Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#551) PeL válasza M@trixfan (#550) üzenetére


PeL
addikt

Nekem az ilyen modoknál leginkább az veszi el a kedvem hogy olyan kihalt minden, nincs semmi érdekes dolog a mapokon. Az SGM mapokkal is ez a gondom, pár NPC-t leszámítva semmi nincs rajta. Nem népesednek be mint az alap térképek, nincs értelme felfedezni és bejárni a helyeket.

[ Szerkesztve ]

(#552) M@trixfan válasza PeL (#551) üzenetére


M@trixfan
addikt

Ezt ki is hagytam, pedig én is ezt érzem a pályákon. Jól bevált helyeken nincs semmi, a megszokott karakterek pedig más emberként vannak jelen. Azon gondolkodom, hogy végigvigyem-e a WiP-et vagy újrakezdjem-e a SHOC-ot... Szerinted melyik már megjelent mod a legkifinomultabb, legjobb atmoszférájú a felfogásunk szerint?

twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n

(#553) PeL válasza M@trixfan (#552) üzenetére


PeL
addikt

Még mindig az SGM-et ajánlom a COP-hoz, a Way in Pripyat is jó mod de tartalomban az SGM közelébe nem ér, ha lehet még kihaltabb és puritánabb minden ez már csak a modban lévő szöveg mennyiségén is meglátszik. A Clear Skyhoz sajna nem jött sok mod pedig maga az integrált faction war baromi sok lehetőséget rejt a játékmenetben, moddal nagyon durva dolgokat ki lehetne belőle hozni, csak rendes SDK sincs a játékokhoz ami ezt lehetővé tenné, na meg az engine korlátai... SHoC-hoz a Secret Trails 2.-t tudom ajánlani, igaz van benne pár üresjárat meg ide oda rohangászás de azt a modot élveztem a legjobban a SHoC-ban azok közül ami lényeges új tartalmat is akar hozzáadni a játékmenethez és nem csak a meglévőket módosítani mint az Oblivion Lost pl.

[ Szerkesztve ]

(#554) M@trixfan válasza PeL (#553) üzenetére


M@trixfan
addikt

Pont az üresedés miatt gondoltam olyan modot ami csak inkább picit hozzástesz, illetve csinosítja az alap játékot. A SHoC apróbb küldetéseire már nem emlékszem olyan frissen, azért gondoltam esetleg azt újrajátszani. Secret Trails 2 nekem új, ezt köszönöm! Most nézem, hogy az SGM-ben is vannak új pályák. Itt is teljesen új történet van, vagy a COP összes küldetései vannak kiegészítve?

twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n

(#555) PeL válasza M@trixfan (#554) üzenetére


PeL
addikt

Az SGM-ben vannak új küldik meg a fősztori ki van bővítve. Az új mapokon csak pár új küldetés van más semmi, az eleje egy kissé repetitív is emiatt mert sokat kell rohangálni mocsár és kordon között ide-oda.

(#556) M@trixfan


M@trixfan
addikt

Ugyanúgy nincs élet a pályákon mint WiP-ban? A laborok is jelentéktelenül üresek csak a szokásos triggerelt mutánsok? Nekem az is olyan semmilyen, hogy nincs Sidorovich a pincében. Elnézést, hogy sokat kérdezek, csak látom egy hullámhosszon vagyunk a modokkal és atmoszférával kapcsolatban.

[ Szerkesztve ]

twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n

(#557) Dhampir válasza PeL (#553) üzenetére


Dhampir
félisten

Tegnap játszottam először a The Way in Pripyattal és a híd melletti bázison eltöltött pihentető alvás után megtelt a Zóna még több élettel.

Vaddisznók és vak kutyák támadták egymást és engem, pihenő husik visítva ugrottak fel közeledtemre. Alig bírtam a felszedett cumókkal átverekedni magam közöttük, a kutyák egy részét be kellett csalogatnom a Szidorovics pincéje utáni Törés anomáliába.

A sugárfertőzötté tett helyszínek eléggé idegesítőek megfelelő védőfelszerelés nélkül.

Olyan nagyszerű hangulata nincsen a modnak, mint a hivatalos kiadásoknak.

