Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Notebookok  »  Samsung notebook topic

Hozzászólások

(#1999) Csorbi válasza Csorbi (#1991) üzenetére


Csorbi
addikt

No, gyorsak voltak, itt a válasz (de előbb a kérdés):

Tisztelt Samsung Ügyfélszolgálat!

Adott egy Samsung Series 3 NP370R5E-S03HU notebook, gyári Windows 8-cal. Ebben próbálom a merevlemezt kicserélni egy másikra, előtte azonban a komplett lemezt átklónoztam a leendő merevlemezre minden partíciójával, majd kicseréltem őket. A Windows megy is szépen, egyetlen egy problémám, hogy a diszk csere után a Windows aktiválatlan lett, és azt mondja, nem is tudom már ezzel a kulccsal aktiválni. (?) A kulcs gondolom az UEFI BIOS-ban van, mert Microsoft COA matrica nincs a notebook alján. Tehát a klónozás rendben van, a Windows megy szépen, csak aktiválatlanná vált. Ha az eredeti merevlemezt visszateszem és arról bootolok, akkor aktiváltnak mutatja. Jelenleg egy 250GB-os HDD-vel próbálkozom, ha a művelet sikerülne, akkor beruháznék egy Samsung 840-es SSD-re. Mik a lehetőségeim ilyenkor, mit tegyek, hogy a klónozott diszken futó Windows ebben a notebookban aktivált legyen, illetve ha újból kellene aktiválnom, akkor hogyan tegyem azt? Az automatikus aktiválás nem megy...

Segítségüket előre is köszönöm:

Válasz:

Tisztelt Uram!

Köszönjük, hogy hozzánk fordult kérdésével.

Elnézést kérünk a készülék által okozott kellemetlenségek miatt.

Amennyiben a klónozás sikeres volt, akkor a rendszer automatikusan aktiválódik, mivel ahogyan Ön is említi a kulcs az alapba lett "égetve".

Annak érdekében, hogy teljes körű megoldást tudjunk Önnek biztosítani, legyen szíves felvenni a kapcsolatot szerződött szervizünkkel, akik örömmel segítenek Önnek.
Elérhetőség: VRG. Kft.
1042, Budapest-Árpád út 44-46
Nyitva tartás: H-P: 08:00-17:00
Telefonszám: 06-1-786-6335

Amennyiben további segítségre van szüksége, az Ön szíves rendelkezésére állunk e-mailben, a honlapunkon megtalálható online chat szolgáltatásunkon keresztül, vagy a díjmentesen hívható 06-80/726-7864-es ügyfélszolgálati telefonszámunkon.

Üdvözlettel,
Samsung Electronics Magyar Zrt.
Ügyfélszolgálat

Még egy dolgot fogok megpróbálni - a recovery-ből is lehet klónozni, de egyelőre a második HDD-t nem tudom mivel csatlakoztatni a laptophoz (eddig mindkét HDD egy asztali gépbe volt téve, és ott klónoztam át őket). Hátha a saját szoftverük rendesen meg tudja csinálni.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Notebookok  »  Samsung notebook topic
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.