Hirdetés

2019. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) iday


iday
(senior tag)

Látszik hogy szereted ezt az autót, annyit nem mindenki költene rá.
Nagyon szép az autó, kár hogy csak 1 képet raktál fel.
Most már felnőtt, még 2x ennyi km-t. ;)

3dfx & AMD & ATI forever! http://iday.hu

(#2) Czimby


Czimby
(őstag)

Köszi, hogy megosztottad velünk!

Az autó pontos gyártási dátumát honann lehet kideríteni?

Ami feltünt nekem, hogy a 3L hűtőfolyadék 15e Ft!!!
TypeV Lacitól az 5L készrekevert HONDA folyadékot 8e-ért szoktam venni és 4L simán bele is megy,
szóval nem is cserélték le rendesen meg iszonyat drágán számolták.

Valamint ha az olajcserével elboldogulsz akkor a váltóolaj és hűtőfolyadék cserét te is játszi könnyedséggel megcsináltad volna, de már mindegy 10évig nyugodság van :))

Olaj + szűrő, légszűrő, pollenszűrő, gyertyák, hosszbordásszíj, hűtőfolyadék, fékfolyadék(és kuplung!!!), fék tárcsák + betétek cserélyét én inkább magamnak megcsinálom, mert mint te is írtad még a márkaszervizek is elfelejtenek ezt-azt visszacsavarozni, visszadugni...

(#3) Evil Snowman


Evil Snowman
(senior tag)

"Szép" story. LEgközelebb lehet jobban megérné fejönni Pestre Tóth Imihez. Csak gyári alkatrészekkel dolgozik (kivéve amiket viszel, de szvsz a gyári jobb minőségű.).

Én ennyit fizettem vétel után neki, serintem teljesen korrekt (olajat külön vettem meg):

Olajszűrő
Légszűrő
Pollenszűrő
Fagyálló
Váltóolaj
Hosszbordás szíj
Első stabpálca (pár)
Hátsó stabpálca (pár)
Gyertya
Munkadíj

115.000 HUF

Btw az átvizsgálásnál megnézték az alsó talpasokat? Mert ugye az típushiba és ha az kifordul nagyobb tempónál (bár azt írták többen is, hogy vagy kanyarodás közben vagy egy nagyobb kátyú adja meg neki az utolsó lökést akifordulás felé) akkor már csak utas maradsz.

Amúgy szép a paripa nekem egy 2.0 Comfort Tourer van. ;)

#1NZ-FE , CA18DE , K20A6#

(#4) sutszi


sutszi
(PH! kedvence)

Szép történet. Remélem megoldódik a problémád.

"Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage

(#5) z123456789 válasza iday (#1) üzenetére


z123456789
(PH! addikt)
LOGOUT blog

(#1) iday
Legtöbb műszaki dolgomat szeretem. De azért a helyén kezelem. Itt sem az érzelmek döntöttek.
Nem egy nagy extra, lényegében csak az a felni van rajta, ami dob valamit, szóval kb ezzel a képpel meg is mutattam mindent. :D
Köszönöm a dicséretet, és a jó kívánságot. :R

(#2) Czimby
Én köszi hogy elolvastátok. :)

Ez jó kérdés, nem tudom, de hogy ez az első szériák között volt, az tuti.

Szerviz nem arról híres, hogy olcsón számol. A korábbi szerelőmnél én is magam vettem, ő meg lecserélte. Lacinak jó árai vannak, ha tudom, én is tőle veszek mindent. Jelen esetben csak az EBC-ket és Motul fékolajat tudtam venni, mert különben nem ennyi az óradíj. A 3 l-t majd megnézem, mert lehet hogy a listát nem frissítettem a számlával. És elképzelhető hogy a munka felvételkor 3 l-t mondott hasraütés szerűen, de a számlán már több van. Én meg a 3 l-t rögzítettem a listámban. :)

Hűtőfolyadék és váltóolajhoz nem kellenek valami spéci szerszámok? Megcsinálnám én szívesen amúgy ezeket, csak félek. Ezeket komolyabb műveletnek gondolom, mint egy olajcserét.

Kuplungot miért felkiáltó jelezted? Kuplung folyadékot is cserélni kell? Azt hogyhogy nem írja a szervizkönyv. Illetve a szervo olajat sem, de arra azt mondták, hogy abból csak úgy nem megy el a folyadék. Azt akkor cserélik, ha valami baj van. Fékbetétektől is félek, pedig nem tűnik nehéznek az sem. Azt szívesen megtanulnám még.

(#3) Evil Snowman
Imin én is gondolkoztam, de az Győrből nekem elég nagy macera lenne.
Nem a pénzzel volna gond, hanem a távolsággal.

Bízom benne. A futómű komplett ellenőrzése is benne volt a listában, és a szerelő fazon elvileg 20 éve ott van, azért is került hozzá a kocsim. Ő mondta nekem a vezérmű tengely széria hibáját is. Ebben bízva, remélem, hogy más típushibákkal is képben van, és emiatt erre is odafigyelt. Olvastam már sok helyen erről, de egyértelműen én sem tudom, hogy menet közben is lehet probléma, vagy csak fordulásnál. Sokan azt írták, hogy egyenes haladásnál nem, hanem lassú kanyarodásnál adja meg magát. Valóban elég cink lenne, ha autópályán ez keresztbevágná a kocsit. :/ Én tudom ezt ellenőrizni? Mert aknám van otthon.

