Hirdetés

2019. november 22., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#651) hojos


hojos
(aktív tag)

A lányom készüléke 3 hét és 1 nap után ma lett kész. Elektrodokinál kijelzőcserével javították.

(#652) Foose válasza hojos (#651) üzenetére


Foose
(őstag)

Szomorú hogy egyre több kijelző cserés esetről olvasok... Az enyém is emiatt van oda kèt hete.

Lehet ismersz régebbről,Nrg néven :)

(#653) kelzsoca válasza Foose (#652) üzenetére


kelzsoca
(félisten)

Ez igazából sokat nem jelent, mert nem tudhatod hogy milyen mennyiség került eladásra. :)

(#654) szundybence válasza kelzsoca (#653) üzenetére


szundybence
(aktív tag)

És milyen? Hátha te tudod. (Nem tudom eldönteni, hogy ez, vagy a 8Q. Segíthetnél.)

[ Szerkesztve ]

(#655) Foose válasza kelzsoca (#653) üzenetére


Foose
(őstag)

Jó persze, de ahogy olvasom több helyen, ár-tudás kategóriában egész jó, ezért vettek azért páran. És "sokan" ugyanerre a hibára panaszkodnak.

Lehet ismersz régebbről,Nrg néven :)

(#656) helixP


helixP
(veterán)

Drága cappa72, megcsináltam mindent az elmondottak szerint reparticionálás ügyben, de nem akarja az igazságot. Szóról szórta követtem a leírást, hogy elérjem a harmonikus 3/3 állapotot, csináltam CWM-mentést, felismerte az adb, kijött a dos ablak, rányomtam a 3/3-ra, befejezte, újraindult Reco-ban, csináltam wipe/factoryt amikor újraindul, továbbra is 0,98 és 5,36 GB van. Mi lehet a gond?
V1.02-van, ha számít.

Előre is köszönöm!

(#657) dionaea válasza Foose (#655) üzenetére


dionaea
(senior tag)

amíg gariban cserélik nincs gáz szvsz.
2 évet kibír utána az ember vesz egy másikat mert ugye addigra annyi baja lesz szoftver ügyileg hogy használhatatlan lesz. 1 hónap után jöttem rá hogy pl nekem ennyit ér többet nem. Amire használom arra pazarlás lett volna drágábbat ??jobbat?? venni.

"Bismarck was the real Death Star in her time"

(#658) radamsky válasza Foose (#652) üzenetére


radamsky
(senior tag)

nekem semmi baja nincs a kijelzővel, mondjuk az egész készülékkel nincs bajom, csak a fránya fehér szin, meg nekem jobb lett volna valami ehető kamera bele

(#659) Foose válasza radamsky (#658) üzenetére


Foose
(őstag)

A szín nekem sem a kedvencem. Na ja, egy jobb kamera jó lenne bele. De ebben az ár kategóriában szerintem felejtős.

Lehet ismersz régebbről,Nrg néven :)

(#660) cappa72 válasza helixP (#656) üzenetére


cappa72
(veterán)
LOGOUT blog

Köszönöm a visszajelzést!
Csomag javítva, blogomban frissítve a link.

Death is the natural part of the life - A halál az élet természetes része... "A melodic death metal, olyan mint egy csendes romantikus boncolás"

(#661) helixP válasza cappa72 (#660) üzenetére


helixP
(veterán)

Szia!
Köszönöm a gyors választ, de sajnos toábbra sem működik. A DOS-ablakban ez a hiba jön fel.(Ezt korábban nem írta ki)

[ Szerkesztve ]

(#662) cappa72 válasza helixP (#661) üzenetére


cappa72
(veterán)
LOGOUT blog

Hmmm.... Pedig este megpróbáltam 2x is.
De a képen látok valamit, ami nem ok.
Ma nem, de holnap rakukkantok újra (sztgmentes nap)

Death is the natural part of the life - A halál az élet természetes része... "A melodic death metal, olyan mint egy csendes romantikus boncolás"

(#663) helixP válasza cappa72 (#662) üzenetére


helixP
(veterán)

Másodszorra már nekem is sikerült köszönöm szépen! :R
Annyi volt most a különbség, hogy benne hagytam az SD-t. Szerinted ez számít?
Kellemes számítógépnélküli napot ;)

(#664) radamsky válasza Foose (#659) üzenetére


radamsky
(senior tag)

egy 10 pluszt is rádobtam volna ha legalább a dell tablet kamerája lenne benne

(#665) jFox válasza cappa72 (#662) üzenetére


jFox
(őstag)

Szia!

