nah azert
es ezexerint mindez xpn?
Billentyűzet magyarítás profi szinten. Igényeseknek! Személyesen, vagy postázva.Ritkán vagyok gépnél!!! Mindenkinek fogok válaszolni.Magyarosítás
nah azert
es ezexerint mindez xpn?
Billentyűzet magyarítás profi szinten. Igényeseknek! Személyesen, vagy postázva.Ritkán vagyok gépnél!!! Mindenkinek fogok válaszolni.Magyarosítás
G92-től se várj sokat szerintem.
Igen, xp-n.
OC-s 9600GT-n 2.6-os procival 1440X900, elvileg minden max - nagyon ritkán esett le az fps 25-30 alá. Átlag 40-50.
Nem mondanám, hogy borzasztó nagy gépigény...
[ Szerkesztve ]
De azért lecsekkolom majd mégegyszer, mert elbizonytalanítottatok...
Ez azért biztatóan hangzik számomra! Remélem nem fog szaggatni a gépemen.
[ Szerkesztve ]
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
Várjunk csak, az előbb azt írtam, hogy dx10, pedig elvileg xp alatt nem is lehet.
Ha olyan nevetséges lesz mint az alapjáték (bocs, átlagos inkább - kivéve a gépigényt -...) akkor jobb ha felkötik azt a bizonyods alsóneműt...
Kinőhetnétek már abból, hogy leírogatjátok miből nőttetek ki.
Nálad valamiféle árulás lehetett mivel nekem nem ment soha 20 FPS alá, még OL moddal sem (!).
Kinőhetnétek már abból, hogy leírogatjátok miből nőttetek ki.
most miről is beszélünk? A Clear Skyhoz tudtammal nem jött ki egyetlen mod se még.
Xp alatti tapasztalata van már valakinek? Ott hogy megy?
I am having fun staying poor.
nem ke.
Képek dx10 alatt:
Elég jól megcsinálták a napot és a fényeket[link][link][link][link][link][link][link]
a víz már így annyira nem gáz, csak az hogy úgy jár rajta a merc-em mint Jézus[link]
Érdekes anomália volt ott, behorpasztotta a vizet, és valamiért meghaltam kiírt valamit de nem értettem [link][link]
Az a baj, h a térképet nem nagyon tudom kezelni, pl a szokásos H gomb nem működik, és a beállításokban sem látom, és nem naon tudom megnézni a kapcsolatokat, h ki van körülöttem meg ilyesmi, és a térkép is teljesen új, midnenféle színű jelek vannak rajt. [link]Valaki fordíthatna. Bár már kezdem megszokni a cirill betűket Mind1 legalább autentikus nyelvi környezetben játszódik a game.
Zdrav búgyet!
Hatalmas hülyeséget írtam.
A lentebb írt beállításokkal 8-10 fps.
Nagyobb kártya kellene...
hát elég rendesen megugrik a gépigénye dx10-ben, nekem a radival az elején átlag 20 fps volt fraps-el mérve, most a mocsárban mászkálva olyan 26-27 körül. Egy kis részlet a logfájlból:
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:9442]: ATI Radeon HD 4800 Series
* GPU driver: 7.14.10.597
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
* Texture memory: 1766 M
* DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
...
Loading textures...
* t-report - base: 1496, 684815 K
* t-report - lmap: 10, 10241 K
***FATAL***: Too many lmap-textures (limit: 8 textures or 32M).
Reduce pixel density (worse) or use more vertex lighting (better).
* phase time: 10077 ms
* phase cmem: 280676 K
CLIENT: Synchronizing...
* phase time: 14 ms
* phase cmem: 280676 K
* [win32]: free[2695708 K], reserved[122672 K], committed[1375860 K]
* [ D3D ]: textures[695056 K]
* [x-ray]: crt heap[280676 K], process heap[6184 K], game lua[18882 K], engine lua[206 K], render[263 K]
* [x-ray]: economy: strings[5553 K], smem[29477 K]
...
Loading textures...