(#558) Dhampir


Dhampir
félisten

Remélhetőleg a Lost Alphában már lesznek mérgeskígyók is. :)

(#559) capulet75 válasza Dhampir (#558) üzenetére


capulet75
addikt

Remélhetőleg? :N Inkább a női szereplők/stalkerek hiánya zavaró egy picit.

[ Szerkesztve ]

Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.

(#560) Dhampir válasza capulet75 (#559) üzenetére


Dhampir
félisten

(#561) capulet75 válasza Dhampir (#560) üzenetére


capulet75
addikt

Melyik Sidorovich lánya? :U

Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.

(#562) remington2


remington2
senior tag

Ez a topik zárható. :U

They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D

(#563) Plazmacucci válasza remington2 (#562) üzenetére


Plazmacucci
félisten

Remélhetőleg pár éven belül lesz értelme. Amúgy GTFO

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#564) capulet75


capulet75
addikt

Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.

(#565) PeL


PeL
addikt

Tegnap találtam GSC-n egy email beszélgetést beszúrva, a lényegét leírom ide, dezo írta a választ:

A Lost Alpha motor elméleti limitjei :

Map size X x Z: [5116 x 1838]
Total static vertices: 873723
Total mu vertices: 6973104

Gondolom ez sokaknak nem mond semmit, viszont összehasonlítási alapként leírta hogy a régi motor durván 1,5 millió Polygon-t tudott megjeleníteni egy adott pályán maximum, ez a limit a mostani motorban úgy 7.8 millió Polygon körül van ami lehetővé tesz hatalmas méretű pályák kezelését is. Továbbá kiadnak egy SDK-t majd a modhoz ami stabilabb, tartósabb és naprakész shader editor is lesz benne. Elárulta még hogy ez a Stalker könnyebben modolható lesz mint az eddigi 3 Stalker epizód együttvéve, és ki fognak adni hibakeresési eljárásokat (vagy nem tudom mire gondolt itt pontosan "debug binaries") ami még alaposabb finomhangolásokat tesz lehetővé majd.

Saját személyes gondolat: Ez lehet majd pár mod projectet vissza fog vetni, mert páran megvárják inkább a Lost Alphat hogy könnyebb legyen arra megcsinálni az adott modot :DDD

[ Szerkesztve ]

(#566) Dhampir válasza PeL (#565) üzenetére


Dhampir
félisten

Ez lehet majd pár mod projectet vissza fog vetni

Van rá esély. Én a nagyon amatőr, bugos és unalmas modoktól tartózkodom. Az első, ami igazán tetszett és végigtoltam; az a The Way in Pripyat, és ez LeoDelux kolléga magyarításának és Dodopek kedvcsináló honlapjának köszönhető. :)

(#567) Stalker78 válasza Dhampir (#566) üzenetére


Stalker78
tag

Én nem vagyok válogatós elég sok modot kipróbáltam(lok)

(#568) Plazmacucci válasza PeL (#565) üzenetére


Plazmacucci
félisten

Akkor már csak pár év van hátra :)

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#569) mickemoto válasza PeL (#565) üzenetére


mickemoto
őstag

Azért nem kell mindent elhinni amit mondanak, csinálják csak nyugodtan a modokat akik eddig is csinálták. ;]

(#570) Vladi válasza PeL (#565) üzenetére


Vladi
nagyúr
LOGOUT blog

Nahát! Miről mardtam le. Ez már nem egy mod. Az engine forrásához is hozzáférnek? Akkor végül is lesz kiadás is, megvehető dvd-vel?

Nem félünk! Nem félünk! Itthon vagyunk e földön. Nem félünk! Nem félünk! Ez nem maradhat börtön!

(#571) Physicist03 válasza Vladi (#570) üzenetére


Physicist03
senior tag

Egyelőre nem, mert nem felel meg az elvárásoknak. Ha majd elvégzik a szükséges változtatásokat akkor talán.

