Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#201) ThySoul


ThySoul
senior tag

Üdv mindenki.
A játék sajna egy ideig várat magára, (addig egy percet se nézek belőle hogy teljes meglepetés legyen) de egy teljesen spoilermentes véleményt szívesen olvasnék róla. Milyen a játék, nehéz e, nehezebb e mint a DS-ek, jók a bossfightok, van e NG+, a történet milyen ésatöbbi

(#202) onkelz


onkelz
aktív tag

Az Unseen Aidet hányszor lehet visszaállítani 30%ra?

(#203) #80123904 válasza onkelz (#202) üzenetére


#80123904
törölt tag

Eddigi tapasztalataim alapján ahányszor akarod (illetve van elég itemed).

(#204) onkelz válasza #80123904 (#203) üzenetére


onkelz
aktív tag

szuper, köszi

(#205) Rony949 válasza ThySoul (#201) üzenetére


Rony949
őstag

Hogy nehéz-e? Feltétlenül.

Hogy nehezebb-e mint a Souls-játékok? Nem teljesen egyértelmű. Maradjunk annyiban hogy másabb. És sokkal gyorsabb tempót kínál. Ha már Souls-játékok, leginkább a Bloodborne-hoz hasonlítható, de az se 100%-osan. Full akciójáték az egész, a harcok során szinte folyamatosan használni kell a dodge funkciót és az sem árt, ha benyomsz egy-két parryt. Ha a Souls-játékokban nem igazán ment a parryzés, akkor lehet ez nem a te játékod lesz...ellenkező esetben hajrá! Ez a játék inkább az agresszívebb harcmodort hálálja meg, de itt is érdemes előbb kitapasztalni a különböző ellenfelek támadásait. Utána lehet támadni ezerrel.

A grafikától sokat ne várj, DaS3 szint, 2015/2016-os textúrákkal. Viszont jópár pálya látványvilága eléggé szép.

(#206) Lézerparaszt válasza ThySoul (#201) üzenetére


Lézerparaszt
őstag

Ha van HDR-ed akkor szép a játék, ha nincs akkor tényleg csak egy sima DS3. Viszont a hangulata így is jó nagyon.

A játék az nem játék!

(#207) Djuree válasza Rony949 (#205) üzenetére


Djuree
félisten

én soha nem parryztem a ds-ekben meg a bb-ben sem, gondolom azért parry nélkül is csak lehet boldogulni. vagy nincs guruluás itt?

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#208) atainprison válasza Djuree (#207) üzenetére


atainprison
senior tag

Ebben parry (itt deflect) nem nagyon lehet boldogulni. Itt is van dodge plusz még ugrás is, de sok harcnál nem annyira hatásos (közel sem annyira mint a DSekben).
Mechanikára ez teljesen más, mint a DS. Szóval itt elölről kezdődik a tanulás.

[ Szerkesztve ]

(#209) YAKEN válasza #80123904 (#197) üzenetére


YAKEN
aktív tag

Kifingatva a lovag. Jó érzés volt hallgatni a becsapódását. Nem tudod, hogy a sáskát okádó papokat, hogy lehet megölni végérvényesen?

(#210) Imilenni válasza Djuree (#207) üzenetére


Imilenni
addikt

Sokszor muszáj a deflect, mert pár boss temérdek hpval rendelkezik.

Press "F" to pay respects.

(#211) Redcaster


Redcaster
őstag

Nos, én is tudtam már huzamosabb ideig játszani...

Grafikával nincs gondom, a DS3 is nagyon bejött, így szerintem ez sem rossz, habár nem vagyok annyira kényes a grafikára.

Maga a harcrendszer nagyon-nagyon tetszik! Tetszik, hogy a From kimozdult a komfortzónájából. Mikor meghallottam hogy nem lesz stamina, kicsit megijedtem, de nem volt miért. Ehhez a tempóhoz már nem illene a staminamanagement. Még csak a pörgő csapás van meg a kardhoz, de már az az egy olyan pluszt adott az amúgy is nagyon taktikus harchoz, hogy az elképesztő. Mondjuk az kicsit fáj, hogy csak egy aktív skill lehet bent, de remélem ez még változhat játék folyamán.