* t-report - base: 1652, 747561 K
* t-report - lmap: 8, 8193 K
* phase time: 5652 ms
* phase cmem: 349005 K
CLIENT: Synchronizing...
* phase time: 16 ms
* phase cmem: 349005 K
* [win32]: free[2454400 K], reserved[134468 K], committed[1605372 K]
* [ D3D ]: textures[755754 K]
* [x-ray]: crt heap[349005 K], process heap[6184 K], game lua[18858 K], engine lua[204 K], render[6078 K]
* [x-ray]: economy: strings[56989 K], smem[29595 K]
* MEMORY USAGE: 357909 K
pedig úgy tűnik kevesebb memóriával is beéri mint a SoC, de lehet hogy az 512 vram már nem fekszik neki annyira
DX10-be? Mert az baromira nem érdekel! Nekem DX9-ben kell, hogy max beállítás mellett jól fusson.
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
Elég fos ez a gépigény a látványhoz képest. Crysis simán megy a 4870-en, ez meg szaggatni fog?
na azért a crysis olyan simán nem megy ekkora felbontásban dx10-ben. Kb úgy megy ez mint a crysis,talán kicsit jobban. A látvány...hát szerintem az elég jó lett vagy legalábbis ezt a hangulatot nekem nem adja vissza semilyen más játék. A crysist is csípem, de az teljesen más az élék színeivel, az olyan mintha kinnt lennnél a beach-en, hawai dizsi napszemüveg, ez meg mintha egy hideg októberi délután koslatnál a semmi közepén az ázott talajt taposva, hideg és fakó minden... már értem miért ősszel hozták ki.
Ööö elnéztem a topicot... Amúgy milyen beállításokkal kaptad azt az eredményt CS-ben?
mod: AA/felbontás? Azt olvastam hogy dx10.
[ Szerkesztve ]
Kinőhetnétek már abból, hogy leírogatjátok miből nőttetek ki.
1650x1050. AA-t nem tudom, szerintem nyista, AF-se tom de az szerintem van
nyah nem tudtam beilleszteni az előzőbe mer szarakodoik a képfeltöltés: ilyenek a beállítások.
Okés, amjd kipróbálom, de szerintem akkor is nagy a gépigény.
Egyébként Crysist nem Vistán kell nyomni, hanem megkell tweakelni XP-n, és 2x sebesség mellett leveri látványban egy kis tweakkel.
hát nem ugyanaz moddal mint Vistán dx10 alatt, bár Cp-n is látványos az UHG mod. X64 alatt nem vészes Vistán a Crysis. Most felhúztam a gépet: 8200@3,6Ghz+4850@660/1000 így már 30-40 közt ingadozott a frame rate, ritkán esett 30 alá, többször votl 40 közelében.
más:
kipróbáltam működik e az SWO mod a Clear Sky-al. Az eredmény kb félsiker. Működni műkdöik egyrészt de nem minden(gondolom hozzá kéne hangolni valahogy az újabb engine-hez). Mindenesetre nekem az égbolt miatt volt fontos, és az úgy néz ki, hogy működik.[link][link][link][link][link] A többi textúrát kivettem, mert szvsz a CS alap textúrák sokkal jobbak mint amilyenek a modban vannak.
pl így néz ki az a beton amelyik a modban van ill. amelyik a CS-ban az így. A float32-vl nem mertem kísérletezni, mert az már shadereket tartalmaz, aztán hátha bekavar a dx10be. Mondjuk max letörlöm, de most egyelőre örülök hogy megy a játék.
