Valakinek nincs mentése a korházas részről? Utolsó szalmaszál utána kezdhetem előről ...
STEAM - KOBRA KAI!
Valakinek nincs mentése a korházas részről? Utolsó szalmaszál utána kezdhetem előről ...
STEAM - KOBRA KAI!
sakharov a bunkerben,sziréna szól,védenem kéne a bunkert,ajtó zárva.ez bug? még nem peccseltem,csak a magyart fogom majd... vagy esetleg van megoldás?én néztem be valamit?
sorry ha lett volna már erre a kérdésre válasz.
megoldottam...nemvárt fordulat,f.sz se gondolta volna ,h ez a megoldás...
Mail megy. Köszi.
sziasztok , akármilyen nevetségesnek hangzik , az elején elakadtam , elmegyek a toronyhoz ahonnan segítséget kértek és nemtom mit kéne csinálni , ott vagyok a főszerhoz felmentem de semmi , valaki help pls thx
Érdekes módon csak a patchelés után csinálja nekem, az alapjáték nem. Ott nincs ekkora fps ugrálás és fagyás sem, viszont olvastam, hogy gond lehet a küldetésekkel. Asszem én kicsit pihentetem ezt a játékot, így sok értelme nincs játszani vele.
RidDiCh: ott egy kitörésnek kéne következni, utána pedig a kiindulópontnál ébredsz. Másnál is volt vele gond, nem tudsz semmit se csinálni, kezd el elölről a tornyos részt.
Cső! Van egy kis gondom. Felraktam az 1.5.04es patchet. Újra elvittem a cordonhoz, ahol kapok egy küldetést h foglaljam el az átjárót a garbagehoz. Ez az előző patchel simán ment, most meg nem tudok átmenni a következő szintre, csak kiírja szokásos "move to another location" ablakot, de csak egy "yes" gomb van, ahogy rányomok hátrébb kerülök 2 métert és semmi. Ráadásul a PDA nem mutat semmi átjárót még vissza a mocsárhoz sem, szal teljesen eltűntek a kék nyilak. A többiek folyamatosan mennek át és elvéreznek kb. óránként jön egy task failed, csak én nem tudok tovább menni. Ilyen hibával találkoztatok már? Vagy csak meg kéne várnom vmi eseményt?
Sztem ez is bug: mikor kergeted strelok-ot és ugye befut egy alagútba ami beomlik a robbanás miatt ezért kell majd a hídon átkelni stb. Na a lényeg az hogy nem volt robbanás és strelok-ot utolértem: videó
sorry az akadós vidi miatt de nem tudom hogy milyen tömörítési módba lett volna a legjobb
van mentés is róla ha kell
[ Szerkesztve ]
nekem is ugyanez volt/van !
am tik melyik verzióval játszotok ?
1.500 vagy 1.503?
melyiket ajánljátok ?
Látom, mindenki elvan az öldökléses / bugos problélmákkal, de én egy egyszerűbb dolgon akadtam el: nem értem az inventory-t. A fegyverek fejlesztésére Graynél rájöttem, de amikor ráviszem a kurzort egy fegyverre, és kiírja, milyenek a tulajdonságai, ott véget ér a tudásom. Van a ciánkék csík, ez gondolom az állapota. Van olyan, amelynek piros a vége, condition-nél, ez azt jelentené, hogy rossz? A ciánkék csíkok után van néhány helyen zöld kiegészítés, ez fejlesztést jelent, vagy más fegyverekhez történő hasonlítást, vagy mit? Fejlesztést aligha alapállapotú, nem piszkált puskánál . . .
És még egy valami, ami zavar a hangulat miatt: régen szerettem a pda-t olvasgatni, enciklopédiát, satöbbit, de ezt most nem találom sehol. Nincs már?
Proci: én is belefutottam a lőszerpakolós hiába, komolyan gondolják, hogy akárcsak 300 darab lőszer nekiállok egérrel húzgálgatni jobbról balra? Akkor 1000 darabot meddig húzgálnék?
[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
Egy újabb értékelés, KATT! Jó sokat adtak rá...
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
De miért jó ez nekük hogy kiadták ennyi buggal? Nemigaz nem tudtak volna egy kicsit várni és tesztelni... Szerintem többet értek volna el vele.
