Hirdetés

2019. november 18., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#301) west válasza Lauda (#300) üzenetére


west
(őstag)

nah azert :)
es ezexerint mindez xpn?

Ritkán vagyok gépnél!!! Mindenkinek fogok válaszolni.Magyarítás billentyűzetekre profi szinten. Igényeseknek! Személyesen, vagy postázva.

(#302) Lauda válasza west (#301) üzenetére


Lauda
(félisten)
LOGOUT blog

G92-től se várj sokat szerintem. :(

Igen, xp-n. :K

(#303) mandras81


mandras81
(senior tag)

OC-s 9600GT-n 2.6-os procival 1440X900, elvileg minden max - nagyon ritkán esett le az fps 25-30 alá. Átlag 40-50.

Nem mondanám, hogy borzasztó nagy gépigény...

[ Szerkesztve ]

(#304) mandras81 válasza mandras81 (#303) üzenetére


mandras81
(senior tag)

De azért lecsekkolom majd mégegyszer, mert elbizonytalanítottatok... :))

(#305) Sonja válasza mandras81 (#303) üzenetére


Sonja
(veterán)

Ez azért biztatóan hangzik számomra! :D Remélem nem fog szaggatni a gépemen. :U :B

[ Szerkesztve ]

Senki sem valódi, csak páran kevesebbet hazudnak. - Linux User

(#306) Lauda


Lauda
(félisten)
LOGOUT blog

Várjunk csak, az előbb azt írtam, hogy dx10, pedig elvileg xp alatt nem is lehet. :DDD

(#307) $p@rr0w válasza --Disztroj-- (#294) üzenetére


$p@rr0w
(őstag)

Ha olyan nevetséges lesz mint az alapjáték (bocs, átlagos inkább - kivéve a gépigényt -...) akkor jobb ha felkötik azt a bizonyods alsóneműt...

Kinőhetnétek már abból, hogy leírogatjátok miből nőttetek ki.

(#308) $p@rr0w válasza VinoRosso (#295) üzenetére


$p@rr0w
(őstag)

Nálad valamiféle árulás lehetett mivel nekem nem ment soha 20 FPS alá, még OL moddal sem (!).

Kinőhetnétek már abból, hogy leírogatjátok miből nőttetek ki.

(#309) VinoRosso válasza $p@rr0w (#308) üzenetére


VinoRosso
(addikt)

most miről is beszélünk? :F A Clear Skyhoz tudtammal nem jött ki egyetlen mod se még.

(#310) konas


konas
(senior tag)

Kell ehez az alapjatek?? :)) :))

(#311) Drizzt


Drizzt
(nagyúr)

Xp alatti tapasztalata van már valakinek? Ott hogy megy?

(#312) VinoRosso válasza konas (#310) üzenetére


VinoRosso
(addikt)

nem ke.

Képek dx10 alatt:

Elég jól megcsinálták a napot és a fényeket[link][link][link][link][link][link][link]

a víz már így annyira nem gáz, csak az hogy úgy jár rajta a merc-em mint Jézus[link]

Érdekes anomália volt ott, behorpasztotta a vizet, és valamiért meghaltam kiírt valamit de nem értettem :( [link][link]

Az a baj, h a térképet nem nagyon tudom kezelni, pl a szokásos H gomb nem működik, és a beállításokban sem látom, és nem naon tudom megnézni a kapcsolatokat, h ki van körülöttem meg ilyesmi, és a térkép is teljesen új, midnenféle színű jelek vannak rajt. [link]Valaki fordíthatna. Bár már kezdem megszokni a cirill betűket :DDD Mind1 legalább autentikus nyelvi környezetben játszódik a game. :))

Zdrav búgyet! ;]

(#313) mandras81 válasza Sonja (#305) üzenetére


mandras81
(senior tag)

Hatalmas hülyeséget írtam.

A lentebb írt beállításokkal 8-10 fps. :(((

Nagyobb kártya kellene...

(#314) VinoRosso válasza mandras81 (#313) üzenetére


VinoRosso
(addikt)

hát elég rendesen megugrik a gépigénye dx10-ben, nekem a radival az elején átlag 20 fps volt fraps-el mérve, most a mocsárban mászkálva olyan 26-27 körül. Egy kis részlet a logfájlból:

Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:9442]: ATI Radeon HD 4800 Series
* GPU driver: 7.14.10.597
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
* Texture memory: 1766 M
* DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
...

