Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • KaraDani

    addikt

    válasz Ventur@ #3563 üzenetére

    Köszi srácok! :B

    Leírom itt offba inkább, hátha mást is érdekel, hogy működik a free move rFactorban. Két féle van ami követi az adott autót és ami fix a pályán, attól függ melyik kameraállásból indulsz ki. Ami nem követi az "end"-es kameraállás amivel alapból a pályán előre elhelyezett fix pontok között tudsz váltogatni és egérrel tudsz nézegetni. Innen mozgatni akarjuk a kamerát, amihez a controller beállításoknál be kell konfigolni a vezérlő billentyűket. Első a Toggle Free Move (free move bekapcs-kikapcs) valahol a közepe táján van, ez nálam egy két tengelyes analóg gamepad bal mutatóújjas egyik billentyűje, alapból az U betű. Maga a mozgatáshoz használt cuccok eléggé az alján vannak: Camera move forward, backward, left, right, ezt a bal analóg tengelyre állítottam be. Aztán Camera tilt up down left rigt ezt a Dpadra állítottam. Camera move up down, és turn right left, ezt a jobb analóg stickre. a Camera Zoom in Out pedig ment a jobb mutatóujjas két gombra. És van még egy Camera move Slowly gomb, amit nyomva tartva fixen lassan mozog a kamera, ez a bal mutatóujj másik gombja lett.
    Ha konfiggal megvagy mehet a móka, ha fix kamerát akarsz nyomsz egy endet, aztán a megadott gombokkal elindulsz amerre akarsz vele. Ugyanezt lehet alkalmazni autóhoz rögzített kamerával is, váltasz valamilyen autós nézetre nyomsz egy toggle free move gombot és úgy mozgatod az camerát ahogy akarod, viszont így az autóhoz képest mozgatod nem a pályához.
    Billel körülményesebb lehet a beállítás, mert ennyi szabad gomb alapbeállításon szerintem nincs is, a gamepaddal meg amúgy is jobban kézre esik a sok gomb, illetve mivel analóg tőlem függ a max mozgás és a 0 közötti mozgás sebessége.
    Remélem nagyjából világos, sry, hogy angolul írtam a megnevezéseket, én angolul raktam fel a játékot, nagyjából meg nem akartam fordítani, úgyis megtalálja aki akarja.

Új hozzászólás Aktív témák