(#565) PeL: Szerintem senki nem fogja megvárni az LA-t. Attól, hogy azt mondják, hogy könnyebb lesz, attól még azt nem hiszi el senki. Személy szerint én sem. Lehet, hogy picit könnyebb lesz, de azért eget rengető különbségekre szerintem nem lehet majd számítani. Plusz még néhány évig nem látjuk a modot úgysem :(

[ Szerkesztve ]

(#572) PeL válasza Vladi (#570) üzenetére


PeL
addikt

Azt írta Dez0 GSC fórumon erről (április 17.), hogy jelenleg még mindig mod státuszban van a project még akkor is ha ez egy teljesen új játék lesz de még mindig nem felel meg a GSC-s elvárásoknak hogy kiadhassák. A következő szűrés most lesz valamikor a nyár folyamán. Próbálkoznak, de pénzbeli támogatás nélkül nem tudják úgy tartani az ütemtervet mintha ez a fizetett munkájuk lenne és hobbiként napi 1 óra vagy kevesebb idővel ez lassan halad. Úgy vettem ki hogy ha a most nyáron lévő csekkolásra nem végeznek akkor maradnak ingyenes mod fázisban mint a Black Mesa vagy más nagyobb mod project de szavazhatunk rájuk a Greenlight-on (egy rendszer ami a befutott ingyenes projecteket fizetőssé avanzsálja és támogatást kap, ha jól tudom). Mindegy mi lesz, megpróbálnak valami egyedit alkotni és úgy gondolja meg is tették már. És még arról írt hogy a Zóna benépesítésén ill tartalommal megtöltésén ügyködtek éppen.

(ezt április 17.-én írta, nem tudni azóta mi(k) történt(ek) )

(#573) M@trixfan válasza PeL (#572) üzenetére


M@trixfan
addikt

Az apróbb finomságok, rejtekhelyek adják a savát-borsát a zónának, nagyon bízom bennük. Ahogy most visszalátogatok a WiP modban, eszméletlen nosztalgikus érzésem van, de sajnos nem elég kidolgozott, nagyon érezni. Mondjuk jó mod alapjában, szerintem végig fogom vinni, de nincs komplett játék érzésem.

twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n

(#574) PeL válasza M@trixfan (#573) üzenetére


PeL
addikt

Szerintem is, mikor minden bokorba, minden törmelék alá/mögé bekukkantva, a pályák minden zegzugát átkutatva halad az ember végig a játékon. Kell lennie felfedeznivalónak, a STALKER-ek élete a portyázás és kutakodás mint egyfajta guberálók, ők a Zóna guberálói :D Az összes Stalker részt ezzel a módszerrel vittem végig, órákat-napokat elvoltam egy egy mapon. A WiP-ből számomra pont ez hiányzott, kevés az élet a térképeken, a tartalom és a felfedezni való. A Cordonban volt vagy 3-4 küldetés? Aztán már küldött is át a köv. mapra. A CoP volt a legjobb ebből a szempontból, szinte bárhol belefuthatott az ember valami harcba, mutáns támadásba (legalábbis amíg az ember ki nem ismeri a zónát és nem tudja hogy hol van biztonságban és hol érzi azt hogy bármikor rátörhetnek az életére)

(#575) Dhampir válasza PeL (#574) üzenetére


Dhampir
félisten

A WiP-ben voltak földalatti helyszínek és néhány új mutáns. A kihalt Zóna hátborzongatóbb volt annál, mint amikor mindig az ember torkának ugrik valami. Ráadásul teljesen új küldetéseket kaptunk, néhol szellemes szövegekkel.

Félelmetes volt az is, amikor a Jubileumi épület emeleti ablakából egyszercsak azt vettem észre, hogy kintről bejön és a lépcsőn megjelenik egy Könyvelő, utána jöttek a Kimérák.

Pripjatyban lehetett kutatni, bár sok dolgot nem talált az ember, de egy helyen volt sörétes puska töltényekkel és képződményeket is be lehetett gyűjteni. Általában a kutatás lehetősége is adott volt én sok időt eltöltöttem mászkálással, felderítéssel.

Itt is volt, hogy belefutottam mutánsokba és harcokba. Egyszer bementem a katonai raktáraknál a banditákhoz, és éppen egy kisóriás gyilkolta le a bandafőnököt. Amikor sikerült kiiktatni a házban életben maradt egyetlen ember támogatásával, akkor még beesett két újfajta Irányító is.

Nekem tetszett a Wip, pedig nem szeretem a modokat, mert korábban csak gagyikat ismertem meg, amiben az alapjátékot keverték új küldetésekkel, amelyben némelyik nagy marhaság volt.

A WiP-ben fellelhető kisebb bugokon kívül (nekem a PDA-ban teljesítendő feladatként bennragadt egy már teljesített küldetés) ehhez fogható, kitűnő minőségű, COP-ot megújító és további játékos órák élményét biztosító modot még nem láttam.