Az ilyen "értékelős" dolgokra én személy szerint nem sokat adok. Lehet, odaadták egy fifa fannak, aki irtózik az fps gondolatától is, és bumm fejlesztők sokéves munkája . . . és akkor még a khmm.. dolgokat nem is említettem (közben megy a nyereményjáték és a fődíj játék véletlenül pont maxot kap). Ez is egy vélemény, kinek a pap, kinek a papné
Viszont a Cordonnál lévő stalker-falu nagyon furán néz ki. A föld is fura, összességében olyan élettelen az egész, mintha lehagytak volna belőle valamit. A bejáratnál lévő új domb + alagút meg olyan furán van tájolva (pont a military outpostra néz, K-NY tengelyre 30 fokban DK-nek), hogy 10x lelőttek mire felfogtam a térkép plusz messzelátó segítségével, hol vagyok. Régi beidegződések . . .
[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
Tény, de annyiban igazat adok az oldalnak, hogy rettenetes bugos a progi! Hiába jó a játék, ha a bugok elveszik az ember kedvét a játéktól. Ahogy olvasgatom a külföldi fórumokat, még a patch-ek feltelepítése után is rengeteg a hiba! Meg pl. csökken a sebesség a legfrissebb patch után. Úgy gondolom, hogy ennek még igen csak később kellett volna megjelennie, nem ilyen "félkész" állapotban. Szerintem.
[ Szerkesztve ]
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
Akinek nem megy tovább egyik pályáról a másikra az biza bug (hiába pacheli fel az ember a legfrissebre). Szerencsére van megoldás:
[link] - innen kell leszedni egy "javítást" amit a gamedata könyvtárba kell bemásolni. Kipróbáltam működik, a mentések nem vesznek el!!
Mégvmi, amit észrevettem az angol és az orosz változat között:
- angolban van zene, oroszban nem volt (hasznos funkció, mert, ha teszem azt hangosodik a zene az annyit tesz, hogy vmi történni fog pl.: támadás várható)
- a rejtett dolgok az oroszban előre jelezve voltak a térképen, az angolban ezek felfedéséért keményen fizetni kell.
- oroszban mindenkinél ugyan annyit kellett fizetni az ugyan olyan cuccokért, angolban mindenkinél más a tarifa
- angolban - lehet ez is bug - lelövök egy ellent, elfutok, pár másodperc múlva visszamegyek az adott helyre és a többi ellen eltűnik (lehet spórolni a lőszerrel)
- angolban a banditák megvámolnak, ha vhol át akarsz kelni, oroszban ilyen nem volt.
Egyenlőre ennyit vettem észre, sajnos elölről kellett kezdenem, így még nagyon az elején tartok.
Kis Performance teszt, KATT!
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
Sound optionsnál van olyan opció hogy dinamikus zene. Elvileg ez azt jelenti, amit leírtál: jön az akció, pörög a zene, megy az akció, lanyhul a zene.
A fent említett problémámra rájöttem: a fegyverslotban lévő aktuális fegyverhez képest mutatja az új "jelölt" állapotát, miben jobb vagy rosszabb. Jó ötlet a fegyver-fejlesztés is, de azért könyörgöm, egy gránátvető vagy egy scope felrakásához ne mechanic fejlesztése kelljen már Nem mintha lenne scope, bár jól jönne egy . . .
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
Ment válasz
Mind a két verzióban be volt kapcsolva az említett opció
A fegyverekhez meg annyi, hogy van távcső (én már találtam, csak nem volt amire fel lehessen tenni, ugyan ez volt a helyzet a gránátvetővel is) ill. bizonyos fegyverekről le lehet szedni nemcsak a távcsövet, de még a hangtompítót is.
Köszi a linket! Még a mai nap folyamán kipróbálom!
Amúgy meg lehet h a dinamikus zene is mindenkinél egyéni gondokat produkál, pl. nálam a 4es patch után nagyon halk lett, hiába húztam le az effekt hangerőt 1/3-ra és hagytam a zenét maxon.
+ Sztem a távcső is bugos lesz, nekem AK74-re se ment fel, pedig orosz fajtákhoz van.
[ Szerkesztve ]
1.503 Eddig 3 bug volt benne"csak", az 1.500-ban skkal több nem számoltam.
Te milyen bugokat találtál?
ha arra a 3ra gonolsz:
-nem változik rendesen a napszak. Ha beesteledik, csak akkor világosodik ki, ha töltenie kell a gépnek egy pályát. Vol olyan, hoy délben seggsötétben mászkáltam még. 1.500ben is megvolt.