A kétmagos 7x-et is lehet ezzel átpartícionálni?
Esetleg a meteos.akp-val?

--==<< ...csütörtökön a lényeg, hogy egyet alszom és péntek! >>==--

(#666) cappa72 válasza jFox (#665) üzenetére


cappa72
(veterán)
LOGOUT blog

Nem. Semmi esetre se próbáld meg.
Teljesen kulonbozhet a particiokiosztas.
Meteosrol egyenlore nem tudok nyilatkozni, hogy azzal mukodne-e.

Death is the natural part of the life - A halál az élet természetes része... "A melodic death metal, olyan mint egy csendes romantikus boncolás"

(#667) cappa72 válasza jFox (#665) üzenetére


cappa72
(veterán)
LOGOUT blog

Megnéztem, régen elküldted a partíciókiosztást.
Annak (7x, _nem_ quad!) max 2,5GB lehet az összevonás után a data partíció.
Tehát tuti nem jó hozzá, csak a galiba lenne belőle.

[ Szerkesztve ]

Death is the natural part of the life - A halál az élet természetes része... "A melodic death metal, olyan mint egy csendes romantikus boncolás"

(#668) jFox válasza cappa72 (#667) üzenetére


jFox
(őstag)

Az is elég lenne. :K Mert most nem tudok semmit frissíteni. :O
Van rá remény, hogy lesz rá megoldás? Vagy ez is oyan mostoha gyerek lesz, mint anno a 7dc. Miután kijött a 7dci, semmi frissítés nem volt a sima dc-re. Se gyári, se közösségi. :(

--==<< ...csütörtökön a lényeg, hogy egyet alszom és péntek! >>==--

(#669) cappa72 válasza jFox (#668) üzenetére


cappa72
(veterán)
LOGOUT blog

Ha az eredeti ebr1 ebr2, framework-res a birtokomba kerül... akkor rákukkantok.

Death is the natural part of the life - A halál az élet természetes része... "A melodic death metal, olyan mint egy csendes romantikus boncolás"

(#670) jFox válasza cappa72 (#669) üzenetére


jFox
(őstag)

Mit kell tegyek ehhez? :R

--==<< ...csütörtökön a lényeg, hogy egyet alszom és péntek! >>==--

(#671) cappa72 válasza jFox (#670) üzenetére


cappa72
(veterán)
LOGOUT blog

Beszéljük meg itt, mert itt off

Death is the natural part of the life - A halál az élet természetes része... "A melodic death metal, olyan mint egy csendes romantikus boncolás"

(#672) Foose


Foose
(őstag)

Nah,már 3 hete várok a szervízbe leadott tabletemre. Hívtam most a media marktot, tudnak-e valamit. Annyit mond a csaj, hogy kaptak nemrég egy üzit hogy alkatrészre vár a tabletem. (ezt én már 8 napja kiderítettem, ezek szerint azóta sincs) mondom a csajnak hogy ez oké, csak már dühítő hogy nem történik semmi, valószínűleg széria hibás a cucc, van akinek cserélték, én meg csak várok a javításra. Azt mondja, megadom a szervíz számát, hivjam fel. "ezen a számon előfizető nem kapcsolható" ezért megint hívtam a mediat, hogy nem jó a szám. Azt mondja akkor ad e-mail címet, ők is úgy tarják velük a kapcsolatot. Oké. garancia kukac elektrodoki... És itt jön az amit valaki itt írt nekem, miért nem oda küldtem. Hát most kiderült, az elektrodokinál van. És lassan két hete alkatrészre vár. Ez már sok! Nem tudok semmi mást, csak várni? 3 hetes volt a tab amikor bevittem. Ugyanennyi ideje szervízben van.???