Loading textures...
* t-report - base: 1496, 684815 K
* t-report - lmap: 10, 10241 K
***FATAL***: Too many lmap-textures (limit: 8 textures or 32M).
Reduce pixel density (worse) or use more vertex lighting (better).
* phase time: 10077 ms
* phase cmem: 280676 K
CLIENT: Synchronizing...
* phase time: 14 ms
* phase cmem: 280676 K
* [win32]: free[2695708 K], reserved[122672 K], committed[1375860 K]
* [ D3D ]: textures[695056 K]
* [x-ray]: crt heap[280676 K], process heap[6184 K], game lua[18882 K], engine lua[206 K], render[263 K]
* [x-ray]: economy: strings[5553 K], smem[29477 K]

...

Loading textures...
* t-report - base: 1652, 747561 K
* t-report - lmap: 8, 8193 K
* phase time: 5652 ms
* phase cmem: 349005 K
CLIENT: Synchronizing...
* phase time: 16 ms
* phase cmem: 349005 K
* [win32]: free[2454400 K], reserved[134468 K], committed[1605372 K]
* [ D3D ]: textures[755754 K]
* [x-ray]: crt heap[349005 K], process heap[6184 K], game lua[18858 K], engine lua[204 K], render[6078 K]
* [x-ray]: economy: strings[56989 K], smem[29595 K]
* MEMORY USAGE: 357909 K

pedig úgy tűnik kevesebb memóriával is beéri mint a SoC, de lehet hogy az 512 vram már nem fekszik neki annyira :(

(#315) Sonja válasza mandras81 (#313) üzenetére


Sonja
(veterán)

DX10-be? :F Mert az baromira nem érdekel! Nekem DX9-ben kell, hogy max beállítás mellett jól fusson. :)

Senki sem valódi, csak páran kevesebbet hazudnak. - Linux User

(#316) feka007 válasza VinoRosso (#314) üzenetére


feka007
(nagyúr)

Elég fos ez a gépigény a látványhoz képest. :U Crysis simán megy a 4870-en, ez meg szaggatni fog? :F

(#317) VinoRosso válasza feka007 (#316) üzenetére


VinoRosso
(addikt)

na azért a crysis olyan simán nem megy ekkora felbontásban dx10-ben. Kb úgy megy ez mint a crysis,talán kicsit jobban. A látvány...hát szerintem az elég jó lett :K vagy legalábbis ezt a hangulatot nekem nem adja vissza semilyen más játék. A crysist is csípem, de az teljesen más az élék színeivel, az olyan mintha kinnt lennnél a beach-en, hawai dizsi napszemüveg, ez meg mintha egy hideg októberi délután koslatnál a semmi közepén az ázott talajt taposva, hideg és fakó minden... már értem miért ősszel hozták ki.

(#318) $p@rr0w válasza VinoRosso (#309) üzenetére


$p@rr0w
(őstag)

Ööö elnéztem a topicot... :B Amúgy milyen beállításokkal kaptad azt az eredményt CS-ben?

mod: AA/felbontás? Azt olvastam hogy dx10.

[ Szerkesztve ]

Kinőhetnétek már abból, hogy leírogatjátok miből nőttetek ki.

(#319) VinoRosso válasza $p@rr0w (#318) üzenetére


VinoRosso
(addikt)

1650x1050. AA-t nem tudom, szerintem nyista, AF-se tom de az szerintem van

(#320) VinoRosso válasza VinoRosso (#319) üzenetére


VinoRosso
(addikt)

nyah nem tudtam beilleszteni az előzőbe mer szarakodoik a képfeltöltés: ilyenek a beállítások.