-egy mellékküldetést nem lehet megcsinálni. Ez vagy az, hogy a CS felderítő( a magyarításban TÉ alias "Tiszta Égbolt" felderítő, ez TG a.k.a. Tiszta Gáz lol) PDA-ját kell elhozni, vagy egy AK-t, vagy egy bőr hátizsákot, változó, mert mindig ugyanaz a tag adja a küldit, csak van amikor máshogy lesznek kiosztva, na mikor megvan a cucc, vissza akarom vinni, és nálam van, de nem írja ki, hogy "tessék, itt van amit kértél", és nem lehet neki odadni sehogy.
- a Kordonnál van egy küldetés, amikor banditákat kell kinyírni a Szeméttelepen. Ott lehet felveni ahol átszabták a pályát, a stalker bázis mögött, ahova csináltak egy nagy dombot, és mögötte tanyáznak a stalkerek. A domb mellett át is lehet menni, a Szeméttelepre, és egy csőben jukadsz ki, aminek a végén banditák várnak. Először semleges színűek, ha odamész, kirabolnak, és akkor nem lesznek ellenségesek(később csatlakozni lehet hozzájuk). Viszont amikor odanyomja a fejedhez a stukkert, akkor akarna valamit szólni, de a dialógusablakban annyi jelenik csak meg, hogy text in default. Megnéztem a stringtáblát, és tényleg csak annyi van odaírva, tehát nincs kitöltve, hogy mit kéne mondania, és csak tolja a pofámba a stukkert, és nekem meg fingom nincs, mit kéne tenni. Eltettem a fegyvert minden, nem tudok válaszolni, se, csak állok egy helyben és egy időután megunják és szitává lőnek. Ha elmegyek szintén. Szóval a csőből kijövet nem lehet tárgyalni velük, hanem egből lőni kell( a kijáratnál 5 bandita áll körbe és mindegyik a csőra szegezi a fegyverét) . Ahhoz hogy teljesítsd a küldetést elvileg mind az 5-öt le kéne szedni. Igen ám, de még ha esetleg ki is tudod dugni az orrod a csőből úgy, hogy nem szednek le, akkor amikor elkezded lőni, leszedsz egyet, leszedsz kettőt,és a másik 3 meg felszívódik. Egyszerűen eltűnnek. Volt olyan, hogy lőttem rá, és egyik pillanatban ott volt eltaláltam, a másik pillanatban meg már csa a levegőt lőttem. A bandita természetesen nem mozdult semerre, mivel eltaláltam, csak összegörnyedt, aztán eltűnt a képernyőről. Na jó újratölttem, és vaga a 10. után a legkönnyebb fokozaton sikerült leszednem mind az 5öt 20 másodperc alatt hogy ne legyen idejük eltűnni. És akkor nem írta ki hogy a küldetés teljestve...na mondom itt valamit frankón elkúrtak a srácok, mindegy, mentem tovább nézelődni a szemméttelepre, és kb 5 perc múlva megjöttek a szeméttelepre azok, akiktől a küldetést kaptam, ott a cső végén sikerült átsomfordálniuk, ahol én jöttem. Aztán láttam, hogy messzebről tart feléjük egy piros pötty, amire az volt írva banditák. Na jó gyorsan visszakoslattam oda, és még idejben sikerült leszedni a banditokat. Végül tehát meg lhetett csinálni a küldetést, de valami bődületes baki, amit itt a játék művel.
Olyan nekem is van, hogy eltűnnek az ellenfelek Eddig egy küldetést nem sikerült megcsinálnom, vmi fiatal gyereket kell megvédeni a vak kutyáktól, de akárhányszor próbáltam, mire odaértem már halott volt a gyerek
Ezek mind benne vannak az oroszban is. Csak véletlenszerűek. Az extra helyek a lelőtt ellenfelek pda-járól érkeznek átkutatáskor nagyrészt. Lehet az orosz verziónál nem vetted észre a dinamikus zene pontot! XDDD
Már írtam, hogy be volt kapcsolva És az extrahelyek nekem előre mind jelölve voltak (orosz alap játék, semmi buhera) Csak az észrevételeimet szerettem volna közölni, nem a hozzászólásaimat akartam ily módon gyarapítani!!
