Hát ha a pletykák igazak, akkor nem kell sokáig szívnod a fogad: "Kész az e-rollerekről szóló KRESZ-módosítási javaslat, megszereztük, mi áll benne"
vagy legalábbis, ha ezt behozzák akkor valószínűleg egy fokkal jobb lehet a helyzet, nem sokkal, de talán egy kicsivel. Addig meg tessék marékszám bevenni a "leszarom tablettát".
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Argos:] MuzsikAI
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [callmeakos:] A bukott koncepció, amiért háromszor is fizettem.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
KISDUCK
addikt
weiss
addikt
De engem alapvetően nem az zavar ahogy közlekednek, hanem hogy szanaszét van minden.
I did nothing, the pavement was his enemy!
Csapoati
nagyúr
Az emberek nemtörődömségéről nem a szolgáltatók tehetnek.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
(#4) Lalikiraly
Épp nemrég vitattuk ezt egy másik topicban. Én is kivagyok tőlük. Ocsmányak randák és az igénytelenség, mint a szemét el vannak dobva. Nagyon ledegradálják a város kinézetét.
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
weiss
addikt
Valóban, de az emberek olyanok amilyenek, ezért kellene szabályozni a dolgot. Jelöljenek ki a Bubihoz hasonló gyűjtőket, ahol senkinek nincs útban, és a kallódókat meg szállítsák el /és zúzzák is be rögtön /
I did nothing, the pavement was his enemy!
KISDUCK
addikt
Azt értem, de ha módosítják a KRESZT az hatással lesz a e-rollerrel közlekedők számára amiből következik hogy kevesebben fognak szanaszét parkolni.
weiss
addikt
Ja, ez jogos, ha kevesebben lesznek. Mondjuk izgi lesz turistákra enforce-olni a KRESZt
I did nothing, the pavement was his enemy!
Weiss Manfrédnak igaza van. Valahogy ezt előbb vagy utóbb szabályozni kellene, lehet addig várnak vele míg egy komolyabb baleset nem lesz a szanaszét hagyott rollereknek köszönhetően.
Thanos was right.
thesound
őstag
Én sem szeretem, ha széthagyják, de a legrosszabb, hogy éjszaka a hülyegyerekek fizetés nélkül mennek vele -próbálnak vele menni- és persze hangosan elkezd zenélni az a szar. Nyáron nyitott ablaknál remek.
Vannak a léleknek régiói, melyekbe csak a zene világít be. - Kodály Zoltán
nemlehet
őstag
Én ebben csak azt nem értem, hogyha a Bubit sem hagyhatod csak úgy ott bárhol, akkor ezt miért? Miért nem kell fizetni x ezer forint begyűjtési díjat ha nem állomáson rakod le?
Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3
DigitXT
félisten
Ezer oka van annak... Először is: nincs állomás...
Vagy a Totalcar-on, vagy a Vezess-en olvastam,hogy nemcsak lesz végre szabály rá,hogy pontosan mi ez,hol, miként lehet használni,hanem pedzegetik, hogy bünti lesz,aki nem a kijelölt tárolóhelyre rakja vissza.Mobil applikáción, plusz a rolliba beépített nyomkövető jelzéseit figyelembe véve megállapítható, hogy ki használta utoljára.Maga a közlekedésfejlesztés pedig jó, csak épp se kúltúrája,sem az emberek bizonyos százaléka nem alkalmas rá.
adlersson
aktív tag
Lehet, nagyok az elvárásaim, de szerintem egyértelműnek kéne lennie, hogy nem hagyom ott, ahol épp leszálltam róla (járda közepén, zebra előtt stb.).
Amúgy ez az otthagyom mint eb a sz*rát világszerte tapasztalható, nem hungarikum.
毋捌食過豬肉,嘛捌看過豬行路。
Tényleg nagyok az elvárásaid. Nézz körbe, mindenhol ez a szarok bele stílus van.Iskolában,munkahelyen, nemigen lehet mit tenni, az emberek többsége nem fog egyik napról a másikra kilépni a komfortzónájából.Jóazúgy!
nemlehet
őstag
Oké ez jogos, jobban utána nézve valóban nincs, gondolom valami telephelyen töltik ezeket.