„Teljesen véletlenül“ nekem is sikerült játszanom valamennyit az orosz nyelvű verzióval, egyelőre csak a DX9-es rendererrel tudtam megnézni. A tapasztalataim alapján mindent maximumra húzva 1280x1024-ben (AA és AF nélkül is) jóval lassabb egyes helyeken, mint az alapjáték ugyanazon a konfiguráción (Core 2 Duo E6600, 4 GB RAM, GeForce 8800 GTS 512 MB, WinXP Professional x64). Általában azért bőven 30 FPS fölötti értékeket jelzett a FRAPS, de volt, hogy ez leesett 20 alá, a minimum eddig 15 volt. Szűrőkkel viszont kész röhej: 1024x768-ban néztem először: 4XAA, 16XAF mellett stabil 4 FPS, az AA-t kikapcsolva 14-15... Az viszont tény, hogy brutálisan jól néz ki. A fényhatásokon túl a karakterek kidolgozottsága, és a pályaelemek részletessége is sokat javult. Ezért azt gondolom, hogy a GSC által a maximumbeállításokhoz megadott gépigény is többé-kevésbé reális lehet, ami nem kevesebb, mint egy Core 2 Duo E8500 vagy Athlon 64 X2 6000+, 4 GB RAM, GeForce 9800 GX2 v. Radeon HD 3870 X2 és persze Windows Vista SP1-gyel... (Elvileg két „DX10-only“effektet tud az 1.5-ös X-Ray engine, a Dynamic Wet Surfaces-t és a Volumetric Smoke-ot.) Nem hiszem, hogy egy újabb patch drasztikus sebességnövekedést fog eredményezni... A gyengébb részletességre ez nem érvényes, ahhoz vélhetően ugyanolyan gép kell majd, mind a ShoC esetében.
jobb, nagyobb méretű textúrák vannak benne( főleg a beton, aszfalt, és fa textúrák fejlődtek), és az AI sem tűnik olyan butának, intenzívebb a bump mapping, kb olyan mint az ultra graphic modban, szóval kell alá egy erős VGA sok vrammal( i.e 4870 1GB ), meg egy 3,6-3,8ig húzott E8xxx(felbontástól függően) és akkor fut szépen maxra tornázott beállítás mellett
Egyetértek bár nálam is elfut 1158*864 fullal a proc 2.8ghz-en.
Jó kis játék lesz az biztos.Ja és szerintem nem olyan bugos mint anno
SOC. volt.
alter
Lehet ma kipróbálom vistán is.Vajon hoz látványbéli változást a Dx10?
alter
szerintem hoz. Bár ezt a játékokt nem futtattam dx9-ben, de az elődjét igen, és ahhoz képest jobb a grafika. Elég bugos egyébként, talán még bugosabb mint a SoC volt, vagy legalább olyan. Már jöt is ki hozzá patch, mikor a game ki se jött.
Bocs, hogy csak ide befosom a kérdést, de a rivatuner topik nem nagyon pörög. Szeretném meghúzni a kareszt, de már régen tuningolgattam és nem emlékszem mindenre. A rivatuner power user részében valamit át kellett állítani, de nem ugrik be, hogy melyiket és miért. Tudja esetleg valaki?
Hogy on is legyek: ott a mocsárnál mennyit kell mászkálni, mert mindkét irányba elmentem már és újra visszakerültem ugyan oda. Nem értem ezt az orosz szöveget, csak nyomogatok vaktába.
[ Szerkesztve ]
Így kell, szerintem nem kell semmit átállítani a power user résznél.
₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿
hő...szerintem a 8800 GTS.hez nem kell átállítani semmit. Tedd fel a 2.09es rivát.
Vannak emberek akik ilyen kékek, és kis nyíl van a körben a térképen, velük tudsz teleportálni, itt így lehet közlekedni apályán illetve a pályák közt. Felteszed neki az első kérdést a sorban és akkor kidob kb 5-6 lehetőséget, aminek az eleje ugyanazzal a szóval kezdődik, ott tudod kiválasztani hogy hova küldjön. Aztán ki kell próbálni, hogy az egyes lehetőségek hova vezetnek, én már eljutottam a kordonhoz. Viszon ha átmész oda vigyázz, emrt egy nagy gépágyú van a katonai őrség egyik épületének tetején, és pillanatok alatt bedarál. Egyébként meg [link]
és Eagle16: köszi, akkor nem keresgélem. Egyébként kipróbáltam a 2.09-el, de semmilyen látható eredményt nem hozott, pedig már füstölt a kártya.
