Mondanám, hogy várjuk szeretettel, de azt a játékot már semmi sem menti meg.
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
Mondanám, hogy várjuk szeretettel, de azt a játékot már semmi sem menti meg.
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
(#2) huskydog17
Abu, van arról bármilyen információd, hogy az Ubi a többi Anvil motorral szerelt játékba is belerakja a Vulkan-t? Ugye a Breakpoint az Anvil-t használja, an most ha ez a játék kap Vulkan-t, akkor a motort is módosították, mondjuk Anvil-re ez nagyon ráfért, mert iszonyat lassú lett DX11 alatt. Konkrétan az érdekelne, hogy vajon az AC Odyssey is fog-e kapni Vulkan leképzőt, ugyanis annak is nagyon jól jönne. Feltételezem az AC Origins-hez az Ubi már nem fog hozzányúlni, az már túl "régi".
Kíváncsi leszek mekkora teljesítmény többletet fog hozni az új leképző.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
Nekem tetszett, lehet, ki fogom játszani másodjára is; csak nehogy ez a Vulkan-ra váltás behozzon valami komolyabb problémát, bugot!
Tippre: biztosan nem fog kapni. Single only game ami nem termel pénzt igazából. Abban lehet bízni hogy innentől a többi Anviles game fog kapni. Meg talán a Division 2 ami megkaphatná, de azt se biztos/valószínű.
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
Azt kéne még meg oldaniuk hogy miért nem hajlandó 2. vagy 3. nap után a game ha rendesen le van állítva.. mert azután csak pörög egyet azt mint aki jól végezte dolgát el sem indul..
Még az ellenőrzés után is..
Az Ubisoft launcher telepítési mappájában törölni kell a cache mappát, utána elindul. Ez ismert bug legalább 2 hónapja, ideje lenne már javítani.
Pulowski! Nuclear Protection On A Budget!
Ez jó hír, lassan úgyis terveztem hogy végigtolom a játékot.
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
Mindre nem lehet visszarakni a Vulkánt. Hiába ugyanaz a motor neve, a kód eléggé más. Csak a legújabb Anvil verzió van úgy felépítéve, hogy a Vulkan jó legyen. Az AC Odyssey esetében elkészült ez. A Stadián fut. Visszaportolható PC-re, de ez is idő, elsődlegesen a tesztelés szempontjából, meg ugye maga a kód a Stadiára készült. Intel és NV GPU-t az nem látott, tehát azokat el kell kezdeni tesztelni, a hibákra reagálni kell a kód szintjén, szóval ha lesz is, akkor is lesz pár hónap. A Ghost Recon Breakpoint esetében régebben mondták egy AMD-s előadáson, hogy nagyjából 3 hónap a Vulkan port, de ekkor még csak AMD-n fut normálisan, mert az Ubi már a Stadiát használja a fejlesztésre. Kell legalább egy hónap, mire hozzáigazítják az Intel/NV GPU-khoz, és kell legalább két hónap, mire tesztelik az egészet, hogy működjön is PC-n. Az Odyssey nagyjából a felénél járhat a procedúrának, ha a Stadián működik.
A régi Anvil játékok nem valószínű, hogy kapják Vulkánt PC-re. Túl eltérően működik a motor.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Van bőven belőle most is, nem kell még több.
Köszi!
Akkor AC Odyssey-nél még ezek szerint van némi esély.
Az tehát már világos, hogy az Ubi mindkét explicit API-al kísérletezik, ugye a Snowdrop DX12 irányba ment, míg a Rainbow Six Siege és az újabb Anvil motorok Vulkan irányba.
Van arról valami publikus információ, hogy az Ubi többi motorjával mi a terv, hogy melyik explicit API-ra viszik tovább? Konkrétan itt a Dunia Engine-re gondolok, ugye a 2019-es verzió még mindig DX11-es, az a motor is nagyon CPU intenzív.
Ezen felül még a Disrupt Engine-nek jönne nagyon jól egy Vulkan vagy DX12 mód, de nem tudom, hogy ez még egyáltalán fejlesztés alatt áll-e, bár ha a Watch Dogs Legion továbbra is ezt fogja használni, akkor ugye ott kelleni fog az explicit API főleg az érkező ray tracing effektek miatt is.