Lehet ismersz régebbről,Nrg néven :)

(#673) Foose


Foose
(őstag)

Elektrodoki oldalán beírtam a gyári számot, ezt kapom. (szétvet az ideg, 10.29-én adtam le szervízbe a 3 hetes tabletet)

[ Szerkesztve ]

Lehet ismersz régebbről,Nrg néven :)

(#674) szundybence válasza Foose (#673) üzenetére


szundybence
(aktív tag)

Valószínűnek tartom, hogy az összes készüléket elkapkodták már és ezért nem tudják cserélni. Az alkatrészből meg (szintén csak valószínűsítem, hogy) nem rendeltek eleget. Nekem mindig ilyen félelmeim vannak, ezért nem veszek még egy darabig semmit. Ugyanez öngyújtóval? Marad a kovakő és a tapló, mert ezekből modern gázöngyújtókból mindig kifogy a gáz, vagy a tűzkő. :DDD

(#675) dionaea válasza Foose (#673) üzenetére


dionaea
(senior tag)

Figyu ezért az árért ez jár nekem a Huawei s7 2 hónapig volt szervízben ebből 2 hónapot szinte alkatrészre várt. Ez van nem tudsz tenni semmit pontosabban de, mégpedig, hogy amennyit szervizbe volt annyival hosszabb a gari ezt kérni kell. pl nekem szolgáltatós volt. pár email és ők normálisak voltak. Pl 2 év után kellett volna fizetnem 10 e ft kb, na azt elengedték meg azt az időt amíg szervizbe volt.
Ez ilyen de pl Samsungnál a kollégám garis telefonja. Most volt másodszorra szervizben és ugyan olyan szarul adták vissza. Viheti újra tehát ez ilyen.

"Bismarck was the real Death Star in her time"

(#676) helixP


helixP
(veterán)

Aki külső billentyűzettel használná és tutira szeretne menni, az tegye fel az External Keyboard Helper Pro-alkalmazást és minden külső billentyűzettel sikeresen fog tudni csatlakozni.

(#677) lovas001


lovas001
(aktív tag)

Sziasztok! Ma lettem tulajdonosa egy 7x quad nak. Első benyomásra nekem tetszik a készülék, gyors pontos jól kezeli a 3g-t is nem recsek nem ropog és nincsenek illesztési problémáim sem . Még tesztelés alatt van de eddig ezért az árért nem tudok belekötni :) (1.02 verziót kaptam)

[ Szerkesztve ]

Nem tudta, hogy lehetetlen, ezért megcsinálta.

(#678) Lui76 válasza lovas001 (#677) üzenetére


Lui76
(őstag)

Én is a most pénteki "akcióban " vettem egy ilyent.
-első táblagépem.
Talán a használat közbeni töltés lassúsága ami érdekes.
asztali pc-ről sem tudta nagyobb erővel tölteni, csak szinten tartotta kb.

Az otg-re mi mindent lehet kötni?
külső vinyóm nem mozdult meg , pendrive ok.

www.kezmuveskeramia.hu

(#679) cappa72 válasza Lui76 (#678) üzenetére


cappa72
(veterán)
LOGOUT blog

asztali pc-ről sem tudta nagyobb erővel tölteni, csak szinten tartotta kb.
USB2 max kimeneti árama 0,5A.
Általában ha nem használod, akkor 600-700mA elegendő a töltéshez. Tehát már eleve lassabban tölt usb portról. Ha még használod is, akkor előfordul, hogy töltés és használat közben csökken a töltöttség.
Ez nem meglepő.

külső vinyóm nem mozdult meg
Ez megint összefüggésben van a maximális tápellátási képességgel.
Egy hdd simán felvehet - főleg induláskor meg is haladhatja akár - 0,5A-t, ami vélhetően az otg max kimeneti áramát meghaladhatja, ez miatt nem képes ellátni. (esetleg külső táppal a hdd-t megtámogatva próbálhatod meg)

pendrive ok
Mert ugye ennek jóval kisebb az áramfelvétele.

usb otg specification
5.4-es fejezet, 5-1-es táblázat.