3 minibosson vagyok túl eddig. Az első szamurájnál jöttem rá, hogy itt bizony hosszú tanulási folyamat vár rám :DDD Amennyire deffenzíven lehetett játszani a DS-t és a BB-t, ezt annyira kell agresszíven. A dodge-olásról nagyon hamar le kell szokni, mert elég sok olyan move van a játékban, amit nagyon nehéz kikerülni. A 2. a chained ogre, akinél kb 10x haltam :DD Kihallgattam az őröket hogy nem szereti a tüzet, de a firecrackeren kívül más nem volt nálam, és az sem sebzi csak stunolja, így muszáj voltam kitanulni a movesetjét, és fair harcban lenyomni. Aztán a következő szamuráj a többi mobbal már viszonylag simán lement. Most tartok az óriáskígyónál Hát mondanom sem kell, eléggé meglepődtem :))

Egyébként olvastam hogy többen is féltek mert nagyon lineáris az eleje a játéknak... Hát nemtudom, nekem már most van egy hely ahová nem jöttem rá hogyan juthatok át. Persze lehet hogy később arra kell majd menni ezt még nem tudom, de örömmel olvastam, hogy később valóban megnyílik a világ.

Mára ennyi, holnap folyt. köv. Az biztos, hogy ez a játék minden pénzt megér, és minden From rajongónak kötelező darab :K

(#212) #80123904 válasza YAKEN (#209) üzenetére


#80123904
törölt tag

Velük nem foglalkoztam. Nem zavart a jelenlétük :D

(#213) onkelz


onkelz
aktív tag

Kicsit bosszantott, hogy nagy lement az Unseen, ezért elkezdtem elölröl, de most nézem, hogy nem csak több feltàmadàsnàl, hanem halàlnàl is csökkenti...pedig esküszöm valahol azt olvastam, hogy csak resurrectnél kéne...vagy valamit nagyon benéztem :DDD

(#214) D4v3 válasza Redcaster (#211) üzenetére


D4v3
őstag

A lineáris a játék duma óriás nagy hülyeség, lehet tudni, ha látsz kritikát a játékról és ezt írják, hogy az illető az első 2 órában van még :) Később olyan brutál módon elágazik már a játék, hogy simán van 4-5 útvonal és 6-7 miniboss, amik közül válogathatsz.

@Onkelz: Felesleges ráprazáni a Dragonrotra meg az Unseen-re, menj csak tovább.

[ Szerkesztve ]

(#215) Deck válasza Rony949 (#205) üzenetére


Deck
titán

Nioh-ra hasonlít a legjobban nem a BB-re. Ott is gyors az egész játék :)

PS5

(#216) 30z.Samu válasza Deck (#215) üzenetére


30z.Samu
félisten

Meg 60 fps konzolon. ;]

(#214) D4v3 : Az X-edik halál után már én sem foglalkoztam vele... :D

[ Szerkesztve ]

Sic Parvis Magna

(#217) Deck válasza 30z.Samu (#216) üzenetére


Deck
titán

Nioh-ba legalább annyi :D

PS5

(#218) Kvelstadt


Kvelstadt
veterán

Na üdv srácok! Most találtam ide.
Mi ujság hogy megy a játék? Lepke néni hogyvan? :)

"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"

(#219) 30z.Samu


30z.Samu
félisten

Kíváncsiságból: Ki milyen szinkronnal tolja a játékot? Én megnéztem az angolt is, szerintem teljesen vállalható.

[ Szerkesztve ]

Sic Parvis Magna

(#220) Deck válasza 30z.Samu (#219) üzenetére


Deck
titán

Japán. Sokkal jobb így :P(számomra)

PS5

(#221) cyberkind válasza 30z.Samu (#219) üzenetére


cyberkind
félisten

Japán, legalább még nehezebbnek érződik. :D

Paranormal Cocktivity

(#222) #80123904 válasza Kvelstadt (#218) üzenetére


#80123904
törölt tag

Én imádtam a harcot vele. Egyik legjobb from software boss harcommá vált :)