(#576) rétisün válasza Vladi (#570) üzenetére


rétisün
veterán

mire kiadásra kerül, lehet már csak letölthető formában lesznek játékok :D (persze az is jobb, mint egy összecsapott, félkész mod)

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#577) PeL válasza rétisün (#576) üzenetére


PeL
addikt

Szerintem most a nyáron már el fog dőlni mi lesz vele, szóval sztem még az őszig meg fog jelenni

(#578) Physicist03 válasza PeL (#577) üzenetére


Physicist03
senior tag

"őszig meg fog jelenni"

Ezt te sem gondoltad komolyan ugye? :DDD Meglepő lenne az biztos :)

[ Szerkesztve ]

(#579) mickemoto válasza PeL (#577) üzenetére


mickemoto
őstag

Nagyobb összeget mernék tenni rá(már ha lenne) hogy el fog tűnni a süllyesztőben a játék.Nem azért mert rossz hanem épp ellenkezőleg.Az hogy megjelenne egy rajongói mod ami elhanyagolható költségvetésű egy AAA-s játékhoz képest és fényévekkel többet nyújt az több mint elég indok.

[ Szerkesztve ]

(#580) PeL válasza mickemoto (#579) üzenetére


PeL
addikt

Szerintem ez hülyeség, mivel ha a GSC adja ki nekik akkor a bevételből ők is rendesen szakítanának tekintve hogy náluk van minden jog ami a játékot illeti. Ha a GSC nem látna pénzt benne meg sem fordult volna a fejükben az hogy kiadják nekik

[ Szerkesztve ]

(#581) mickemoto válasza PeL (#580) üzenetére


mickemoto
őstag

Egyenlőre még nem jelent meg a játék sem a GSC "gondozásában", sem sehogy másképp.

(#582) Physicist03 válasza mickemoto (#579) üzenetére


Physicist03
senior tag

"és fényévekkel többet nyújt"

Te ezt honnan veszed? :U Szinte semmi infó nincs eddig a játékról.

(#583) mickemoto válasza Physicist03 (#582) üzenetére


mickemoto
őstag

Csak abból hogy ismerem a nagyobb címeket és az eddigi Stalker játékokat és jóhiszeműen feltételezem hogy rosszabb nem lesz ezeknél.

(#584) Dhampir


Dhampir
félisten

Akár még kalandjáték is készülhetne a Stalkerből. Jó zenével és feladatokkal érdekes lenne.

(#585) zmok


zmok
csendes tag

Tezsvíreim nagy a csend... :(

Dezodor Mester "szórhatna" egy kicsi morzsát nekünk...

Legalább utalhatna rá, hogy hol tartanak...

(#586) Physicist03 válasza mickemoto (#583) üzenetére


Physicist03
senior tag

Szerintem fölösleges feltételezgetni, pláne úgy, hogy semmi infót nem kapunk :( Majd ha megjelenik és kipróbáltuk, akkor lehet véleményezni. Addig csak réménykedhetünk abban, hogy jó lesz. Egyébként én a mai napig nem értem, hogy miért nem osztanak meg a rajongókkal semmi infót :F

(#587) capulet75


capulet75
addikt

Ha tippelnem kéne a GSC hírzárlatot rendelt el.

Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.

(#588) Physicist03 válasza capulet75 (#587) üzenetére


Physicist03
senior tag

Mert eddig annyira sok hír volt? :DDD

(#589) Stalker78 válasza Physicist03 (#586) üzenetére


Stalker78
tag

Egyetértek veled felesleges feltételezésekbe bocsátkozni,majd ha kijön úgy is minden kiderül. ;)

(#590) mickemoto válasza Physicist03 (#586) üzenetére


mickemoto
őstag

Igazad van, a legjobb ha bízunk abban hogy egyszer megjelenik és hogy jobb lesz önmagában az eddig megjelent részeknél.A GSC pedig gyorsan döntse el hogy mit akar, mert amíg vakerál addig egy lépéssel sem leszünk közelebb a játékhoz.

(#591) M@trixfan


M@trixfan
addikt

Ha a Stalker 2 finanszírozását teszi lehetővé az ebből esetlegesen befolyó bevétel akkor bármennyit hajlandó vagyok várni.

twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n

(#592) Vladi válasza M@trixfan (#591) üzenetére


Vladi
nagyúr
LOGOUT blog

Nem lesz stalker 2. A survivorium már szerintem majdnem kész.