(#4) sutszi
Köszönöm szépen. :)

[ Szerkesztve ]

https://hardverapro.hu/apro/oxford_pilot_leather_gloves_black_m_teli_motoros_k/hsz_1-50.html

(#6) Viszlát


Viszlát
(PH! addikt)

Hjajj, de szépek még mindig ezek az Accordok. Nekem egy 2003-as 2.4 Executive volt, 6 év és 220k kilométernyi nosztalgia, mai napig a legjobb autómként tartom számon pedig azóta már több kategóriát is léptem feljebb. Kényelmes, pont annyi elektronika ami még hasznos, végtelenül megbízható, Európa mindkét végét megjártam vele.

A fékbetét cseréjétől ne félj, ha én meg tudtam csinálni, akkor neked is menni fog simán. :)

Egyébként egy 15 éves autónál ennyi kiadás az lópikula szvsz, főleg ennél az autónál, simán megéri rendben tartani. :K

"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

(#7) z123456789 válasza Viszlát (#6) üzenetére


z123456789
(PH! addikt)
LOGOUT blog

Jó ezt egy félig kivülállótól olvasni, mert én is úgy tartom hogy a forma szerintem időtlen. Azaz, még azért ma is megállja a helyét a design. :)
A többit meg szintén örömmel olvastam.
Köszi a biztatást. :R

https://hardverapro.hu/apro/oxford_pilot_leather_gloves_black_m_teli_motoros_k/hsz_1-50.html

(#8) Evil Snowman válasza z123456789 (#5) üzenetére


Evil Snowman
(senior tag)

Nekem Imi úgy nézte meg, hogy felemelte az autót az érintett kereket finoman megmozgatta - hogy ne forduljon el ugye a kormány - oldalra meg fel le próbálta, hogy van-e kotyogás. Alulról is megnézte, hogy mennyire rozsdás, gumiharang esetleg szakadt-e.

Az a "vicces", hogy valakinek minden előjel nélkül fordult ki, van akinek már fél éve ropogott, kopogott a rossz úton, van akinek fékezéskor elhúzott valamelyik irányba. Szóval full lutri, szerintem érdemes gyárira kicseréltetni.

Ma amúgy engem is meglepett a "kicsike". Bal hátsó fék munkahengerem, vagy a kézifékem befog mert úgy felforrósodott a fék meg a felnim mint a picsa, szóval délután megyünk a szerelőhöz.

#1NZ-FE , CA18DE , K20A6#

(#9) Czimby válasza z123456789 (#5) üzenetére


Czimby
(őstag)

A kuplung folyadék 2 évente cserés a fékkel együtt.
A szervó folyadékot is kell cserélni és csak gyári mehet bele PSF.

A váltó olaj és a hűtőfolyadék kb olajcsere nehézség, nem kell célszerszám.

(#10) z123456789 válasza Czimby (#9) üzenetére


z123456789
(PH! addikt)
LOGOUT blog

2 évente...2 évente megyek 70-80e km-t. :D

Igazad van...240 000-nél szervo folyadékot is cseréltettem az akkori szerelőmmel. Honda PSF-S. Mi a faszért mondta nekem a Honda szervizben a tag, hogy azt nem szokták cserélni?
Kuplung folyadékot meg még sosem cseréltettem. :/
Akkor a check lámpával együtt mondhatom nekik, hogy pls, ezt fejezzük be?
Szervoba gyári Honda megy, kuplungba meg fékfolyadékot kell? A kuplung nincs egy körön valamivel? Csak mert nem akarom hogy hülyéének nézzenek. :(((
Esetleg tudsz erre valami hivatalos táblázatot, hogy megmutathassam nekik, ha esetleg kérdésük lesz?

[ Szerkesztve ]

https://hardverapro.hu/apro/oxford_pilot_leather_gloves_black_m_teli_motoros_k/hsz_1-50.html

(#11) Czimby válasza z123456789 (#10) üzenetére


Czimby
(őstag)

Mert a kormányműcserén nagyobb a haszon...

Ha nem cserélik a kuplung folyadékot akkor munkahenger csere lesz mert a nedvességet megköti és kráteresre marja a munkahenger falát.

Fékfolyadék kell bele, ott van egymás mellett a két tartály, célszerszámmal 5-10perc a kuplungét lecserélni.

(#12) z123456789 válasza Czimby (#11) üzenetére


z123456789
(PH! addikt)
LOGOUT blog

Ja, addig már eljutottam, hogy az ott van egymás mellett.
Te merre laksz? :D

https://hardverapro.hu/apro/oxford_pilot_leather_gloves_black_m_teli_motoros_k/hsz_1-50.html

(#13) Czimby válasza z123456789 (#12) üzenetére


Czimby
(őstag)

Hatvan mellett.

(#14) z123456789 válasza Czimby (#13) üzenetére


z123456789
(PH! addikt)
LOGOUT blog

Azistenit! :D

https://hardverapro.hu/apro/oxford_pilot_leather_gloves_black_m_teli_motoros_k/hsz_1-50.html

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.