ömmm... nem hinném, hogy a srác fifa fan. sőt, nagyon korrekt és normális az értékelése. jelenlegi nyereményjátékot mostanit nem néztem, a Supreme Commander is volt az, annak a 10/10e teljesen jogos (avagy miért csatázzunk pár négyzetkilométeresn, ha párezren is csatázhatunk? rts goes big ).
a 3 pont jogos, ez egy beta, tele tervezési és programozási hibával. és le merném fogadni, hogy tesztelés nélkül adták ki (egyszerűen látszik rajta... műinfosság átka, hogy kb sejted, mi miért haldoklik... és nagyon sok minden van elrontva). én se adnék rá többet, illetve mondanám magamnak is, hogy kerüljem messzire minimum 1.510ig, ha tudnám, hogy úgyse bírom ki. ott már megkaphatja a megérdemelt 8körüli pontszámát, de ez így ilyen formában csak arra jó, hogy a rajongók idegbajt kapjanak.
avagy az alapszabály: ha az aranylemez és a boltbakerülés között már kijön egy patch, akkor mond vissza az előrendelésed, mert bétateszter leszel cserébe. majd fél év és 6 patch múlva már elgondolkozhatsz...
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Az mitől van, hogy pályatovábblépésnél rámegyek az OK-ra a kis ablakban és visszadob?!
uppolt vértet semmilyen körülmények között ne rakjatok be stahba... elfelejti magáról, hogy uppolt volt... a büdös :villám::***********afejlesztőknek:
fegyverekkel ugyanez.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Írhatnál egy-ét dolgot a "mi miért van elrontva" témakörében, érdekelne szakértői szemmel
Szerk: a tesztekkel kapcsolatban általánosságban nyilatkoztam csak, de stalker-hagyományokat elnézve simán igaza is lehet. Ettől függetlenül áll az, amit írtam.
[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
köszönöm segítséged
Engem annál a csőnél kifosztottak. Rám ordítottak ezért elraktam a fegyver, majd odajött az egyik bandita és mindenemet elvette. Egyedül csak a detektor maradt meg. Még a rucimat is behúzta. Majd hagytak tovább menni.
Megnyomod azt a gombot ami be van állítva rá (optionsban controlsnál kiírja, de azt hiszem O), és előkapja, ha nem 2 kezes fegyver van nálad, például pisztoly. Utána anomáliákat kell keresni, ott pittyeg (jelzi a radioaktivitást + másként pittyeg ha van ott stuff).
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
Ez a game egy hulladék tele buggal, nevetséges h. egy 4 magos proccal 2gb rammal meg hd 4850-el ez így szaggasson hol fut mint az álom hol szaggat mint a barom folyamatosan dolgozik a vinyó mint az állat utána meg 80 fps azt megint fordulok kicsit megint szaggat... nevetséges, meg mi az h. 2008-ban nincs több cpu támogatás egy gameban? Szánalom erről csak ennyit.
Teljes mértékben egyetértek veled! Ez a játék egy darab kaka. UNINSTALL NOW!
az előttem szóló két fórumtárstól kérdezném:
eredeti játék?magyar vagy angol verziós?...
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
Eredeti hogy lehetne, mikor itthon még megse jelent? Vagy vmit rosszul tudok, és igen?
ezért kérdeztem leginkább..lehet lemaradtunk vmiről
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
Asszem újabb bugra bukkantam. Csináltam pár küldetést a banditáknak, de nem fizettek vmi rendesen. Bementem a főnök vagonjába és főbelőttem - utána mintha mi se történt volna kisétáltam, egy bandita se támadt rám. Ja de mégis történt vmi, szereztem egy faja desert-et
Csináltam pár küldetést a banditáknak, de nem fizettek vmi rendesen. Bementem a főnök vagonjába és főbelőttem
Te is elégedett vásárló lehetsz
Én arra nem jöttem még rá, hogy a cordonhoz történő érkezéskor ki lőtt olyan szuperpontosan, keresztül a fán is. Olyan volt mintha valami géppuskafészek lenne szemben de nem találtam semmit. Azt sem egyáltalán mi lőtt . . .
[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
Pedig van egy géppuska - sajna bugos, ember nélkül lő és felvenni se lehet, pedig elég brutális tűzereje van
Elég nehéz küldetést sózott a nyakamba a banditavezér és keveset fizetett (500pénz) bosszúból kilőttem, de lehet jól meg is szívtam, mert azóta a játék folyton kilép winbe (semmi hibaüzenet, csak a játék leáll)
2gige az kevés lesz, nem csak ehhez a játékhoz, hanem úgy általában mostanság mindenhez. Jövőre akinek 2 van vennie kell még egyet minimum, hacsak nem Xp-vel böngészget és ezen kívül másra nem használja a gépét.
nézzükcsak, fejlesztői döntés részről (tehát nem bug):
- hud... nem látszik, hogy vérzel rendesen
- hudon nem látszik, hogy mekkora a staminád
- faction wars... a trigger túl korán megy támadásra, hacsak nem futsz, akkor mire a helyre érsz, már általában késő... itt visszajutunk a stamina problémakörbe
- stamina túl gyorsan fogy => mész, elfáradsz, megállsz, mész , elfáradsz...