De akkor viszont miért nincs kijelölt zóna? Hogy lehet erre így engedélyt adni? Csak így jártomban keltemben látok olyan helyeket ahol 8-10 db is van katonás rendbe rakva, tehát vannak csomópontok. Miért nem kötelező egy ilyen csomópontra vissza vinni?
Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3
A rollereket talán nem is töltik közvetlenül, egyszer láttam egy srácot, aki cserélt rajtuk valamit... nekem elsőre az jött le, hogy ez az akksi lehet. De biztosan van erre is szakértő itt, majd megmondja.
waccamár
senior tag
Párszor használtam a Lime-ot, és tőlem kért képet, amikor leraktam. Ergo könnyen visszakereshető lenne az, hogy ki hol hagyja az új közepén...
Viszont ezek könnyen mozgatható tárgyak, szóval sok esetben az van, hogy a user lerakja normálisan, aztán jön az unatkozó hülyegyerek és arrébbpakolja, ki a járda közepére, csak úgy poénból.
Mivel ez mikromobilitási eszköz és arra van kitalálva, hogy rövid távokat menj vele és bárhol le tudd rakni (ellentétben a bubival), így a gyűjtőállomásokkal értelmét vesztené a célja.
Azt kellene szabályozni a Lime részéről, hogy normálisan parkolja le mindenki - és a beküldött fotókat ellenőrizni.
adlersson
aktív tag
"...jön az unatkozó hülyegyerek és arrébbpakolja, ki a járda közepére..." - Vagy be a Dunába.
毋捌食過豬肉,嘛捌看過豬行路。
DigitXT
félisten
Ebből a Tier-ből valóban ki lehet kapni az akkut már ránézésre is. Kis táska.
A Lime-ból biztosan nem, és talán a Bird is eléggé zárt hozzá. A negyediket
nem ismerem... amúgy nekem is sok már ez az összevissza parkolás, főleg
a Lime van úton-útfélen, hiszen abból van a legtöbb, az a legrégebbi s emiatt
egyben a legszarabb műszaki állapotban lévő vasak is ezek... Néha jól jöhet,
de pl. mikor csak a 3. volt közlekedésre alkalmas állapotban, a feloldási díjat
meg levonta mindenképp, nem volt őszinte a mosoly: rendszeres használatra
inkább saját. Rövid távra a feloldási díj miatt drága, hosszú távra meg lassú...
A Bird túl erős egy kezdőnek, hiába korlátoz óra szerint 25-nél, odáig jól húz.
Ergo meg tudja viccelni azt, aki nem szokott hozzá ilyen "megindulásokhoz".
(Cserébe álló helyzetből nem indul, lábbal is rendesen meg kell lökni elsőre.)
A három szolgáltató közül ez a legújabb a jó kompromisszum... Mondjuk azt
nem tudom, hogy minek van rajta index, mert SMKP használatra alkalmatlan.
(25 km/h ebben is a limit, a gyorsulása közepes, a dupla fék elég hasznos...)
Ui: javasolja, hogy vegyek sisakot. Ha gyalogos vagyok, és rápattanok az ún.
mikromobilitás címszóval, mégis honnan a fenéből lenne nálam egy sisak?
[ Szerkesztve ]
Jhonny06
veterán
Pedig alapvetően az sokkal nagyobb probléma, ahogy közlekednek vele. A járdán ki lehet kerülni komolyabb fennakadás nélkül (persze ez is idegesítő).
subset
senior tag
Sajnos addig marad a kupleráj amíg nem lesznek szankciók a szétdobálásért...
Használj Te is szabad szoftvert !
Hintalow
senior tag
Hasznosak tudnak ezek lenni, de valóban szanaszét vannak. Én is használtam már párszor, főleg, hogy már a város külső részein (Káposztásmegyeren, sőt már Dunakeszin is) megjelentek. Viszont ilyen kötelező lerakóhelyeket nem tudom hogy oldanák meg, jó sűrűn kellene, ha a lakótelep túlsó végére kéne elvinni az uticélhoz képest, és onnan visszabumlizni, akkor a kutya sem fogja használni.
Ha a multiverzum teória igaz, akkor van egy univerzum, ahol nem az.
weiss
addikt
a kutya sem fogja használni.
I did nothing, the pavement was his enemy!
bejegyzés Az villamos bérrollerekrül és másrul