Samu - Japán, sokkal jobban átjön a hangulata számomra így. Minden játékot próbálok így játszani. Az ac unity pl francia volt, ezért francia hanggal játszottam. Filmeknél is ez a helyzet. Berakom az angol feliratot és good to go (bár 99%-ban angol nyelvű sorozatokat/filmeket nézek)

[ Szerkesztve ]

(#223) 30z.Samu


30z.Samu
félisten

Úgy fest most én leszek a "kisebbség", én hagytam angolon. :B :D

Sic Parvis Magna

(#224) bagyulajuve


bagyulajuve
addikt

én is japánul :)
elég nehéz ez a játék, 1-2 meghalok, ha nem összpontosítok és még csak ez elején járok

készítettem pár screenshotot, de nem találom őket, hol lehet megnézni ezeket? (PS4-en játszom)

Resistencia eterna

(#225) S e t h válasza 30z.Samu (#219) üzenetére


S e t h
nagyúr

Angolul illúzióromboló.

This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!

(#226) 30z.Samu válasza bagyulajuve (#224) üzenetére


30z.Samu
félisten

Főmenüben.

[ Szerkesztve ]

Sic Parvis Magna

(#227) #10186752 válasza Kvelstadt (#218) üzenetére


#10186752
törölt tag

Lepke néni tegnap órákon át tolt análba, nem győztem a vazelint pakolni a seggemre...

Egyszer jutottam a második fázis legvége előttig fél centire, de kinyiffantam.

Aztán kezdett gyanús lenni, hogy lehet, hogy nem csak 3 healing gourdnak kéne lennie már a játék ezen szakaszán, és rájöttem, hogy kettőt elhagytam tök egyszerű helyeken. Ha csak még egy is lett volna nálam az ominózus harcban, nyanya már nem élne.

Most már öt van, ás tudom, hogy még egyet össze tudok kukázni valahonnan. Úgy lesz hat.

Azért úgy más a gyerek fekvése.

[ Szerkesztve ]

(#228) ThySoul


ThySoul
senior tag

És a boss fightok milyenek a játékban?

(#229) 30z.Samu válasza ThySoul (#228) üzenetére


30z.Samu
félisten

Nehezek, legalábbis nekem. :D Tanulhatóak persze, viszont nekem nincs viszonyítási alapom, nem játszottam se a DS szériával, se BB-vel.

Sic Parvis Magna

(#230) YAKEN válasza #10186752 (#227) üzenetére


YAKEN
aktív tag

Én is hagytam mikor még kevés volt, aztán 6db-nál újra látogatóba érkeztem és úgy már nem volt kegyelem. Jelenleg 8db-om van már.

(#231) paltom


paltom
tag

Nekem az xbox 360 controlleremet sehogy se akarja felismerni. Érdekes legtöbb játék felismerte még a ds-ek is, ez nem.

Ryzen 5 3600, RTX 3070

(#232) #10186752 válasza YAKEN (#230) üzenetére


#10186752
törölt tag

Akkor szerintem előrébb tartasz, mint én.

Már néztem YT videót a lokációkról, az alapján átfésülöm én is ma.

(#233) YAKEN válasza paltom (#231) üzenetére


YAKEN
aktív tag

Én azzal nyomom és semmi gond.

(#234) bagyulajuve válasza 30z.Samu (#226) üzenetére


bagyulajuve
addikt

megnézem majd, köszi

Resistencia eterna

(#235) SemmerFH válasza #10186752 (#227) üzenetére


SemmerFH
tag

Én is 3 Healing Gourd-al rongyoltam be hozzá. Aztán rájöttem, hogy éjfélkor hulla fáradtan ez annyira nem lesz az én csatám:) Na majd ma összeszedem még a maradék Gourd Seed-et, amiket menet közben elhagytam és újra nekiállok:)

PSN: SemmerFH

(#236) #10186752 válasza SemmerFH (#235) üzenetére


#10186752
törölt tag

Akár az is lehetne, mondom, nekem egy hajszál hiányzott már csak, de a végén elvéreztem. Akkor már nyomtam vagy három órája, este fél nyolc volt, már nagyon elfáradtam agyilag.

Mivel én offensiven nyomtam szinten végig, elképesztő koncentrálás kellett a támadásait kikerülendő, és egye-egyet odavágandó.

