Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#14) SyMbioTe


(#3512) Alvin_ti4200

Hardver:

Alaplap: Gigabyte B450 I AORUS PRO WIFI (BIOS: 1.2)
Processzor: AMD Ryzen 3 2200G 3.7GHz all-core (1.325V)
Memória: 2x4GB HyperX Predator DDR4-3200 CL16 @ 2800 MHz, CL16
VGA: AMD Vega 8 @1550 MHz (1.275V)
VRAM: 2GB BIOS-ban fixálva

Borderlands 2

Grafikai beállítások: minden maxon, TXAA élsimítás bekapcsolva, Ambient Occlusion kikapcsolva

1920x1080: 64 (54)
2560x1440: 40 (33)

In-game képek:




Megjegyzés: a Gears of War 4 után mit mondhatnék...az 1080p-ben minimális grafikai részletesség mellett játszhatatlan volt és ocsmány, ezzel szemben a Borderlands 2 1440p-ben szinte maximális részletesség mellett is játszható. Tudom-tudom, egy generációnyi különbség van a két Unreal engine között, de engem csak az érdekel, amit látok :) Az Ambient Occlusion túl sokat nem tesz hozzá a játékélményhez vizuálisan, viszont 20 százalékot levesz a teljesítményből, ezért ezt kikapcsoltam. A TXAA élsimítást ezzel szemben bekapcsolva hagytam, ha még egy kicsi hiányozna a kívánt framerate-hez, a kikapcsolásával nagyjából 10 százaléknyi plusz fps-t kapunk. Minden más beállítás szinte teljesen hatástalan volt a játékra, a kinézet romlott, a teljesítmény viszont alig javult. Nem tudom, hogy a GPU volt-e a korlátozó tényező vagy a memória sávszélesség, ki tudnám deríteni, ha nagyon sok órajel párossal újranézném ezt a pályát, de sok értelme nem lenne.

„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.