[ Szerkesztve ]

Death is the natural part of the life - A halál az élet természetes része... "A melodic death metal, olyan mint egy csendes romantikus boncolás"

(#680) lovas001 válasza Lui76 (#678) üzenetére


lovas001
(aktív tag)

Külső winyó csak külső táppal egybekötve működik róla ha jól emlékszem régebben volt pont ilyen kábelről szó. Érdekesség nekem még nem kellett töltenem, pedig nyomiszkolom, net, youtube, és még 40 % körül van kb 11 fele hozta a futár.(telefonként is ezt használom.)

[ Szerkesztve ]

Nem tudta, hogy lehetetlen, ezért megcsinálta.

(#681) Lui76 válasza cappa72 (#679) üzenetére


Lui76
(őstag)

Az esetleg nem tudjátok , hogy az alaplapnál az USB Charge funkció mit jelent és hogyan működtethető ?

Titkos tervem az lenne , hogy egy usb gitáradaptert működésre bírjak és még vmi effektező progit is találnék...

[ Szerkesztve ]

www.kezmuveskeramia.hu

(#682) Colonel993 válasza Foose (#673) üzenetére


Colonel993
(senior tag)

Én több mint 2 hónapig köröztem a 2 magosommal.
Tegnap értünk révbe az Edigitalnál mikor Őkelme üzletvezető Úr a sokadik agyfasz határán megtett találkozónk után JÓTÉKONYSÁGI alapon jóváírja az árát...
Érdekes mód, mikor már úgy mentem be, hogy "jól van gyerekek... csilliószor voltam itt fölöslegesen, 2 hónapja nincs előre lépés, kárt is okoztatok, megtévesztettetek... most csak mondjátok el a szokásos hantát aztán vásárlók könyve és fogyasztóvédelem" akkor érdekes mód működik az a verzió amit már az első köröm után kértem.
¤
röviden a történetem;
Először leadtam külső hangszóró recsegéssel, 3 hét alatt visszajött süket beszédhangszóróval és pehelykarcos kijelzővel... aztán visszament és aztmondták meggyorsítják az ügyet és kb 1 hét lesz...
Vissza talált 2 hét alatt... szarrá karcolt kijelzővel.

Persze itt sem tehet senki semmiről...
További mélykuss és válaszra várás több mint 2 héten át, mikor bementem a korábbi hangulatban és ezen megoldás született.
¤
Hamarosan még a pénzem is visszakapom :)
Mert hát még ez is intézendőben van...
HA nem adom le gariba, leszartam volna a torzan szóló csengőhangom... megspóroltam volna nagyon sok évet az éltemből :)

Most jelenleg tabletem/telefonom nincs [illetve van egy gyufás-skatulya méretű HTC] és várom az SMS-t párom telefonjára... illetve vacilálok, hogy megvegyem a 4 magosat... vagy SOHATÖBBÉ WAYTEQ és főként sohatöbbé Edigital, ez utóbbihoz ragaszkodom... szerencsére van eladó garanciás itt PH!-n.
Edigitalban soha a büdös életben semmit nem veszek és minden ismerősöm is óvva intek tőle, szintúgy Digitalko webáruháztól.

Addig vagy érdekelt személy, míg ott nem hagyod a kasszába a pénzed... onnantól le van szarva, hogy Te is ember vagy határidők közé kötve... futtatnak körbe-körbe eredmény nélkül, kárt okoznak sorra amit a büdös életben senki nem fizet ki neked. :(((

[ Szerkesztve ]

||| NE kérdezz, mert a végén még valaki válaszol! ||| ThinkPad & Nikon user ||| Samu s8.4 LTE RulezZz "Mikor 2 hónap elmélete vitatkozik, 8 év tapasztalatával..." - :") -

(#683) icemad válasza Colonel993 (#682) üzenetére


icemad
(veterán)

Hát cimbora, nem irigyellek. Én ugyanezt az utat bejártam nem egyszer, nem kis márkával. És a tapasztalatom ugyanez. Hiába van több éves garancia egy kütyüre, azt nem veszik komolyan, hónapokig vár az ember alkatrészre, javításra. A Samsung az egyik üdítő kivétel, de Samsungot meg más okok miatt nem veszek.