#4: "Meg talán a Division 2 ami megkaphatná, de azt se biztos/valószínű. "
Nem, a Division DX12-t használ.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
Azért van a játékok egy részén Vulkan, mert az Ubisoft meglátta a lehetőséget a Stadián való fejlesztésnek. És ez tényleg hasznos, mert egy csomó dolgot begyorsít. Ott a hardver a felhőben, bárhonnan elérhető, nagyon jók a tesztlehetőségek. Egy játékmenetre vonatkozó módosítást gyorsan tudsz ellenőrizni, gyorsan lehet dönteni arról, hogy jó-e vagy sem. Ezzel végeredményben hatékonyabb lesz a fejlesztés. Viszont a Stadia csak Vulkan API-t támogat, tehát muszáj erre mászni.
Valszeg mindent elvisznek majd Vulkan irányba később, mert különösebb haszna nekik a DX12-nek nincsen. Sokkal többet nyernek azzal, hogy a Stadiát használják játékfejlesztésre.
Egyébként minden motorjuk tartalmaz DX12 és Vulkan API-ra is támogatást. Ez majdnem minden cégnél így van, csak nagyon sok stúdió a release-re nem csinál két API-ra kiadást, de a motor működik velük, meg tudnák oldani, hogy mindkét API ott legyen, csak nem sok haszna van, mert két leképezővel megnő a karbantartási költség. Viszont fejlesztésnél tök jó, ha van két leképező, mert ott gyorsan lehet ellenőrizni a hibákat.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
"Egyébként minden motorjuk tartalmaz DX12 és Vulkan API-ra is támogatást."
Akkor ezt most nagyon nem értem. Ha így van, akkor miért DX11-el szállítják a címeket a játékosoknak, amikor az explicit leképzővel sokkal nagyobb kontrolljuk van? Ez szembe megy a józan ésszel.
2019-ben is több olyan címet hoztak i, melyek kizárólag DX11-et használnak/használtak. Ha van DX12 és Vulkan leképző ezekhez, akkor miért a "fekete doboz" DX11-et alkalmazták? Semmi értelme.
"mert két leképezővel megnő a karbantartási költség"
Épp ez az, akkor kukázni kéne minden motorból a DX11-et és kész, de nem ez történik. Division címeket és most már a Siege és Breakpoint is két leképzőt szállít. Ez megint szembe megy azzal, amit mondasz és a józan ésszel.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
Attól, hogy van leképező, még nem építik be a végleges release-be. A Dunia is tartalmaz DX12 leképezőt, de nincs sok haszna neki például a Far Cry 5-ben, mert átírták a motort gpu-driven pipeline-ra. Emiatt a DX11 biztonságosabb opció.
Az AC Origins is tartalmaz DX12-t, csak nem szállították sosem vele. Inkább a DX11-et választották. Most itt nehezebb megérteni, hogy miért.
Általában egyébként az is számít a kiválasztásnál, hogy melyik leképező a legkevésbé problémás. Attól, hogy létezik explicit API-ra támogatás, még nem biztos, hogy mindenen jó, vagy mindenen jól ellenőrizhető. A DX12 a PIX-szel már nem áll rosszul, de a Vulkan esetében még mindig csak a Radeonokra van olyan debug és profiler eszköz, amik egymással interoperabilitás kínálnak. Pedig az az API sem új már Ez azért nem túl jó egy olyan piacon, amikor NV-re és Intelre is kell szállítani a játékot. Sokkal nehezebb a tesztelés és a hibakeresés, ha nincs megfelelő eszközkészlet hozzá. Lehet, hogy eléred az egyik gyártóval, hogy megy, de mi van a másik kettővel? Ezek erősen befolyásolhatják a döntéseket.
Ahogy fentebb is írtam nem mindenhol születnek optimális döntések. Amikor két API-t szállítasz, akkor valami oka annak mindig van. És annak a költsége rosszabb, mintha egy API-t szállítanál. Az ok pedig általában az, hogy az egyik API-ra nincs olyan eszközkészlet, amivel garantálni tudnád, hogy a leszállított kód aztán minden pillanatban szuper lesz mindegyik gyártón. Ez főleg a Vulkan API-n probléma még, a Microsoft a PIX-szel nagyon belelendült, felfogták ennek a jelentőségét, de a Vulkan API-n a RenderDoc a legjobb debug eszköz, amit aztán tényleg nagyon aktívan fejlesztenek, de az interoperabilitást csupán a Radeon GPU Profilerrel kínál. Semmi mással. Ez már a fejlesztésnél is eléggé sok korlátot jelent, mert ha normális eszközkészletet szeretnél, akkor muszáj Radeont használnod, de amikor elkészült egy kódbázis, amire azt mondod, hogy megy a fejlesztői gépeken, akkor előveszed a többi gyártó hardverét, és elkezded azon tesztelni. Ha viszont jönnek a gondok, akkor marha nehézzé válik az, hogy a RenderDocban rögzítesz valami rendellenességet, de abból nem kapsz automatikusan NV-re és Intelre teljesítményprofilt, hanem egy csomó időt kell abba beleölnöd, hogy egyáltalán kiderítsd, hogy amit rossznak látsz, az valójában rossz-e, vagy a hardver annyira képes. Eközben ugyanennek az ellenőrzése a Radeon GPU Profilerrel egy kattintásnyira van. Ez még mindig elég nagy problémája a Vulkánnak. Nem véletlen, hogy például az id software nem is használja a gyártók profilozóit, vagy éppen a RenderDocot, hanem írtak maguknak mindenből sajátot, csak ez sokaknak azért nedves álom kategória. Ilyenek miatt dönthetnek úgy egy játéknál, hogy akkor marad a DX11, mert nem mindenen megy jól a Vulkan, és régen ez jellemző volt a DX12 esetében is, míg a Microsoft annyira nem gyúrta ki a PIX-et.
Annyiban azért jó helyzet, hogy a Vulkan API-n a tipikus nehézségekre egyre több olyan kód, van, amit egyszerűen csak headerként be lehet vetni. Az Ubisoft sem ír saját memóriamenedzsmentet, hanem beépítik az AMD VMA-ját. Az eléggé kiforrott, támogat minden gyártót, egy csomó esetet lefed, amiket nem, azokra pedig egyszerű módosítani. És végeredményben sokkal kevesebb lesz a hiba, vagy a teljesítményprobléma, mintha saját menedzsmentet írnál. Emiatt jönnek a Vulkan portok az egyes Ubi játékokba. A legnagyobb méregfogat úgy húzzák ki, hogy ~12 ezer sornyi külső kódot építenek be.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
"Az Ubisoft sem ír saját memóriamenedzsmentet, hanem beépítik az AMD VMA-ját. Az eléggé kiforrott, támogat minden gyártót, egy csomó esetet lefed, amiket nem, azokra pedig egyszerű módosítani."
Tehát az Ubisoft végigment ezen:
1. közvetlen hozzáférést akarunk ->2. túl bonyolult, túl drága, inkább mégsem -> 3. használjunk AMD referencia kódot
Lényegében nem a driver helyére lépett be a devek által írt felhasználói program, hanem a driver lépett be a felhasználói programokba, customizálhatósággal.
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
Ez egy jó dolog mindenképp.
Több programban is bevezethetnék.
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
Milyen VGA-d van?
Pulowski! Nuclear Protection On A Budget!
RX 570 csak, de perpill a kis monitoron játszok 1366x768-ban 75Hz-en. A nagyobb monitorom is csak 1080p, viszont az nem bírja a 75 Hz-et, de azért majd mérek azzal is.
Ryzen 2700 alapon (ITX ház), RX 570 (1250/1750), 32 GB DDR4 3000 CL16.
Persze Ubiék szokásos töketlenkedése most is adott, másodszor van már karbantartás ma, tragédia, amit művelnek.
Akit érdekel a játék, ITT a topikja.
[ Szerkesztve ]
Remélem fognak még kalapálni rajta, nálam 14%-kal több a frame.
Pulowski! Nuclear Protection On A Budget!