- néha eszméletlen távolságokra nem lehet eladni semmit...
- faction nem populálja vissza a területeket pl mutánstámadás után => szóval egyszer kiirtják őket, aztán jön egyszem stalker, aki birja 15mpig, és nincsen guide, aki 4kmre lévő eladóhelyre visszavinne...
- mutánstámadások túl erősek, gyakorlatilag 4-5 stalkert simán kivégez egy csapat boar
- random mutánstámadások, jön egy csapat kutya, majd egy csapat boar, együtt, nem pedig egymást próbálják megenni... wtf, ők is területet foglalnak?
- garbage közepén a gyárszerűség nem elfoglalható... ha nem vagy bandita, nem tudsz bemenni és kiirtani mindenkit.
- garbage gyárkapu zárva, plussz egy kmes kitérő az pedig hatalmas, figyelembe véve a minimálstaminát
- súlyhatár alacsony, főleg a stamina függvényében
- kidobni a stalkert 20 katona közé, akik közül az egyiknek pkmje van... második pálya elején... ők obokanokkal és AKkal felfegyverezve, te meg vadászpuskával... mindezt a második pálya elején
- játékos egyedül, ellenfelek többszörös túlerőben... és ha túlélnéd a támadást, néha a script 15mpn belül még egy szörnyhordát is a fejedrecsap
- miközben a ládában turkálsz, duplaklikkre átváltasz fegyverre és nem átdobod... lőszert egyenként duplaklikkel átpakolni stashbe pár mp, áthúzással percek...
- pár esetben eszméletlen újraszületése szörnyeknek/ellenfeleknek... kilövöd őket, fél perc és támadás, fél perc és megint támadás... anyátok
- túlzottan lassú a karakter mozgása a stamina miatt...
- 50ruért vesznek az ellenfelek fullos állapotú páncélt, már ahol... persze neked 20kért adnák el
- szörnyek darabjait már nem lehet eladni, mert nem esik... ejjj
- ellenfelek látnak a sötétben, ha egyvalaki meglát, mindenki meglát
és még csak garbagenél vagyok... no comment. na és akkor a bugok:
bugok:
- AI nagyon rosszul (pár helyen katasztrofálisan rosszul van megírva). például katona elfut melletted, belefut a falba, és ottmarad... de láttam olyat is, hogy 15 katona álldogált együtt cordonnál a laktanya mellett, és nem reagáltak rám... illetve katona elfutott mellettem, majd masszivan a fal felé fordult, mikor meglőttem se reagált rá... gondolom végtelen ciklusba került, vagy valami egyéb rondaság történt vele. AI 45 méterről pontosan mellémdobta a háztetőre a gránátot. (15m magasra)... E? valszeg a célzási algoritmusuk túl lett egyszerűsítve, aminek következtében mindegyik mesterlövésznek minősül és tökéletesen talál fejre.
- barátságos AI nem dobál gránátot
- rádobok két gránátot ellenfeles egységekre, és jé, mindenki eltűnt... hullák sincsenek... semmi... wtf????
- memory leak. nálam még csak kétszer dobott ki, valszeg akinek 2 giga memje van, az több ilyennel találkozik. garbage collector?;>
- find quest_item_3... avagy a cuccok leírásának egyrésze egyszerűen hiányzik!
- quest_log_3: zseniális, avagy a beszédek egyrésze se müxik.
- fák egyrésze megfogja a golyót... avagy három levélen nem hatol át a páncéltörő... aham.
- ellenfeleken teljesen random mennek a golyók (sérülésmodell érdekes)... és nem vérzenek, szokás szerint (ez tervezési is lehet, de akkor meg az AI nagymértékben csal effekt).
- random kilépkedés, mindenféle konfigokon
- egy magon fut => optimalizálni neki se álltak... bónusz, hogy emiatt 1280ban egyetlen processzor képes húzás nélkül futtatni akadás nélkül... és az a q9770es, 150 körüli áron.
- hova tűnt a nap garbageon és cordonnál... swampnál még megvolt. DX10 módban mégiscsak nappal világos van... akkor viszont ez nem DX10, mert ott már működik az, hogy csak a nap, mint szuperfényforrás világít, és némi egyéb ambient fényekkel nem állítunk elő hasonló hatást...