Jelenleg egy 7x quad-ot használok, minden nap. És nekem (!) hatalmas csalódás volt, de pozitív irányban. Minden nap használom, netezésre és navigációra, és eddig soha nem volt gondom vele. Miskolc, Bovenkarspel (Hollandia) között halálpontosan, hiba nélkül navigált. Netre bőven jó, az általam használt játékok 90%-a is hiba nélkül üzemelt. Az is igaz viszont, hogy én elsősorban autóba vettem, és arra nagyon jó. Én a magam részéről ajánlom ezt a tabletet.

Az élet egy nagyon szar videojáték, de baromi jó a grafikája...

(#684) Colonel993 válasza icemad (#683) üzenetére


Colonel993
(senior tag)

Ohhh nem a készülékkel van baj...
Kínaiak remekül megalkották

Azzal van a baj, hogy jön egy ilyen nulla hátterű cég... és átcsomagolja és eladja nagy csinnadrattával meg 1 év garanciával na meg persze "némi" felárral.

Aztán ha akad 100-ból 1 ember kinek keresztbe állt valami akkor a készüléke megy a 11 sufni műhely egyikébe ahol alul képzett, írástudatlan [szerviz naplót nem tud megfogalmazni...], felületes munkavégzésű "emberek" belekontárkodnak és végül nulla teszteléssel dobják be a dobozba, ezen lendülettel nyúlva a következőért már dolgavégeztének nyílvánítja az ügyet.

EZ aztán a facca...
Inkább megrendelném Agybajról olcsóbban Cube néven ugyan ezt... hasonszőrű garanciális magatartásokkal mint, hogy még egyszer egy forintot adjak az Extreme Digital zsebébe.
Wayteq "márkaszerviz" meg hasonszőrű mint a Camera Kft.; Egy ceruzát se mernék leadni nekik szervizeltetni...

[ Szerkesztve ]

||| NE kérdezz, mert a végén még valaki válaszol! ||| ThinkPad & Nikon user ||| Samu s8.4 LTE RulezZz "Mikor 2 hónap elmélete vitatkozik, 8 év tapasztalatával..." - :") -

(#685) kelzsoca válasza Colonel993 (#684) üzenetére


kelzsoca
(félisten)

Megértem hogy ingerült és mérges vagy (én is az lennék) de azért pár dolgot nem árt tisztázni.
Az E.D.-vel kapcsolatosan teljes mértékben igazat adok, talán hamarabb kellett volna másik hangnemet felvenni velük szemben, sajnos több hasonló esetet is olvastam már, nem csak WayteQ termékekkel kapcsolatosan.

Azzal van a baj, hogy jön egy ilyen nulla hátterű cég...

Ez így ebben a formában netto hülyeség, a WayteQ Europe Kft. az anyacég WayteQ Hongkong Ltd. leányvállalata, európai kirendeltsége.
A WayteQ Hongkong a világ vezető gyártóinak bérgyártója is, saját gyáregységekkel-mindennel, így a nulla hátterű cég nem igazán jó szóhasználat.

és átcsomagolja és eladja nagy csinnadrattával meg 1 év garanciával na meg persze "némi" felárral.

Ez sem igaz, mert nem így működik, még ha sokan ebben a tévhitben is élnek.
A két gyártó között partneri viszony van, és megrendelésre gyártanak le készülékeket, azonban az alkatrészek és konfiguráció teljes mértékben változtatható, a megrendelőnek beleszólása van a teljes folyamatba, illetve a szoftveres rész is módosításokon esik át.

Wayteq "márkaszerviz" meg hasonszőrű mint a Camera Kft.; Egy ceruzát se mernék leadni nekik szervizeltetni...

Szerencsére ez nem így van, én bármit rá mernék bízni az ottani szakikra, ugyanis rutinos, kiváló szakemberek, megfelelő tudással.

ui: a félreértések végett nem azért írtam ezeket le, hogy meggyőzzelek, csak az éremnek két oldala van, és a fórumozók legtöbb esetben csak a végfelhasználó oldali részt látják.

