Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: A RAM-válság és annak lehetséges hatásai
- sziku69: Szólánc.
- LordAthis: Mission: Imposible? - Együtt 1333 és 1600 MHz, ECC/Non-ECC
- D@reeo: Pi-hole és a Telekom Sagemcom F@st 5670 DNS beállítása
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Új hozzászólás Aktív témák
-
dzsavermadar
senior tag
válasz
Ted-Mosby
#1304
üzenetére
Majd én válaszolok JJ helyett, bár nem kaptam felhatalmazást.
A fékrásegítés lett letiltva a szabályzat szerint.
Tegnapi ígéretemhez hűen kipróbáltam a különbséget.
A szabályzatban leírt beállításokat használtam, és mentem kb 10 mérhető kört.
Azután hozzáadtam a "fékrásegítés alacsony" opciót,
és azzal is mentem kb 10 mérhető kört. Mindezt a Monzai pályán,
Meglepően jelentős különbséget éreztem, ami főleg a kanyarokban jelentkezett.
Példa: fékrásegítéssel az egyik íves kanyar vételéhez elég volt kis gázelvétel előtte, és a kanyarban az első szakasztól már tolhattam a gázt, és gyönyörűen be lehetett venni.
Segítség nélkül ugyanebben a kanyarban hasonló cselekvéssel, tehetetlenül csúsztam mint az állat a bukótérbe egészen a falig nem is kicsit ütközve. Ezt többször is kipróbáltam, több kanyarnál is, és mindenhol ez a tapasztalat jelentkezett.
Összességében mentem 40-50 kört a próbák miatt.
Ez alapján merem mondani, hogy jelentős segítség a fékrásegítés az úton maradáshoz kanyarban. Gyorsabb nem lesz, de legalább nagyobb eséllyel a pályán marad.
Rásegítés nélkül ezeket a kanyarokat természetesen be lehet venni, csak teljesen másképp kell vezetni.
Az időeredmények szerint, viszont, ha rásegítés nélkül viszonylag normálisan körbe tudtam menni, 2 mp-vel jobb időm lett, mint rásegítéssel.
Ha jól emlékszem 2:06 xx vs 2:04 xx
Igaz, hogy ehhez nagyobb koncentráció kell, és több gépészkedés, és több gyakorlás.
Viszont az automata sebváltót nem állítottam át, és az a rásegítés nélkülire volt beállítva, és ez is érezhető különbség volt, mert a kigyorsításoknál gyengébben viselkedett a rásegítéses változatban. Talán ez a 2 mp különbség magyarázata.
Ennek a tesztnek a függvényében én azt mondom, hogy a fékrásegítés alacsony lehetőséget engedélyezni kellene, hiszen gyorsabb nem lesz tőle senki, csak élvezetesebb a vezetése, mert 10-ből csak 2 -szer csúszik ki, és nem 6-szor mondjuk.
Ez csak példa volt, nem kell kicsúszni 1 szer sem.
Ha ezen múlik, hogy ne menjenek el társaink, nyugodtan lehet engedélyezni.(szvsz)
Más pályákon is tesztelni kellene, mert lehet, hogy a pálya vonalvezetése miatt nagyobb előnyt is ad. Ezt nem tudom.
Mindenesetre a mostani szakaszban jó lenne, hogy a szerón a lehetőség vissza lenne állítva, hogy az éppen aktuális pályán is lehessen tesztelni. Ne úgy mint tegnap, hogy kénytelen voltam offline módban. Aki nem akarja, nem használja.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Nem semmi: két Nothing kapott egy nagy frissítést
- Papírvékony a jövő a Samsungnál: íme, a Galaxy TriFold!
- AliExpress tapasztalatok
- Hogy milyen lett az ASUS ProArt széria csúcsnotesze? Hát ilyen!
- LEGO klub
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Szemüveges topik
- További aktív témák...
- Sapphire Radeon RX 6950 XT Nitro+ 16Gb dobozában minden tartozékával eladó!
- Ryzen5 5600X/ RTX 3060Ti/ 32GB DDR4 alapú konfig/ garancia/ ingyen foxpost
- Lenovo ThinkCentre M700 SFF PC, I5-6500, 8GB DDR4, 256GB SSD, Win 11, Számla, garancia ( olvasd végi
- iPhone 15 128GB gyári független mint az új 2025.03.31. Apple jótállás
- Lenovo ThinkCentre M910S SFF PC, I5-7500, 8GB DDR4, 256GB NVMe SSD, Win 11, Számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest


