Hirdetés
- ldave: New Game Blitz - 2025
- GoodSpeed: Márkaváltás sok-sok év után
- [K2]: AnyDesk átverés
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gurulunk, WAZE?!
- Geri Bátyó: Samsung T7 1TB külső SSD
Új hozzászólás Aktív témák
-
VinoRosso
veterán
mi a kettő közt a különbség

$p@rr0w: Már hogy lett volna azon a technológiai szinten? Miben mutatott olyat, amivel meghaladta a korát? HL még talán de UT meg közel sincs ezen a szinten. Meg teljesen más játék grafikailag. Ahogy írtam, az olyan kb mint a ketrecharc kb, a Crysis megy ilyen rambo vs predator fíling. Van fogalmad róla mit kell egy GPUnak számolni a raytracing miatt egy olyan terepen mint amilyen a crysis dzsungele, pláne olyan effektekkel mint a soft shadows, vagy a lightbeams? Vagyis inkább kéne számolnia, mert a levelkről meg a tereptárgyakról szabálytalanul visszaverődő, tükröződő, helyenként már kaotikussá váló milliófelé árnyékot vető árnyalás eléggé nem fekszik a stream processingnak. Ha pl ha Crysisban bemész valami épületbe, pl a hajón vagy útköben valami házba, akkor egyből felugrik 20-25-tel az fps is. A Crytek meg mindig is olyan volt, hogy nem a jelennek feljelszenek motort, hanem hosszabb távra terveznek, nyilván az újrafelhasználhatóság miatt. Optimalizálni meg ráérnek idővel, egyébként szvsz a Crysison is lehet biztos valamit faragni, de nagyon max 10% teljesítménybeli javulást várok a motortól. Sokan azon a véleméynen vannak, hogy nem lesz brutál játék mert hogy konzolra is ki kell jönnie, de abba nem gondol bele senki, hogy esetleg oda kiadnak egy butított verziót, pcre meg majd megint jön valami szörnyeteg(legalábis a CS-t látva, és a Crytek-et ismerve).
közbe nézegettem még ilyen hordós videókat([link] [link] [link]) videókat, na meg ezt, ami megerősített abban, hogy eszméletlen buta ez a fizika
A harmadik videóban( asszem) a tag azt írja, hogy nem tud belenézni a robbanásba, mert összeomlik a gépe. Kiváncsi vagyok akkor hogy az utolsót milyen konfiggal sikerült rögzíteni 
Jhonny06: hát ennyi erővel 6600 GT-n is meg lehet jeleníteni, elvégre az is tudja a dx9-et.
egyébként nem csak a textúra fogná meg az x1950-et, igen van benne sok nagyméretű textúra mint az újabb játékokban ez megszokott, de emelett bele kéne gondolni pl, hogy mi a túrót kezdene a 8 vertex shader a több milliós poligonszámú modellekkel 
Új hozzászólás Aktív témák

- DUNE médialejátszók topicja
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- SSD kibeszélő
- Formula-1
- ldave: New Game Blitz - 2025
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Szombathely és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Társasjáték topic
- ZIDOO médialejátszók
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- Apple MacBook Air 13.6" (2025) M4 Chip, 16GB RAM, makulátlan állapotban 36hó garanciával
- PlayStation 5 Pro konzol (2TB), 3 év garanciával, makulátlan állapotban
- APPLE WATCH SERIES 11 46mm GPS, BLACK + Apple Care+
- SZUPER Akcióban Új Bontatlan Dyson V15 Origin 3 év gyártói garanciával Azonnal Átvehető
- ÚJ BONTATLAN Apple Watch Series 10 S10 42-46mm Azonnal Átvehető DEÁK TÉRNÉL 1 Év Apple Garanciával.
- Lenovo ThinkPad T14S Gen1 Intel i5-10310U Refurbished - Garancia
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3747, 100% Akkumulátor
- 5G LTE! Microsoft Surface Pro 8 i7-1185G7 16GB 1000GB 1 év garancia
- Bomba ár! HP ProBook 450 G7 - i5-10GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gar
- Segway Ninebot E3 elektromos roller - Bontatlan - Új
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest

A harmadik videóban( asszem) a tag azt írja, hogy nem tud belenézni a robbanásba, mert összeomlik a gépe. Kiváncsi vagyok akkor hogy az utolsót milyen konfiggal sikerült rögzíteni 
egyébként nem csak a textúra fogná meg az x1950-et, igen van benne sok nagyméretű textúra mint az újabb játékokban ez megszokott, de emelett bele kéne gondolni pl, hogy mi a túrót kezdene a 8 vertex shader a több milliós poligonszámú modellekkel 