- árnyékok bugosak, adott esetben eszméletlenül ronda grafikai glitcheket csinálnak
- ha frakció tagja vagyok, a saját frakcióhoz tartozó helyet miért foglaltathatom el az ellenfélnek?
- durva hibák a fizikában... pl kutya nekiugrik bokornak előre, majd nyílegyenesen felemelkedik két méterig...
ez alapján mondom, hogy amit kiadtak, az egy béta. ilyen szintű tervezési/programozási hibák egyszerűen nem mardhatnak bent egy rendes bétateszt után.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
hátde ennyi idő után bétát kiadni A motort azt már igencsak nem lehet bétának nevezni, mégha új verzió is, az alap hibái már évek óta benne vannak, és nem sikerül kiküszübölni őket. Szal kuka az egész. És még képzeld el azokat a részeket, amiket kivettek belőle, hogy azokkal milyen gond lehetett, hogy bele se merték rakni Szvsz talán érdemes lenne valami szponzornak felkapnia a fejét, és összehozni a crytek fejlesztői csapatát, és a stalker story íróit, illletve interfész tervezőit, grafikusait egy projektre, bitzos bika játék lenne belőle. Mert egyik oldalon a kódolással vannak nagy gondok, a másikon meg minden gyönyörű, de a játékélmény nem túl impresszív, és így mindkettőből kiemelve a jó tulajdonságokat valami egészen egyedi és jó dolog kerekedne ki tuti. Germán precizitás-urkán fantázia, kb így reklámoznám a játékot.
A napfény árnyékának rondasága (de csak néha) a legelején feltűnt már, akkor azt hittem, a beállítások miatt, de ugyanazt csinálja, elképesztően kockás. A teraszra kilépve a legelején látni is, néha "egyenes", de néha olyan, mintha valami lego lenne. Persze amúgy szép, csakhát . . .
Amiket írtál, azoknak csak egy relatíve kis részét vettem észre, a többit meg - a bugokon meg a durva hülyeségeken kívül - ráfogtam a "csalásra" (pl. az ellenfélbe beleeresztek 20 pisztolygolyót és rohangál).
A legjobban az idegesít, hogy harc közben ide-oda tolnak, mint valami golyót, olykor egyenesen a kereszttűzbe. SoC-ban nem volt ilyen, csak nagyon ritkán akadtam be (jó, 1,00005 előtt nincs tapasztalatom).
Összességében eddig úgy tűnik, a pályákon kívül az OL 2.2 nagyobb újítást (és minőségibbet) jelent a plusz grafika hiánya mellett is, mint ez Majd helyrerakják a patchekkel, és még én is csak a kordonnál járok.
Szerk: a proci furán viselkedik. Most már direkt figyelem, két alkalomból kétszer egy magot terhelt, de emlékszem rá, hogy "rásegítés" nélkül is tudja használni a másodikat is, mert már volt rá példa. Ez teljesen biztos, volt legalább 1 alkalom, amikor mindkettőt terhelte. Onnan tudom, hogy akkor néztem meg, kell-e a cpu controlt használni (próbálni), és ott ment. Bár amikor a másik topikban leírt tesztet csináltam, akkor meg nem terhelt csak egy magot
(#697) VinoRosso : a pályarészeket szerintem nem csak a hibák miatt vették ki. Rájöttek, hogy csináltak egy aranytyúkot, és annyi aranytojást akarnak, amennyit csak lehet. Nem nézik a körülményeket sem már . . . Szerintem ezeket a részeket már a következő részre tartalékolták . . .
[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
Újra működik a játék. A banditavezért vmi bug miatt lőhettem csak le. Régebbi mentéssel már rendesen megy a játék. Eljutottam vmi sötét erdő nevű helyre (most járok ott 1x). Vmi tankról kell egy puskát megkeresnem + elkísérnem pár stalkert. Utóbbinál jön vmi mutáns nagyra nőtt csirke és kinyír mindenkit Vki járt már arra és esetleg meg tudná mondani mivel lehetne megdögleszteni?! Csak én 5 tárat engedtem vele közvetlen közelről az Ak-mból.
Ez mekkora vicc . . . pont most mentettem meg Wolf bátyját, simán ment a dolog egy Vintarral, erre alig 1 perc (lootolok bőszen ) és jön egy pakk boar, vagy kinyírom őket azonnal, vagy futok, ameddig tudok . . .
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D