Béke :R :)

(#686) Colonel993 válasza kelzsoca (#685) üzenetére


Colonel993
(senior tag)

:R

A Wayteq szervizes résszel mit leírtál, csak akkor tudnék részben megbékélni... HA;

1.) A garijegyen szereplő telefonszám élne/valós volna

2.) A szerviz nyomon követhető volna és nem random sufni helyek meg "Jajj most a központi szervizben van, -De az holvan ? Nem tudjuk..." menne
Senki nem tudja melyik, hol, mi a szervizük, egyáltalán hány van belőle... hogy hova ment a készülékem, milyen számot hívhatok, hova menjek vele ha a kezemben van és szar... egyáltalán miért nekem kell vele rohangászni...

3.) Ellátnák az alapvető minimum feltételeket [Egy "egyszerű" másfél millió értékű felszereltséggel rendelkező műhely áll mögöttem... de ha leadnak hozzám készüléket, hogy kukkantsak rá, és az egy Csincsi tablet fólia nélkül... legrosszabb másnapos állapotomban is minimum egy törölközőt leterítek a szerviz asztalra, hogy ne karcoljam szét]

4.) Elvégeznének alapvető műveleteket; Hiba felmérése, Diagnózis, HA a hiba javítható a "kereten belül" akkor a javítás elvégzése, készülék alapvető funkcióinak tesztelése (ami teszem azt 5 másodperc lett volna átküldeni egy szinuszt a hangszórókon vagy egy kimenő hívást intézni akár kártya nélküli segélyhívás... Ha már búg akkor jó... ha nem akkor gebasz van)

5.) Igényesek lennének a munkájukra... ez a 3.) pont folytatása is lehetne...
Undorító feszegetés nyomai a káván és az éleken, a készülék ház deformálódott... minimális holtjátéka volt és recsegett is...
Egy menzás műanyag késsel különb munkát végzek :N

6.) Elbaszták akkor vállalják érte a felelősséget... és ne pampogjanak a telefonon át, illetve hárítsanak és szopassák az embert... illetve rabolják az idejét.
A munkásuk rosszul csinálta meg/hibázott? Vonják le a fizetéséből... legközelebb nem fog... Én kivártam a 30 munkanapot [úgy, hogy nekik a 15-re kell "törekedniük"] , eredményt várok.
Életemben 4x követtem el hasonszőrű hibát... abból 2 User fail volt...
Nem 2 hétig nyüsszögtem rajta tré lassú postával, hanem 24 illetve legkésőbb 48 órán belül letudtam [utóbbinál még kárpótlást is nyújtottam a kollégának] mindezt úgy, hogy 1x külön megbízottat küldtem érte a távolság miatt... saját költségre...

7.) Ált. iskola 1. oszt.
ÍRNI TUDNI

Részemről ezek alapján, többször is átrágva magamban... jogosnak érzem, hogy b@XXák meg mindkét oldalról, hogy engem mint harmadik személyt, mint fogyasztót ilyen szinten több pontban is antifellációra kényszerítenek... (átvitt értelemben :) )
De persze szívesen fogadom az érveidet, lehet kifogtam a fekete bari szervizt... de idáig maximálisan a tutyimutyi, beleszarom stílusú, amatőr magatartást tapasztaltam.
Edigitaltól sokat nem vártam, de ha 10-es skálán kellene elosztanom a haragom okát, akkor ebből ők csak 4-et kapnának.

[ Szerkesztve ]

||| NE kérdezz, mert a végén még valaki válaszol! ||| ThinkPad & Nikon user ||| Samu s8.4 LTE RulezZz "Mikor 2 hónap elmélete vitatkozik, 8 év tapasztalatával..." - :") -

(#687) helixP válasza Colonel993 (#686) üzenetére


helixP
(veterán)

Nekem az Edigivel sosem volt még bajom. Igaz, hogy a garanciaügyeket mindig őt kikerülve, közvetlenül a szervizzel bonyolítom.

