moveseteket tolnom droid módjára. Itt minden komolyabb ellenfél ellen úgy be kell "magolnod" a mozgást, mint egy street fighter döntőben a kombókat. Parry-parry-parry-dodge-2 ütés-elugrás-reset-parry-parry-dodge-2 ütés-elugrás-reset blabla. Nem tudsz az egyik parry helyett kitérni, vagy a kitérés helyett parryzni, vagy 2 ütés helyett 3-at bevinni. Csak azt és úgy tudod csinálni, amit akarnak, hogy csinálj. Nem tudsz távolról mondjuk molotov koktélt dobni az ellenfélre, hogy lesebezd előre vagy bármit, mert mindent parryznek, hogy pont úgy és akkor keljen velük harcolnod, amikor az meg van tervezve. Minden előre meg van koreografálva és neked e szerint kell táncolnod, ahogy a from fütyül.
Ez eleinte még nem tűnik annyira fel, csak annyit éreztem, hogy valami nem kóser, de utána már egyértelműen érezhető ez az irányított érzés. Persze a legnehezebb játékot akarták készíteni ever, de van az a nehézség szerintem, ami már a játszhatóság rovására megy, mert miatta egész egyszerűen beszűkülnek a harci lehetőségek és már nem valós harc érzetét kelti, csak egy előre hosszú órák alatt betanult koreográfiáét, ami ellenfelenként fixen adott.
pomk
őstag
A deflect jól gondolom, hogy tisztán a halál pontos időzítésen múlik?
A játék elején vagyok még, most kaptam még csak meg a
Az alap deflect (parry) az azért még megy, de az amikor az ellenfél gesture-t azonnal feltölti / leszívja az egyelőre még elég ritkán sikerül.
30z.Samu
félisten
Én is erre jutottam, illetve arra is, amit az előző hsz-ben ír a játékostárs, hogy holt pontosan tudni kell mikor mit akar a "mini boss", mert másképp nem lehet legyűrni. Mondjuk én azt hittem, hogy a többi From játékban is ez van.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
Yodamest
addikt
Az előző from gémek nem ilyenek voltak. Persze kellett a jó reflex a kitéréshez, de 1-1 jó ütemű kitéréssel mindent meg lehetett oldani és felhúzott fegyverekkel 1 perc alatt szét tudtál csapni egy bosst. Itt ha a játék azt akarja, hogy kitérjél akkor ki tudsz, de ha nem akarja azt akkor az ellenfél végigköveti a mozgásodat kitérés közben és után, majd ugyanúgy lecsap. Amikor parryval nyerhetsz akkor csak azzal nyerhetsz, amikor azzal nem akkor hiába is próbálod nem fog működni. Minden bossnak, mini bossnak 1 megoldása van, arra kell rájönnöd, ha azt nem tudod nem csinálod meg. Ez nem tetszik ebben.
[ Szerkesztve ]
Imilenni
addikt
[ Szerkesztve ]
Press "F" to pay respects.
BOBAKILL
őstag
Sztem azért érzed ezt mert itt a DS-okkal ellentétben egyféle kardod van, nincs másféle build stb. Ugyanazokat a technikákat tudja a karakter mindenkinél. Egy minibosst az elején megdobáltam olajjal aztán rányomtam a protézis tűzsebzését. Lehet azért variálni, igaz minimálisan. Minden protézishez van külön kombó, vagy combat art vagy minek hívják. Én a suriken dobálás+r1 kombót használom most. Meg az r1+r2 kombót. Biztos lesz még sokféle, nagyon az elején járok még.
Nekem is baromi nehéz, a minibossokat is nehezen kezelem még. Egyelőre nagyon nehéz a pályákon átjutnom. A sima mobok is leszedik vagy a 1/3ad hp-mat ha elbaszom. De szerintem ez így van jól, ettől érződik "valódinak" a harc. Nagyon nyers és brutálisabb mint a DS-okban. De a mozgás, a harc nagyon tetszik.
Az viszont tetszik hogy a dodgeot folyamatosan nyomva fut a karakter mint a Nioh-ban.
Találtam egy jó kis bosst a memoriban.
Yodamest
addikt
Lehet a build hiánya is benne van, meg valahogy nem érzem, hogy erősödnék. A protéziseket próbáltam használni, de azokkal is úgy vagyok, hogy nem éreztem még egyiket sem effektívnek. A shuriken az jó a kutyák ellen, de kb ennyi. Tudom melyik kombóról beszélsz, az nekem nincs kifejlesztve. Én a monkos talent fán indultam legutóbb el, hogy ököllel meg lábbal oda tudjak csapni posture dmg-et csinálni, de a sima ellenfeleken kívül hadd ne mondjam, hogy teljesen hatástalan volt eddig.... Egyik fejlesztés sem volt még olyan, ami valóban erősítette volna a karakteremet. A kardos talent fán is szép csapkodós mozdulatok vannak, ismételten azt tudom mondani, hogy sima ellenfelek ellen jól tudnak jönni, de mini bossok, bossok ellen, kár is őket használni... Nyitom meg az abilityket, meg növelem a képzeletbeli posturemet, attack poweremet, de mégsem érzem, hogy progresselne a karakter. Eddigiekben szerettem, hogy kis farmolással, meg fejlesztgetéssel overpowered tudtam lenni a midgame-re.
[ Szerkesztve ]
Imilenni
addikt
Valószínűleg azt akarták elérni a fejlesztők hogy netudd eltápolni magad.
Így megmarad a kihívás az egész játékra.
Én nem is bánom hogy ilyen lett
Egyébként kb mikor kezdődik a "midgame" ?
[ Szerkesztve ]
Press "F" to pay respects.
YAKEN
aktív tag
Egy kis meglepi a játékban.
Yodamest
addikt
Ez nagyon szenya egy dög. Belező Csabi is elvolt vele este
#10186752
törölt tag
Egész őszintén én ilyen hozzászólásokat szeretek olvasni fórumokon. Tárgyilagos, értelmes, nem hemzseg a helyesírási hibáktól, logikus, jól felépített.
Amúgy tökéletesen megfogalmaztad azt, amit érzek.
Tegnap a maminál eltöltött kb. 4 órás eredménytelen szívás során gondoltam pont erre. Ez a játék nem engedi, hogy kockáztass, vagyis engedi, de garantált halál. Annyiszor nyomtam le az első fázisát, hogy már milliméterre tudom, mikor mit fog csinálni, ennek ellenére - pont a fokozott koncentráció miatt - még beleszaladok a hibába.
Ez részben jó, mert tényleg szó szerintem megtanulod az adott ellenfelet, ugyanakkor rossz is, mert most kezdem érezni így a 10. boss környékén, hogy az első két órát megspórolom magamnak, és megnézem YT-on, hogy is kell csinálni, így már csak további két órát kell majd szívnom vele, mire sikerül.
#10186752
törölt tag
Az egyik legkönnyebb boss amúgy. Nincs major spoiler, olvasd nyugodtan.
Kvelstadt
veterán
Szerintem elég olcsó harc.
Spameli a kést olyanokat ugrik hogy lejön a target lock és csak a kombó után tudtam hozzáerni.
De ha ez megvan akkor jön a mégolcsóbb ötlet az idézett summonjaival és a kések mellé még fénykulát is castol mer a többi nem is elég.
Szóval ja. Legyőztem és nem ilyen cheesy spamalős támadással hanem.rendesen dodge ugrás, block, de ettől még nem tartom jó bossharcnak.
30z
Angol szinkronnal tolom mert nekem kell a felirat és rohadtul zavar mikor mást mondanak mint amit a felirat ír.
"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care