(#321) feka007 válasza VinoRosso (#317) üzenetére


feka007
(nagyúr)

Okés, amjd kipróbálom, de szerintem akkor is nagy a gépigény.
Egyébként Crysist nem Vistán kell nyomni, hanem megkell tweakelni XP-n, és 2x sebesség mellett leveri látványban egy kis tweakkel. ;)

(#322) Lauda


Lauda
(félisten)
LOGOUT blog

(#323) VinoRosso válasza feka007 (#321) üzenetére


VinoRosso
(addikt)

hát nem ugyanaz moddal mint Vistán dx10 alatt, bár Cp-n is látványos az UHG mod. X64 alatt nem vészes Vistán a Crysis. Most felhúztam a gépet: 8200@3,6Ghz+4850@660/1000 így már 30-40 közt ingadozott a frame rate, ritkán esett 30 alá, többször votl 40 közelében.

más:

kipróbáltam működik e az SWO mod a Clear Sky-al. Az eredmény kb félsiker. Működni műkdöik egyrészt de nem minden(gondolom hozzá kéne hangolni valahogy az újabb engine-hez). Mindenesetre nekem az égbolt miatt volt fontos, és az úgy néz ki, hogy működik.[link][link][link][link][link] A többi textúrát kivettem, mert szvsz a CS alap textúrák sokkal jobbak mint amilyenek a modban vannak.

pl így néz ki az a beton amelyik a modban van ill. amelyik a CS-ban az így. A float32-vl nem mertem kísérletezni, mert az már shadereket tartalmaz, aztán hátha bekavar a dx10be. Mondjuk max letörlöm, de most egyelőre örülök hogy megy a játék. :))

(#324) Szergei


Szergei
(tag)

„Teljesen véletlenül“ nekem is sikerült játszanom valamennyit az orosz nyelvű verzióval, egyelőre csak a DX9-es rendererrel tudtam megnézni. A tapasztalataim alapján mindent maximumra húzva 1280x1024-ben (AA és AF nélkül is) jóval lassabb egyes helyeken, mint az alapjáték ugyanazon a konfiguráción (Core 2 Duo E6600, 4 GB RAM, GeForce 8800 GTS 512 MB, WinXP Professional x64). Általában azért bőven 30 FPS fölötti értékeket jelzett a FRAPS, de volt, hogy ez leesett 20 alá, a minimum eddig 15 volt. Szűrőkkel viszont kész röhej: 1024x768-ban néztem először: 4XAA, 16XAF mellett stabil 4 FPS, az AA-t kikapcsolva 14-15... Az viszont tény, hogy brutálisan jól néz ki. A fényhatásokon túl a karakterek kidolgozottsága, és a pályaelemek részletessége is sokat javult. Ezért azt gondolom, hogy a GSC által a maximumbeállításokhoz megadott gépigény is többé-kevésbé reális lehet, ami nem kevesebb, mint egy Core 2 Duo E8500 vagy Athlon 64 X2 6000+, 4 GB RAM, GeForce 9800 GX2 v. Radeon HD 3870 X2 és persze Windows Vista SP1-gyel... (Elvileg két „DX10-only“effektet tud az 1.5-ös X-Ray engine, a Dynamic Wet Surfaces-t és a Volumetric Smoke-ot.) Nem hiszem, hogy egy újabb patch drasztikus sebességnövekedést fog eredményezni... A gyengébb részletességre ez nem érvényes, ahhoz vélhetően ugyanolyan gép kell majd, mind a ShoC esetében.

(#325) VinoRosso válasza Szergei (#324) üzenetére


VinoRosso
(addikt)

jobb, nagyobb méretű textúrák vannak benne( főleg a beton, aszfalt, és fa textúrák fejlődtek), és az AI sem tűnik olyan butának, intenzívebb a bump mapping, kb olyan mint az ultra graphic modban, szóval kell alá egy erős VGA sok vrammal( i.e 4870 1GB ), meg egy 3,6-3,8ig húzott E8xxx(felbontástól függően) és akkor fut szépen maxra tornázott beállítás mellett

(#326) idiot válasza VinoRosso (#325) üzenetére


idiot
(tag)

Egyetértek :K bár nálam is elfut 1158*864 fullal a proc 2.8ghz-en.
Jó kis játék lesz az biztos.Ja és szerintem nem olyan bugos mint anno
SOC. volt. :K :C :R

alter

(#327) idiot


idiot
(tag)

Lehet ma kipróbálom vistán is.Vajon hoz látványbéli változást a Dx10? :) :U

alter

(#328) VinoRosso válasza idiot (#327) üzenetére


VinoRosso
(addikt)

szerintem hoz. Bár ezt a játékokt nem futtattam dx9-ben, de az elődjét igen, és ahhoz képest jobb a grafika. Elég bugos egyébként, talán még bugosabb mint a SoC volt, vagy legalább olyan. Már jöt is ki hozzá patch, mikor a game ki se jött.