(#688) szundybence válasza Colonel993 (#686) üzenetére


szundybence
(aktív tag)

Cathcart, az írás művészete láthatóan neked sem az erősséged. :DDD

(#689) kelzsoca válasza Colonel993 (#686) üzenetére


kelzsoca
(félisten)

A szerviz ezen a számon érhető el:

Szerviz (Elektrodoki):
Telefon: 06-1-445-12-22
Cím: 1107 Budapest Ceglédi út 1-3.

A központi szerviz a WayteQ telephelyén van, az esetet jelentem az illetékesek felé, esetleg privátban kérnék egy munkaplapszámot, hogy a történet jobban visszakereshető legyen.
Köszönöm. :R

(#690) Foose válasza Colonel993 (#682) üzenetére


Foose
(őstag)

Jó kis herce-hurca :( nekem azóta is (10.29) szervízben van a kijelző hiba miatt. Már emailben beszéltem a szervízzel, egyenlőre csak "jogi úton fogok lépni" fenyegetőzéssel tudtam előjönni. De nem történik semmi.

[ Szerkesztve ]

Lehet ismersz régebbről,Nrg néven :)

(#691) kelzsoca válasza Foose (#690) üzenetére


kelzsoca
(félisten)

Azzal ha fenyegeted a szervízt, nem fogod meggyorsítani az ügyintézést.

Természetesen nem kell megfogadni, de az értelmes emberi szóval többre lehet menni. ;)

(#692) Foose válasza kelzsoca (#691) üzenetére


Foose
(őstag)

Először értelmes magyar szóval írtam nekik. Hihető hogy több mint egy hete alkatrészre várnak? Ezért akadtam ki.

Lehet ismersz régebbről,Nrg néven :)

(#693) helixP


helixP
(veterán)

Azt tudjuk hogy kijött szeretett tabletünkből octa core verzió is? :)

[ Szerkesztve ]

(#694) szundybence válasza helixP (#693) üzenetére


szundybence
(aktív tag)

Ahogy látom picike az akku. :(

Egyébként meg ha ilyen ütemben halad a processzormagok duplázódása, nem adok rá 5 évet és 128 magosoknak ürülgethetünk. De mekkora akku kell majd bele? Mert azt meg majd hátizsákban visszük magunkkal? Szóval itt már a fejlődés gátja egyértelműen az akku kezd lenni leginkább...

(#695) helixP válasza szundybence (#694) üzenetére


helixP
(veterán)

Nem feltétlen eszik többet egy 8 magos, mint egy 4. Tud takarékosabban dolgozni, kevesebb magot működtetni egyszerre.
De azért az tény, hogy a mi tabletünk egyik gyenge pontja is ez. Bár, nekem mindig kibír egy napot, pedig 2 sim benne, két fiók szinkron és telefonálok vele rendesen.

[ Szerkesztve ]

(#696) szaszapi


szaszapi
(őstag)

Hello!

Találkozott valaki olyan problémával hogy se micrsd kártyára se belső memóriára nem tudok másolni.Azt írja írásvédett.Több microsd-vel is ezt csinálja.Ha külön az sd-re másolok az megy,de mikor visszarakom a tabb-ba,már írásvédett szöveg fogad.

Tudtok valami megoldást?

(#697) mx/z


mx/z
(csendes tag)

Véletlenül töröltem az e MMC-t,mit tudok tenni ilyenkor?

(#698) jFox válasza mx/z (#697) üzenetére


jFox
(őstag)

Mentés van?

--==<< ...csütörtökön a lényeg, hogy egyet alszom és péntek! >>==--

(#699) miti5


miti5
(tag)

Hello hallo!
repedt kijelző csere mennyibe fáj,tudja valaki??-esetleg h hol csinálják?? gariba megy??-vagy eladnám
üdv!

(#700) helixP válasza miti5 (#699) üzenetére


helixP
(veterán)

Nyilván nem garis ügylet, ha törted. Olyan 20 körüli tétel, ha jól.emlékszem. Egyik fórumtárs rendelt panelt párezerből és kicserélte otthon, házilag.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.