Na ma majd már hat darabbal nem lesz rossz, pláne, hogy dupla resurrection-öm lesz.

Most már jobban aggaszt amúgy a Seven Spear, annak a második fázisával nem tudok mit kezdeni. Néztem róla videót, na nekem úgy pont nem megy. :)

[ Szerkesztve ]

(#237) Yodamest


Yodamest
addikt

Albino King Konggal találkoztatok már? :DDD

Spoiler Alert: valahol a monkos pálya után van, leugrok egy lápos arénába, na mondom ott egy hatalmas fehér majom kapjuk el... Van 7 estusom, hát el is ment rá mind, de megöltem egy hajszálnyi HP-val éltem túl. Ez volt kb 8. try-ra. Mutatom asszonypajtinak a fight utáni bejátszást, ahol Sekiro levágja az oriásmajom fejét! Kurva jól nézett ki, asszony is üveges tekintettel bámulta a heroikus hóhérkodást. Felé fordulva mondom neki: na ez azért milyen badass volt már. Erre ő meredten bámulja a monitort és mutat a hátam mögé: fordulj meg!!! Megfordulok a székemben és látom, a levágott fejű Kong, lehajol és felveszi a fejét! Majd ROUND 2!!! Ő új HP poollal én pedig a kis tarisznyányi életcsíkommal estus nélkül. Odajött és az új movesetjét bemutatva kivégzett. Ez után, az oltárnál ébredve inkább skipeltem a harcot.... Majd visszajövök 15 estussal....

(#238) Yodamest


Yodamest
addikt

Amúgy kezdek rájönni mi a gondom a játékkal. A nehézség önmagában egy dolog, ez messze a legnehezebb játék eddig, amit a From kiadott a kezei közül, de ezzel nem is lenne baj. A gond ott kezdődik, hogy ezt a nehézséget nagyon irányítottnak érzem.

A bossokat, mini bossokat csak úgy tudod megölni ha hibátlanul betanultad a patternt, amit a fejlesztők kitaláltak. Nincs több módszer, nem tudod megkerülni, hogy azt csináld amit csinálnod KELL. Ezt az eddigi from játékokban sosem éreztem, ott tudtam többféle módon harcolni, nem feltétlen kellett adott sorrendben, tű pontosan, adott moveseteket tolnom droid módjára. Itt minden komolyabb ellenfél ellen úgy be kell "magolnod" a mozgást, mint egy street fighter döntőben a kombókat. Parry-parry-parry-dodge-2 ütés-elugrás-reset-parry-parry-dodge-2 ütés-elugrás-reset blabla. Nem tudsz az egyik parry helyett kitérni, vagy a kitérés helyett parryzni, vagy 2 ütés helyett 3-at bevinni. Csak azt és úgy tudod csinálni, amit akarnak, hogy csinálj. Nem tudsz távolról mondjuk molotov koktélt dobni az ellenfélre, hogy lesebezd előre vagy bármit, mert mindent parryznek, hogy pont úgy és akkor keljen velük harcolnod, amikor az meg van tervezve. Minden előre meg van koreografálva és neked e szerint kell táncolnod, ahogy a from fütyül.

Ez eleinte még nem tűnik annyira fel, csak annyit éreztem, hogy valami nem kóser, de utána már egyértelműen érezhető ez az irányított érzés. Persze a legnehezebb játékot akarták készíteni ever, de van az a nehézség szerintem, ami már a játszhatóság rovására megy, mert miatta egész egyszerűen beszűkülnek a harci lehetőségek és már nem valós harc érzetét kelti, csak egy előre hosszú órák alatt betanult koreográfiáét, ami ellenfelenként fixen adott.

(#239) pomk válasza Imilenni (#210) üzenetére


pomk
őstag

A deflect jól gondolom, hogy tisztán a halál pontos időzítésen múlik?
A játék elején vagyok még, most kaptam még csak meg a Grappling hook-ot, de sokszor még a leggyengébb ellenfelek esetén sem sikerül a deflect... Én vagyok béna, vagy valamit rosszul csinálok?
Az alap deflect (parry) az azért még megy, de az amikor az ellenfél gesture-t azonnal feltölti / leszívja az egyelőre még elég ritkán sikerül.

