Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) stancy


stancy
tag

Sziasztok

Lenne egy nem egyszerü problémám. Meghalt a fél éves samsung sata winyom. Számlám meg van. viszont a bolt azóta megszünt, felszámolták. Hol tudom érvényesiteni a 3 év garanciát?

Mielött jönnétek hogy samsung.hu. ott nincs szerviz cim, irtam mailt nekik nem felelnek..a telszámot én is megtaláltam, boltban kérdeztem azt mondták menjek oda ahol vettem..


Szóval valaki kellene aki nagykeres vagy számtech boltos, és eltudná nekem intézni hogy a samsung kicserélje, vagy Samsung üzlet cim is jó, ahol nem zavarnak el..

köszi elöre is.

üdv stancy

(#2) mr_ricsi válasza stancy (#1) üzenetére


mr_ricsi
veterán

Samsungos garancia papírt nem kaptál annó a vinyóhoz?

Sokkal kellemesebb úgy hibát keresni, ha tudod, hogy másban kell!

(#3) Johnny válasza mr_ricsi (#2) üzenetére


Johnny
senior tag

Vinyóhoz olyat a nagykerek sem adnak.

(#4) Johnny válasza stancy (#1) üzenetére


Johnny
senior tag

Nem tudod megkeresni a boltot müködtető céget ?

(#5) Trak válasza Johnny (#3) üzenetére


Trak
addikt

Ezt cáfolnám!
A normálisak adnak... Aki meg nem, az nem is biztos, hogy rendelkezik vele, mert esetleg szürkén hozta be az országba...


stancy: küld el a gyári számát, megnézem, hátha tudok valamit tenni.

[Szerkesztve]

''Mielőtt megszólalsz, gondold végig, szebb-e, mint a csend, amit megtörsz vele...''

(#6) plömplöm válasza Johnny (#3) üzenetére


plömplöm
őstag

akkor szürkén jött be ÉS béna a nagyker

jár hozzá szép kékes eredeti samsung garlevél, pont

All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!

(#7) Johnny válasza Trak (#5) üzenetére


Johnny
senior tag

Opsz, akkor rossz helyről vásárolok. Bár erre nagy az esély ebben az országban ;]

(#8) stancy válasza plömplöm (#6) üzenetére


stancy
tag

sajnos nem kaptam gari papirt, csak egy számlát.

Biztos hogy nagykerböl van, nem szürke import.

(#9) stancy válasza Trak (#5) üzenetére


stancy
tag

Küldtem privit!

(#10) stancy válasza Johnny (#4) üzenetére


stancy
tag

nem mert a bolt megszünt. a kft-t meg felszámolták. még az épületet is kiadták másnak. már 2 hete ezután futok...


(#11) mr_ricsi válasza stancy (#1) üzenetére


mr_ricsi
veterán

''a bolt azóta megszünt, felszámolták. Hol tudom érvényesiteni a 3 év garanciát?''
Ha a bolt jogutód nélkül szűnt meg, akkor elbuktad a garit.

Csak 1 reményed van, ha a Samsung Magyarországnál foglalkoznak veled. (Viszont azt nem tudom, hogy garipapír nélkül erre mennyi az esélyed.)

Sokkal kellemesebb úgy hibát keresni, ha tudod, hogy másban kell!

(#12) stancy válasza mr_ricsi (#11) üzenetére


stancy
tag

aha. és öket hol találom?

rajta van a winyon a gyártás ideje. + a számlán a vásárlás ideje.

A gyár ad rá 3 év garit . nem a kereskedö..

(#13) mr_ricsi válasza stancy (#12) üzenetére


mr_ricsi
veterán

''A gyár ad rá 3 év garit ''
A gyár Koreában van...

Sokkal kellemesebb úgy hibát keresni, ha tudod, hogy másban kell!

(#14) EQMontoya válasza mr_ricsi (#13) üzenetére


EQMontoya
veterán

európai forgalmazónak kell visszaküldeni sztem.

Same rules apply!

(#15) macilaci78 válasza EQMontoya (#14) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Az meg Hollandiában van. ;] Ott teszi partra a hajó.
(Legalábbis Maxtor esetében így van. Szerencsére nem kellett ilyen miatt aggódnom. :C :R )

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#16) mr_ricsi válasza EQMontoya (#14) üzenetére


mr_ricsi
veterán

''európai forgalmazónak kell visszaküldeni sztem.''
Szerintem a Samsung Magyarországgal kell felvenni a kapcsolatot. (Csak éppen itt kérni, és nem az asztalt verni célszerű, ugyanis ebben a helyzetben szivességet tesznek, ha segítenek.)

Sokkal kellemesebb úgy hibát keresni, ha tudod, hogy másban kell!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.