(#329) Lauda


Lauda
(félisten)
LOGOUT blog

Bocs, hogy csak ide befosom a kérdést, de a rivatuner topik nem nagyon pörög. Szeretném meghúzni a kareszt, de már régen tuningolgattam és nem emlékszem mindenre. A rivatuner power user részében valamit át kellett állítani, de nem ugrik be, hogy melyiket és miért. Tudja esetleg valaki? :DDD

Hogy on is legyek: ott a mocsárnál mennyit kell mászkálni, mert mindkét irányba elmentem már és újra visszakerültem ugyan oda. Nem értem ezt az orosz szöveget, csak nyomogatok vaktába. :D

[ Szerkesztve ]

(#330) Eagle16 válasza Lauda (#329) üzenetére


Eagle16
(addikt)

Így kell, szerintem nem kell semmit átállítani a power user résznél.

---

(#331) VinoRosso válasza Lauda (#329) üzenetére


VinoRosso
(addikt)

hő...szerintem a 8800 GTS.hez nem kell átállítani semmit. Tedd fel a 2.09es rivát.

Vannak emberek akik ilyen kékek, és kis nyíl van a körben a térképen, velük tudsz teleportálni, itt így lehet közlekedni apályán illetve a pályák közt. Felteszed neki az első kérdést a sorban és akkor kidob kb 5-6 lehetőséget, aminek az eleje ugyanazzal a szóval kezdődik, ott tudod kiválasztani hogy hova küldjön. Aztán ki kell próbálni, hogy az egyes lehetőségek hova vezetnek, én már eljutottam a kordonhoz. Viszon ha átmész oda vigyázz, emrt egy nagy gépágyú van a katonai őrség egyik épületének tetején, és pillanatok alatt bedarál. Egyébként meg [link] :DDD

(#332) Lauda válasza VinoRosso (#331) üzenetére


Lauda
(félisten)
LOGOUT blog

és Eagle16: köszi, akkor nem keresgélem. Egyébként kipróbáltam a 2.09-el, de semmilyen látható eredményt nem hozott, pedig már füstölt a kártya. :DDD

Jó, hogy mondod ezt a teleportálgatást, nem is tudtam, hogy ez így megy. :D Csak az tünt fel, hogy már kétszer visszajutottam az indulópontra.

Fasza ez a szótár, mindjárt ki is próbálom, hátha be tudom hangolni a gráfot, hogy jól fusson. :R

(#333) Lauda


Lauda
(félisten)
LOGOUT blog

Sajna ezen a kártyán még úgy is sokszor játszhatatlan, hogy mindegyik eggyel visszább van állítva, ellenben csúnyább mint a soc. Nem igazán értem a dolgot. :(

(#334) VinoRosso válasza Lauda (#333) üzenetére


VinoRosso
(addikt)

mekkora a vram?

(#335) Lauda válasza VinoRosso (#334) üzenetére


Lauda
(félisten)
LOGOUT blog

Azt hol tudom kiolvasni?

(#336) Lauda válasza Lauda (#335) üzenetére


Lauda
(félisten)
LOGOUT blog

Szerintem ez lesz:

Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:193]: NVIDIA GeForce 8800 GTS
* GPU driver: 6.14.11.7519
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
* Texture memory: 544 M
* DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16

:O

(#337) Eagle16 válasza Lauda (#336) üzenetére


Eagle16
(addikt)

Az szép...
Race driver GRID is ennyit eszik magasabb felbontásban...sajnos ide már kevés a 256mb memória. De hogy minek kell neki ennyi?

---

(#338) Lauda válasza Eagle16 (#337) üzenetére


Lauda
(félisten)
LOGOUT blog

A nagyobb probléma az, hogy csak 1280X1024-ben volt. :DDD

(#339) VinoRosso válasza Lauda (#335) üzenetére


VinoRosso
(addikt)

sehol, a vga-dra értettem, hogy 512-es vagy 320-as illetve 640-es e. :F

(#340) Lauda válasza VinoRosso (#339) üzenetére


Lauda
(félisten)
LOGOUT blog

320-as. :D

(#341) $p@rr0w


$p@rr0w
(őstag)

STALKER Clear Sky – visszahívva!