Nem félünk! Nem félünk! Itthon vagyunk e földön. Nem félünk! Nem félünk! Ez nem maradhat börtön!

(#593) M@trixfan válasza Vladi (#592) üzenetére


M@trixfan
addikt

Elég nagy baj ha abba a játékba lesz elpocsékolva a Stalker 2 művészi koncepciója. Van Stalker 2, de többek közt jogi problémákkal küszködnek. Először én is azt hittem, hogy nincs, de innen-onnan olvasott Google fordított interjúk alapján nem az a helyzet. Nekem az jön le, hogy sok múlhat a Lost Alpha sikerén.

twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n

(#594) PeL válasza M@trixfan (#593) üzenetére


PeL
addikt

A játék maga nincs eltemetve, se nem kidobva, csak majd ha lesz rá elég ember, és elég tapasztalattal más platformokra is, akkor folytatják. A cég még nem zárt be, elég sok kósza pletya megy a neten, de ezt én cáfolni tudom, mivel napi kapcsolatban vagyok velük, és látom, hogy melóznak.

(#595) RobberBaron válasza Physicist03 (#586) üzenetére


RobberBaron
tag

Szerintem 97-98%-ig kész lehet a cucc, de éppen az utolsó 2-3%-ot a legnehezebb megtenni, ha az a cél, hogy a GSC neve alatt jöjjön ki a játék, tehát egy kereskedelmi forgalomban is kapható termék minőségét elérje. Sok meló ez egy ingyér' dolgozó csapatnak. Moddb alapján tervbe vettek egy béta-tesztet, amit fizetett és hivatásos tesztelők fognak megejteni, sokáig nyúzzák majd a játékot, ami újabb hibákat tárhat fel, ezeket majd javítani kell. Az utolsó 2-3 % véghezvitele eltarthat akár még 1 évig is vagy ki tudja meddig...
A bug-vadászat egy nem túl izgalmas időszak lehet a mod (bocs, játék) életében, hogy nincs semmi hírük.

[ Szerkesztve ]

(#596) capulet75 válasza RobberBaron (#595) üzenetére


capulet75
addikt

Szívesen leszek a zonában bug-vadász. Good hunting stalker. ;]

És ha a GSC égisze alatt jön ki a cucc, akkor nagyon nem ingyér dolgoznak a srácok. És ha ingyér jön ki a mod, és jó is lesz, akkor tuti küldök nekik zsozsót. :K

[ Szerkesztve ]

Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.

(#597) RobberBaron válasza capulet75 (#596) üzenetére


RobberBaron
tag

És ha a GSC égisze alatt jön ki a cucc, akkor nagyon nem ingyér dolgoznak a srácok.

Igen, rosszul fogalmaztam: nem foglalkozásszerűen, hanem munka/család/saját élet mellett, egyenlőre még ingyér' dolgozó csapatnak, akik majd talán látnak valami zsét belőle, ha annyira jó lesz, amit csinálnak.
Így már jó? :)

(#598) capulet75 válasza RobberBaron (#597) üzenetére


capulet75
addikt

Tökéletes. :)

Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.

(#599) Misi 007


Misi 007
Közösségépítő

Valamit írhatna már Dezodor hogy mi újság van még akár azt is hogy titoktartás köti őket csak írjon.
De ahogy látom elég rég járt már erre.
Ez a donate ötlet különben nem rossz.
Gondoljatok bele ha mindenki csak 5 dollár körüli összeget adományozna máris nagyobb kedvel melóznának... :DDD

(#600) RobberBaron válasza Misi 007 (#599) üzenetére


RobberBaron
tag

Hát igen, a dezowave nevű felhasználó április 5-én volt itt utoljára... Talán nem tetszett neki az április 1-jei tréfátok. :DD
Ami valószínűbb, hogy az LA bemutatásra elküldött verziójára akkoriban (2013 március) kaptak visszajelzést a GSC-től, és azóta gyanúsan nagy a csend. Lehet hogy azóta már valamilyen szerződés is korlátozza, hogy mit mondhatnak, és onnantól kezdve az LA csapat tagjai is mintha nagyon visszavonultak volna minden fórumról.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.