Jó, hogy mondod ezt a teleportálgatást, nem is tudtam, hogy ez így megy. Csak az tünt fel, hogy már kétszer visszajutottam az indulópontra.
Fasza ez a szótár, mindjárt ki is próbálom, hátha be tudom hangolni a gráfot, hogy jól fusson.
Sajna ezen a kártyán még úgy is sokszor játszhatatlan, hogy mindegyik eggyel visszább van állítva, ellenben csúnyább mint a soc. Nem igazán értem a dolgot.
mekkora a vram?
Azt hol tudom kiolvasni?
Szerintem ez lesz:
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:193]: NVIDIA GeForce 8800 GTS
* GPU driver: 6.14.11.7519
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
* Texture memory: 544 M
* DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
Az szép...
Race driver GRID is ennyit eszik magasabb felbontásban...sajnos ide már kevés a 256mb memória. De hogy minek kell neki ennyi?
₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿
A nagyobb probléma az, hogy csak 1280X1024-ben volt.
sehol, a vga-dra értettem, hogy 512-es vagy 320-as illetve 640-es e.
320-as.
STALKER Clear Sky – visszahívva!
Kinőhetnétek már abból, hogy leírogatjátok miből nőttetek ki.
"hiányzik belőlük a CD-kulcs, azaz elfelejtették rányomtatni ezeket a kézikönyvre"
De legalább az európai verziót ez nem érinti.
₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿
Hardver igény teszt: pcgameshardware.de
mod: Amúgy elég semmitmondó mivel az AA-ról/felbontásról nem esik szó (vagy csak én nem láttam?).
[ Szerkesztve ]
Kinőhetnétek már abból, hogy leírogatjátok miből nőttetek ki.
Egyáltalán hol látsz eredményeket? Mert én csak az ajánlott konfigok felsorolását, meg képeket látok.
I am having fun staying poor.
Mondtam hogy semmitmondó, egyébként meg ez azt mutatja azokon a leírt gépeken hogy néz ki a játék még élvezhető sebességű legszebb grafon.
Kinőhetnétek már abból, hogy leírogatjátok miből nőttetek ki.
hát ha még csak a cd kulcs hiányozna az nem lenne baj, de hogy annyi pályát kivettek, az sokkal jobban hiányzik...nekünk, nekik meg lehet a kulcs a fontos.
$p@rr0w: Vino's test: minimale anforderungen 4870X2, q9650@4ghz...
most felzúztam 700/1050ig a 4850-et, és még mindig 95-99 % közt van folyamatosan a GPU usage GPU-z szerint. A hőmérséklete felment 71°C-ra jó pár óra stalker után ezzel rekordot döntöttem a GFX chillámmal, 10 perc szőrősfánk is csak 69°Cig bírta feltornázni. Viszont az átlag fps most már megvan 30-35 közt stabilan. Viszont amikor több NPC hirtelen belép, mondjuk egy egy spontán lövöldözés alkalmával, van hogy 10-15re leesik. Meg akkor is lassan vált, ha az inventory-t illetve a térképet használom.
[ Szerkesztve ]
Igazad van a mocsáros rész után eléggé bugos,de sebaj.
ÁÁÁ naon jóra sikerült a kövek keresése+megtalálása.
alter
Meg nem is igaz.
Azt írja, hogy:
• Optimale Anforderungen:
- Windows XP (Service Pack 2)/Windows 2000 SP4
- Prozessor: Intel Core2 Duo E6700 / AMD 64 X2 5200+
- RAM: 2 GiByte
- 10 GByte freier Platz auf der Festplatte
- 512 MiByte Direct X 9.0c kompatible Grafikkarte / GeForce 8800 / Radeon X2900
Ha ezzel a konfiggal olyan minőséget akarsz, mint ami a képen látható, akkor kb 10 fps-ed lesz.
a sima SoC is folyamatosan 100%on ette a vidkarit.
zseniális, úgy néz ki valaki már megint elfelejtett programot optimalizálni...
Don't dream it, be it. // Lagom amount.