(#240) 30z.Samu válasza pomk (#239) üzenetére


30z.Samu
félisten

Én is erre jutottam, illetve arra is, amit az előző hsz-ben ír a játékostárs, hogy holt pontosan tudni kell mikor mit akar a "mini boss", mert másképp nem lehet legyűrni. Mondjuk én azt hittem, hogy a többi From játékban is ez van.

[ Szerkesztve ]

Sic Parvis Magna

(#241) Yodamest válasza 30z.Samu (#240) üzenetére


Yodamest
addikt

Az előző from gémek nem ilyenek voltak. Persze kellett a jó reflex a kitéréshez, de 1-1 jó ütemű kitéréssel mindent meg lehetett oldani és felhúzott fegyverekkel 1 perc alatt szét tudtál csapni egy bosst. Itt ha a játék azt akarja, hogy kitérjél akkor ki tudsz, de ha nem akarja azt akkor az ellenfél végigköveti a mozgásodat kitérés közben és után, majd ugyanúgy lecsap. Amikor parryval nyerhetsz akkor csak azzal nyerhetsz, amikor azzal nem akkor hiába is próbálod nem fog működni. Minden bossnak, mini bossnak 1 megoldása van, arra kell rájönnöd, ha azt nem tudod nem csinálod meg. Ez nem tetszik ebben.

A mérgező tavas pályán is van egy ágyús mini boss, amit egyszerűen képtelen voltam legyőzni, végül a méregbe belecsaltam, ami megölte kb fél óra alatt, de hát basszus.... ilyen módszerekhez soha nem kellett folyamodnom se a BB-ben se a DS-ben. Ott azért mindig éreztem hogy nyerhetek, de itt sokszor nem érzem.

[ Szerkesztve ]

(#242) Imilenni


Imilenni
addikt

Hát nem volt nagy eresztés ez a battlefláj.

A dándzsönben az egyik zombiból kaptam egy agyat, aztán elnyomtam véletlenül. Vesztettem valami értékes itemet? Ugye nem?

[ Szerkesztve ]

Press "F" to pay respects.

(#243) BOBAKILL válasza Yodamest (#238) üzenetére


BOBAKILL
őstag

Sztem azért érzed ezt mert itt a DS-okkal ellentétben egyféle kardod van, nincs másféle build stb. Ugyanazokat a technikákat tudja a karakter mindenkinél. Egy minibosst az elején megdobáltam olajjal aztán rányomtam a protézis tűzsebzését. Lehet azért variálni, igaz minimálisan. Minden protézishez van külön kombó, vagy combat art vagy minek hívják. Én a suriken dobálás+r1 kombót használom most. Meg az r1+r2 kombót. Biztos lesz még sokféle, nagyon az elején járok még.
Nekem is baromi nehéz, a minibossokat is nehezen kezelem még. Egyelőre nagyon nehéz a pályákon átjutnom. A sima mobok is leszedik vagy a 1/3ad hp-mat ha elbaszom. De szerintem ez így van jól, ettől érződik "valódinak" a harc. Nagyon nyers és brutálisabb mint a DS-okban. De a mozgás, a harc nagyon tetszik.
Az viszont tetszik hogy a dodgeot folyamatosan nyomva fut a karakter mint a Nioh-ban.

Találtam egy jó kis bosst a memoriban. Valam inagy darab piás fazon. Neki se kezdtem, annyi mob volt körülötte. Fogalmam sincs milyen taktikával fogom lenyomni, de nem tűnik egyszerűnek.

