Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#13) strogov válasza bot1978 (#11) üzenetére


strogov
senior tag

"Kb. a 90% egy max 6-12 éves korosztályba sorolható botrányosan bárgyú és bénán kinéző lövölde"

Mert ezt lehet olcsón, gyorsan megcsinálni. Ez a 22-es csapdája amit valakinek fel kell oldani. Ameddig nincs több 100 millió eszköz a felhasználóknál addig nem éri meg több száz millió USD-t beleölni egy játék fejlesztésébe. Ameddig nem lesz valami amiért kiadjanak az emberek több ezer USD-t egy eszközre, addig nem lesz több 100 millió eszköz a felhasználóknál.
Konzoloknál megy a finanszírozás ami garantálja, hogy nem lesz nagy bukta. Mobilon kezdetben szintén beszálltak pénzzel, marketinggel egy-egy húzó címbe. VR-nél egyelőre egymásra várás van.
VR-rel nem foglalkozom, mert szerintem bukó, de AR-hez nagyon sovány a jó fejlesztő eszköz kínálat. Nagyon sokat kell tákolni ha jót akarsz. Ha VR-nél is ez a helyzet akkor az nagyon megdrágítja a fejlesztést, és az időtállóságot is csökkenti, mert a tákolásod neked kell húznod verzióról verzióra.
AR-re az apple nagyon rárepült, és nagyon el is húzott. Nem csodálkoznék ha a spájzban már faragnák a hozzá tartozó cél kijelzőt (szemüveget, vagy mást).

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.