Kinőhetnétek már abból, hogy leírogatjátok miből nőttetek ki.

(#342) Eagle16 válasza $p@rr0w (#341) üzenetére


Eagle16
(addikt)

"hiányzik belőlük a CD-kulcs, azaz elfelejtették rányomtatni ezeket a kézikönyvre" :DDD

De legalább az európai verziót ez nem érinti.

---

(#343) $p@rr0w


$p@rr0w
(őstag)

Hardver igény teszt: pcgameshardware.de

mod: Amúgy elég semmitmondó mivel az AA-ról/felbontásról nem esik szó (vagy csak én nem láttam?).

[ Szerkesztve ]

Kinőhetnétek már abból, hogy leírogatjátok miből nőttetek ki.

(#344) Drizzt válasza $p@rr0w (#343) üzenetére


Drizzt
(nagyúr)

Egyáltalán hol látsz eredményeket? Mert én csak az ajánlott konfigok felsorolását, meg képeket látok.

(#345) $p@rr0w válasza Drizzt (#344) üzenetére


$p@rr0w
(őstag)

Mondtam hogy semmitmondó, egyébként meg ez azt mutatja azokon a leírt gépeken hogy néz ki a játék még élvezhető sebességű legszebb grafon.

Kinőhetnétek már abból, hogy leírogatjátok miből nőttetek ki.

(#346) VinoRosso válasza Eagle16 (#342) üzenetére


VinoRosso
(addikt)

hát ha még csak a cd kulcs hiányozna az nem lenne baj, de hogy annyi pályát kivettek, az sokkal jobban hiányzik...nekünk, nekik meg lehet a kulcs a fontos. :DDD

$p@rr0w: Vino's test: minimale anforderungen 4870X2, q9650@4ghz... :(

most felzúztam 700/1050ig a 4850-et, és még mindig 95-99 % közt van folyamatosan a GPU usage GPU-z szerint. A hőmérséklete felment 71°C-ra jó pár óra stalker után ezzel rekordot döntöttem a GFX chillámmal, 10 perc szőrősfánk is csak 69°Cig bírta feltornázni. Viszont az átlag fps most már megvan 30-35 közt stabilan. Viszont amikor több NPC hirtelen belép, mondjuk egy egy spontán lövöldözés alkalmával, van hogy 10-15re leesik. Meg akkor is lassan vált, ha az inventory-t illetve a térképet használom.

[ Szerkesztve ]

(#347) idiot válasza VinoRosso (#328) üzenetére


idiot
(tag)

Igazad van a mocsáros rész után eléggé bugos,de sebaj.
ÁÁÁ naon jóra sikerült a kövek keresése+megtalálása. :Y :C :U

alter

(#348) Lauda válasza $p@rr0w (#343) üzenetére


Lauda
(félisten)
LOGOUT blog

Meg nem is igaz.

Azt írja, hogy:

Optimale Anforderungen:
- Windows XP (Service Pack 2)/Windows 2000 SP4
- Prozessor: Intel Core2 Duo E6700 / AMD 64 X2 5200+
- RAM: 2 GiByte
- 10 GByte freier Platz auf der Festplatte
- 512 MiByte Direct X 9.0c kompatible Grafikkarte / GeForce 8800 / Radeon X2900

Ha ezzel a konfiggal olyan minőséget akarsz, mint ami a képen látható, akkor kb 10 fps-ed lesz. :DDD

(#349) proci985 válasza VinoRosso (#346) üzenetére


proci985
(MODERÁTOR)

a sima SoC is folyamatosan 100%on ette a vidkarit.

zseniális, úgy néz ki valaki már megint elfelejtett programot optimalizálni...

The first rule of tautology club is the first rule of tautology club. // Social justice in lagom amount.

(#350) VinoRosso válasza proci985 (#349) üzenetére


VinoRosso
(addikt)

melyiket :DDD

lesz/van a CS-hoz data unpacker?

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.