(#244) Yodamest válasza BOBAKILL (#243) üzenetére


Yodamest
addikt

Lehet a build hiánya is benne van, meg valahogy nem érzem, hogy erősödnék. A protéziseket próbáltam használni, de azokkal is úgy vagyok, hogy nem éreztem még egyiket sem effektívnek. A shuriken az jó a kutyák ellen, de kb ennyi. Tudom melyik kombóról beszélsz, az nekem nincs kifejlesztve. Én a monkos talent fán indultam legutóbb el, hogy ököllel meg lábbal oda tudjak csapni posture dmg-et csinálni, de a sima ellenfeleken kívül hadd ne mondjam, hogy teljesen hatástalan volt eddig.... Egyik fejlesztés sem volt még olyan, ami valóban erősítette volna a karakteremet. A kardos talent fán is szép csapkodós mozdulatok vannak, ismételten azt tudom mondani, hogy sima ellenfelek ellen jól tudnak jönni, de mini bossok, bossok ellen, kár is őket használni... Nyitom meg az abilityket, meg növelem a képzeletbeli posturemet, attack poweremet, de mégsem érzem, hogy progresselne a karakter. Eddigiekben szerettem, hogy kis farmolással, meg fejlesztgetéssel overpowered tudtam lenni a midgame-re.

[ Szerkesztve ]

(#245) Imilenni válasza Yodamest (#244) üzenetére


Imilenni
addikt

Valószínűleg azt akarták elérni a fejlesztők hogy netudd eltápolni magad.
Így megmarad a kihívás az egész játékra.
Én nem is bánom hogy ilyen lett ;]

Egyébként kb mikor kezdődik a "midgame" ?

[ Szerkesztve ]

Press "F" to pay respects.

(#246) YAKEN


YAKEN
aktív tag

Egy kis meglepi a játékban. :D

Ha már tudtok víz alá is merülni, akkor nézzetek el ashina castle tavacskájához, ahol állnak ketten a hídon. A közelben van pár majom is.

(#247) Yodamest


Yodamest
addikt

Ez nagyon szenya egy dög. Belező Csabi is elvolt vele este :DDD

(#248) #10186752 válasza Yodamest (#238) üzenetére


#10186752
törölt tag

Egész őszintén én ilyen hozzászólásokat szeretek olvasni fórumokon. Tárgyilagos, értelmes, nem hemzseg a helyesírási hibáktól, logikus, jól felépített.

Amúgy tökéletesen megfogalmaztad azt, amit érzek.

Tegnap a maminál eltöltött kb. 4 órás eredménytelen szívás során gondoltam pont erre. Ez a játék nem engedi, hogy kockáztass, vagyis engedi, de garantált halál. Annyiszor nyomtam le az első fázisát, hogy már milliméterre tudom, mikor mit fog csinálni, ennek ellenére - pont a fokozott koncentráció miatt - még beleszaladok a hibába.

Ez részben jó, mert tényleg szó szerintem megtanulod az adott ellenfelet, ugyanakkor rossz is, mert most kezdem érezni így a 10. boss környékén, hogy az első két órát megspórolom magamnak, és megnézem YT-on, hogy is kell csinálni, így már csak további két órát kell majd szívnom vele, mire sikerül.

(#249) #10186752 válasza BOBAKILL (#243) üzenetére


#10186752
törölt tag

Az egyik legkönnyebb boss amúgy. Nincs major spoiler, olvasd nyugodtan.

Lopakodj be oldalról mögéjük, és szedd el először a mobokat, hátulról, piros bogyós támadással. Ezt 2-3 kör alatt meg fogod tudni csinálni, ha riadóznak, fuss el, bújj el, és mindenki visszaáll a helyére.

Amikor már csak az iszákos marad, akkor ugyanúgy először menj mögé, piros bogyós attack, majd utána már csak a ritmusérzékeden múlik. Nem gyors boss, jól kerülhető a két-három támadása, ami van. Pár perc és leszeded.

(#250) Kvelstadt válasza #80123904 (#222) üzenetére


Kvelstadt
veterán

Szerintem elég olcsó harc.
Spameli a kést olyanokat ugrik hogy lejön a target lock és csak a kombó után tudtam hozzáerni.
De ha ez megvan akkor jön a mégolcsóbb ötlet az idézett summonjaival és a kések mellé még fénykulát is castol mer a többi nem is elég.
Szóval ja. Legyőztem és nem ilyen cheesy spamalős támadással hanem.rendesen dodge ugrás, block, de ettől még nem tartom jó bossharcnak.

30z
Angol szinkronnal tolom mert nekem kell a felirat és rohadtul zavar mikor mást mondanak mint amit a felirat ír.

"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.